Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Timis

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • Firma cauta asistenta virtuala (desfasurarea activitatii de acasa in mediul online) vorbitoare de limba germana, operare PC, cu urmatoarele atributiuni: - preluare apelurile telefonice - verificare, sortare, trimitere si raspunderea la emailuri - programarea intalnirilor cu clientii - redactarea de documete - activitati de cercetare, sortare si prelucrare a datelor, informatiilor dorite - redactare si trimitere de oferte catre clienti - administrarea paginii de facebook, Instagram etc - - publicare de materiale publicitare, articole si anunturi pe diverse platforme/site-uri de specialitate

  • Angajam Asistent comercial la un birou frumos din Calea Sagului. Se cer cunostiinte bune PC, word, excel, engleza avansat, italiana (avantaj), cunostiinte economice (avantaj). Se asigura comunicarea intre clientii externi si departamentul comercial, gestionare baza date, comenzi, contracte. Salar foarte motivant, tichete masa 15 lei, prime de sarbatori, o zi de concediu in plus pt fiecare an. Pt informatii sunati la nr afisat.

  • Angajez femeie varsta maxim 50 de ani. Aspect fizic plăcut. Studii minim liceul Disponibilitate de deplasare in tara Sa stie sa poarte o conversatie fara probleme gramaticale sau dezacorduri. Se ofera. Salar 3000 de ron Deconectare cheltuielilor de deplasare Vestimentația si alte bonusuri. SE FACE ANGAJARE FULL TIME SAU PART TIME Persoanele interesate sunt rugate sa lase mesaj cu nr de tel si poze .

  • Angajez doamna care sa pastreze legatura cu acei clienti aflati in baza noastra de date.Se cere voce placuta,cunostinte Pc,atitudine proactiva,seriozitate.Cv+foto la eduardciambela&gmai.com

  • Gradinita Wendy Kids, angajeaza secretara. Cerinte: - raspunde la telefon si la mesaje parintilor copiilor inscrisi in gradinita; - predarea copiilor la ora de plecarea a acestora din gradinita; - xeroxarea documentelor; - printarea documentelor; - facturare pentru taxa educationala; - intocmirea de documente scolare. Oferim: - conditii exceptionale de lucru; - oportunitatea de a munci intr-o echipa tanara, entuziasta; - pachet salarial atractiv in functie de calificari si implicare profesionala; - servirea pranzului in institutie. Locatia se afla pe Aleea Ghirodei, nr. 55 A, Timisoara CV-urile se trimit la adresa de mail: contact@gradinitawendy.ro

  • Gradinita Wendy Kids, angajeaza secretara. Cerinte: - raspunde la telefon si la mesaje parintilor copiilor inscrisi in gradinita; - predarea copiilor la ora de plecarea a acestora din gradinita; - xeroxarea documentelor; - printarea documentelor; - facturare pentru taxa educationala; - intocmirea de documente scolare. Oferim: - conditii exceptionale de lucru; - oportunitatea de a munci intr-o echipa tanara, entuziasta; - pachet salarial atractiv in functie de calificari si implicare profesionala; - servirea pranzului in institutie. Locatia se afla pe Aleea Ghirodei, nr. 55 A, Timisoara CV-urile se trimit la adresa de mail:

  • Job-ul constă în apelarea clienților și programarea vizitei echipelor de teren pentru intervenții sau instalări de servicii telefonie, televiziune și internet. Nu se fac vanzări! Programul de lucru: full-time/part-time, 8 ore, interval 9:00 – 17:30 Conditiile minimale de angajare: limba GERMANĂ obligatoriu, nivel (B2)foarte bun conversațional, scris, citit. Telefon: 0745116163 web. www.kable.ro

  • Hotel Angellis angajeaza: - camerista, - personal pentru pregatirea micului dejun. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa de e-mail:

  • Sala de fitness Iguana din Calea Șagului angajează personal pentru recepție. Orar: o zi 8 ore jumătate de dimineață, următoarea zi 8 ore jumătate de după amiază, a treia zi liber.Salar de inceput 1700 RON net plus beneficii suplimentare.Nu necesită experiență.

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba franceza nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba franceza - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul la adresa de e- mail sau pot apela nr 0730643789/ 0723186646.

  • Angajez secretara in conditii avantajoase. Experienta nu constituie un dezavantaj. Cunostinte Word, Excel. Studii medii sau superioare. Relatii la tel. nr. 0773 300 651

  • Angajez Asistent Manager cu studii medii sau superioare. Nr. contact 0740703313

  • Societate nonprofit, cautam secretara patrime, de preferabil student/a, pentru activitati culturale, artistice, program flexibil. Salar negociabil. Informatii la telefon 0749404874

  • Candidatul ideal - Cunoasterea limbii germane( scris, vorbit); - persoană deschisă, dinamică, cu abilități de comunicare, cunoștințe operare calculator. Descrierea jobului - efectuarea traducerilor (romana-germana, germana-romana), - activitati de secretariat. Pachet salarial (salariu, tichete de masa, mic dejun si pranz/zi, abonament Ratt). Orele suplimentare se platesc. Mediu de lucru placut, stabilitate in munca. Program de lucru: 8 ore de L- V sau part-time/flexibil Descrierea companiei Organizatie nonprofit,desfasuram activitati in domeniul protectiei copilului.

  • Dragi romani,recrutam part time agenti operatori sondaje pe teren.E o munca frumoasa curata si bine platita.Oferim training gratuit.Se cauta in special studenti/studente .Plata este foarte buna raportat la timpul f flexibil de munca.Pentru detalii sunati la sau trimiteti un mail insotit de judetul adresa si numele dvs cat si nr de telefon pe cinste si corrctitudine si oferim acelasi lucru.Va asteptam in echipa noastra!nr tel e-mail

  • Angajam Asistent Comercial OFERIM: - Mediu de lucru placut; - Pachet salarial atractiv si alte beneficii; - Oportunitati de dezvoltare profesionala. CERINTE: - Licentiat/a in economie, limbi straine sau alte studii universitare; - Preferabil experienta in vanzari si sa fi lucrat anterior intr-o companie cu specific international; - O buna cunoastere a utilizarii calculatorului si a unor programe de gestiune; - OBLIGATORIU bune cunoştinţe de limba engleză (Italiana constituie un avantaj); - Precizie in munca, viteza si capacitate de solutionare de probleme in conditii de stres; - Persoană dinamică, serioasă, perseverentă, cu spirit de iniţiativă şi lucru în echipă; RESPONSABILITATI: - Raspunde la toate solicitarile sefului direct cat si ale Area Sales Managerilor; - Efectueaza traducerile necesare societatii si mentine legatura cu clientii din tara si din strainatate; - Controleaza si transmite clientilor confirmarea comenzilor; - Controleaza platile incasate de la clienti si saptamanal redacteaza si le trimite instiintari in vederea recuperarii banilor; - Este responsabil/a de organizarea targurilor si expozitiilor comerciale la care participa societatea; - Colaboreaza cu Departamentul de Productie, de Achizitii, Service si de Contabilitate pentru a corespunde cerintelor/nevoilor clientilor si a fi in concordanta cu evolutia pietei; - Efectueaza rezervari hoteliere si de avion pentru angajatii societati; - lucreaza in programe de gestiune (BAAN comercial si SAP); - gestiunea calitatii. Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati la numerele de telefon: 0724 994 858 / 0748 121 277 sau . Va asteptam si la sediul firmei de pe Blv. Eroilor de la Tisa, nr 37 A etajul 1, Timisoara, intre orele 9:00 - 18:00 de luni pana vineri.

  • ANGAJAM ASISTENT MANAGER - part-time/full time OFERIM: - Mediu de lucru placut; - Pachet salarial atractiv si alte beneficii; - Oportunitati de dezvoltare profesionala. CERINTE: - Cunostinte de operare PC - MS Office; - Studii superioare finalizate - obligatoriu profil Economic; - Cunoasterea unei limbi straine (engleza/italiana); - Persoana dinamica, proactiva, orientata spre solutionarea problemelor. RESPONSABILITATI: - Activitati de secretariat; - Evidenta si intocmirea documentelor administrative; - Gestionarea portofoliului de clienti si colaboratori; - Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor; - Transmiterea corespondentei prin email, curier, fax; - Intocmirea si verificarea facturilor si a receptiilor, arhivarea si indosarierea facturilor cat si a altor documente; - Primirea, verificarea instrumentelor de plata; - Evidenta soldurilor la clienti si furnizori; - Intocmire deconturi - dispozitii plata/incasare; - Predarea documentelor catre departamentul contabilitate; - Inregistrarea zilnica a registrului de casa si banca; - Activitati de copiere, scanare documente. Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati la numerele de telefon: 0724 994 858 / 0730 449 941 / 0748 121 277. Va asteptam si la sediul firmei de pe Blv. Eroilor de la Tisa, nr 37 A etajul 1, Timisoara, intre orele 9:00 - 18:00 de luni pana vineri.

  • ANGAJEZ AGENT IMOBILIAR

  • CĂTRE SECRETARUL PREȘEDINTELE BELLA PENTRU BROKERI ȘI INTERMEDIERE DE OFICIUL DE ASIGURĂRI   VANZAREA AUTOVEHICULELOR. CUNOȘTINȚE OBLIGATORII PRIVIND REMUNERAREA EXCELENTĂ A LIMBII ITALIENE. TRIMITEȚI CURRICULUM La

  • Salveaza cautarea