Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2021-02-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Promovat
LTHD Corporation angajeaza tehnician calitate, program de luni pana vineri, 2 schimburi. Puteti trimite CV la adresa sau direct la sediul firmei din str. Ardealului, nr.70, Timisoara (zona Dambovita) .
-
Promovat
Firma noastra de curatenie se extinde cu noile noastre proiecte si este in cautarea unor colegi noi, dedicati si profesionisti, pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana meticuloasa si responsabila, care isi propune sa creeze un mediu curat si primitor pentru clientii nostri, te invitam sa aplici pentru pozitia de operator de curatenie. Alatura-te noua si contribuie la succesul proiectelor noastre Ce Cautam? Pasionati de Curatenie pe Masina cu Om la Bord: Daca iubesti sa conduci si sa vezi rezultate imediate ale muncii tale, acest rol este pentru tine! Esti responsabil pentru mentinerea stralucirii si curateniei mediilor noastre de lucru, folosind echipament de ultima generatie. Specialisti in Pardoseli Stralucitoare: Cu ajutorul mopului nostru automat, misiunea ta va fi sa transformi fiecare colt al spatiului nostru intr-o capodopera de curatenie. Fie ca ai experienta sau esti la inceput de drum, noi te vom invata cum sa faci magie. De Ce Sa Te Alaturi Echipei DHAMANY? Mediu de Lucru Pozitiv: La DHAMANY, cultura noastra este centrata pe sprijin si dezvoltare. Ne mandrim cu un mediu de lucru inclusiv si prietenos. Oportunitati de Dezvoltare: Suntem dedicati cresterii personale si profesionale a fiecarui membru al echipei. Oferim formare continua si posibilitati de avansare. Pachet Competitiv de Beneficii: Oferim salarii competitive, bonusuri de performanta si alte beneficii care sa reflecte importanta ta pentru noi. In plus, fiecare membru al echipei primeste echipament de lucru de inalta calitate pentru a asigura confortul si eficienta in munca. Flexibilitate: Cautam persoane pentru angajare full-time si part-time. Daca esti in cautarea unui program flexibil, DHAMANY este locul potrivit pentru tine! Cum Sa Aplici? Esti entuziasmat sa te alaturi echipei noastre? Ai doua optiuni simple de aplicare: Sună-ne Direct: Daca preferi o abordare personala, suna-ne la numarul de telefon . Suntem gata sa raspundem intrebarilor tale si sa iti oferim mai multe detalii despre rol. Alatura-te DHAMANY azi si sa facem lumea un loc mai curat, impreuna!
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant, Mediu de lucru placut Conditii: Program 2 cu 2, Experienta in domeniu, Limba engleza nivel mediu, Seriozitate, Implicare Venituri totale: 4500 - 6000 lei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Activitatile specifice, raspunde de: - buna stare a cailor, - curatenia din boxe si din incinta bazei, - depozitarea furajelor, asternutului si a celorlalte bunuri materiale , - buna stare a resurselor materiale din gestiune Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru -cazare asigurata Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon
-
Descrierea postului: - Coordonează activitatea departamentului de calitate cu scopul menținerii și dezvoltării sistemului de management al calității în concordanta cu standardele automotive; - Este responsabil pentru formularea și executarea masurilor de control al calității, inclusiv planificarea investițiilor și a cheltuielilor, obținerea certificării în concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949); - Pregătește standardele interne de calitate și asigura aplicarea acestora; - Furnizează rapoarte către management și către HQ; - Acționează pentru asigurarea îmbunătățirii continue a calității; - În colaborare cu managementul, se asigura că specificațiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, în vederea asigurării nivelurilor de calitate cerute; - Planifica și organizează efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs și proces); - Asigura managementul reclamaților clienților; - Determina cerințele de personal și stabilește programe de training pentru personalul din companie care se ocupa de asigurarea calității; - Propune necesarul de instructaje în domeniul calității; - Sintetizarea informațiilor referitoare la satisfacția clienților, rezultate din audituri, stadiul acțiunilor corective și preventive, evoluția indicatorilor de performanta ale obiectivelor proceselor sistemului de management al calității și raportarea la conducere împreună cu propunerile de îmbunatățire; - Se asigura de veridicitatea și acuratețea tuturor datelor cu privire la calitate și colaborează cu alte departamente pentru pregătirea rapoartelor cu privire la menținerea sau îmbunătățirea calității. Cerințe: - studii superioare tehnice; - limba engleza la nivel avansat limba germana constituie avantaj; - experiență de minim 3 ani într-o poziție similara; - certificare de auditor intern IATF; - capacitate de a rezolva situații neprevăzute; - atenție către detalii; - cunoașterea standardelor de calitate; - ambiția de dezvoltare personala și profesionala; - cunoștinte bune operare de calculatoare (navigare internet, Word, Excel, Outlook). Alte specificații: să aibă experiență de minim 3 ani în poziția de Manager Calitate, în industria automotive; program de lucru inegal Luni-Joi 8.00-17.00, Vineri 8.00-14.30; cunoștinte de limba Engleza la nivel avansat, limba Germana reprezintă avantaj; că și pachet salarial trebuie să îi se prezinte următoarea structura: a. salar de încadrare negociat în timpul interviului ținând cont de experiență candidatului; b. prime anuale de Paste și Crăciun, conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor; c. tichete de masa conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor (în prezent 30 RON tichet); d. se asigura relocare incluzând valoarea chiriei și cheltuielilor de întreținere pentru o perioada de maxim 6 luni; e. poate beneficia și de alte bonusuri sau avantaje pe care firma le acorda tuturor angajatiilor.
-
Descrierea postului: - Coordonează activitatea departamentului de calitate cu scopul menținerii și dezvoltării sistemului de management al calității în concordanta cu standardele automotive; - Este responsabil pentru formularea și executarea masurilor de control al calității, inclusiv planificarea investițiilor și a cheltuielilor, obținerea certificării în concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949); - Pregătește standardele interne de calitate și asigura aplicarea acestora; - Furnizează rapoarte către management și către HQ; - Acționează pentru asigurarea îmbunătățirii continue a calității; - În colaborare cu managementul, se asigura că specificațiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, în vederea asigurării nivelurilor de calitate cerute; - Planifica și organizează efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs și proces); - Asigura managementul reclamaților clienților; - Determina cerințele de personal și stabilește programe de training pentru personalul din companie care se ocupa de asigurarea calității; - Propune necesarul de instructaje în domeniul calității; - Sintetizarea informațiilor referitoare la satisfacția clienților, rezultate din audituri, stadiul acțiunilor corective și preventive, evoluția indicatorilor de performanta ale obiectivelor proceselor sistemului de management al calității și raportarea la conducere împreună cu propunerile de îmbunatățire; - Se asigura de veridicitatea și acuratețea tuturor datelor cu privire la calitate și colaborează cu alte departamente pentru pregătirea rapoartelor cu privire la menținerea sau îmbunătățirea calității. Cerințe: - studii superioare tehnice; - limba engleza la nivel avansat limba germana constituie avantaj; - experiență de minim 3 ani într-o poziție similara; - certificare de auditor intern IATF; - capacitate de a rezolva situații neprevăzute; - atenție către detalii; - cunoașterea standardelor de calitate; - ambiția de dezvoltare personala și profesionala; - cunoștinte bune operare de calculatoare (navigare internet, Word, Excel, Outlook). Alte specificații: să aibă experiență de minim 3 ani în poziția de Manager Calitate, în industria automotive; program de lucru inegal Luni-Joi 8.00-17.00, Vineri 8.00-14.30; cunoștinte de limba Engleza la nivel avansat, limba Germana reprezintă avantaj; că și pachet salarial trebuie să îi se prezinte următoarea structura: a. salar de încadrare negociat în timpul interviului ținând cont de experiență candidatului; b. prime anuale de Paste și Crăciun, conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor; c. tichete de masa conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor (în prezent 30 RON tichet); d. se asigura relocare incluzând valoarea chiriei și cheltuielilor de întreținere pentru o perioada de maxim 6 luni; e. poate beneficia și de alte bonusuri sau avantaje pe care firma le acorda tuturor angajatiilor.
-
Manpower recrutează operatori producție vate voluminoase pentru o fabrică din Timișoara, Calea Sagului. Cerințe: minim 8 clase disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi experiență în industria de producție este un avantaj Beneficii: salariu net de 2.500 lei tichete de masă de 30 lei/zi primă de productivitate de până la 400 lei net spor de noapte de 25% ore suplimentare plătite prime de Paști și Crăciun decont de transport de 130 lei Program de lucru: 8 ore/zi, 5 zile/săptămână, în 3 schimburi: 06:30-14:30, 14:30-22:30, 22:30-06:30 Pentru mai multe informații apelați
-
Recrutăm pentru unul dintre clienții noștri, o fabrică din domeniul maselor plastice de pe Platforma Incontro. Beneficii: - Salariu de 4417 BRUT - 2600 NET - Tichete de masă de 30 ron/zi; - Al 13-lea salariu; - Al 14-lea salariu; - Orele suplimentare din timpul săptămânii/ weekend sunt plătite cu 200%; - Orele suplimentare de noapte și de weekend de noapte sunt plătite cu 225%; - Spor de noapte de 25%; - 25 zile de concediu de odihnă pe an; - Transport asigurat; - Polița de asigurare cu Allianz Țiriac (după 6 luni lucrate); - Spor de vechime procentual cu perioada lucrată: - Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor.
-
Manpower recrutează pentru un client din Lugoj, o fabrică de mase plastice, operatori/preparatori motivați și dedicați pentru a se alătura echipei. Oferta noastră: Salariu de 3400 lei brut lunar Tichete de masă în valoare de 30 lei Bonusuri: Prima lunară de calitate de 200 lei pentru operatori/preparatori Prime de Paste, Crăciun, 8 Martie și pentru recomandări Spor de 25% pentru munca de noapte și 200% pentru orele suplimentare Program de lucru în 3 schimburi: Schimbul 1: 06:00 - 14:00 Schimbul 2: 14:00 - 22:00 Schimbul 3: 22:00 - 06:00 Transport asigurat din Lugoj Cerințe: Experiență anterioară într-o fabrică de mase plastice constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită. Motivație și dorință de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu industrial.
-
Recrutăm pentru unul dintre clienții noștri, o fabrică din domeniul maselor plastice de pe Platforma Incontro. Beneficii: - Salariu de 4417 BRUT - 2600 NET - Tichete de masă de 30 ron/zi; - Al 13-lea salariu; - Al 14-lea salariu; - Orele suplimentare din timpul săptămânii/ weekend sunt plătite cu 200%; - Orele suplimentare de noapte și de weekend de noapte sunt plătite cu 225%; - Spor de noapte de 25%; - 25 zile de concediu de odihnă pe an; - Transport asigurat; - Polița de asigurare cu Allianz Țiriac (după 6 luni lucrate); - Spor de vechime procentual cu perioada lucrată: - Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor. P
-
Manpower angajeaza GESTIONAR DEPOZIT Oferta salariala: - salariu incadrare porneste de la 5000 ron - tichete de masa - al 13-lea salariu - bonus performanta Cerinte: - disponibilitate de lucru in 3 schimburi - cunostinte operare PC, SAP - autorizatie ISCIR
-
Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
Responsabilitati: - sa citeasca si sa foloseasca schitele si alte documentede acest gen si sa stabileasca cum se executa munca: adica sa selecteze viteza, ustensilele si materialele, uneltele de fixat si piesele de lucru, - sa regleze dispozitivele masinii, - sa prelucreze cu masina piese de diferite forme si marimi aducandu-le la dimensiunile, acuratetea si finisajul de suprafata specificate, - sa efectueze taieturi fine, - sa intretina si sa manuiasca masinile unelte Beneficii: Salariu 5983 brut 3500 lei net Contract pe perioada nedeterminata Tichete de masa de 30 ron zi; Al 13-lea salariu; Al 14-lea salariu; Orele suplimentare din timpul saptamanii weekend sunt platite cu 200%; Orele suplimentare de weekend de noapte sunt platite cu 225%; Spor de noapte de 25%; 25 zile de concediu de odihna pe an; Transport asigurat; Polita de asigurare cu Allianz Tiriac (dupa 6 luni lucrate); Spor de vechime procentual cu perioada lucrata: a. 1 ani vechime in cadrul actualului loc de munca: 2% b. 3 ani vechime in cadrul actualului loc de munca: 5% c. 5 ani vechime in cadrul actualului loc de munca: 7% d. 8 ani vechime in cadrul actualului loc de munca: 10% Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște.
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Promovat
Angajăm Back-up Team Leader Depozit , pentru a coordona, supraveghea si acorda suport in procesul de repaletare. Activitatea se desfasoara in Str. Timișorii, 161, Lugoj, Romania! Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Ai cunoștinte minime de limbă Engleză; Experiență în coordonarea echipei; Abilități de comunicare și leadership Capacitatea de a lua decizii și de a rezolva probleme; Abilități de organizare și planificare Orientare către rezultate; Capacitatea de a oferi feedback; Exemplu pozitiv Program de lucru: 5 zile saptamana Ofertă: Salariu lunar NET 3200 Lei ( salariu fix + tichete de masa) Program de lucru: MIERCURI-DUMINICA- 8 ore zi; Contract individual de muncă pe durata nedeterminată Responsabilitati: Participarea activă în activitățile de repaletare; Instruieste echipa( traininguri) pentru a-și îmbunătăți cunoștințele și abilitățile necesare în domeniul repaletării; Menținerea legăturii strânse cu managerul de zonă; Transmiterea task-urilor și sarcinilor către colegii asiatici implicați în procesul de repaletare; Coordonarea și supravegherea activităților de repaletare; Asigurarea respectării standardelor de siguranță și a regulilor de manipulare a materialelor; Colaborarea cu echipa asiatică pentru a asigura o cooperare eficientă și pentru a atinge obiectivele stabilite.
-
Am experienta in finisaje dar nu ma feresc nici de alte operatiuni ce decurg in domeniul constructiilor , Domiciliu in Timisoara , permis cat B .
-
Adrian Ancău Studio închiriază cu contract de subînchiriere o cameră în salon începând cu 1 mai 2024. Preferabil pentru : Cosmetică Tratamente corporale Extensii, laminare gene sprâncene. Makeup Manichiură Tatuaj Microblading Cabinet nutriție Salonul situat în Timișoara, zona Braytim, dispune de locuri de parcare gratuite pe domeniu public, accesibilitate din mai multe zone, grădină , terasă , bucătărie, vestiar, trei grupuri sanitare. Camera de 18 m2 este formată din două încăperi, dispune de chiuvetă , încălzire și climatizare individuală , lumină naturală, energie faină și este mobilată. Dacă ești un profesionist în domeniu și îți dorești să evoluezi ai ajuns în locul potrivit. Dacă ți-am captat atenția te invităm la o cafea distribuire ar fi minunată, mulțumim. #AdrianAncău #AdrianAncăuStudio #Braytim #Timisoara #Romania
-
Se ofera: -4800 lei brut luna in maxim 2 luni - contract de munca din prima zi cu trecerea integrala a salariului in contract - asigurare medicala privata 24 din 24 h atat la serviciu cat si in afara lui - bonus lunar in functie de realizari si eficienta Cerinte: - cunoasterea produselor pt instalatii electrice prezinta mare avantaj - capacitate de comunicare atat cu clientii cat si cu colegii - amabilitate , serviabilitate , implicare , corectitudine , punctualitate , ordonat , curat , - carnetul de conducere prezinta avantaj - calificare electrician prezinta mare avantaj Locul de munca presupune - cunoasterea produselor - receptia fizica a marfurilor - depozitarea marfurilor - intampinarea clientilor si identificarea nevoilor clientilor - ofertare si vanzarea fizica a marfurilor catre clienti - grija fata de stocul de marfa - efectuarea si mentinerea ordinii si curateniei la locul de munca Programul de lucru L--V 8.00 -17.00
-
Caut persoana pentru curatenie, intretinere gradina, la nevoie de gatit si pus conserve (borcane) 2-4 zile pe saptamana. 250 lei zi Dumbravita, cartier Cora
-
Crys Delivery colaborator Oficial Tazz by Emag căutăm colaboratori curieri livratori Dacă aveți SRLsau Pfa este un avantaj Toate detaliile le primiți de la Cristi la telefon Sunați cu încredere
-
Egeria Tm Srl cu sediul in Cal. Mosnitei nr.24 angajeaza in conditii avantajoase manipulanti. Pe langa salariu se ofera tichete de masa in valoare de 40 lei zi. Toate detaliile se discuta la nr de tel din anunt sau la sediul firmei.