Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Salon de infrumusetare pentru animale de companie / salon canin si Pet Shop din IULIUS MALL Timisoara angajeaza operator receptie clienti. SERVICIU DE BIROU IN MARE PARTE. Cerinte si atributii: Intampinarea vizitatorilor si clientilor cu atitudine amabila si primitoare, preluarea apelurilor telefonice in vederea efectuarii programarilor, incasarea contravalorii serviciilor si produselor solicitate, informarea clientilor privind serviciile salonului si produsele PetShop, activitati minore de manipulare a produselor din magazin, contacteaza clientii telefonic in vederea programarii, intocmeste documente specifice (fisa GDPR "date cu caracter personal"), utilizeaza echipamente specifice de incasare a sumelor de bani cum ar fi POS pentru plata cu cardul concomitent cu casa de marcat si calculatorul, minim studii medii, bune abilitati de comunicare, bune abilitati de utilizare a calculatorului. Program de lucru 2 zile cu urmatoarele 2 zile libere, intr-un mediu de lucru placut. Salariu bun plus bonusuri din vanzari etc (se discuta in particular, nu la telefon sau prin mesaj). Daca esti interesata, te asteptam sa ne contactezi telefonic sau lasa-ne CV-ul tau si te vom suna noi.

  • Firmă de construcții angajăm secretară cu experiență in domeniu, vârsta cuprinsă între 35-50 ani,punctuală, disponibilă unui program prelungit, cunoștințe navigare internet(Word,Excel),cunoștințe de secretariat aprofundate si îndeplinirea activităților zilnice de secretariat, capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp, preluarea apelurilor telefonice, evidenta corespondenței și urmărirea documentelor, alte sarcini trasate de conducere, permis categoria B. Salariu atractiv.

  • Angajam casiera birou, program luni - vineri 8 - 16. conditii: studii medii, scris lizibil. informatii suplimentare la tel. 0744362272 salariu negociabil.

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel; - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii; - cunostinte de operare PC; - abilitati de negociere si perseverenta. Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei; - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite; - sa realizeze obiectivele de vanzari; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator. OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sarbatori si tichete de masa - mediu de lucru modern

  • www.apartamenteintimisoara.com City Resident - birou de promovare si intermedieri imobiliare Caut agenta de vanzari/ partenera de afacere in intermedieri imobiliare! Cerinte: frumoasa, eleganta, prezentabila, tinuta business, tocuri, mulata, comunicativa, dezghetata, spirit antreprenorial. Activitatea se desfasoara in domeniul mobiliar si presupune: - contactarea telefonica a clientilor indicati (dezvoltatori imobiliari/ vanzatori) si stabilirea intalnirilor de business - prezentarea in cadrul intalnirilor a serviciilor biroului nostru imobiliar - intermedierea de tranzactii imobiliare Program part-time, la alegere, fara remuneratie lunara fixa, ci doar suma la tranzactie intermediata Detalii pe whap 0 7 8 6 0 3 2 7 8 6 www.apartamenteintimisoara.com

  • In cadrul companiei ELMAS a fost creata o cultura care permite o comunicare deschisa, dezvoltarea personalului si munca de echipa. Suntem o companie privata autohtona care numara in prezent peste 350 de angajati din unitati de productie/administrativ/service si sucursale nationale. Elmas angajeaza OPERATOR CALCULATOR pentru punctul de lucru ELMAS TIMISOARA. Profil urmarit : Experienta operare calculator Cunostinte contabilitate primara constituie avantaj Capacitate de analiza si sinteza Proactivitate Putere de concentrare si atentie la detalii Rezistenta la stres Abilitati de comunicare si lucru in echipa Constituie avantaj limba engleza la nivel mediu Detalii la tel: 0268 308 727 sau mobil 0738.762.051; e-mail: https://www.elmas.ro/ro/politica-gdpr.html

  • Candidatul ideal - Cunoasterea limbii germane( scris, vorbit); - persoană deschisă, dinamică, cu abilități de comunicare, cunoștințe operare calculator. Descrierea jobului - efectuarea traducerilor (romana-germana, germana-romana), - activitati de secretariat. Pachet salarial (salariu, tichete de masa, mic dejun si pranz/zi, abonament Ratt). Orele suplimentare se platesc. Mediu de lucru placut, stabilitate in munca. Program de lucru: 8 ore de L- V Descrierea companiei Organizatie nonprofit,desfasuram activitati in domeniul protectiei copilului.

  • angajam casiera birou, program luni - vineri 8 - 16 conditii: studii medii, scris lizibil. informatii suplimentare la tel. 0744362272 salariu negociabil.

  • Societate nonprofit, cautam secretara patrime, de preferabil student/a, pentru activitati culturale, artistice, program flexibil. Salar negociabil. Informatii la telefon 0749404874

  • Hotel Angellis angajeaza: - camerista, - personal pentru pregatirea micului dejun. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa de e-mail:

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba franceza nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba franceza - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul la adresa de e- mail sau pot apela nr 0730643789/ 0723186646.

  • Clarismart Consulting cauta pentru companie din Timisoara, o persoana pentru postul de Asistent manager_ contabilitate primara. RESPONSABILITATI - Gestionarea apelurilor telefonice si email-urilor; - Asigurarea protocolului; - Activitati administrative ; - Inregistrarea, distribuirea si organizarea corespondentei si a documentelor; - Inregistrarea documenteor in programul de contabilitate primara. - Administrarea bazei de date a clientilor, furnizorilor si colaboratorilor; - Evidenta derularii contractelor; - Relationarea cu clientii si furnizorii de materiale si servicii ; - Intretinerea relatiei cu Departamentul Contabilitate - Centralizarea si verificarea corectitudinii documentelor contabile primare primite de la terti: facturi, chitante, deconturi ; - Asigurarea evidentei facturilor primite de la furnizori, a facturilor emise, a registrului de casa; - Evidenta si urmarirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare (instrumente si mijloace de plata); - Trimiterea de cereri de oferta catre potentiali client prin email ; - Cunoasterea si prezentarea caracteristicilor produselor comercializate; - Evidenta si administrarea contracetlor si documentelor ; - Suport pentru colegii aflati in teren; CERINTE - Studii medii/superioare ; - Cunostinte operare calculator ; - Cunostinte de limba engleza scris si vorbit (minim nivel mediu) ; - Cinostinte de contabilitate primara ; - Permis auto categ B - Capacitate foarte buna de comunicare si relationare; - Persoana atenta la detalii ; - Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - Persoana responsabila, ordonata, corecta, punctuala si serioasa ; - Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; - Placere si abilitate de a invata lucruri noi; - Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. BENEFICII OFERITE - salariu fix - decontare transport. Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV- ul la adresa de e-mail sau sa apeleze nr de telefon 0730643789/ 0723186646.

  • Societate de constructii si vanzari apartamente, angajam Secretara cu program complet. Cerinte: - cunostinte medii-avansate de limba italiana - carnet de conducere categ. B, reprezinta un plus - experienta minima vanzari, reprezinta un plus, dar este struct necesar - cunostinte operare pc

  • Evren & enis plast, angajeaza - FACTURISTA - MANIPULANT MARFA - VANZATOARE - MOTOSTIVUITORIST Punctul nostru de lucru se afla in centrul comercial Euro 2. Asteptam cv-urile la adresa de E-mail:

  • Evren & Enis Plast, angajeaza: - FACTURISTA - MANIPULANT MARFA - VANZATOARE - MOTOSTIVUITORIST Punctul nostru de lucru se afla in centrul comercial Euro 2. Asteptam cv-urile la adresa de E-mail: evrenenisplast@yahoo.ro

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru postul de Agent suport clienti, cunoscator de limba engleza si germana, nivel avansat- conversational. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si germana, nivel conversational - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa de e- mail office@clarismart. ro sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789

  • We are looking for a motivated colleague to help us with: - Redirecting incomingcalls and correspondence - Receiving visitors and managing meeting rooms schedule - Providing protocol for appointments at the company - Maintaining relationships with suppliers for office stationary and with courier companies - Filling in the Registry of documents - Filling in the Registry for incoming invoices - Providing specific support to all departments, scanning, copying internal documents on request Requirements: - Computer skills (Outlook, MS Office) - Good knowledge of English - Availability to work full-timedaily, Monday to Friday) - Adaptability to various tasks,punctuality and responsibility - Previous experience is an advantage

  • Cerinte -vorbitoare de limba sarba -permis categoria B -prezenta agreabila -Cunoștințe lucru pe calculator, pachet office/contabilitate primara, constituie un avantaj Relatii la telefon Mail

  • Angajez Brokeri Imobiliari. Cerințe: studii medii Condiții:disponibilitate program Responsabilități:- Respectarea termenelor și angajamentelor asumate; - Spirit organizatoric; - Promptitudine, persoană dinamică, inițiativă; - Eficiență și organizare; - Atitudine proactivă; - Ințelege și identifică ușor nevoile pieței în care activează; - Capacitate de analiză și de a oferi soluții în timp scurt; - Propunerea de soluții pentru îmbunătațirea activității; - Rezistență la stres; - Abilități deosebite de comunicare și negociere; - Capacitate și abilitate în interacțiunea cu oamenii; - Cunoștinte de operare PC (navigare Internet);

  • Salveaza cautarea