Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2021-01-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
EnMaison angajeaza Ingrijitoare interna pentru varstnici. Se oferta - contract de munca - salariu 3000 lei net - program de luni pana vineri - suport in diferite situatii care pot aparea Se cere - experienta in ingrijire batrani - implicare - seriozitate
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza dispeceri in domeniul transportului ! Program de lucru 8h pe zi Se lucreaza in schimburi Salariu motivant , nu necesita experienta , se considera un avantaj experienta in domeniu si cunoasteria limbii engleza si altor limbi straine ! Salariu incepe de la 2500 lei cu posibilitate de marire in functie de performantele dumneavoastra . Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V , 08 - 18
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Descriere Angajam sofer profesionist pentru transport marfa international, posesor permis categoria C+E, atestate profesionale, card tahograf, Pentru detalii vă rog să ne contactați telefonic sau whatsapp. Salariu lunar 3030 euro
-
Oferim un loc de munca stabil in cadrul unei firme cu peste 19 ani experienta; Camioane MEGA -MAN TGX echipate cu telefon si aparate de colectare a taxelor de drum. Contract pe Romania ( diurna este specificata in contractul de munca ) Asiguram transportul din tara cu ,camion ,microbus, avion . Perioada de lucru o stabilim de comun acord Dispecerat roman disponibil 24h 24h Daca v-am facut interesat puteti suna s-au lasati un mesaj pe WhatsApp
-
Recrutăm Operator Producție (2 sau 3 schimburi) Timișoara, Calea Torontalului Cerințe: -Studii de minim 8 clase -Experiență în producție minim 3 luni -Rezistenta la efort fizic Activitate: Producția de ambalaje de carton Beneficii: -Salarizare în funcție de experiență -Tichete de masă 30 RON -Contract nedeterminat -Bonus lunar de performanță -Primă de sărbători, de vacanță și de vechime -Transport asigurat: +Dudeștii Noi, Bechicherec, Uihei, Șandra, Biled, Pesac, Periam - AEM - Calea Martirilor - Complex - Prințul Turcesc - Calea Lugojului - Badea Cârțan - Calea Lipovei - Calea Torontalului +Liceul Auto (Freidorf) - Nora - Profi Șagului - Sens Reșiței - Gara de Nord - Balta Verde - Cetății - Calea Torontalului
-
Ne marim echipa si cautam noi colegi agenti imobiliari, motivati, cu bune abilitati de comunicare, socializare si prezentare. Posibilitate salarizarea este baza de comision. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe e-mail. Detalii la telefon
-
Magazin cu amanuntul angajez vanzatoare, activitate in doua schimburi, salariu motivant. Magazinul se afla in Timisoara, zona Printul turcesc. Preferam persoane care sa locuiasca in zona sau in apropiere. Informatii si alte detalii la tel. sau tel
-
Firma din loc. Liebling, jud. Timis, angajeaza sofer categoriile B, CE, pentru transport marfa curse interne. Salariu atractiv, program de lucru flexibil, echipa tanara si dinamica.
-
Candidatul ideal Cerinte: - Rezistenta la munca fizica - Seriozitate, disciplina - constituie avantaj autorizatia ISCIR ca si stivuitorist Descrierea jobului Responsabilitati: participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul firmei; participa la efectuarea receptionarii cantitative si calitative a marfii; manipuleaza,ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii catre clienti; participa la efectuarea inventarelor totale/partiale ale stocului de marfa; . Nu este necesarea experienta, insa experienta anterioara prezinta un avantaj Respecta instructiunile de lucru care se refera la manipularea si depozitarea marfurilor . Participa la imbunatatirea sistemului de depozitare Oferim: - seriozitate, puctualitate - echipa tanara si dinamica - posibilitatea de instruire si promovare
-
Angajez sofer profesionist cu experienta pe camioneta de 7,5 ptr curse tur retur Italia ,germania ,elvetia de preferinta din Timisoara sau localitati limitrofe si cunascator de o limba internationala italiana,engleza
-
Promovat
PROHUMAN APT angajeaza OPERATORI LUMINI AMBIENTALE pentru o fabrica din Calea Buziasului, Timisoara. Salariu incadrare 3916 lei; Tichete de masa 40 lei zi; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi; Decontare abonament general STPT. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul 0790894344
-
Promovat
PROHUMAN APT angajeaza OPERATORI LUMINI AMBIENTALE pentru o fabrica din Calea Buziasului, Timisoara. Salariu incadrare 3916 lei; Tichete de masa 40 lei zi - 800 880 lei luna; Disponibilitate munca in 3 schimburi; Decontare abonament general STPT. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul 0790894344
-
Descriere Căutăm un coleg cu sau fara experiență, care să ocupe funcția de consilier de vânzări in depozitul de materiale de constructii. Cerintele noatre : Cunostiinte de operare pc ; Persoana organizata si atenta la detalii ; Viziune strategica Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare Abilitati de negociere Capacitate de asumare a responsabilitatii Perseverenta si flexibilitate Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Salariu motivant, in concordanta cu experienta acumulata; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masă ; Cursuri de calificare si instruire la locul de muncă; Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie in plina dezvoltare.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
fabrica de paine angajeaza contabila pentru evidenta primara in contabilitate. furnizor ,facturare clienti. .avizare etc.
-
Promovat
Angajam Operatori productie la o fabrica din Lugoj, jud Timis. CERINTE: - minim 8 clase - domiciliu stabil in Lugoj - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 22.00-06.00 - experienta anterioara in activitate de productie reprezinta avantaj RESPONSABILITATI: - verificare vizuala a pieselor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048 sau ne puteti trimite Cv-ul pe adresa:
-
Promovat
Angajam Sculer matriter in industria automotive in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - cunostinte generale de mecanica - minim scoala profesionala sau liceu profil mecanic - cunostinte de desen tehnic, a aparatelor de masurare a cotelor (sublere, micrometre, ceas comparator, etc) - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 - experienta profesionala in matriterie sau in procesele de fabricare si prelucrare a metalelor RESPONSABILITATI: - lucru in atelier specializat unde executa lucrari de intretinere si reparatie la matritele care deservesc masinile de injectie - cunoaste materialele din care sunt realizate matritele, cunoaste sculele, dispozitivele si verificatoarele folosite precum si tehnologiile de intretinere, reparare, demontare si asamblare a reperelor matritelor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048 sau ne puteti trimite Cv-ul pe adresa:
-
Promovat
Suntem în căutarea de persoane muncitoare și atente la detalii pentru a se alătura echipei noastre de reimpachetare. Dacă sunteți rapid, precis și vă place munca într-un mediu dinamic, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Reimpachetarea produselor conform standardelor companiei Etichetarea corectă a produselor Asigurarea calității produselor reimpachetate Respectarea regulilor de siguranță și a procedurilor companiei Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un ritm rapid Atent la detalii și precis în lucrul cu produsele Capacitatea de a lucra în echipă Disponinilitate de lucru in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3550 lei brut, majorare dupa 6 luni 3750 brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare: 175%
-
Promovat
Manpower angajeaza operatori experimentati pentru a lucra cu roboți de sudură. Dacă aveți experiență în programarea, operarea și întreținerea roboților de sudură și sunteți în căutarea unei oportunități de angajare într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: - Programarea și configurarea roboților de sudură conform specificațiilor și cerințelor de producție - Monitorizarea și supravegherea activităților de sudură ale roboților pentru a asigura calitatea și eficiența procesului - Diagnostica și remedierea problemelor tehnice ale roboților de sudură - Asigurarea respectării normelor de siguranță și a procedurilor de lucru în timpul operațiunilor de sudură robotizate - Colaborarea cu echipa de producție și ingineria pentru a îmbunătăți procesele și performanța roboților de sudură Cerințe: - Experiență anterioară în programarea și operarea roboților de sudură - Cunoștințe tehnice solide în sudură și procesele de fabricație - Certificări relevante în domeniul robotică sau sudură sunt un avantaj - Abilități excelente de diagnosticare a problemelor tehnice și de remediere a acestora - Atitudine proactivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra în echipă Beneficii: - loc de munca in 3 schimburi - salariu 3700 lei brut cu posibilitatea de majorare la 4000 lei brut dupa 6 luni - tichete de masa 35 lei zi lucratoare - prime cu ocazia sarbatorilor si de vacanta - 350 lei brut bonus de prezenta
-
Promovat
PROHUMAN APT angajeaza OPERATORI SMT pentru o fabrica din Calea Buziasului, Timisoara. Salariu incadrare 4200 lei Brut Tichete de masa 40 lei zi - 800 880 lei pe luna; Program de munca in 4 schimburi 8 ore; Spor de noapte 25% Decontare abonament general STPT.
-
Oferim un loc de munca stabil Camioane MAN TGX MEGA echipate cu telefon si aparate de colectare a taxelor de drum. Contract pe Romania ( diurna este specificata in contractul de munca ) Asiguram transportul din tara cu ,camion ,microbus, avion . Cursele se desfasoara indeosebi pe traseul Luxemburg Dispecerat roman disponibil 24h 24h Daca v-am facut interesat puteti suna s-au lasati un mesaj pe WhatsApp