Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Timis Companii Tip job: Colaborare proiect

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Inchiriem PRB Auto Nacele inaltimi de lucru pana la 24m.

    Inchiriem. - Autoutilitara Nacela (PRB) cu brat DUBLU telescopic pentru lucrari la inaltime. Este o alternativa foarte convenabila pentru înlocuirea schelelor in locuri greu accesibile. In timpul montării unei schele lucrarea este deja gata! Inaltime maxima de lucru pe verticala 24m. pe sasiu de 3.5to. Raza maxima de lucru pe orizontala 12.20m. Se pot executa lucrari chiar si peste obstacole. Sarcina utila: 200Kg. Priza 220V sus in cos. tariful include: Deplasare, Carburant, Operator autorizat. La cele mentionate mai sus se ofera Gratuit pentru fiecare lucrator la inaltime echipament de protectie care consta in centuri de siguranta complexe + casti protectie. Mentionam ca echipamentele noastre Sunt Autorizate si sunt conforme tuturor normelor specifice de siguranta, sunt in stare technica foarte buna cu revizia in permaneta la zi. Deasemenea desevantii si operatorii nostri sunt calificati si profesionisti.

  • 22

    Agenti teren vanzari tamplarie PVC/AL

    SC ATE FERESTRE ȘI UȘI ANGAJEAZĂ AGENȚI TEREN TAMPLARIE PVC/AL: CERINȚE: Experiența în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Permis de conducere, categoria B obligatoriu; Disponibilitate de a utiliza mașina proprie; Seriozitate și implicare; AVANAJE: Bonusuri din vânzări in functie de implicare; Program de lucru flexibil; Posibilitate de avansare; Trainging de instruire. RESPONSABILITĂȚI : Prospectarea pieței ; Prezentarea și promovarea produselor companiei; Creșterea portofoliului de clienți. Pentru mai multe detalii așteptăm CV-ul dvs pe adresa de e-mail : sau ne puteți contacta la nr de telefon : !

  • 5

    cau un-o asistent-a un-o secretar-a online, freelancer, imp. limba romana, germana si engleza

    buna s-a va fie inima, bine ati sosit pe acest anunt, si o zi desavirsita v-a doresc. pentru o companie de consiliere legala si juridica - si agentie de promotie si marketing online din germana. caut o fiinta umana, femeie sau barbat ( cu drag si oameni cu disabilitate fizica, de ex. sau mama cu copii mici, stundenti etc. ) la inceput pentru anume proiecte, daca roadele sunt bune, mergem cu sfert de norma mai departe, deci part time cu optiunea - depinde de necesitatile biroului domnului consilier, in final posibil pana la norma plina. abilitatile si talentele candidatilor dupa importanta. 1. in vorba si scris limbile romana engleza si germana !!! 2. abilitati exceptionale online, scris la masina cu 10 degete, sa scrie un blog, ev. abilitatea de a posta pe site documente, rapoarte sau comunicate, mailings, word si excel, plus powerpoint, creare de grafica, creare audio si video, traduceri, completat de aplicatii si cereri si formulare pentru clienti intreprideri.. 3. si cel mai important, voi alege fiinta care v-a stii sa creze in loc sa munceasca si focusata pe a invata si a evolua din toate punctele de vedere pentru a i-si imbogati experientele profesionale, ca fiinta umana precum ca si fiinta spirituala, deci la nivel de suflet - si nici decum pentru intreprindere si nici de cum doar pentru bani castigati cu care v-a fi rasplatita pentru brillianta si geniul ei a lui. in consecinta se va alege o fiinta dotata ( din officiu :-) ) cu o auto-motivatie la cel mai inalt nivel posibil. dintre toti candidati vo-i selecta 2 sau 3 cei mai competenti capabili si pentru inceput le ofer o perioada de proba in care candidati au de solutionat anume cereri prestari de servici test de rezilienta si viziune. apreciez CV-ul Dumneavoastra, cu poza si scrisoare de intentie scrisa de mana pe adresa de email. victhorius. v-a urez auto-progres constant si responsabilitatea pentru maxima auto-vindecare! cu apreciere colegiala si recunostinta pentru timpul vietii dumneavoastra care il veti acorda investi, intreprinderea, gottliebkraft.ch p.s. un gand in final pentru toti candidati la aceasta oportunitate enorma. cand eu la varsta de 15 ani am inceput cei 3 ani de uncenicie intro profesie, inainte de a semna contractul cu compania dumnealui mi-a comunicat foarte consis o propozitie de-a dreptul magina pentru mine, care de atunci mi-a format o noua valuare si viziune asupra intregi mele evolutie profesionale.. dar si ca om si barbat. Cuvintele patronului austric.: "EU ca patron sau firma mea NU te voi plati de loc, nici macar o sigura data. prin urmare, Tu te platesti pe tine insuti prestand serviciul munca Dumneatale zilnica la cel mai inalt nivel posibil.. In final, clientul multumit si recunoscator care apreciaza calitatea serviciului tau, iti pune salar in cont si iti ofera o prima sau bani de buzunar, ori o zi libera la nevoie.. la finalu lucrari.. In consecinta Tu te platesti pe tine INSUTI.! "Acepti oferta mea" ??? a fost fost ultima lui intrebarea in final. " Da, definitiv " a fost raspunsul meu.. Acum intaleg perfect imaginea pictata cu cuvintele dumneavoastra, pe care eu aici si acum le-am si tiparit in memoria me-a si le-am pus la inima.!!! Daca la intrebarea patronului austriac din intreaga fiinta d Dumneavoastra aveti acelasi raspuns si cuget depuneti cu incredere CV-ul. pentru ceilanti sunt multiple alte oportunitati pe piata de munca in tara sau UE ori intreaga planeta. multumesc pentru timpul dumneavoastra acordat pana aici. sursa de inspiratie.: A h Qualities of a Great Personal Virtual Assistant: Making the Most of the Service ttps: okayrelax.com great-personal-virtual-assistants B.: 20 virtual assistant qualities to look for when aiming to hire a great one https: www.timedoctor.com blog virtual-assistant-qualities

  • 4

    HermesPos -Software pt Restaurant - Livrari

    HermesPos Soft pentru Restaurante - Bar - Fast Food pentru Noile case de marcat modele 2018-2019 cu jurnal electronic ! Include Include introducerea meniului dvs. Include Training pentru folosirea sistemului software Comanda o prezentare a softului acum la www. ab-soft.ro

  • Colaborare cu PFA-uri și Firme pentru Livrări prin Tazz - Timișoara

    Suntem în căutarea de colaboratori, atât PFA-uri cât și firme, pentru a efectua livrări în Timișoara, prin platforma Tazz. Dacă aveți o afacere sau sunteți PFA și doriți să colaborați pentru a livra produse clienților noștri, vă invităm să ne contactați. Pentru cei fără PFA, oferim asistență în obținerea acestuia. Beneficiați de oportunitatea de a vă extinde afacerea și de a lucra cu noi într-un mediu dinamic și competitiv. - Venituri lunare între 3500 și 8000 de lei, în funcție de performanță și disponibilitate. Poți opta pentru un program part time sau full time, iar livrările pot fi efectuate la orele care îți sunt convenabile. - Nu este necesar CV-ul sau experiența în domeniu. Job-ul constă în ridicarea comenzilor de la restaurante magazine și livrarea acestora la clienți. - Este necesară cunoașterea utilizării smartphone-ului personal Android sau IOS. Ai nevoie de un vehicul personal (mașină scuter bicicletă trotinetă). -Atentie!!! Beneficiezi de un bonus saptamanal în funcție de numărul comenzilor livrate și de un bonus suplimentar pentru fiecare coleg NOU adus în flota noastră. - Plata se face săptămânal, și există posibilitatea de a-ți rotunji veniturile cu tipsurile de la clienți. - Cei care livrează deja pentru Tazz se pot muta la noi dacă doresc. Pentru mai multe informații și pentru a aplica, te rugăm să ne contactezi.

  • 3

    Parteneriat agent turism

    Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara

  • 4

    Disponibil online

    Specialist Marketing

    Urcarea pe platforma Emag Marketplace a produselor. Actualizarea imaginilor, pretului, descrierilor de produse. Crearea de campanii si incrierea in campaniile organizate de Emag Marketplace Pe scurt: responsabil de cont pe relatia cu Emag Marketplace

  • 3

    Soft Restaurante Horeca Manager - include implementare si o luna de abonament licenta 240 lei/luna

    Soft pentru restaurante - bar - hotel - pensiune softul instalat pe 1 calculator sau POS in 1 punct de vanzare al clientului. Include introducerea meniului Include Training pentru folosirea sistemului 49 eur/ luna care include licenta pentru folosirea sistemului software precum si si abonament service suport 0728 442 399 - Alex Bedeleu

  • 2

    Firma mobilier german, cautam manipulare si transport pentru mobilier si electrocasnice

    Firma mobilier german, cautam manipulare si transport pentru mobilier si electrocasnice, nevoile noastre fiind urmatoarele: -Descarcare mobilier si electrocasnice din tir, in depozitul nostru din Timisoara -Transportul mobilierului si electrocasnicelor la clientul final, in Timisoara si zonele limitrofe, ocazional in tara(Arad, Deva, Oradea, Cluj s.a.m.d) Dorim colaborare pe termen lung.

  • 4

    Angajam Inginer Constructor

    Firma de constructie aganjeaza Inginer Constructor pentru locuri spatii mici de joaca, parcuri si lucrari de calibru mic. Pentru mai multe detalii va stam la dispozitie la nr de telefon:

  • 1

    Cautam arhitect pentru colaborare proiecte

    Firma noastra de constructii cauta un arhitect dedicat si pasionat in domeniu, pentru o buna colaborare pe diferite proiecte. Daca sunteti interesat, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:

  • 2

    Cautam firme colaboratoare telecomunicatii Germania

    Suntem in cautare de firme colaboratoare pentru proiecte desfasurate in Germania care presupun instalarea si comisionarea echipamentelor de telecomunicatii la inaltime.

  • 9

    Cautam fete in domeniu.

    Inchiriez scaun, manichiura, coafura, cosmetica. Calea Girocului Timisoara. Tel.

  • 8

    Angajez Responsabil SSM pentru santier Timișoara

    Candidatul ideal Experienta in domeniu reprezinta un atu. Cunostinte operare - MS office Curs inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca - minim 80 de ore Capacitate de adaptare la situatii noi, seriozitate profesionala Abilitati de comunicare - flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei Responsabilitati: Coordoneaza si monitorizeaza toate activitatile de prevenire si protectie din santier, in conformitate cu legislatia in vigoare Realizeaza instructaje periodice in domeniul sanatatii si securitatii in munca pentru firmele ce lucreaza in santier Elaboreaza, actualizeaza si gestioneaza documentele specifice prevazute de legislatia in vigoare Efectueaza controale in cadrul santierului, informeaza conducatorii locurilor de munca cu privire la neconformitatile identificate si adopta masuri imediate pentru corectarea acestora Beneficii: Pachet salarial atractiv si bonusuri pentru activitate suplimentara Participarea la cursuri HSE platite de firma Abonament privat de sănătate Mediu de lucru pozitiv, intr-o companie in crestere rapida, intr-o industrie provocatoare si inovatoare Descriere companie HSE Services este o firma specializata in prestarea serviciilor de coordonare SSM pentru santiere de constructii pentru clienti importanti din intreaga tara, majoritatea firme multinationale.

  • 4

    UNIK CONSTRUCT DANY și PATRICK SRL

    Lucrări de calitate detali la nr de telefon pe raza județului Caraș-Severin și județului Timiș

  • 3

    Parteneriat agent asigurare

    Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.

  • 1

    Soft Bar - Soft Restaurant - Fast food sau Livrari AB Soft Horeca Manager

    Software complet vanzari - mese - ospatari - bonuri de comanda - rapoarte - de la 240 lei/luna cu Service suport inclus Pentru o prezentare la sediul nostru sau al dvs. si detalii complete va asteptam sa ne contactati 0728-442.399 Suntem din Timisoara si pe piata din 2006. Printre clientii nostri : DOPO POCO Timisoara, Cheers Bistro Pub, Bugard Pub, Spirit Cafe, Electric Theatre, PIZZERIA AL CAMINETTO, Planet Fast food, Select party Iulius Mall,Sevastia's Book, Dj Studio, Barrio,Yamy Bistro si multi altii

  • Angajare colaborare medici

    NE INTREGIM ECHIPA! Clinica CordAorta MED Consult cu sediul in Arad , strada Steagului nr 91 A, angajeaza doreste colaborare cu medici specialisti primari in SPECIALITATI MEDICALE CONEXE CU CARDIOLOGIA , acestea fiind : Neurologie, Diabet - nutritie si boli metabolice , Psihiatrie (cu sau fara contract cu CJAS) și Psihologie. Cerinta primordiala este disponibilitatea de a lucra in echipa in favoarea pacientului ! Te asteptam pentru o colaborare frumoasa , centrata atat pe grija pentru pacient cat si pe dezvoltarea ta profesionala si personala. PROGRAMARE PENTRU INTERVIURI - telefon : SAU - e-mail:

  • 2

    Responsabil documentare produse magazin online

    Locatie - Gottlob, Timis. Suntem un magazin agricol fizic si online si dorim sa aducem un coleg o colega in echipa noastra pentru gestionarea vanzarilor online. Pentru moment magazinul nostru este la inceput de drum si este momentul ideal pentru a incepe sa te dezvolti in cadrul echipei noastra. In primul rand cautam o persoana comunicativa, careia ii face placere sa se informeze permanent despre domeniul de activitate, gradinarit, agricultura, intretinerea spatiilor verzi si a plantelor ornamentale. Experienta ta in domeniul agriculturii si sau al vanzarilor pot fi puse in valoare cu ajutorul instrumentelor si resurselor pe care ti le vom pune la dispozitie in scopul cresterii continue a performantelor tale. De aceea ne bazam pe initiativa ta si pe rigurozitatea respectarii procedurilor firmei. Candidatii trebuie sa indeplineasca cateva criterii minime: - absolvent de studii superioare cu profil agricol agricultura, horticultura, peisagistica - experienta in domeniul studiilor este necesara - cunostinte bune de utilizare a calculatorului: Excel, Word, e-mail, etc. - limba engleza - vechime in munca minim 3 ani - organizat a, atent a la detalii, dornic a de a invata mereu lucruri noi. Principalele sarcini pe care trebuie sa le indeplinesti zilnic: - te informezi despre produsele pe care le comercializam, studiezi site-urile producatorilor, consulti literature de specialitate - consulti informatiile despre produse asa cum principalele motoare de cautare le afiseaza, evaluezi si propui modele de prezentare a produselor - respecti formatul de prezentare a informatiei pe site, conform procedurilor interne - editezi si publici produse noi intr-un limbaj de marketing usor de inteles pentru pasionatii de agricultura si fermiesi - consulti colegii responsabili de vanzari despre informatiile solicitate de clientii vizitatori ai site-ului sau din magazinul fizic, oferi suport pentru clarificarea informatiei - raport de activitate zilnic. Desigur, vor fi si alte sarcini pe care le vei indeplini daca alegi sa lucrezi impreuna cu noi, in legatura cu activitatea principala asa cum am descris-o mai sus. Detaliile ofertei cu privire la salarizare vor fi discutate cu fiecare candidat in parte, in functie de expertiza, experienta si rezultate. Daca te-ai decis sa aplici pentru aceasta oferta de serviciu te rugam sa ne trimiti CV-ul tau si sa ne raspunzi in scris la 3 intrebari. Apreciem raspunsurile detaliate. 1. Ce inseamna agricultura pentru tine? 2. Ce experienta ai in prezentarea produselor unui potential client? 3. Esti o persoana careia ii place sa lucreze individual sau in echipa? Asteptam cu interes candidaturile celor mai experimentati dintre voi, dar si cei aflati la inceput de drum, dornici sa gaseasca locul de munca care vi se potriveste. Daca ai intrebari iti vom raspunde in limita timpului si a relevantei CV-ului tau in raport cu criteriile de mai sus.

Salvează căutarea