Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2021-03-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei/zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Promovat
Angajez consilier vanzari rochii eveniment, la un magazin in Centrul Comercial Kapa, Timisoara. Se cauta o persoana comunicativa, serioasa, cu abilitati de a prezenta si a vinde produsele noastre. Se ofera salariu de baza si procent din vanzari. Dupa o zi lucrata urmatoarea zi este libera, programul fiind de Luni pana Vineri de la 10:00 la 20:00, iar Sambata de la 10:00 la 19:00. Pentru detalii sunati la:
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Sucursala Craiova, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și sunt in cautare de soferi de camion: - Posesori permis categoria B, C, D - Posesor atestat Transport Persoane - Posesor atestat Transport Marfa - Posesor Card Tahograf - Cunoaștinte ale legislației specifice conducătorilor auto - Cu disponibilitate la program flexibil - Cu disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilitati: - Verifică starea tehnică a autovehicului pe care îl conduce, înainte de plecarea în cursă; - Păstrează certificatul de înmatriculare și actele mașinii în condiții corespunzătoare, le prezintă la cerere organelor de control; - Supraveghează îmbarcarea și debarcarea pasagerilor; - Se asigură că toate documentele necesare circulației pe drumurile publice (RCA, ITP, permis de conducere, rovinietă) sunt valabile. În situația în care constată că acestea sunt expirate sau urmează să expire înainte de finalizarea cursei, va anunța departamentul de mecanizare al sucursalei - Respectă şi aplică normele de circulaţie pe drumurile publice în ceea ce priveşte conducerea preventivă şi întreţinerea elementelor de rulare, frânare, iluminat şi păstrare a vizibilităţii - Respectă programul de lucru, nu părăsește locul de muncă fără aprobarea sefului ierarhic și fără a lăsa locul de muncă în ordine Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Suntem DENNER ROMANIA, firma cu capital strain, activitate: productie IT & protecta mediului. Angajam CONTABIL Junior Posturi disponibile: 1 Desfasurarea activitatii: la birou Salariul se discuta la interviu, program L-V intre 9:00 -17:00 CERINTE: Studii superioare în domeniul economic, preferabil profil contabil, Minim 1-2 ani de experienta in domeniul contabilitatii, Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj, Cunostinte informatice de utilizare MSOffice (excell, word, outlook), Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa, Persoana ordonata, comunicativa, atenta la detalii, Orientare către rezultate și capacitate de multitasking, Atitudine proactivă și flexibilitate, Punctualitate si un simț de răspundere ridicat, Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj. Apreciem stabilitatea și angajamentul pe termen lung. DESCRIEREA JOBULUI CERINTE PRINCIPALE: Aptitudinea de a lucra cu documente, Abilitatea de a intelege fenomenul activitatea economic a si de a întocmi documentele primare necesare, Experiență în plăți furnizori si evidenta clienti, Abilitatea de a crea și analiza rapoarte financiare și de cash flow, Capacitatea de a efectua previziuni pentru încasări și plăți săptămânale și lunare, Respectarea instructiunilor orale si scrise. CERINTE PENTRU CONTABILITATE: Înregistrarea corectă și actualizată a datelor de contabilitate primară în programul utilizat, Predarea și preluarea documentelor contabile, Organizarea documentelor, îndosarierea și arhivarea, Întocmirea facturilor către clienți și urmărirea încasărilor, Urmarirea facturilor emise către clienți și încasarea acestora la termen, Colectarea și înregistrarea documentelor financiare, inclusiv deconturile și bonurile de consum, Realizarea rapoartelor de management și diverse situații, luând în calcul documentele justificative, Indeplinirea la timp si intocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic, Colaborarea cu auditorii externi și cu autoritățile fiscale, Participarea la închiderea lunară și anuală a conturilor, Asistență în pregătirea rapoartelor financiare. CV-uri la: dennerromania [a] gmail.com
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
Societatea comerciala Seville, angajam macaragii pentru macara cu comanda la sol, carnet macara categoria E, locatia Timisoara. Salariu atractiv + bonuri de masa Pu
-
-
INTERNATIONAL ALEXANDER HOLDING este grup internațional de companii din domeniul serviciilor integrate de transport si logistica, care activeaza cu succes pe piata europeana. Furnizam de peste 20 ani servicii complexe de logistica (depozitare, managementul ambalajelor) si transport (rutier, intermodal, aerian si maritim) pentru clienti importanti din toate industriile. Echipa International Alexander este mereu pregatita sa abordeze cele mai dificile aspecte ale afacerii cu profesionalism si cu dorinta de perfectionare. In spatele serviciilor noastre stau experienta, devotamentul, ambitia, seriozitatea si promptitudinea oamenilor nostrii oameni instruiti, oameni preocupati sa-si dezvolte competentele si pregatiti sa abordeze noi provocari. Acum cautam pentru Punctul nostru de lucru din Arad agent paza post control Cerinte: - Atestat de paza valabil ( curs agent de paza in derulare ) - Cazier judiciar fara antecedente; - Experienta in paza post control ( prezinta avantaj ). OFERIM: - Salariu atractiv (negociabil la interviu, in functie de competenta experienta); - Tichete de masa; - Prima de sarbatori; - Loc de munca stabil, intr-o companie de succes, cu sediu nou, dotari moderne si cu o echipa tanara dar profesionista; - Posibilitatea de dezvoltare personala si avansare in cadrul companiei. Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati, de luni pana vineri intre orele 8-17
-
Te interesează să lucrezi alături de profesioniști în domeniul imobiliar pentru a te ghida către succes? Ești o persoană pasionată de vânzări? Îți place să lucrezi cu oamenii, ai o atitudine plină de energie și poți construi rapid relații de încredere? Dacă ai răspuns pozitiv la întrebările de mai sus, noi vrem să te cunoaștem! Cum va arăta o zi în echipa FOXFORT? Contactarea clienților din portofoliu prin intermediul telefonului pentru a identifica oportunități de vânzare. Prospectarea pieței imobiliare pentru a identifica potențiali clienți noi. Vânzarea prin telefon a serviciilor companiei, prezentând beneficiile și soluțiile adaptate nevoilor clienților. Preluarea solicitărilor și cererilor de informații din partea clienților și oferirea unor răspunsuri clare și prompte. Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante despre clienți și tranzacții. Gestionarea eficientă a email-urilor și activității în sistemul CRM pentru a urmări și raporta progresul vânzărilor. Colaborarea strânsă și eficientă cu colegii din departamentul de vânzări directe pentru a oferi soluții integrate și a maximiza rezultatele. Participarea la alte activități de vânzare și inițiative stabilite de managementul companiei pentru atingerea obiectivelor. Îți oferim: Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, într-un mediu care încurajează inovația și progresul. Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe și potențial. Acces la programe și inițiative de dezvoltare personală și profesională, inclusiv sesiuni de coaching, training-uri specializate și team building-uri. Un mediu de lucru plăcut și competitiv, care îți oferă suportul și resursele necesare pentru a-ți atinge obiectivele. Un pachet salarial atractiv, format din salariu fix și comision, în concordanță cu performanțele tale și contribuția la succesul companiei. Un contract de muncă stabil, care îți oferă siguranță și stabilitate în carieră. Evaluare obiectivă a performanțelor tale, bazată pe indicatori clari și relevanți, pentru a-ți recunoaște și recompensa contribuția la succesul echipei și al companiei. Ce așteptăm de la tine? Bune Abilități de Comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu clienții este crucială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege nevoile lor. Dorință de Dezvoltare Profesională și Personală: Suntem în căutarea unei persoane care își dorește să crească și să se dezvolte atât profesional, cât și personal, într-un mediu dinamic și competitiv. Capacitate de a Lucra Individual și în Echipă: Este important să poți lucra atât independent, cât și în colaborare strânsă cu colegii din echipă pentru a atinge obiectivele comune. Abilități de Vânzare, Follow-up, Planificare și Raportare: Vei fi responsabil de aproape întregul proces de vânzare, așa că abilitățile tale de urmărire, planificare și raportare trebuie să fie solide. Despre noi Suntem FOXFORT, o prezență stabilă în industria imobiliară de peste 12 ani și suntem în căutare de noi colegi. Îți oferim oportunitatea să te dezvolți alături de noi! La noi, vei descoperi o echipă de experți în intermedieri imobiliare, construcții, asigurări, credite și property management. Prin intermediul consultanței personalizate și atenției la fiecare detaliu dorit, identificăm nevoile și preferințele, oferind soluții practice care să se potrivească perfect cerințelor clienților noștri. Colaborăm cu cei mai buni parteneri de încredere și oferim servicii complete, de la prezentarea proprietăților potrivite, creditare, până la finalizarea tranzacției. Suntem de găsit și vizitat pe strada Mureș Nr. 39 A, clădirea FOXFORT. Ne poți contacta la adresa de email sau la numărul de telefon +40 742 211 814.
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Ahlas Design angajeaza montator mobilier cu experienta. Atelierul se afla la intrare pe strada Calea Urseni langa fabrica AEM|Buziasului. Cerinte: cunostinte avansate despre mobilierul la comanda; experienta in executarea mobilierului si montarea acestuia; bune abilitati de comunicare si socializare; seriozitate si corectitudine in realizarea lucrarilor; Pachet salarial in functie de cunostinte intre 4.000 - 6.000 lei net. Pentru mai multe detalii puteti sa ma contactati telefonic sau va asteptam la sediu Calea Urseni 16.
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
Societate comerciala, angajam brutar-patiser si muncitori necalificati pentru punctul de lucru din zona printul turcesc.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Timisoara, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2550 Lei (salariu fix net + bonuri de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta Mobila - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Vineri; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2500 Lei (salariu fix net + bonuri de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Descriere - Manpower angajează pentru o companie din Timisoara operatori linie productie cu sau fara experienta Pachetul de beneficii include urmatoarele: - salariul de incadrare: 5074 brut - majorare salariala periodica; - tichete de masa de 40 lei zi lucrata; - al 13-lea salariu; - bonus de productie (pana la 1200 lei brut); - bonus de recomandare; - bonus de relocare; - spor pentru orele de noapte 25%; - transport asigurat gratuit din Recas - Izvin - Remetea Mare - asigurare medicala privata. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati pe numarul de telefon afisat in anunt.
-
Descriere - Manpower angajează pentru o companie din Timisoara operatori linie productie cu sau fara experienta Pachetul de beneficii include urmatoarele: - salariul de incadrare: 5.074 arata numarul brut - majorare salariala periodica; - tichete de masa de 40 lei zi lucrata; - al 13-lea salariu; - bonus de productie (pana la 1200 lei brut); - bonus de recomandare; - bonus de relocare; - spor pentru orele de noapte 25%; - transport asigurat gratuit din Buzias - Cheveresul Mare - Bacova - Albina - Mosnita Noua - asigurare medicala privata. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati pe numarul de telefon afisat in anunt.
-
Manpower recrutează electrician de intretinere si reparatii pentru una dintre cele mai mari companii din domeniul automotive la nivel mondial! Principalele responsabilitati : -repararea si mentinerea in conditii bune de functionare si siguranta a utilajelor din arie -cunoaşterea şi respectarea normativelor în vigoare în domeniul electric -cunoaşterea principiilor de functionare si a modului de operare a utilajelor din arie -supravegherea functionarii utilajelor din arie si detectarea disfunctionalitatilor tehnice, efectuarea activităţilor de reparaţie planificata si accidentala, intretinere preventiva si MTC a utilajelor din arie -asistenta la montajul şi punerea în funcţiune a utilajelor din arie -realizarea lucrărilor de îmbunătăţire şi modernizare la utilajele din arie Candidatul ideal: -orientare spre client -bune cunoștiinte tehnice -abilități de comunicare și relaționare -experiență în domeniul -capacitate de lucru în echipă Oferim: -salariu este discutabil in functie de experieta -tichete de masa 40 lei ziua lucratoare -sporuri specifice -transport asigurat gratuit Pentru mai multe detalii : 0729 800746
-
Manpower recrutează electrician de intretinere si reparatii pentru una dintre cele mai mari companii din domeniul automotive la nivel mondial! Principalele responsabilitati : -repararea si mentinerea in conditii bune de functionare si siguranta a utilajelor din arie -cunoaşterea şi respectarea normativelor în vigoare în domeniul electric -cunoaşterea principiilor de functionare si a modului de operare a utilajelor din arie -supravegherea functionarii utilajelor din arie si detectarea disfunctionalitatilor tehnice, efectuarea activităţilor de reparaţie planificata si accidentala, intretinere preventiva si MTC a utilajelor din arie -asistenta la montajul şi punerea în funcţiune a utilajelor din arie -realizarea lucrărilor de îmbunătăţire şi modernizare la utilajele din arie Candidatul ideal: -orientare spre client -bune cunoștiinte tehnice -abilități de comunicare și relaționare -experiență în domeniul -capacitate de lucru în echipă Oferim: -salariu este discutabil in functie de experieta -tichete de masa 40 lei ziua lucratoare -sporuri specifice -transport asigurat gratuit Pentru mai multe detalii : 0729 800746
-
Suntem în căutarea unui tehnician CNC dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre din producția de serie mică și unicate. Candidatul ideal va avea studii medii sau superioare tehnice în profilul mecanic, împreună cu o experiență solidă de minim 3 ani într-un post similar ca tehnician CNC sau CNC programator, cu focus pe freza cu 3 axe. Responsabilități: Programarea și setarea mașinilor CNC conform specificațiilor tehnice ale pieselor de prelucrat. Operațiuni de prelucrare cu precizie, menținând standarde ridicate de calitate. Interpretarea și aplicarea corectă a desenelor tehnice, toleranțelor și rugozităților. Utilizarea limbajului de programare FANUC pentru a asigura funcționarea optimă a mașinilor CNC. Monitorizarea și ajustarea procesului de prelucrare pentru a obține rezultatele dorite. Asigurarea respectării termenelor și a cerințelor de calitate. Cerințe: Studii medii sau superioare tehnice în profil mecanic. Experiență minimă de 3 ani într-un post similar ca tehnician CNC sau CNC programator, cu experiență în freza cu 3 axe. Experiență în producția de serie mică sau unicate. Cunoștințe solide de desen tehnic, toleranțe, rugozități și tehnologii de fabricație. Cunoștințe avansate de limbaj de programare FANUC. Beneficii: Salariu competitiv, corelat cu experiența (negociabil la fața locului). Tichete de masă (30 RON). Transport decontat. Bonus de Paște (600 RON) + Bonus de Crăciun (jumătate din salariu, NET). Zile de concediu 21 (cresc progresiv în funcție de vechimea în firmă). Program de lucru: Luni - Vineri, 06:50 - 15:20 (30 de minute pauză de masă), un singur schimb. Nu se fac ore suplimentare.
-
Manpower, un lider de încredere în domeniul recrutării, împreună cu partenerul său din Timișoara, lansează oportunități de carieră pentru tehnicieni specializați în domeniul curentului slab. Titlu post: Tehnician Curent Slab - Excelență în Servicii Tehnice Descrierea postului: Menținerea în stare optimă de funcționare a echipamentelor audio-video, cu accent pe calitate și eficiență. Executarea cu profesionalism a lucrărilor de întreținere, reparații și înlocuiri la instalații, asigurând un mediu de lucru sigur și performant. Verificarea și menținerea în stare bună de funcționare a sistemelor de telecomunicații, contribuind la conectivitatea eficientă a întregului complex. Efectuarea reviziilor pentru rețelele de securitate, voce și date, cu atenție la detaliile tehnice. Revizii la sistemele de avertizare împotriva incendiilor, monoxidului de carbon, camere video și sonorizare, asigurând un nivel înalt de securitate. Delimitarea corespunzătoare a zonei de lucru, în concordanță cu standardele N.G.P.M. pentru un mediu de lucru sigur și ordonat. Cerințe: Studii profesionale și calificare în domeniul electrotehnic automatizări, reflectând o bază solidă de cunoștințe tehnice. Experiență minimă de 1 an în domeniu, demonstrând abilități practice și competențe specifice. Dexteritate și precizie motorie pentru manipularea echipamentelor tehnice. Abilități excelente de comunicare pentru o colaborare eficientă cu echipa și clienții. Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor, adaptabilitate la cerințele variate ale activității. Inițiativă și atitudine pozitivă în abordarea provocărilor tehnice. Flexibilitate, discretie și loialitate în gestionarea informațiilor și sarcinilor de serviciu. Disponibilitate pentru program de lucru în ture, inclusiv în weekend. Pachet Salarial: Salariu negociabil la interviu, reflectând experiența și competențele candidatului. Bonusuri și prime pentru recunoașterea și stimularea performanțelor. Tichete de masă în valoare de 30 lei zi lucrată, contribuind la beneficiile angajaților. Servicii medicale private (Regina Maria) pentru asigurarea bunăstării și sănătății angajatului.
-
Manpower angajeaza Reglor pentru o companie multinationala din domeniul automotiv (zona industriala Freidorf) Cerinte: - Studii medii tehnice absolvite: Liceu sau scoala profesionala - Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj - Cunostinte desen tehnic si reglare masini - Cunostinte pachet MS Office si programare CNC - Responsabilitate si seriozitate - Disponibilitate de a lucra in 4 schimburi - Persoana comunicativa si atenta la detalii Responsabilitati: - Reglajul masinilor pentru rularea diferitelor tevi - Avizare de proces - Interventii la masini pentru ajustarea parametrilor - Coordonarea operatorilor - Participarea activa la imbunatatirea procesului. Se ofera: - Pachet salarial atractiv - Tichete de masa: 40 de lei zi lucrata - spor ture noapte: 25%; - spor ture weekend: 50% - ore suplimentare platite dublu; - al 13-lea salariu; - bonus de recomandare; - bonus de sarbatori; - Posibilitate de dezvoltare profesionala - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica - Transport gratuit din TIMIȘOARA si localitati. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0729800027 sau la adresa Manpower Timisoara: Splaiul Nistrului, nr. 1 (parter).
-
Manpower angajează pentru o companie din Timisoara operatori linie productie cu sau fara experienta Pachetul de beneficii include urmatoarele: - salariul de incadrare: 5074 lei brut - majorare salariala periodica; - tichete de masa de 40 lei zi lucrata; - al 13-lea salariu; - bonus de productie (pana la 1200 lei brut); - bonus de recomandare; - bonus de relocare; - spor pentru orele de noapte 25%; - transport asigurat gratuit din Timisoara si pe ruta : Buzias - Bacova - Cheveresul Mare - Mosnita Noua; - asigurare medicala privata. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati pe numarul de telefon afisat in anunt.
-
Manpower, lider în recrutarea de profesioniști talentați, colaborează cu o companie din Timișoara pentru a identifica electricieni calificați și dedicați, dornici să facă parte din echipa lor dinamică. Titlu post: Specialist Electrician - Energie și Performanță în Iulius Town Descrierea postului: Operarea cu precizie a instalațiilor de distribuție a energiei electrice de 20kV și 0,4 kV din Complexul Iulius Town. Realizarea eficientă a mentenanței preventive și corective pentru toate elementele de instalații electrice din gestiune. Citirea periodică și întreținerea riguroasă a grupurilor de măsură a energiei electrice ale chiriașilor. Soluționarea operativă a comenzilor de intervenție primite de la chiriași, înregistrate cu profesionalism în aplicația de specialitate. Executarea cu precizie a lucrărilor de modernizare și extindere a instalațiilor electrice, conform cerințelor societății. Identificarea, preluarea și rezolvarea promptă, în limita competenței, a oricăror neconformități constatate. Cerințe: Studii profesionale de specialitate. Cunoștințe tehnice avansate în domeniul instalațiilor electrice. Experiență anterioară de minimum 2 ani în domeniul specificat. Posedarea autorizației ANRE reprezintă un avantaj semnificativ. Abilități dovedite pentru lucrul la înălțime și sub tensiune. Disponibilitate pentru program de lucru în ture: 12 24h - 12 48h. Pachet Salarial: Ofertă salarială competitivă, negociată în cadrul interviului. Tichete de masă în valoare de 30 lei zi lucrată. Spor de weekend și spor de noapte pentru recunoașterea eforturilor depuse. Prime de sărbători (Paște, Crăciun) pentru a marca momentele speciale într-un cadru profesional.
-
Manpower, lider în recrutarea de talente, în parteneriat cu un prestigios centru comercial din Timișoara, este în căutarea unui Instalator profesionist, determinat să aducă expertiză și dedicare în domeniul instalațiilor. Titlu post: Specialist Instalații Oportunitate în Centrul Comercial de Excelență Descriere post: Coordonarea și asigurarea funcționării optime a instalațiilor HVAC, sanitare și PSI, prin implementarea eficientă a mentenanței preventive și corective. Gestionează activitățile de exploatare și mentenanță ale instalațiilor, contribuind la eficiența spațiului comercial. Furnizează suport tehnic esențial echipelor de mentenanță, consolidând performanța departamentului. Răspunde prompt solicitărilor și comenzilor de intervenție, asigurând un flux continuu al operațiunilor specifice. Monitorizează atent activitatea firmelor subcontractoare, garantând calitatea și conformitatea în zona sa de responsabilitate. Gestionarea eficientă a necesarului de materii prime, materiale și piese de schimb, sub îndrumarea unui inginer de specialitate. Cerințe: Absolvent de studii profesionale de specialitate. Calificare tehnică recunoscută în domeniul instalațiilor. Cunoștințe solide în domeniu, reflectând o înțelegere profundă a proceselor și tehnologiilor relevante. Abilități excelente de comunicare și cooperare în echipă. Responsabilitate și abilitatea de a gestiona sarcini complexe. Disponibilitate pentru program de lucru flexibil, inclusiv ture: 12-24h 12-48h. Pachet Salarial: Salariu competitiv, determinat în funcție de experiența și competențele candidatului. Tichete de masă în valoare de 30 lei zi lucrată. Prime de sărbători (Paște, Crăciun) pentru a reflecta recunoașterea contribuției tale valoroase. Servicii medicale private (Regina Maria) pentru asigurarea bunăstării tale. Dacă deții calificările și experiența necesare pentru a face față acestui rol provocator, te încurajăm să aplici și să devii parte a unei echipe profesioniste și progresive.