Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Timis

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Posta privata in plina dezvoltare angajaza sortator plicuri in vederea distributiei la casuta postala a plicurilor adresate. Profilul angajatului dorit: -persoana serioasa atenta la detalii; -atentie distributiva; -bun cunoscator al programelor Office(Word, Execel), ; -domiciliu stabil Timisoara Se ofera: salariu fix+BM, CM pe 8 ore conform cu legislatia in vigoare. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita la acest mesaj datele de contact impreuna cu telefonul de contact.

  • Societate cu activitate in domeniul transportului international de persoane (curse turistice), avand punct de lucru in Timisoara, angajeaza o persoana care sa suplineasca managerul principal in organizarea si administrarea activitatii (comenzi transport, evidenta masini, relatia cu soferii, partenerii, corespondenta interna si externa, apeluri etc.) Cerinte necesare: persoana serioasa si responsabila, ordonata si punctuala, abilitati de comunicare si relationare; cunostinte operare PC , cunostinte limba engleza sau germana. Jobul este part-time, se potriveste pentru studenti, experienta in domeniu nu este necesara, Va rugam sa trimiteti CV, foto, copie CI, copie documente studii sau cursuri la adresa de e-mail. Info suplimentare la nr de telefon.

  • Angajam, in Timisoara, personal feminin pentru activitati de birou (secretariat, asistent manager) cu minim de experienta in domeniu (word, excel, internet). Asiguram cazare pentru persoanele din alta localitate. Va rugam un C.V. pe adresa

  • Esti studenta la limbi straine? Cunosti germana si engleza? Iti place sa lucrezi cu copii? Vrei un banut de buzunar? Cauta-ne poate te putem ajuta!

  • Agenția internațională de impresariat domeniul fotbal, caută Secretară logistica și administrativă cunoștința pachet Office (Word, Excel, Power Point) email, planificarea agendei pentru intailniri,zboruri,rezervări hoteluri, cerere prezență frumoasă și cea mai mare seriozitate, cunoștințe limba italiană scrisă și orală și limba engleză. Va Așteptăm

  • CĂTRE SECRETARUL PREȘEDINTELE BELLA PENTRU BROKERI ȘI INTERMEDIERE DE OFICIUL DE ASIGURĂRI   VANZAREA AUTOVEHICULELOR. CUNOȘTINȚE OBLIGATORII PRIVIND REMUNERAREA EXCELENTĂ A LIMBII ITALIENE. TRIMITEȚI CURRICULUM La

  • Societate nonprofit, cautam secretara patrime, de preferabil student/a, pentru activitati culturale, artistice, program flexibil. Salar negociabil. Informatii la telefon 0726467664

  • Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • Angajez Brokeri Imobiliari. Cerințe: studii medii Condiții:disponibilitate program Responsabilități:- Respectarea termenelor și angajamentelor asumate; - Spirit organizatoric; - Promptitudine, persoană dinamică, inițiativă; - Eficiență și organizare; - Atitudine proactivă; - Ințelege și identifică ușor nevoile pieței în care activează; - Capacitate de analiză și de a oferi soluții în timp scurt; - Propunerea de soluții pentru îmbunătațirea activității; - Rezistență la stres; - Abilități deosebite de comunicare și negociere; - Capacitate și abilitate în interacțiunea cu oamenii; - Cunoștinte de operare PC (navigare Internet);

  • Clarismart Consulting SRL angajeaza pentru o copmanie din Timisoara o persoana pentru postul de Expert achizitii publice/Secretara Cerințe: - Stapânirea la nivel avansat a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit ; - Cunoașterea limbii germane constituie un avantaj; - Experiență minimă în domeniu de 3 ani; - Studii finalizate; specializări și studii de masterat constituie un avantaj. - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; - Atenție la detalii; - Spirit de echipă; - Cunoștințe juridice pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe de contabilitate primară Condiții: -pachet salarial motivant Responsabilități: - Planifică și organizează activitățile de birou; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Participă activ la problemele legate de proiectele noi indicate de manager și pastrează permanent legatura dintre manager și sefii de departamente în vederea derulării și a finalizării proiectelor; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Elaborarea documentelor aferente procedurilor de achiziție publică din SICAP; Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul atasat sau sa sune la nr.0723186646/0730643789.

  • Quanta Resurse Umane recruteaza pentru Timisoara pentru pozitia de Customer Care Representative – limbile germana-engleza. Responsabilitati: - Solutionarea cererilor din partea clientilor telefonic, prin e-mail sau chat. Cerinte: - Cunoasterea limbii germane, scris si vorbit - nivel avansat; - Cunoasterea limbii engleze – cel putin la nivel nivel B2; - Experienta de lucru in call center reprezinta avantaj; - Excelente abilitati de comunicare si ascultare; - Cunostinte operare PC si viteza de tehnoredactare; - Orientare catre client si catre atingerea obiectivelor. Se ofera: - Program 8 ore/zi; - Se asigura training platit in cadrul companiei; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare; - Pachet salarial motivant, compus din salariu fix, tichete de masa si alte beneficii si bonusuri. Datele cu caracter personal pe care ni le transmiteti, vor fi prelucrate cu scopul de a va ajuta la identificarea unor posturi potrivite, pentru care sa aplicati. Aceasta include trimiterea CV-ului dvs catre posibilii angajatori, mentinandu-va informat cu privire la viitoare oportunitati de munca prin metodele de comunicare furnizate de catre dumneavoastra. Conform Regulamentului European 2016 /679, ati fost informat(a) ca, in orice moment, veti avea dreptul de a accesa datele dvs. cu caracter personal, dreptul de a rectifica datele dvs. cu caracter personal daca datele sunt incomplete sau inexacte, dreptul de a restrictiona prelucrarea datelor cu caracter personal (in cazul in care respectiva restrictie este justificata din punct de vedere legal) dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere pentru protectia datelor si dreptul de a solicita incetarea prelucrarii datelor cu caracter personal in orice moment prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de email:

  • Suntem o companie in continua expansiune cu un colectiv tanar si orientat catre performante. Daca vrei sa inveti ceva nou si sa te alaturi echipei noastre , avem nevoie de colegi noi : Posturi disponibile: -Asistent vanzari - teren -Optometrist - teren -Medic specialist/rezident Oftalmolog - teren / cabinet Cerinte : - Studii finalitzate - Permis auto - cat. B - Disponibilitate la deplasari de L-V - Rezistenta la stres - Dorinta de afirmare - Orientare catre performate - Experienta in interactiunea cu clientul - orientare catre client - Dorinta de munca in echipa tanara si de invatare , perfectionare constanta - Responsabilitate , seriozitate si asumarea deciziilor luate Oferta: - full-time - salar fix + comision + beneficii C.V - cornean_cristian @ yahoo.com informatii suplimentare tel.

  • Candidatul ideal - Orientare catre client - Bune abilitati de comunicare si negociere - Abilitati de a sintetiza informatia - Empatia si buna intelegere a nevoilor clientilor - Gandire structurata orientata spre succes Descrierea jobului - Intampinarea clientilor intr-o maniera amabila si profesionala - Intocmirea de fise de service pentru telefoane/tablete - Informarea clientilor cu privire la diagnosticari, timpul de executie al reparatiilor, intervalul de timp in care isi pot ridica produsele - Oferirea informatiilor corecte intr-o maniera profesionala - Preluarea apelurilor telefonice de la clientii companiei Beneficii: - Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si negociere - Dobandirea unei experiente profesionale inedite, in domeniul GSM/iT - Pachet salarial motivant - Posibilitate de perfectionare si avansare la locul de munca - Pachet salarial motivant Descrierea companiei Suntem CONTAKT, un grup de companii care activam in domeniul GSM cu cea mai mare ascensiune în ultimii ani de pe piaţa de profil din zona de vest. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din aceasta piata prin intermediul retelei proprii de magazine. Dinamica sectorului în care activăm ne-a obligat să fim proactivi şi multidimensionali, drept urmare am fost mereu înaintea trendului şi suntem convinşi că vom perpetua acest lucru şi în viitor. Promovăm principiile unei pieţe de profil ideale, bazată pe norme de conduită şi înaltă ţinută morală, profesionalism şi etică în afaceri. Respectul faţă de muncă şi faţă de partenerii noştri, devotamentul şi seriozitatea ne-au propulsat rapid în topul firmelor de acest profil din tara. Secretul nostru? - Suntem uniţi; - Suntem o echipă în adevăratul sens al cuvântului; - Impărtăşim aceleaşi valori profesionale şi personale. Credem în relaţii de câştig-câştig!

  • Societate cu profil spalatorie/curatatorie haine angajează personal pentru locatia sa din Iulius Mall Timișoara. Posturi disponibile: 2 Asistent comercial recepție. Pentru detalii si interviu sunati la 0758488672 dna Cața Mihaela.

  • Angajam contabil -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Program: 08:00 - 17:00 -Tichete de masa Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati la numerele de telefon: 0724 994 858 / 0730 449 941 / 0748 121 277 sau ne puteti trimite cv-ul pe adresa de e-mail Va asteptam si la sediul firmei de pe Blv. Eroilor de la Tisa, nr 37 A etajul 1, Timisoara, intre orele 9:00 - 18:00 de luni pana vineri.

  • Clinica dentara din Timisoara cauta o persoana ordonata, serioasă, harnică, prezentabila, pedantă, placuta in relationarea interumana, capabila sa rezolve sarcini organizatorice in relatiile cu colaboratorii și furnizorii cabinetului, sa tina evidente si sa prezinte rapoarte sefului direct, sa mentina ordinea si curatenia in sectorul de activitate. Cunostiintele de marketing online sunt un avantaj. Trimiteti CV pe mail, sau Wup și va vom contacta pt interviu. Se oferă contract de munca, 1600 lei net in luna de proba, iar apoi 2000 lei net + posibilitate Bonus performanța profesională.

  • Sbk Security angajeaza secretara. Pentru mai multe detali sunati la numarul de telefon 0737159010 sau puteti depune CV la adresa de mail :

  • Clarismart Consulting cauta pentru companie de productie din Timisoara o persoana pentru postul de Funtionar administrativ. Cerințe - Studii superioare - Experienta in gestionarea si intocmirea documentelor - Foarte bune cunostinte de PC (Microsoft Office) - Persoană organizata, cu atitudine de rezolvare a problemelor, acordând o atenție la detalii, cu abilitati de comunicare, spirit de echipa, abilitati analitice, capacitatea de a lucra in mod independent. Responsabilitati: - Organizarea documentelor si arhivarea acestora - Intocmirea si gestionarea documentelor de contabilitate primara - Mentinerea legaturii cu institutiile publice - Verificarea stocurilor, redactarea contractelor si intocmirea facturilor - Realizarea documentelor solicitate de superiorul direct. Beneficii - Salariu competitiv - Posibilități de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru placut. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul atasat sau sa apeleze nr de telefon 0730643789/ 0723186646.

  • Sala de fitness in Timisoara ,angajam receptionera. Program: Luni-Miercuri:09-17 Joi-Vineri: 14-22 Sambata: 12-20 Duminica: 12-16 weekendul se lucreaza unul da unul nu. Cerinte:punctualitate,seriozitate,aspect fizic placut. Limba engleza la nivel conversational. Sa locuiasca in zona prezinta un avantaj Adresa:Str.Simion Barnutiu nr 34 et 5 Tel:0741653188 email

  • Candidatul ideal: - Studii medii / superioare - Cunostinte MS Office - Abilitati de comunicare si relationare Oferta beneficii: - Pachet salarial (valoare 1600 Lei NET) - Program de lucru 6 (sase) ore, in doua ture ( 1 saptamana dimineata 1 saptamana dupa amiaza) - Orar de Luni pana Vineri de la 08:00 la 14:00, respectiv 14:00 - 20:00 - Contract pe durata determinata, doi ani Descrierea postului: - Intampina, informeaza, programeaza si indruma pacientii in clinica - Inregistreaza pacientii in baza de date conform cu datele din actul de identitate prezentat; - Anunta eventualele modificari de program, consultatii sau timpul de eliberare a rezultatelor; - Efectueaza (re)programarile si confirmarile consultatiilor/investigatiilor clinice/de laborator; - Inregistreaza investigatiile efectuate catre fiecare pacient; - Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale efectuate si elibereaza facturi/chitante; - Preia apelurile telefonice la receptie,furnizeaza informatii telefonic, - Preia si raspunde la emailurile transmise catre receptie, - Activitati de secretariat - Depune toate eforturile pentru rezolvarea eficienta a situatiilor limita. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze telefonic: 0740070070

  • Salveaza cautarea