Vei fi notificat de cate ori:

CV-ul tău nu este încă complet.


Completează-ți CV-ul în doar câteva minute!
Odată completat CV-ul poți aplica de câte ori dorești cu un singur click.
Completează CV

Buna ziua, sunt interesat/a de acest loc de munca.
Va trimit in atasament CV-ul meu.


Poti edita Cv-ul tau aici inainte sa il trimiti.

Trimite unui prieten

Trimite

Firma Transport Angajam Sef Serviciu Birou Speditii

Valabil din 31.08.2022 12:46:07
Specificatii
Numele companiei SC IMPEX ANGMAR SRL
Tip job full time
Experienta experienta 1-3 ani
Nivel de studii absolvent
Limbi straine Engleza,Franceza,Germana,Italiana,Spaniola
Carnet conducere B
Salariu oferit 1500 - 2500 EURO
Locuri vacante 1
Disponibil din 2022-09-28
Disponibil imediat da
Descriere

Descrierea companiei:

Societatea SC IMPEX ANGMAR SRL este o companie cu capital privat, cu sediul in Baia Mare, infiintata in anul 1997, avand peste 25 de ani de experienta pe piata transporturilor.

Impreuna cu echipa logistica reusim sa dezvoltam relatii durabile si parteneriate de business la standardele cele mai inalte cu partenerii nostrii.

Suntem o companie orientata spre performanta, cu standarde inalte, avand misiunea clara de a implementa o buna pregatire profesionala, tehnologii si tendinte updatate pentru a livra calitate.

Cerinte pentru angajare:

-Experienta minim 2 ani in intermedieri transporturi
-studii medii sau superioare finalizate (de preferat tehnice sau economice), cu disponibilitate pentru job full time
- cunostinte de limba engleza de nivel avansat scris si vorbit
- cunostinte de limba germana / franceza / italiana/spaniola de nivel conversational, constituie un mare avantaj
- cunostinte operare PC, Office Word, Excell, navigare internet, operare platforme (TimoCom, TransEU, Bursa Transport)
- cunostinte generale si specifice pietei de transport rutier international
- cunostinte tehnice privind tipurile de masini utilizate in transportul rutier de marfuri
- cunostinte tehnice privind calculul metrajelor marfurilor transportate
- cunostinte minime privind legislatia internationala a transporturilor
- abilitati avansate de organizare, prioritizare si management eficient al timpului
- abilitati de negociere in relatia cu transportatorii
- abilitatea de a lucra cu termene limita
- abilitati de coordonare si lucru in echipa
- capacitatea de a gasi si implementa solutii, orientare catre rezolvarea situatiilor neprevazute
- reactie rapida de raspuns
- maturitate, responsabilitate si constiinciozitate
- ambitie si dorinta de dezvoltare continua
- experienta in domeniu (de preferat) 1 an

Descrierea Jobului:

-Raspunde de intreaga activitate din cadrul biroului de speditie
-Planifica, organizeaza, coordoneaza si controleaza activitatea de transport
-Monitorizeaza derularea transportului si se ocupa de documentatia specifica
-Actualizeaza informatiile in sistemele operationale
-Comunica eficient in relatiile cu clientii si transportatorii
-Comunica, prin raportare periodica, activitatea catre managerul superior
-Cunoaste si aplica prevederile legale cu privire la transportul intern si international de marfuri
-Dezvolta portofoliul de clienti si furnizori
-Reazileaza un target lunar
-Mentine confidentialitatea informatiilor si a datelor de lucru

Beneficii:

-Salar motivant
-Procent din intermediere foarte atractiv ( cu posibilitate de promovare)
-Bonusuri de masa
-Prime de sarbatori
-Lucru in echipa tanara si dinamica
-Sediu nou de desfasurare a activitatii in Baia Mare
-Laptop, telefon, masina de serviciu
-Dezvoltare personala (cursuri si traininguri de specializare)

    Aplica acum cu CV
    Ati atins limita de mesaje trimise pe zi
    Pentru a putea trimite mai multe mesaje accesati abonamentul VIP
    ×
    Anuntul a fost sters de la favorite!