Anunțuri
Locuri de munca Sibiu doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul DPD din Sibiu, zona industrială vest. Postul presupune activități de sortare colete pe coduri și încărcare-descărcare marfă. Program de lucru de luni până vineri, în intervalul 20-04. Oferim salariu net 2400 lei + 600 lei bonuri de masă + primă de prezență 200 lei + decontare transport (maxim 200 lei). Contractul se încheie pe perioadă nedeterminată. Cerințe: - minim 8 clase - disponibilitate la efort fizic - domiciliu sau chirie în Sibibiu sau la maxim 15km de sibiu Angajările se fac pe bază de interviu cu programare la telefon
-
Promovat
Angajam Electrician la o fabrica de transformatoare din Sibiu. CERINTE: - experienta ca electrician - lucru la inaltime 4-8 metri - scoala profesionala sau liceu BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonuri de masa in valoare de 40 lei - program de lucru de luni pana vineri: 06.00-14.00 - bonusuri de performanta, abonament Medlife, abonament 7Card - decont transport Tursib sau transport asigurat pe ruta: Mosna - Medias - Sibiu.
-
Promovat
Angajam Montator subansamble la o fabrica de transformatoare din Sibiu. CERINTE: - minim 10 clase - lucru la inaltime 2-3 metri - lucru dupa plan (schite de proiect) - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 BENEFICII: - salariu motivant, prime de sarbatori - bonuri de masa in valoare de 40 lei - bonusuri de performanta, abonament Medlife, abonament 7Card - decont transport Tursib sau transport asigurat pe ruta: Mosna - Medias - Sibiu.
-
Promovat
ANGAJĂM PERSONAL CALIFICAT PENTRU ÎNGRIJIRE PERSOANE VÂRSTNICE LA DOMICILIU IN GERMANIA Cerințe pentru angajare: - experiență in domeniu constituie avantaj - limba germană la nivel conversațional - seriozitate, profesionalism în execuția sarcinilor zilnice Celor interesați le oferim: - salarizare avantajoasă în funcție de caz de la 1600 eur pana la 2000+ eur în functie de gravitatea cazului / nivel de pregătire - angajare cu forme legale - test COVID asigurat - masă, cazarea și transport asigurate gratuit - asiguare privată / in lipsa cardului european de sanatate - suport permanent 24/7 atât în țară cât și în Germania - transparență totala, respect și seriozitate ! Pentru detalii ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț de LUNI până VINERI intre orele 9.00-17.00. NU percepem nici un fel de TAXE sau alte COMISIOANE !!!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Oferim spre inchiriere autonacela cu operator pentru munca la inaltime, cu preturi incapand de la 100 lei/h. Inaltimea nacelei: 20 m. Informatii la telefon 0742/059221.
-
Angajare: Electrician cu experiență Cerințe: Autorizare ANRE electricitate grad II B Locație: santierele noastre sunt în N-V Germania, Spania, Portugalia si Olanda Program: normă întreagă Beneficii: Cazare și transport asigurat Căutăm un electrician cu experiență pentru lucrări în santiere de mari dimensiuni de parcuri terestre fotovoltaice.
-
Responsabil pentru efectuarea diferitelor sarcini mecanice: - Asamblarea structurii (distribuție și instalare) - Instalarea modulelor PV - Susținerea operațiunilor de ramare Cerințe și Abilități Experiență în manipularea uneltelor și echipamentelor speciale. Respect strict al măsurilor de siguranță. Abilitatea de a înțelege instrucțiunile scrise și manualele (în special pentru modulele PV). Suntem constructori de parcuri de mari dimensiuni de panouri terestre fotovoltaice. Activitatea se desfasoara exclusiv in strainatate pe santierele noastre din N-V Germaniei, Spania, Portugalia, Olanda.
-
Pregatire - Bacalaureat sau studii superioare - Cunoștințe de limba germana la nivel avansat Responsabilitați - Preluarea si direcționarea apelurilor telefonice - Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - Preluarea, înregistrarea, distribuirea corespondenței la compartimentele implicate - Îndosarierea si arhivarea corespondenței primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - Redactarea corespondenței de afaceri necesar desfașurarii activitații zilnice - Asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, fax, e-mail - Procurarea de consumabile de birou și alte materiale necesare funcționarii biroului - Convocarea participanților la sedințele firmei - Participarea la sedințele de lucru și redactarea minutelor întîlnirilor - Verificarea corectitudinii facturilor primite pentru toate achizițiile - Redactarea și arhivarea documentelor de fabricaţie însoţitoare - Menţinerea contactului cu contabilitatea, transmiterea datelor către contabilitate - Gestionarea registrului de casă - Responsabil pentru actualizarea documentatie si supravegherea valabilitații certificatelor obtinute - Întocmirea documentelor de expediere a marfurilor (de ex. facturi, acte de livrare, documente vamale etc.) în tara şi în străinătate - Elaborarea și redactarea documentelor și rapoartelor cerute de management
-
POSTUL PRESUPUNE: Transportul călătorilor în cele mai bune condiții de siguranță și confort; Respectarea orarelor și graficelor de transport. CERINTE: Permis auto categoria D; Certificat de pregătire profesională (atestat transport persoane); Experiență în transport persoane - este un plus; Seriozitate, punctualitate, capacitate de adaptare; Capacitate de concentare pe timp îndelungat, echilibru și stăpânire de sine.
-
CERINTE: Studii medii scoala profesionala; Experienta pe o pozitie similara - constituie avantaj; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata si dinamica. BENEFICII: Salariu atractiv; Bonus de productie si bonus de prezenta; Tichete de masa in valoare de 35 LEI; Transport decontat; Program in 2 schimburi doar; Program doar de luni pana vineri (liber in weekend).
-
CERINTE: Programul de lucru: Schimbul 1, de luni pana vineri (program: 07:00-15:30) iar in anumite situatii se poate lucra si schimbul doi (program 15:00-23:30) iar la nevoie se poate lucra si sambata. BENEFICII: Salariu de baza atractiv; Tichete de masa in valoare de 30 RON pe zi; Prima de Pasti de 500 RON Net; 20 zile de concediu anual; Transportul asigurat din Mun.Sibiu sau decontarea navetei. Daca vine cu masina personala se deconteaza combustibilul.
-
CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene.
-
Atributii si conditii de lucru: Efectueaza activitati de dulgherie si tamplarie, pentru a construi si repara panouri circulare RUNDFLEX; Efectueaza activitati de dulgherie si tamplarie, pentru a asambla confectii de lemn speciale conform schitelor tehnice primite si graficului de livrari; Mentine ordinea si curatenia in spatiul de lucru; Mediu de lucru in hala in picioare efort de ridicare zgomot murdarie grosiera; Imbracaminte protectie obligatorie inclusiv: bocanci, ochelari, manusi, casca si antifoane. Criterii de evaluare: Prezenta zilnica Respectare pauze Efectueaza ore suplimentare (compensate corespunzator); Proactivititate Implicare Ritm de lucru Calitatea lucrului; Panourile si confectiile de lemn construite reparate respecta criteriile de calitate interne; Respecta graficului de livrari. Conditii angajare: Prietenos cinstit harnic; Riguros la program si in activitate; Lucreaza bine impreuna cu echipa; Respecta regulile interne (strict interzis: consum de bauturi alcoolice, violenta, agresiune verbala, furt). Conditii minime: Domiciliu stabil Sibiu sau zone limitrofe pe o raza maxim de 25km; Fara cazier (lucreaza in zona de depozit cu responsabili de gestiune); Permis auto reprezinta un avantaj. Studii: Absolvent minim 12 clase. Calificare: Tamplar. Competente: Experiență minim 2 ani pe un post similar. Oferta: Tip contract perioadă nedeterminată cu perioada de proba de 90 zile; Perioada de lucru 8 ore pe zi, 5 zile pe săptamană; Orar de lucru 7:30 16:30 luni joi respectiv 7:30 - 14:00 vineri; Salariu Fix 6.000 lei brut lunar; Concediu odihna 21 de zile. Beneficii: Tichete de masă (in valoare de 30 lei pe zi); Asigurare medicală privata; Pensie privată pilonul 3; Prima de Paște (1000 lei bonuri cadou); Prima de Crăciun (1000 lei bonuri cadou); Transport cu auto impreuna cu colegii de serviciu. Dotare: Echipament de protectie; Scule, dispozitive, echipamente. Scolarizare: Traininguri specifice domeniului de constructii si materialelor.
-
Angajăm operator servicii funerare (băieș). Salariul fix plus comisioane. Cerinte: seriozitate, punctualitate, capacitate de a lucra in echipa, permis categoria B.
-
Promovat
Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: formare profesională ca electrician sau experiență relevantă abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană experiență în conectarea tablourilor electrice conform planului limba germană minim A2 + mașină permis de conducere cat. B Vă oferim: contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni salarizare în conformitate cu contractul colectiv de muncă GVP DGB + bonus + diurnă (2200-2500 net în funcție de experiență) înregistrare (impozite, asigurări) cautăm cazare pentru dvs. vă oferim îmbrăcăminte de lucru asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl. erfurt (at) sepona .de Telefon: +49 361 657 592 92
-
CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon
-
Post în salon - angajez sau închiriez Soreya Beauty SALON B-dul Mihai Viteazu Sibiu Detalii la tel. , WhatsApp sau în salon - Aleea Fratii Buzesti Nr 7 Bl 7 Sc B Ap 48 parter
-
Compania Kroms Group din Sibiu angajează Recrutor Manager de proiect cu sau fără experiență. Responsabilitati: -Recrutează și selectează lucrători temporari în termenele stabilite pe baza profilurilor de locuri de muncă disponibile. -Responsabilitatea proiectelor. Candidatul ideal: -Rezistent la stres și obișnuit să lucreze într-un mediu de lucru agitat; -Bune abilități de comunicare; -Simțul responsabilității; - Limba Germană Nivel conversațional. Ce iti oferim? În calitate de recrutor, Kroms Group vă oferă un salariu competitiv + Comisioane. Vă oferim îndrumări care se caracterizează prin coaching și posibilitatea de a urma diverse cursuri de formare. Vă oferim multă libertate în funcția dvs. într-un mediu de lucru tânăr și dinamic. Program de muncă: Luni-Vineri 10:00-18:00 Pentru mai multe informatii:
-
Clientul nostru, un contractor principal in domeniu constructiilor civile si industriale din Romania cauta cu incepere imediata un coordonator echipe instalatii curenti slabi : SEF SANTIER CURENTI SLABI Descriere rol: Coordonarea echipelor proprii de Instalare și punerea în funcțiune a sistemelor de securitate *sisteme de detecție și alarmare antiefracție *sisteme de control access *sisteme CCTV *sisteme de detecție și alarmare la incendiu *audio și videointerfonie *automatizari Programarea sistemelor de securitate instalate Revizii mentenanță preventivă, corectivă, evolutivă și emitere rapoarte Auditarea și testarea sistemelor de securitate și emiterea rapoartelor de audit Coordonarea și asigurarea documentării întregii activități în șantierul alocat Cerinte: Min 2 ani experienta pe un post similar Absolvent studii superioare cu profil tehnic: Inginerie electrică, electronică, electrotehnica; electroenergetica, telecomunicații, automatizări, retelistica etc Atestat tehnician inginer sisteme de Securitate Cunoscător al limbii engleze - nivel mediu Permis de conducere categoria B Disponibilitate la deplasări în țară, în funcție de proiecte Oferta : Salariu negociabil in functie de experienta si calificari Cazare Masina de serviciu Pachet asigurari medicale Programe de dezvoltare
-
Drive in Autoservice cauta persoana pentru postul de Consilier Service Receptie piese Intampinarea clientilor conform graficului de activitate. Ofera informatii clientilor în legatura cu serviciile prestate de societate, telefonic sau direct. Contureaza oferte si comunica in permanenta cu colegii din cadrul atelierelor auto. Intocnirea facturilor Cunostinte tehnice in domeniul auto Abilitati de comunicare si relationare Deschidere pentru utilizarea programelor implementate in service Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta telefonic la numărul din anunt. www.drivein.ro
-
Societate comercială din Sibiu , angajează o secretară part time. Trimiteti CV si poză.
-
Promovat
Angajam Electrician Locatie: Judetul Sibiu Detalii la numarul de telefon: 0729 900 069 Ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. 0729 800 756 BENEFICII Sprijin pe perioada delegatiei; Posibilitatea de dezvoltare profesionala si de a calatori; Cazare si transport asigurat; Asigurare privata de sanatate; Diurna pe perioada delegatiei; Delegatiile pot varia in functie de proiect de la 2 la 7 saptamani. CERINTE Studii medii de specialitate (profil electric); Disponibilitate pentru deplasari frecvente in strainatate; Experienta in domeniul automatizarilor industrial; Cunostinte de limba engleza nivel conversational criteriu obligatoriu; Cunostinte privind echipamentele electrice pentru automatizari industriale (convertizoare frecventa, relee, senzori, fotocelule, etc.); Abilitati excelente de citire si interpretare a schemelor electrice; Cunostinte de bază in domeniul mechanic; Permis de conducere cat. B; Atitudine pozitiva, spirit de echipa. RESPONSABILITATI Executa si instaleaza la sediul clientilor, pe baza schemei electrice, echipamente automatizate pentru linii de paletizare, conveioare, masini unelte, etc; Monteaza pe pozitie conveioarele conform layout-ului si a documentatiei tehnice; Identifica problemele aparute in timpul instalarii si oferă feedback sefului de echipa sau site manager-ului; Testeaza instalatiile electrice din punct de vedere al functionalitatii.
-
Manpower recrutează în Sibiu Conducator autobuz cu contract de muncă pe perioada nedeterminata! Descriere generală a postului: - conducătorul auto de categoria D este responsabil pentru operațiunile de conducere sigură și eficientă a vehiculelor de transport persoane, cum ar fi autobuzele, asigurând confortul și siguranța pasagerilor în timpul călătoriilor. Responsabilități: - conducerea autobuzului sau a autocarului într-un mod sigur și respectând regulile de circulație rutieră; - respectarea itinerarului și a orarului stabilit pentru a asigura sosirea la timp la destinație; - asigurarea siguranței și confortului pasagerilor în timpul călătoriei, inclusiv facilitarea îmbarcării și debarcării pasagerilor la stațiile desemnate; - efectuarea verificărilor de rutină și a întreținerii minime a vehiculului înainte și după fiecare călătorie; - comunicarea eficientă cu pasagerii pentru a furniza informații despre rute, destinații, reguli și alte detalii relevante; - getionarea documentelor și a rapoartelor legate de activitatea de conducere și de starea vehiculului; - raportarea oricăror defecțiuni, incidente sau accidente către departamentul de întreținere și autoritățile relevante; - respectarea politicilor și regulamentelor companiei privind siguranța, respectul față de pasageri și alte aspecte ale serviciului de transport public. Cerințe: - deținerea permisului de conducere categoria D și a certificatului de calificare pentru transportul de persoane (CPC). - experiență anterioară în conducerea vehiculelor de transport de persoane poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară. - cunoștințe solide de legislația rutieră și de regulile de siguranță aplicabile în transportul de persoane. - abilități excelente de conducere defensivă și de gestionare a situațiilor de trafic aglomerat. - capacitatea de a comunica eficient și de a lucra cu pasagerii într-un mod profesionist și prietenos. - fiabilitate și punctualitate în respectarea orarului și a obligațiilor de serviciu. - capacitatea de a face față la stres și de a rămâne calm și concentrat în situații dificile sau de urgență. - disponibilitatea pentru a lucra în programe variabile, inclusiv în weekenduri și sărbători, conform necesităților companiei. Beneficii: - contract nedeterminat; - salariu competititv; - tichete de masa; - spor de traseu 25% (pentru toate orele de traseu de condus); - spor de articulată 5% (pentru orele lucrate pe autobuz articulat); - spor de noapte 25%; - se acorda 27 de zile de concediu de odihna an; - acordarea de zile libere platite pentru diverse evenimente familiale (deces, casatorie, nastere, înfiere copil); - tichete cadou de Paște si Crăciun; - gratuitate pe mijloacele de transport ale societății atât pentru angajat cât și pentru un membru de familie. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Căutați un loc de muncă la îngrijit bătrâni? Vorbiți limba germană? Atunci nu ezitați să ne contactați! Trimiteți mesaj! Sau sunați de luni până vineri (orele 09.30 – 16.30) la: 0761/604.829 sau 0745/364.857