Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Recrutez vorbitori de limba germana pentru un post de Reprezentant suport clienti. Descrierea postului: - Ofera informații și asistență clienților din diferite medii prin apeluri / e-mailuri / chat / social media; - Răspunde, escaladeaza și urmareste toate cererile în ordine, pentru a asigura un răspuns adecvat și calitatea serviciilor; - Inregistreaza toate detaliile legate de interacțiunile cu clienții în baza de date; Cerinte: - Cunoasterea limbii germane la nivel C1 sau ca limba materna; - Cunoasterea limbi engleze la nivel B2; - Cunostinte de MS Office (Word, Excel,Outlook); - Abilitati ridicate de responsabilitate, răbdare, urgentare a problemelor si și asistență pentru clienți; - Increzator si dispus sa invete: - Aptitudini de comunicare foarte bune (empatie; activ; bun ascultător etc.); - Proactiv si responsabil in finalizarea sarcinilor atribuite; - Experienta intr-o pozitie de Suport clienti reprezinta un avantaj. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Pachet de beneficii flexibil; - Tichete de masa; Telefon: 0726-650.888 Crina E-mail:

  • Angajez doamna care sa pastreze legatura cu acei clienti aflati in baza noastra de date.Se cere voce placuta,cunostinte Pc,atitudine proactiva,seriozitate.Cv+foto la eduardciambela&gmai.com

  • Om de afaceri , serios, gentleman, caut asistenta personala 18/35 ani open minded, inteligenta, discreta, deschisa inca fara experiență în domeniu. Primul contact aici.

  • Club Sportiv de automobilism din Timisoara cauta secretara (secretariat sportiv) - PR Avantaje: - program flexibil, posibil si part-time sau jumatate de norma - nu sunt obligatorii studii sau experienta in domeniu - se poate oferi locuinta si autoturism de serviciu Detalii si programari pentru interviu la telefon 0723004747

  • ANGAJAM RECEPTIONER/A! Companie FM angajeaza receptioner/a pentru program Full time, de la 08:00 la 16:00 de luni pana vineri. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu motivant, tichete de masa. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0741 921 921 RESPONSABILITATI PRINCIPALE: • Sa aiba o atitudine amabila si primitoare cu toti clientii, utilizatorii si vizitatorii; • Sa aiba grija ca timpul de asteptare al vizitatorilor sa fie unul limitat si sa aplice toate procedurile stabilite in vederea preluarii vizitatorilor de catre angajatul clientului in timp util; • Sa vorbeasca limba romana si limba engleza fluent; • Sa tina evidenta corespondentei primite si distribuite in relatia cu furnizorii serviciilor de curierat: • Sa efectueze cu maxima responsabilitate sarcinile ad-hoc primite de la superiorul ierarhic; • Sa colaboreze cu reprezentantii/angajatii firmei subcontractante pentru serviciul de securitate in vederea preluarii/predarii/semnarii proceselor verbale de evidenta, conform procedurilor; • Preia apelurile primite in centrala telefonica si stabileste legatura cu angajatii clientului; • Tine legatura cu furnizorii, dupa caz; • Preda si preia de la vizitatori cardurile de acces. CERINTELE POSTULUI: • Studii medii / superioare. • Experienta in activitati similare • Cunoasterea limbii engleze PROGRAM DE LUCRU: • De luni pana vineri, interval orar 08:00-16:00 • In sarbatori legale, in functie de cerinta clientului

  • Angajez secretara in conditii avantajoase. Experienta nu constituie un dezavantaj. Cunostinte Word, Excel. Studii medii sau superioare. Relatii la tel. nr. 0773 300 651

  • Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba franceza nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba franceza - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul la adresa de e- mail sau pot apela nr 0730643789/ 0723186646.

  • Firma cauta asistenta virtuala (desfasurarea activitatii de acasa in mediul online) vorbitoare de limba germana, operare PC, cu urmatoarele atributiuni: - preluare apelurile telefonice - verificare, sortare, trimitere si raspunderea la emailuri - programarea intalnirilor cu clientii - redactarea de documete - activitati de cercetare, sortare si prelucrare a datelor, informatiilor dorite - redactare si trimitere de oferte catre clienti - administrarea paginii de facebook, Instagram etc - - publicare de materiale publicitare, articole si anunturi pe diverse platforme/site-uri de specialitate

  • Angajăm secretar notarial Cerintele minime sunt: -Cunoasterea si aplicarea corecta a regulilor gramaticii limbii romane; -Studii superioare; -Abilitati in relatiile cu publicul si interrelationare personala, prezenta placuta; -Punctualitate, politete, autocontrol; -Cunostinte operare PC, MS Office-Word, navigare internet; -Atentie distributiva, capacitate de adaptare si invatare rapida; -Integritate morala si etica; -Atentie sporita la detalii. Experienta in domeniu constituie avantaj. Beneficii: - Castiguri progresive , in functie de performanta - Salariu atractiv - Program de luni pana vineri, sarbatori legale libere - Loc de muncă stabil Persoanele interesate ne pot contacta la tel 0787888099, iar în prealabil sa trimita CV pe

  • ANGAJEZ AGENT IMOBILIAR

  • S.C.PREMIUMLINESERVICE.S.R.L angajează pentru backoffice! CERINȚĂ OBLIGATORIE - EXPERIENTA ANTERIOARA IN CRM! Cautam o persoana serioasa, ordonata, punctuala, care sa se alăture echipei noastre! CERINȚE : - studii superioare ( în curs / finalizate) - cunostinte pachet Microsoft Office - abilități organizatorice - abilități de comunicare Experienta constituie un avantaj! BENEFICII : - pachet salarial motivant - concediu plătit - program fix - asigurare medicala - oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist Dacă ești interesata de postul oferit sau ai nevoie de mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numărul de telefon : 0729052694.

  • CITY RESIDENT - ansambluri rezidentiale Timisoara www.city-resident.com City Resident - Apartamente de vanzare in Timisoara. Caut agenta / asistenta vanzari/ partenera de afacere, in intermedieri imobiliare! Nu caut o angajata , nu caut o persoana care sa vina sa stea la un birou doar pentru a avea de unde sa se intoarca acasa. Cerinte: frumoasa, eleganta, prezentabila, tinuta business, tocuri, mulata, comunicativa, dezghetata, spirit antreprenorial. Activitatea se desfasoara in domeniul imobiliar si presupune: - contactarea telefonica a clientilor/ colaboratorilor si prezentarea serviciilor biroului - stabilirea intalnirilor de business - prezentarea in cadrul intalnirilor a serviciilor oferite - intermedierea de tranzactii imobiliare Program la alegere , poate fi si o ora/ zi, poate fi si o zi/ saptamana, nu exista nici un program fix! De asemenea nu exista nici o remuneratie lunara fixa, ci doar suma la tranzactie intermediata. Alte detalii pe whap 0 7 8 6 0 3 2 7 8 6 www.city-resident.com

  • Evren & Enis Plast, angajeaza: - FACTURISTA - MANIPULANT MARFA - VANZATOARE - MOTOSTIVUITORIST Punctul nostru de lucru se afla in centrul comercial Euro 2. Asteptam cv-urile la adresa de E-mail: evrenenisplast@yahoo.ro

  • Cerinte • Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat) • Experienta minima: 6 luni in Vanzari • Cunostinte operare calculator • Abilitati de comunicare cu oamenii Responsabilitati •Asistarea clientilor in vederea utilizarilor echipamentelor de tip self service •Relationarea cu clientii/potentialii clienti Enel care vin in magazinele Enel, prin abordarea directa a acestora si identificarea necesitatilor acestora •Prezentarea procesului de racordare la retea si contractare, prezentarea modului de solutionare a diverselor cereri formulate de client precum si inregsitrarea acestora in sistemul informatic •Inregistrarea, arhivarea si transmiterea documentelor fizice primite de la clienti sau Achizitor care fac obiectul activitatii desfasurate de Achizitor : cereri, documente, contracte de furnizare a energiei electrice, oferte de furnizare, avize de racordare sau amplasament, documente pentru constituirea garantiei precum si a altor documente ; •Actualizarea bazei de date a clientilor existenti •Preluarea si introducerea in sistemul informatic a acordurilor de prelucrare a datelor personale ale clientilor •Scanarea documentelor depuse de clienti in situatia in care este necesar acest lucru •Verificarea datelor de inregistrare ale clientilor precum si orice alte activitati comunicate de catre Achizitori, necesare pentru indeplinirea obiectului prezentului contract •Prezentarea avantajelor contractelor de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale/serviciilor cu valoare adaugata si incheierea/activarea acestora •Prezentarea avantajelor extra serviciilor si produselor puse la dispozitie clientilor de catre Achizitor si incheierea sau activarea contractelor pentru acestea •Program : Luni - Vineri : 10 -18 ; Posibilitatea de a lucra si Sambata : 10 - 14, platita conform codului muncii. •Beneficii : bonuri de masa + asigurare medicala

  • Esti pasionat de modul de preparare al cafelei de calitate? Iti place sa iesi in oras si stii care sunt cafenelele si restaurantele cu echipamente performante de cafea? Comunici usor si ti-ai dori sa impartasesti cunostintele tale cu colegii si clientii? Vrei sa ai expunere la mediu international? Esti pasionat de vanzari si vrei sa faci asta? Daca raspunsul tau este da, te asteptam in echipa noastra, locul in care se intalnesc pasionatii de cafea si performanta. Job-ul este pentru Timisoara. Pentru mai multe informatii, va rog sa ma contactati la 0748.121.277 sau pe email:

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel; - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii; - cunostinte de operare PC; - abilitati de negociere si perseverenta. Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei; - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite; - sa realizeze obiectivele de vanzari; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator. OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sarbatori si tichete de masa - mediu de lucru modern

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba germana, nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba germana - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul la adresa de e-mail office@clarismart.ro sau pot apela nr de telefon 0730643789/ 0723186646.

  • Salveaza cautarea