Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut fata pt activitate back office+call center cu experienta capabila sa gestioneze o baza de clienti existenta.Se cere atitudine proactiva,voce placuta,capacitatea de a relationa cu clientul,disponibilitate imediata.Se accepta si persoane fara experienta dispuse sa urmeze un curs gratuit in acest domeniu.Ofer apartament pentru cine nu este din Tm.Cv+ foto la iacoboliver2015@gmail.com

  • Fan Taxi cautam dispecer/a. Pentru detalii va rugam contactati pe numarul 0722254342

  • Angajez consultant financiar in asigurări Jobul disponibil (consultant financiar) presupune evaluarea necesităţilor financiare ale clienţilor şi oferirea de soluţii personalizate. Ce aşteptam de la tine? - Nivelul studiilor: diplomă bacalaureat; - Abilităţi de relaţionare; - Atitudine pozitivă şi determinare; - Cunoştinţe minime de operare a calculatorului. Ce îţi oferim? - Job în cadrul unei multinaţionale; - Un venit atractiv (comisioane şi bonusuri),  de pana la 1000 euro / lună și peste 1000 euro/trimestru, semestru, an - Program flexibil; - Cursuri gratuite de dezvoltare personală şi profesională; - Asistenţă permanentă pe durata colaborării. Alătură-te echipei mele! Mai sunt două locuri libere. Denis Fogas, Unit Manager, NN Asigurări și Pensii Timișoara, 0723205246. E mail: denis.fogas@nnconsultant.ro

  • Angajam Asistent/a in domeniul vanzarilor online (AMAZON) Posibilitate de lucru in cadrul unui birou sau la domiciliu. SARCINI/ATRIBUTII: -Documentare sistematica si intocmire rapoarte periodice -Urmarire indeaproape a ‘trendurilor’ -Asistenta in comunicarea cu (potentiali) furnizori: cautare, selectare potentiali furnizori, comunicare, in faza incipienta cat si pe parcursul colaborarii -Lucru administrativ: divers -AMAZON: management cont, livrari, comunicare cu reprezentanti, review-ur produse, comunicare cu clientii etc. -Efectuare calcule de baza si rapoarte periodice -Administrare si intocmire arhive OBLIGATORIU: -Limba engleza-vorbit si scris: nivel bun -Bune abilitati de operare PC (Microsoft Office) CONSTITUIE AVANTAJ: -Experienta cu Amazon sau in domeniul vanzarilor online -Experienta de lucru in domeniul administrativ -Limba germana SALARIU: -Salariu de baza 2500 RON -Posibilitatea de a primi bonusuri de performata

  • Angajez receptionera pentru salon de masaj in Timisoara. Varsta cuprinsa intre 18-30 de ani, aspect fizic placut, punctuala si serioasa. Cunoasterea unei limbi straine reprezinta un avantaj. Se ofera salar atractiv, contract de munca, program de lucru in doua schimburi. Va asteptam CV-urile cu poza la adresa de mail sau la numarul de telefon 0722339231

    Repostat automat
  • ANGAJEZ AGENT IMOBILIAR

  • Cautam spre angajare persoana cu studii medii pentru munca de secretariat. Persoanele interesate sunt rugate sa sune la 0256 217 033.

  • Angajam part time / full time OFFICE ASSISTANT Candidatul ideal Aptitudini: - Capacitate de comunicare fluenta cu oamenii - Capacitate de organizare si planificare, cercetare si investigare a informatiilor receptate - Aptitudini si cunostinte de prelucrare si creere de documente - Culegere, prelucrare si transmitere informatii - Capacitate de analiza si sinteza a datelor si informatiilor Competente: - Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet; - Cunoasterea limbii engleze la un nivel peste mediu si cunoasterea a doua limbi de circulatie internationala: FRANCEZA, ITALIANA,GERMANA Descrierea jobului Atributii si sarcini ale postului: - Sinteza a documentelor - Redacteaza documente, rapoarte, informari, comunicari generale - Efectueaza diverse situatii, rapoarte cu caracter administrativ, repetitiv - Inregistreaza documentele externe primite prin fax, e-mail, delegatii, precum si documentele interne (adeverinte, memo-uri) si le distribuie persoanelor vizate - Efectueaza traduceri - Implementeaza schimbarile aprobate de Manager - Primeste si distribuie e-mailurile si apelurile telefonice, venite din exterior – prioritizeaza mesajele care necesita o tratare urgenta - Raspunde la e-mailurile si corespondenta care au un caracter de rutina - Primeste si sorteaza corespondenta, pachetele - Asigura asistenta in toate activitatile efectuate Responsabilitatile postului: - Raspunde de modul de pastrare si tratare a documentelor primite din exterior si interior si de predarea acestora in timp util persoanelor destinatare - Raspunde de calitatea informatiilor transmise in exterior/ interior - Nu divulga informatii confidentiale privitoare la firma - Raspunde pentru modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor si a altor materiale puse la dispozitie de firma - Respecta Regulamentul Intern si procedurile de lucru privitoare la postul sau prevederile prezentei fise de post si a contractului individual de munca CV -urile se trimit pe adresa: turlea@operacro.com Relatii la telefon: 0746918373

  • Pentru clientul nostru, companie multinationala, recrutam Reprezentant relatii client in Calea Buziașului. Program: 09:00-17:30 (30 min pauza de masa) Descrierea jobului: • Inregistrarea comenzilor in sistem (SAP) si confirmarea acestora catre clienti; • Comunica cu clientul orice abatere de la datele stabilite initial si cauta impreuna cu acesta sau cu echipa solutii pentru rezolvarea problemelor; • Urmareste comenzile si prioritizeaza productia in caz de nevoie; • Emiterea si transmiterea facturilor catre clienti ; • Coopereaza si comunica cu fiecare Key Account Manager pe clientii avuti in gestiune: forecast, informatii suplimentare ce se primesc de la client; • Mentinerea nivelului de stoc agreat cu fiecare client in parte; Candidatul ideal • Studii superioare; • Experienta de minim 1 an pe același post; • Competente de comunicare foarte bune; • Cunostinte de operare a programelor SAP (obligatoriu) și Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint si Outlook); • Limbi straine: engleza- minim nivel mediu; • Persoana organizata, atenta la detalii, pozitiva is deschisa pentru a accepta provocari si a fi mereu orientata catre rezultat; Pachet salarial: • Contract nedeterminat; • Salariu negociabil in urma interviului • Tichete de masa in valoare de 15 lei/zi lucrata • Prima de Pasti, Craciun, concediu Cei interesati, trimiteti CV-ul la adresa: silvia@hpa.ro sau sunati la nr. 0743.765.817

  • Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • Angajam receptionera la sala de sport! Salariu atractiv! Program lucru: Luni : 14:00-22:00 Marti: 09:00-17:00 Miercuri:09:00-17:00 Vineri:09:00-17:00 Joi 14:00-22:00 Sambata: 12:00-20:00 Duminica:12:00-16:00 Se lucreaza 2 weekenduri /luna. Responsabilitati: Primirea/Inregistrarea clientilor Promovarea serviciilor/produselor Limba Engleza nivel conversational Aspect fizic placut Diesel Fitness:Str Simion Barnutiu nr 34 et 5 Mail: dieselfitnesstm@gmail.com

  • Diesel Fitness angajeaza persoana la receptie-program 8 ore Cerinte: -Primirea clientilor, inregistrarea fiselor client -Promovarea catre clienti a activitatii, serviciilor, produselor si programul salii de fitness - Registru de casa zilnic -Promovarea produselor catre clienti -Se implica in mod activ si isi asuma orice responsabilitate pentru asigurarea unei bune desfasurari a activitati a salii de fitness. -Aspect fizic placut. Va rugam trimiteti cv-ul pe adresa de mail dieselfitnesstm@gmail.com Relatii la tel : 0741653188

  • Societate comerciala cu domeniu de activitate in agricultura, suntem in cautarea unuei secretare/assistant manager pentru locația din Liebling. Cerinte: Studii medii/superioare; Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj; Cunoasterea limbii franceze constituie un avantaj; Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress), Navigare Internet; Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente; Fluenta verbala; Personalitate dinamica, comunicativa, organizata, analitica; Disponibilitate la deplasari in scop de servici; Loialitate si confidentialitate; Pentru alte informati, va rugam sa sunati la 0747.503.890.

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru postul de Agent suport clienti, cunoscator de limba engleza si rusa, nivel avansat- conversational. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si rusa, nivel conversational - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa de e- mail office@clarismart. ro sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789.

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru postul de Agent suport clienti, cunoscator de limba engleza si olandeza, nivel avansat- conversational. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si olandeza, nivel conversational - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa de e- mail office@clarismart. ro sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789

  • Hotel Angellis angajeaza cameriste , femeie de serviciu, ospătar. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa de e-mail: director@hotelangellis.ro

  • Sala de fitness in Modern,cautam o persoana sociabila pentru receptie!

  • Asistent manager- Tamplarie PVC si Aluminiu Cerinte: - seriozitate, punctualitate si responsabilitate - abilitati si experienta organizatorica -capacitate de planificare si prioritizare -atentie distributiva -cunoasterea unei suite Software de genul Microsoft Office - prezenta dinamica, initiativa - putere de convingere -capacitate de luare a deciziilor -cunoasterea pietei din industria de tamplarie PVC si Aluminiu constituie un avantaj -cunoasterea aplicatiei de ofertare WinArhi constituie un avantaj Responsabilitati : -Asigura legatura dintre persoana cu functie de conducere si persoanele din cadrul firmei sau din afara acesteia -Se ocupa de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte si cereri sosite pe numele persoanei cu functie de conducere -Stabileste agenda de intalniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia si timpului disponibil -Intampina si conduce persoanele pe care managerul urmeaza sa le intalneasca -Pastreaza confidentialitatea tutror datelor la care are acces - Prospecteaza in permanenta piata de profil din zona alocata, atat din perspectiva potentialilor clienti cat si din perspectiva concurentei - prezentarea rapoartelor de activitate - realizarea targetului de vanzari/ incasari - urmarirea comenzilor / contractelor in derulare - cunoasterea foarte buna a produselor comercializate asigurand clientilor informatii detaliate, consultanta si solutii; Oferta (bonusuri, beneficii): - Dezvoltarea unei cariere intr-o companie in continua dezvoltare; - Training-uri periodice in vederea dezvoltarii profesionale; - Pachet salarial motivant: 2000 lei net (telefon, comision in functie de targetul realizat); Tel:0752113839

  • Angajam secretară cu atributii de redactare acte, inregistrare si arhivare, relatii cu alte institutii. Cerinte minime: studii medii; - abilitati in relatiile cu publicul, prezenta placuta, - punctualitate, politeţe, autocontrol, meticulozitate, disponibilitate la program prelungit, atenţie distributivă, capacitate de concentrare, capacitate organizatorică, memorie, discreţie, loialitate; - cunoaşterea şi aplicarea corectă a regulilor gramaticii limbii române, preocupare pentru scriere caligrafică; - abilităţi manuale pentru folosirea echipamentelor simple (calculatoare, fax, imprimantă, copiatoare, etc.) - cunoaşterea cel puţin la nivel mediu a unei limbi de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană);

  • Salveaza cautarea