Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Oradea se lucrează 5H, interval orar - 16:00>21:00 de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; bonuri de masa; decont de transport pe OTL. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 07********21 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Manpower recrutează SUDOR MIG MAG si TIG pe perioadă nedeterminată pentru o companie din Oradea! Atribuții principale: - Realizarea sudurii de precizie folosind tehnici specifice, cum ar fi MIG (Metal Inert Gas), MAG (Metal Active Gas) sau TIG (Tungsten Inert Gas), în funcție de cerințele proiectului și materialele utilizate. - Pregătirea suprafețelor metalice pentru sudură, inclusiv curățarea, șlefuirea și aplicarea stratului de protecție, dacă este necesar. - Înțelegerea și interpretarea planurilor tehnice, schițelor și specificațiilor pentru a realiza suduri conforme cu cerințele de proiectare și de calitate. - Alegerea corectă a echipamentelor de sudură, consumabilelor și materialelor de adaos în funcție de cerințele proiectului și de tipul de metal sudat. - Verificarea sudurilor finalizate pentru a se asigura că respectă standardele de calitate și specificațiile tehnice. - Întreținerea și curățarea regulată a echipamentelor de sudură pentru a se asigura că funcționează corespunzător și că sunt menținute în condiții de siguranță. - Colaborarea cu alți membri ai echipei, cum ar fi inginerii și supervizorii, pentru a planifica și executa proiectele de sudură în mod eficient și în conformitate cu termenele limită. Cerințe: - Experiența anterioară în sudură. - Diplomă de sudor; - Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi; - Deținerea certificărilor relevante și a autorizațiilor pentru tehnologiile de sudură utilizate (MIG, MAG, TIG) este necesară. - Cunoștințe solide despre diferitele tehnici de sudură, proprietățile materialelor metalice și metodele de control al calității. - Abilități excelente în manipularea echipamentelor de sudură și a materialelor, precum și o atenție deosebită la detalii pentru a asigura suduri de calitate superioară. - Capacitatea de a comunica eficient cu membrii echipei și cu alte departamente pentru a coordona lucrările și pentru a raporta progresul și eventualele probleme. Ofertă: - Contractul se semnează cu firma angajatoare pe perioadă nedeterminată; - Tichete de masa 35 lei; - Masă caldă gratuită (felul unu și felul doi); - Bonus de performanță lunar; - Al 13-lea salariu; - Tichete cadou; - Spor de noapte 25%; - Spor ore suplimentare 200%; - Asigurare medicală privată Asirom. Pentru mai multe detalii, va rog sa ne sunati la numarul de telefon 0729 800 721 !
-
Promovat
S.C. LKW Phoenix Transpot International S.R.L. - firma romaneasca din ARAD. Angajam Sofer cu Experienta pentru Comunitate . Sintem o firma din Arad infiintata in martie 2016 si detinem 22 capuri tractor marca MAN TGX 18440 cabina XXL an 2017- 2022 cutii automate (EEV si Euro 6 - 3 din ele Mega restul sint standard 10 sint noi man tgx 2022 si 2023 ) si 21 remorci Kogel, Krone si Schwarzmuller intre anii 2016 - 2022 dorim sa ne extindem si cautam un conducator auto cu care sa colaboram o perioada indelungata: 1. Cerinte: Permis Cat. C, CE Experienta in Transport Intracomunitar minim 6 luni (de preferat si pe UK ) Card Tahograf Atestat Transport Marfa Cunoasterea Programului de munca (Timpii de conducere si odihna) Aviz medical si psihologic valabile Disponibilitate pentru munca in comunitate programele fiind: 8 sapt cu 2 sapt liber sau 6 sapt cu 2 2. Sarcini: Transport International pe Comunitate - Transport International intre AUSTRIA - ANGLIA Cunoasterea si utilizarea unui aparat GPS (simtul orientarii) Asistare la Incarcarea si descarcarea marfii, livrarea marfii si respectarea termenilor de Livrat Inventarierea accesorilor camionului - Completarea foii de parcurs si Cheklistul ptr UK Raportarea incidentelor de orice natura angajatorului in timp util Alimentarea Autovehiculului si Asigurarea marfii Respectarea programului de condus 3. Descrierea modului de lucru si Beneficii: Mediu de lucru foarte placut - Disponent roman! (se primesc coordonate ptr. incarcari descarcari) - Incarcarile se fac in AT si 95% dintre ele la expeditie sau in mai multe cazuri pe plan local in AT. Avem mai multe incarcari desc, dar si curse directe. - La expeditie se pun dusuri, masina de spalat, si magazin de cumparaturi la dispozitie - se schimba Remorca - nu se schimba Camionul pe perioada care se sta la munca - Platim si organizam - telefon de serviciu - Act aditional ptr. diurna pe langa contractul de munca -Asistenta completa din partea angajatorului plus toate accesoriile necesare -Asigurare de viata pentru toata perioada petrecuta pe comunitate -Plata Analizelor de angajare plata de reinnoire a cardului tahograf, permis etc. -Plata la data fixa prin transfer bancar sau cash la data fixa (sfarasitul de perioada, sarbatori, lichidare) -camion MAN TGX cu cabina XXL an fabr 2014 si 2023, foarte comfortabil -Salariu RO 3200 lei brut si in perioada cat se sta acasa + 85 euro Diurna per zi comunitate (Plata la timp + Avans de cursa daca se doreste, in 6 ani de activitate nu s-a intarziat niciodata cu plata, la peste 25 angajati !! ) Detalii la telefon sau pe email, rugam soferii sa trimita un email cu CV-ul la urmatoarele date email: tel: RO tel: (retea telefonica din Austria, va putem resuna noi (prin mesaj sau apel pe Internet) Persoana de contact: Adelin Lobont Administrator
-
Promovat
Companie din domeniul procesarii carnii angajeaza OPERATOR ETICHETARE cu experienta de minim 3 ani in etichetarea automata a produselor alimentare. Programul de lucru este de luni pana vineri, de la ora 6,30 pana la ora 15,30 cu 30 minute pauza de masa Se deconteaza transportul Se ofera in plus fata de salariu bonuri de masa salariul se negociaza in functie de experienta locul de munca este in Calea Giulesti nr 333, sector 6
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez șofer profesionist (ctg c+e),curse doar pe țară cu plecare din Arad cu retur la Arad.Mai multe detalii la telefon!
-
Promovat
Angajam lucrator comercial , program full time pentru toneta in Parcul IOR Responsabilitati: preluarea comenzilor, operare casa de marcat -pregătirea și prepararea produselor pentru vânzare (clatite) - implicarea activă în vânzarea produselor - bauturi, snacksuri etc - Mentinerea curateniei in zona de lucru si servire, conform standardelor de igiena și procedurilor companiei Cerinte: - persoană responsabilă, care sa respecte programul de lucru. - experienta in domeniu - capacitate de lucru în echipă - bune abilități de comunicare cu clientii - sa se adapteze ușor in funcție de situație si sa mențină o atitudine pozitiva Beneficii Program flexibil Salariu fix Tichete de masa Ne puteti contacta telefonic sau sms la nr <span><a class="showNumber" data-tel="0751169473">07 arata numarul</a></span> de luni pana vineri, intre orele 09-17 Locatie Parc IOR
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Căutăm în echipă o persoană comunicativă, energică și pozitivă pentru postul de casier restaurant cu program de lucru 5 cu 2. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. În calitate de casier, te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții noștri și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă. În schimbul muncii tale îți oferim: - tarif fix pentru tura lucrată; - tichete de masă; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul companiei și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Pentru a te alătura echipei noastre, sună la numărul afișat sau scrie-ne și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil. Suntem o rețea internațională de restaurante cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 13 țări, dintre care 14 locații în România.
-
Angajăm colegă pentru postul de casier restaurant, cu program de lucru 2 cu 2 (10:00-22:00). Ne potrivim dăcă ești energică, comunicativă și îți place interacțiunea cu oamenii. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. Te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă; - completarea rapoartelor de casă la sfârșit de tură; În schimbul muncii tale îți oferim: - salariu motivant; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Sună la numărul afișat pentru a programa un interviu sau trimite-ne CV-ul și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil! Suntem o rețea internațională cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 14 țări. În prezent, avem 19 locații în România și suntem bucuroși să ne extindem echipa cu oameni talentați și motivați!
-
Angajam casiera amanet si schimb valutar, in Constanta, program de lucru 2 zile munca 2 zile libere. Detalii la nr
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
-
Angajez agenti de securitate ptr obiectivul nostru din localitatea Timisoara si REMETEA MARE Salar atractiv
-
Angajam în condiții avantajoase agenti de securitate ptr obiectivele noastre din Timișoara. Ghiroda și Remetea
-
Angajam agenti paza ptr Timișoara in condiții avantajoase Oferim salariu atractiv +tichete de masa.
-
Promovat
Cris-Tim angajeaza vanzatoare pentru magazine de producator, in Bucuresti Salariu: 3300-3500 lei net, pe luna Program: se lucreaza in 2 ture de cate 8 ore zi + un weekend da, unul nu Ce iti oferim? Un job intr-o companie de renume, Stabilitate Contract pe perioada nedeterminata Pachet de venituri motivant, format din salariu fix si bonusuri de performanta Asigurare medicala privata Alte beneficii ocazionale Posibilitatea de avansare Ce cautam? O persoana pozitiva si optimista cu Foarte bune abilitati de comunicare Orientare catre rezultate Customer care Initiativa Empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra in contact Ce trebuie sa ai? Experienta in domeniu minim 1 an Cursurile de calificare reprezinta un avantaj Cunostinte P.C. constituie un avantaj Spirit de echipa, implicare, rigurozitate Studii minim medii reprezinta un avantaj Responsabilitati: Receptia produselor primite; Aranjarea rafturilor si verificarea periodica a marfii expuse; Intampinarea si servirea clientilor; Incasarea contravalorii bunurilor; Participarea la inventarele periodice;I Intocmirea corecta si transmiterea la timp a comenzilor, privind aprovizionarea magazinului; Mentinerea magazinului curat si ordonat; Descrierea companiei Pe langa numele atat de cunoscut si eticheta curata cu care ne mandrim, suntem si un grup integrat din punct de vedere organizațional, cu 2600 de angajați care activează și performează în toate liniile de business-producție de preparate din carne, preparate din lactate, ready meal, fermă de animale, podgorie, ospitalitate, clinică de medicină integrativă si firmă de contrucții civile și industriale. Cea mai importantă valoare pe care o avem, o apreciem și o prețuim sunt oamenii. Oamenii Cris-Tim. Echipa!
-
Laborator incercari materiale de constuctii cautam coleg pentru activitatea din Bucuresti.
-
Promovat
Locație: Berceni - Aleea Huedin nr. 1 Condiții de muncă: fără stres, scaun la casa de marcat, program flexibil (4 sau 8 ore) Atribuții: Vânzare produse, recepție marfă, aranjare produse pe raft, curățenie, etc... Cerințe: CV Abilități de comunicare: recomandare produse în funcție de necesitățile clientului, oferte. Operare PC (mediu-avansat) - word, excel, internet Viteză la folosirea tastaturii (mediu-avansat) Salariul NET: 2500 - 4000 Punctaj suplimentar pentru: Studii economice Permis de conducere cat. B Mai multe detalii, la interviu.
-
SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Constanta Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitati: Livrarea marfii (piese auto) la sediul clientilor; Preluare retururi; Respectarea traseelor si graficelor de livrare stabilite de superiorul ierarhic; Incasarea de la clienti a contravalorii produselor livrate si depunerea sumelor la banca; Cerinte: - Posesor permis de conducere categoria B, minim 2 ani experienta ; - Abilitati de comunicare si relationare; - Abilitati de organizare; - Seriozitate si responsabilitate Beneficii: - Salariu motivant - Bonuri de masa de 40 lei zi - Bonus de performanta - Abonament medical, Clinica Medlife - zi libera de ziua de nastere - Masina de serviciu serveste transportului spre domiciliu - Mediu de lucru motivant si posibilitatea dezvoltarii profesionale
-
Specificatii SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Timisoara. Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitatile postului: - Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a produselor primite de la depozitul central, in baza documentelor de insotire; - Semnaleaza orice neconformitate aparuta din punct de vedere calitativ si cantitativ; - Pregateste comenzile pentru clienti folosind scanerul WMS; - Impacheteaza si eticheteaza produsele in colete - Dirijeaza aranjarea marfii respectand layout-ul din receptie; - Gestioneaza procesul de retururi in garantie; - Efectuează periodic inventarul produselor aflate in gestiune. Cerinte: - studii medi - experienta diversa de lucru in depozit constituie avantaj - disponibilitate pentru efort fizic moderat, stare de sanatate buna si fara cazier judiciar - organizat, responsabil, motivat, dedicat, eficient, flexibil, corect; - atentie la detalii, rapiditate in efectuarea activitatilor; - dornic sa invete si sa se dezvolte in cadrul firmei noastre; Beneficii: - pachet salarial motivant 2700-2900 lei net: - bonuri de masa (40 lei zi) ; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
Specificatii SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Slobozia Responsabilitati: 1. Operarea chitantelor de la agentii livratori si verificarea chitantelor reprezentantilor de vanzari; 2. Aranjarea, verificarea si indosarierea facturilor fiscale; 3. Inregistrarea retururilor in programul de retur si emiterea facturilor de retur; 4. Consilierea clientilor cu privire la comenzile efectuate de ei si urmarirea lor; 5. Identificare piese in sistem in programe specializate 6. Asigurarea si verificarea corespondetentei cu Depozitul Central si celelate filiale din tara; 7. Efectuarea de operatiuni in programul de gestiune Charisma si VMS Mantis (alocari comenzi, verificare stocuri) 8. Intocmirea pontajelor zilnice Cerinte: - cunostinte medii in utilizarea MS Office; - cunoasterea programelor Charisma Mantis picking-reprezinta avantaj - abilitati de comunicare, relationare si negociere; - persoana organizata si atenta la detalii. - permis conducere categoria B (minim 2 ani experienta) Beneficii - pachet salarial motivant - bonuri de masa (40 lei zi) ; - zi libera de ziua de nastere a salariatului; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
Suntem in cautarea unui nou coleg care doreste sa-si suplimenteze veniturile cu un job part-time si program flexibil la alegere. Experienta nu este necesara deoarece se ofera training si in mare parte activitatea se v-a desfasura in prezenta altei persoane. Ca si sarcini de indeplinit pe parcursul unui shift ar fi urmatoarele: - vanzarea produselor din magazin - aranjarea produselor pe raft - intretinerea curateniei - scrierea facturilor Daca va incanta oferta noastra, putem discuta mai multe la telefon sau prin mesaje.
-
Promovat
Angajam femei de serviciu pentru curatenie in spatii comune cladiri de birouri: - 4 ore pe zi de luni pana vineri - program 17:00 - 21:00 - locatie Otopeni Salariu motivant + tichete de masa + asigurare medicala privata Mai multe informatii la tel: Persoanele interesate sunt rugate sa sune pentru programare si sa se prezinte de luni pana vineri, intre orele 09.00-18.00, in sediul din Sos. Fabrica de Glucoza, nr.9B, bloc B, intrarea A, etaj 1, sector 2, Bucuresti. (zona Metrou Pipera).
-
Promovat
Iubesti copii? Esti empatica si responsabila? Te integrezi usor in echipa? Atunci, felicitari! Asteptam CV-ul tau pe c o n t a c t @ i n i m a c u l o r i l o r . r o sau la numarul de telefon 0 7 4 2 9 0 8 8 9 5 Programul serviciului este intre orele 14 - 18.