Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Valcea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 13

    Atributii: Analiza, evaluare si tehnoredactare materiale promotionale si e-mail-uri Asistenta in negociere,training in participari la conferinte,saloane, targuri, etc. Intermedierea comunicatiilor electronice intre manager si colaboratori. Pastrarea agendei de lucru la zi. Cerinte: Studii superioare, cunoasterea limbii engleze Avantaje: Salariul este atractiv. Contractul de munca este pe perioada nedeterminata, Se ofera training-uri. Cheltuielile de transport sunt asigurate.

  • 2

    ACCRC INTERNATIONAL, furnizor de formare profesionala angajeaza SECRETARA pentru Sucursala din Rm. Valcea. Cerinte: - Cunostinte despre Marketing online ( Facebook / Instagram / Google ) constituie avantaj. - Cunoasterea limbii engleze constitue un avantaj; - Cunostinte de Contabilitate primara; - Cunostinte de MS Office obligatoriu; - Profil dinamic, optimist, proactiv, cu spirit de echipa, orientat catre rezultate; - Abilitati de comunicare cu clientii ; - Capacitate buna de comunicare si relationare cu membrie echipei. Responsabilitati: - Activitаti specificе dе sеcrеtаriаt - Activitati biroticа: print, scаn, е-mаil - Relаtii cliеnti, produsе, procеduri de lucru - Protocol contаbilitаte primаrа ( fаcturi, аvizе, rаpoartе divеrsе, intocmirе dosar contаbilitаtе lunarа); - Sarcini administrative(scаnarе de documеnte, procesаrе еlectronica acte) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile si transmiterea acestora catre sediu - Mentinerea legaturii prin email si telefon cu clientii - Administrarea biroului, achizitia tuturor consumabilelor si necesarului bunei desfasurari a activitatii curente; - Asigura interfаta dintre companie si persoаnеlе din extеrior (furnizori, clienti, parteneri, reprezеntanti ai diverselor institutii etc.) si promoveaza o imagine buna; - Asigura activitatile de protocol in conditii optime; - Actualizarea si intretinerea bazei de date de clienti; - Redactarea si organizarea diverselor tipuri de documente/oferte in format electronic si fizic conform standardelor companiei; Beneficii: - salariul va fi stabilit in functie de experienta, in urma evaluarii din etapa de interviu - Program locatie fixa - luni-vineri 09-17 - rare deplasari in interes de serviciu la institutiile statului(AJPIS) sau parteneri diversi pentru rezolvarea anumitor aspecte; - mediu de lucru placut intr-o echipa tarana; - telefon de serviciu; - zilele cu sarbatori legale LIBERE. Asteptam Cv-urile dvs. La adresa de email sau le puteti depune la sediul nistru din Rm. Valcea, pe Calea lui Traian, nr. 147, bl. D2, etaj 1, biroul 3. Pentru informatii suplimetare ne puteti contacta la nr. de tel. 0764 117 720.

  • 6

    Disponibil online

    Angajam Asistent Manager

    Te potrivești jobului dacă: Ai competente digitale: Microsoft Office, Internet, Ai abilități organizatorice, de scriere și de comunicare foarte bune; Ai receptivitate și inițiativă; Ai o fire energică cu atitudine pozitivă; Ești o persoană foarte bine organizată, dinamică, conștiincioasă, punctuală, responsabilă, atentă la detalii, proactivă Ești o persoană carismatică, persuasiva și perseverentă; Vei fi în subordinea doamnei Director General.

  • Salveaza cautarea