Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • CITY RESIDENT - ansambluri rezidentiale Timisoara www.city-resident.com City Resident - Apartamente de vanzare in Timisoara. Caut agenta / asistenta vanzari/ partenera de afacere, in intermedieri imobiliare! Nu caut o angajata , nu caut o persoana care sa vina sa stea la un birou doar pentru a avea de unde sa se intoarca acasa. Cerinte: frumoasa, eleganta, prezentabila, tinuta business, tocuri, mulata, comunicativa, dezghetata, spirit antreprenorial. Activitatea se desfasoara in domeniul imobiliar si presupune: - contactarea telefonica a clientilor/ colaboratorilor si prezentarea serviciilor biroului - stabilirea intalnirilor de business - prezentarea in cadrul intalnirilor a serviciilor oferite - intermedierea de tranzactii imobiliare Program la alegere , poate fi si o ora/ zi, poate fi si o zi/ saptamana, nu exista nici un program fix! De asemenea nu exista nici o remuneratie lunara fixa, ci doar suma la tranzactie intermediata. Alte detalii pe whap 0 7 8 6 0 3 2 7 8 6 www.city-resident.com

  • Hotel Angellis angajeaza: - camerista, - personal pentru pregatirea micului dejun. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa de e-mail:

  • Societate cu activitate in domeniul transportului international de persoane (curse turistice), avand punct de lucru in Timisoara, angajeaza o persoana care sa suplineasca managerul principal in organizarea si administrarea activitatii (comenzi transport, evidenta masini, relatia cu soferii, partenerii, corespondenta interna si externa, apeluri etc.) Cerinte necesare: persoana serioasa si responsabila, ordonata si punctuala, abilitati de comunicare si relationare; cunostinte operare PC , cunostinte limba engleza sau germana. Jobul este part-time, se potriveste pentru studenti, experienta in domeniu nu este necesara, Va rugam sa trimiteti CV, foto, copie CI, copie documente studii sau cursuri la adresa de e-mail. Info suplimentare la nr de telefon.

  • Tanara sau studenta Aspect fizic placut Cu sau fara experienta Comunicativa Amabila Open minde Atitudine pozitiva Promtitudine Descrierea jobului: • organizarea si coordonarea activitatii de secretariat.  • realizarea periodica a graficului necesitatilor de consumabile. • gestionarea apelurilor telefonice. • actualizare si intretinere baza de date de clienti. • e-mailing, corespondenta comerciala. Aptitudini: -inteligenta (gandire logica, memorie); -corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; sincera dispusa la colaborare. Se ofera salariu atractiv ( 2500-3500 Ron) Telf 0771303067 E_mail

  • Evren & Enis Plast, angajeaza: - FACTURISTA - MANIPULANT MARFA - VANZATOARE - MOTOSTIVUITORIST Punctul nostru de lucru se afla in centrul comercial Euro 2. Asteptam cv-urile la adresa de E-mail: evrenenisplast@yahoo.ro

  • Recrutez vorbitori de limba germana pentru un post de Reprezentant suport clienti. Descrierea postului: - Ofera informații și asistență clienților din diferite medii prin apeluri / e-mailuri / chat / social media; - Răspunde, escaladeaza și urmareste toate cererile în ordine, pentru a asigura un răspuns adecvat și calitatea serviciilor; - Inregistreaza toate detaliile legate de interacțiunile cu clienții în baza de date; Cerinte: - Cunoasterea limbii germane la nivel C1 sau ca limba materna; - Cunoasterea limbi engleze la nivel B2; - Cunostinte de MS Office (Word, Excel,Outlook); - Abilitati ridicate de responsabilitate, răbdare, urgentare a problemelor si și asistență pentru clienți; - Increzator si dispus sa invete: - Aptitudini de comunicare foarte bune (empatie; activ; bun ascultător etc.); - Proactiv si responsabil in finalizarea sarcinilor atribuite; - Experienta intr-o pozitie de Suport clienti reprezinta un avantaj. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Pachet de beneficii flexibil; - Tichete de masa; Telefon: 0726-650.888 Crina E-mail:

  • Candidatul ideal Cerinte: - operare PC Microsoft - dexteritate manuala - foarte buna organizare - abilitati functionaresti - constintiozitate, seriozitate - rigurozitate in realizarea sarcinilor Descrierea jobului Responsabilitati: - Asigura suport superiorului ierarhic in coordonarea activitatii biroului postal - Asigura back-up pentru coordonatorul punctului de lucru (indeplineste sarcinile acestuia in urmatoarele situatii: concediu/ absenta/ activitate de teren) - Verifica integritatea trimiterilor postale - Sorteaza trimiterile postale pe zone/cartiere/strazi si pe tipuri de servicii prestate de catre firma - Asigura si inregistreaza formulare cu privire la schimbarile de adrese, furturile, pierderea, deteriorarea trimiterilor postale - Inregistreaza formularele referitoare la trimiterile postale cu confirmare de primire - Livreaza trimiterile postale cu confirmare de primire catre destinatari care se prezinta la biroul postal Beneficii: Salariu motivant CV se trimit la adresa de mail gianina.prahanca@pinkpost.ro

  • Angajez doamna care sa pastreze legatura cu acei clienti aflati in baza noastra de date.Se cere voce placuta,cunostinte Pc,atitudine proactiva,seriozitate.Cv+foto la eduardciambela&gmai.com

  • Om de afaceri , serios, gentleman, caut asistenta personala 18/35 ani open minded, inteligenta, discreta, deschisa inca fara experiență în domeniu. Primul contact aici.

  • Club Sportiv de automobilism din Timisoara cauta secretara (secretariat sportiv) - PR Avantaje: - program flexibil, posibil si part-time sau jumatate de norma - nu sunt obligatorii studii sau experienta in domeniu - se poate oferi locuinta si autoturism de serviciu Detalii si programari pentru interviu la telefon 0723004747

  • ANGAJAM RECEPTIONER/A! Companie FM angajeaza receptioner/a pentru program Full time, de la 08:00 la 16:00 de luni pana vineri. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu motivant, tichete de masa. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0741 921 921 RESPONSABILITATI PRINCIPALE: • Sa aiba o atitudine amabila si primitoare cu toti clientii, utilizatorii si vizitatorii; • Sa aiba grija ca timpul de asteptare al vizitatorilor sa fie unul limitat si sa aplice toate procedurile stabilite in vederea preluarii vizitatorilor de catre angajatul clientului in timp util; • Sa vorbeasca limba romana si limba engleza fluent; • Sa tina evidenta corespondentei primite si distribuite in relatia cu furnizorii serviciilor de curierat: • Sa efectueze cu maxima responsabilitate sarcinile ad-hoc primite de la superiorul ierarhic; • Sa colaboreze cu reprezentantii/angajatii firmei subcontractante pentru serviciul de securitate in vederea preluarii/predarii/semnarii proceselor verbale de evidenta, conform procedurilor; • Preia apelurile primite in centrala telefonica si stabileste legatura cu angajatii clientului; • Tine legatura cu furnizorii, dupa caz; • Preda si preia de la vizitatori cardurile de acces. CERINTELE POSTULUI: • Studii medii / superioare. • Experienta in activitati similare • Cunoasterea limbii engleze PROGRAM DE LUCRU: • De luni pana vineri, interval orar 08:00-16:00 • In sarbatori legale, in functie de cerinta clientului

  • Angajez secretara in conditii avantajoase. Experienta nu constituie un dezavantaj. Cunostinte Word, Excel. Studii medii sau superioare. Relatii la tel. nr. 0773 300 651

  • Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba franceza nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba franceza - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul la adresa de e- mail sau pot apela nr 0730643789/ 0723186646.

  • Firma cauta asistenta virtuala (desfasurarea activitatii de acasa in mediul online) vorbitoare de limba germana, operare PC, cu urmatoarele atributiuni: - preluare apelurile telefonice - verificare, sortare, trimitere si raspunderea la emailuri - programarea intalnirilor cu clientii - redactarea de documete - activitati de cercetare, sortare si prelucrare a datelor, informatiilor dorite - redactare si trimitere de oferte catre clienti - administrarea paginii de facebook, Instagram etc - - publicare de materiale publicitare, articole si anunturi pe diverse platforme/site-uri de specialitate

  • Angajăm secretar notarial Cerintele minime sunt: -Cunoasterea si aplicarea corecta a regulilor gramaticii limbii romane; -Studii superioare; -Abilitati in relatiile cu publicul si interrelationare personala, prezenta placuta; -Punctualitate, politete, autocontrol; -Cunostinte operare PC, MS Office-Word, navigare internet; -Atentie distributiva, capacitate de adaptare si invatare rapida; -Integritate morala si etica; -Atentie sporita la detalii. Experienta in domeniu constituie avantaj. Beneficii: - Castiguri progresive , in functie de performanta - Salariu atractiv - Program de luni pana vineri, sarbatori legale libere - Loc de muncă stabil Persoanele interesate ne pot contacta la tel 0787888099, iar în prealabil sa trimita CV pe

  • ANGAJEZ AGENT IMOBILIAR

  • S.C.PREMIUMLINESERVICE.S.R.L angajează pentru backoffice! CERINȚĂ OBLIGATORIE - EXPERIENTA ANTERIOARA IN CRM! Cautam o persoana serioasa, ordonata, punctuala, care sa se alăture echipei noastre! CERINȚE : - studii superioare ( în curs / finalizate) - cunostinte pachet Microsoft Office - abilități organizatorice - abilități de comunicare Experienta constituie un avantaj! BENEFICII : - pachet salarial motivant - concediu plătit - program fix - asigurare medicala - oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist Dacă ești interesata de postul oferit sau ai nevoie de mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numărul de telefon : 0729052694.

  • Salveaza cautarea