Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Menaj la casa, 2 persoane , 5 zile pe saptamana 9-17. (curatenie,calcat) In mana 5000lei pe 20 zile lucratoare, plus decontare abonament transport in comun sau benzina. Conditii: - neaparat referinte de la locurile de munca anterioare -CV- cu școlarizarea , situatia familiala, locurile de munca anterioare si telefon de contact de la aceste locuri de munca. -minim 8 clase,preferabil liceu -varsta 35-45 ani ,fara probleme de sanatate - colaborare pe termen lung - sa locuiasca in apropiere de Alka factory shop-( 112, 331 bis statia Nuferilor)Zone apropiate: Bucurestii Noi, Straulesti,Chitila,Aviatiei,Domenii
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din București Șoseaua București-Târgoviște, nr. 83 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul Ideal Coordoneaza eficient echipa de controlori calitate pe care o are in subordine . Investigheaza si rezolva reclamatiile de la client si incidentele de calitate, colaborand cu departamentele implicate in proces. Intocmeste rapoartele de neconformitate la receptie. Intocmeste rapoarte si analize legate de timpul de lucru, neconformitati, productivitatea muncii, verificarea paletilor, indicatorii de performanta referitori la calitate, alte raportari statistici; Interactioneaza cu clientul pe probleme de calitate raportari regulate investigatii; Participa la pregatirea audit-urilor de clienti certificare si ajuta la sustinerea acestora.Efectueaza auditurile interne de depozit. Participa la implementarea cerintelor de calitate in cazul unui proiect nou; Defineste actualizeaza proceduri si monitorizeaza procese pentru a asigura imbunatatirea continua a proceselor; Comunica clientului rezultatele investigatilor si daca este cazul realizeaza analize de tip 5 why si 7 Step pentru stabilirea cauzei care a dus la reclamatie, incluzand si masurile preventive si corective stabilite; Coordoneaza implementarea actiunilor corective si preventive; Centralizare KPI performanta. Responsabil cu asigurarea respectarii legislatiei pe partea de SSM. Colaboreaza cu firma externa pe partea de SSM. Nu este necesara experienta pe zona de SSM. În prealabil poate urma cursul de SSM Beneficii: -Bonus de performanta; -Ore suplimentare platite; -Spor de noapte de 25%; -Tichete de masa; -Contract pe perioada nedeterminata; -Transport asigurat pe mai multe rute; -Concediu 21 zile pe an; -Asigurare medicala;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerințe: - Calificare Electrician - Experiență 2-3 ani în domeniu - Cunoașterea materialelor specifice instalațiilor electrice - Cunoștiințe privind utilizarea aparatelor da măsură și control - Cunoștințe privind cauzele și metodele de depistare a defectelor apărute și remedierea acestora - Experiență pe partea de posturi de transformare, retele electrice - Experiență: medie tensiune (manevre, manipulare celule) reprezintă un avantaj Beneficii: - Salariu atractiv - Tichete de masă - Decontare transport - Plata orelor suplimentare - Bonus de disponibilitate Dacă sunteti interesat(ă) sau cunoașteți pe cineva care s-ar potrivi acestei oportunități, vă rugăm sa ne contactati folosind datele de contact din imagine.
-
Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 2-3 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, Bucuresti lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.
-
Echipa eGospodarul se mărește! Salutare! Cautam BAIETI cu domiciliul in Voluntari, pentru procesare retururi , Lipire awb-uri, pentru un magazin online situat in incinta Smart Flora Expo Responsabilitati: -Procesare retururi, -Lipire awb-uri pentru expediții -Descarcare marfa , aprovizionare -Infoliere marfa -Gestionare ordine depozit -Salariu: 3000 lei - 3500lei Program: L-V de la 9:00 - 18:00 Sambata 4 ore, 1 sambata da una nu.
-
Echipa eGospodarul.ro din Voluntari se mareste Salut! Te invitam sa te alaturi echipei eGospodarul.ro Ce ne dorim de la tine? - Foarte bune abilitati de comunicare verbale si scrise - Stapanirea limbii romane la nivel impecabil - Abilitatea de a invata lucruri noi intr-un timp relativ scurt. Inclinarea catre tehnologie este un plus. - Abilitatea de a asculta si intelege contextul unei situatii - Abilitatea de a oferi solutii intr-o maniera simpla, eleganta, profesionala - Adaptabilitate si entuziasm pentru rezolvarea task-urilor zilnice, dar si creativitate pentru a gasi solutii rapide in situatii noi. Descrierea jobului - Preluarea comenzilor telefonice si a sesizarilor din partea clientilor - Consilierea clientilor cu profesionalism si promovarea produselor din magazinul online - Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online, operarea facturii, generarea si transmitere AWBului; - Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. - Colectarea feedback-ului clienților pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Beneficii: - Pachetul salarial net 2800- 3000 lei - Prime sarbatori, - Posibilitate de crestere salariala in functie de competente si implicare - Discount la produsele comercializate de firma - Echipa tanara si mediu familiar de lucru Atentie! Locatia punctului de lucru este in comuna Voluntari Judetul Ilfov Complex Smart Flora Expo - POSTUL NU ESTE REMOTE CATALIN
-
Suntem în căutarea unei persoane pentru postul de operator calculator facturare pentru societatea noastra ce are drept profil comercializarea insecticidelor și furnizarea serviciilor de dezinsecție deratizare. Dacă ești o persoană comunicativă, organizată și cu cunoștințe în utilizarea pachetului Office (Word, Excel), te invităm să aplici pentru acest post. Responsabilitățile tale vor include: Preluarea comenzilor de pe diverse platforme de tip marketplace. Gestionarea apelurilor telefonice ale clienților legate de statusul comenzile lor, intrebari legate de produse ori comenzi telefonice. Încărcarea și actualizarea produselor pe site-urile noastre. Intocmirea și emiterea facturilor și AWB-urilor. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și relaționare. Experiență în lucrul cu pachetul Office (Word, Excel). Locația: Sectorul 5 - Strada Drumul Vlasin 19-23 Programul de lucru: Luni până vineri, între orele 8:00 și 18:00. Suntem deschizi si persoanelor fara experianta dar dornici sa invete. Dacă îndeplinești cerințele și ești interesat să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon afisat in anunt
-
Alatura-te echipei noastre de la restaurantul INLARG RESTO PORTUL TOMIS-CONSTANTA Angajam persoane pasionate si orientate catre clienti pentru a face parte din echipa noastra OSPATAR- 3000-3500 plus comision din vanzarea anumitor produse AJUTOR OSPATAR cu experienta- 2500-3000 lei BARMAN -3000-4000 LEI Cautam personal doar CU experienta, avand disponibilitatea de a lucra pe termen lung. Informatii si programare interviu la numarul de telefon( )
-
ShinHeung Electronics is a multinational company specialized in producing electric car battery parts, stamping, plastic injection components and precision tooling for press. Responsabilitati: - Efectueaza masurarea pieselor prelucrate si stabileste individualizeaza piesele neconforme fata de piesa acceptata de client. -Asigura separarea completa a pieselor neconforme fata de fluxul pieselor conforme. -Respecta procedura de control tehnic de calitate din cadrul Sistemului de Management Integrat al Calitatii la nivelul firmei. -Efectueaza monitorizari si analize specifice in scopul cresterii calitatii productiei CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii, va stam la dispozitie la nr. de telefon: .
-
ErpaHR recruteaza pentru clientul sau din Aricestii Rahtivani, unul dintre cei mai mari producatori de ambalaje din plastic, Operator masinist si Ajutor Manipulant Responsabilitati: - Manevrarea aparatelor semi-automate; - Asigurarea reglajelor corecte in vederea imprimarii; - Asigurarea si verificarea stocului de cerneala; - Verificarea calitatii produsului finiat tehnic si vizual; - Masurarea si reglarea solutiilor specifice imprimarii; - Pregatirea placilor si matritelor pentru imprimat; - Reglarea aparatului de incarcat si descarcat folie plastic; - Anuntarea eventualelor defecte aparute in procesul de fabricatie; - Respectarea regulamentului interior; Cerinte: - Experienta in mediul de lucru industrial; - Domiciliat in zona Ploiesti-ului; - Atentie la detalii in manuirea oparatelor semi-automate; - Spirit de echipa; - Atitudine profesionista. Beneficii: - Salariu incepand cu 2800 lei NET si negociat in functie de experienta; - Tichete de masa de 30 lei zi lucrata; - 25 de zile de concediu pe an; - Decont combustibil de maxim 400 lei luna; - Program L-V in 3 schimburi de cate 8 ore. Pentru angajarea imediata, va rog sunati la: 0764 596 029
-
Companie multinationala ce activeaza in domeniul auto, angajeaza Manager al sistemelor de management al calitatii. Cunostintele in domeniul IATF 16949 reprezinta avantaj. Programul de lucru este luni - vineri de la 08:00 - 16:30. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr de telefon si sau sa ne trimiteti CV-ul la adresa de e-mail Va asteptam cu drag!
-
Ce cautam la candidati: - sa le placa sa surubareasca pentru a realiza retusuri, - disponibilitate de a lucra in Seber (Alba), - disponibilitate de a lucra in 1 schimb, - seriozitate si implicare. Oferim: - cazarea in Sebes, transport sau decont transport pentru naveta din Sibiu - diurna (peste 1000 lei net) si alte beneficii care se aduaga la salariu, - munca doar de zi, pe un schimb, - mediu de lucru organizat, - posibilitatea de a discuta fata in fata cu angajatorul in Sibiu. Ce trebuie sa faci : - sa realizezi operatiuni mecanice simple (surubarit, utilizarea pistolului de lipit). Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Grupul Formel D, furnizor global de servicii în industria auto, a fost fondat în 1993, în orașul Troisdorf din Germania, de către o echipă de 63 de persoane. Suntem tare mândri că am evoluat, în ultimele trei decenii, într-o companie recunoscută la nivel global, care operează acum în peste 20 de țări, iar echipa noastră a crescut de la 63 de angajați la peste 10.000.
-
Caut bona, pentru un copil de 2 ani. Program de luni pana vineri, de la 8:30 la 18:00. Zona Vitan, aproape de metrou Mihai Bravu. Atributiile sunt strict legate de ingrijirea copilului: schimbat, plimbat, activitati specifice varstei. Ofer 2500 lei.
-
Ești în căutarea unei provocări profesionale cu un viitor promițător în industria auto? Dacă răspunsul este DA, te așteptăm în echipa FORMEL D ROMÂNIA - furnizor global de servicii pentru industria auto. Suntem în căutarea unor colegi, OPERATORI SUPORT PRODUTIE , pentru Sebes. Cerințe: - disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi. Ce îți oferim: - pachet salarial competitiv; - tichete de masă; - abonament la clinică privată de sănătate; - instruire la locul de muncă; - formarea și dezvoltarea într-o companie internațională; - alte beneficii salariale în funcție de performanțe. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta si la
-
Executa repere pe masina CNC la care este alocat, in conditiile cerute de dosarul tehnologic si a instructiunilor de lucru. Cerințe: experiență în prelucrări pe mașini unelte cu comanda numerica - constituie avantaj; cunoștințe desen tehnic; Beneficii: Mediu de lucru profesionist; Pachet de beneficii competitiv: salariu motivant, tichete de masă, prime performanta.
-
Promovat
Candidatul ideal - Dorinta de munca; - Deschidere, seriozitate, atentie, implicare, punctualitate; - Experienta de 2 ani in domeniul climatizare si ventilatie; - Permis de conducere cat B Se ofera salariu motivant in functie de abilitati si performante incepand de la 4000 lei net. Mediu de lucru dinamic; Colectiv tanar si atmosfera deschisa si colegiala.
-
Euroservices Brasov recruteaza personal pentru laborator de patiserie si crochete, din Amsterdam! Cerinte: - limba engleza conversational - permis auto - disponibilitate de relocare pe un termen lung Oferim: - cazare (contra cost) - salariu saotamanal (tarif pe ora 13.96 Euro brut) - transport asigurat de la cazare - punct de lucru (masina de serviciu)
-
Recrutam personal pentru Olanda, in fabrica de prelucrare a metalelor! Punctul de lucru: Zwijndrecht Activitatea postului: angajatul trebuie sa opereze pe masina CNC, sa plaseze diverse piese in masina, sa le inlature ulterior, precum si alte activitati in depozit. Cerinte: Limba engleza - conversational Permis auto disponibilitatea de a va deplasa cu bicicleta electrica Experienta cu operarea masinilor de tip CNC Oferim: Tarif: 13.95 Euro brut h Cazare (contra cost)
-
Angajam femeie la curatenie in magazine haine din Oradea in Lotus Mall(cartierul Nufarul). Salar: 1.400 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Tel:
-
Pentru ca ne marim echipa, cautam urgent mai multi Operatori Calitate care sa lucreze in Kardjali Bulgaria Ce ai de facut? - Examinezi vizual piesele Clientului nostru, - Sortezi piesele. Ce cautam la candidati? - vedere buna, - disponibilitate de a lucra in Bulgaria, - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi, - atentie la detalii, seriozitate si implicare, totul se invata usor la locul de munca. Ce oferim: - diurna, - micul dejun si pranzul asigurat gratuit, - cazare asigurata gratuit, - transport asigurat gratuit, - munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati, - spor de noapte, ore suplimentare, - prima de recomandare, - mediu de lucru organizat, - contract de munca pe pedioada determinata de 3 luni. Pentru detalii si programari la interviu sunati la <span><a class="showNumber" data-tel="0722">07 arata numarul</a></span>.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companiei Grupul Formel D, furnizor global de servicii în industria auto, a fost fondat în 1993, în orașul Troisdorf din Germania, de către o echipă de 63 de persoane. Suntem tare mândri că am evoluat, în ultimele trei decenii, într-o companie recunoscută la nivel global, care operează acum în peste 20 de țări, iar echipa noastră a crescut de la 63 de angajați la peste 10.000.
-
Promovat
Cu o experinta de peste 10 ani in judetul Mures, acum ne marim echipa si cautam Operatori Calitate. Ce ai de facut? - Examinezi vizual piesele clientilor nostri - Sortezi piesele Ce cautam la candidati? - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi - disponibilitate de a lucra uneori in weekend - seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim: - munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati - formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta - transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare - salariu corect - prima de recomandare - bonuri de masa - concediu de odihna suplimentar - abonament la clinică privată de sănătate - mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companiei Grupul Formel D, furnizor global de servicii în industria auto, a fost fondat în 1993, în orașul Troisdorf din Germania, de către o echipă de 63 de persoane. Suntem tare mândri că am evoluat, în ultimele trei decenii, într-o companie recunoscută la nivel global, care operează acum în peste 20 de țări, iar echipa noastră a crescut de la 63 de angajați la peste 10.000.
-
Promovat
Salon Carisma Styling din Mangalia, angajează Coafeza Frizer si Manichiurista. Se lucreaza 5 zile pe săptămână .8 ore pe zi. Salariu asigurat este între 3000 si 5000 ron.. Acces la o bază serioasă de clienți în schimbul unor servicii de calitate ! Salonul este deschis din 2010 ,asta inseamna ca are o clientela selectata. Dorim respectarea programului de lucru. Respectarea regulilor din salon. Beneficile le putem discuta cind veniți la interviu. Va așteptăm la salon pentru proba de lucru și sa ne cunoaștem mai bine ! Câștiguri garantate , odată ce sunteți profesioniști și va țineți de treaba. Dorim.colaborari îndelungate.! Nu trimiteti mesaje.sunați direct sa vorbim !