Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Tip job: Colaborare proiect-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm un Colaborator Strategic la Distanță proactiv și versatil pentru a sprijini managerul nostru în activitățile operaționale zilnice. Candidatul ideal este o persoană de încredere, capabilă să învețe rapid și să gestioneze o varietate de sarcini în mod independent. Câteva exemple de responsabilități: - Scrierea și gestionarea secvențelor de emailuri pentru potențiali clienți. - Traducerea și actualizarea conținutului pe site-ul nostru în diverse limbi. - Modificarea imaginilor pentru site-urile web. - Asistarea angajaților în diverse sarcini administrative. - Căutarea și coordonarea profesioniștilor pe platforme freelance. - Monitorizarea și asigurarea completării rapoartelor zilnice. Cerințe: - Excelente abilități de comunicare în italiană, atât scris cât și vorbit. - Excelente abilități de comunicare în engleză, atât scris cât și vorbit. - Abilități de rezolvare a problemelor și de învățare autonomă. - Experiență cu instrumente de comunicare la distanță și gestionarea proiectelor. - Excelente competențe informatice: utilizarea Google Docs, ChatGPT, etc. - Disponibilitatea de a călători ocazional pentru întâlniri și formări. Căutăm o persoană excepțional de inteligentă și autodidactă, obișnuită să navigheze și să rezolve provocări operaționale complexe cu un grad înalt de autonomie. Vei fi punctul nostru de referință zilnic pentru a asigura că activitățile operaționale susțin eficient strategiile noastre de afaceri, lucrând în strânsă colaborare cu managerul nostru la distanță. Dacă ești o persoană dinamică, cu o puternică capacitate organizațională și dornică de a lucra într-un mediu provocator și în rapidă evoluție, trimite-ne candidatura ta!
-
buna s-a va fie inima, bine ati sosit pe acest anunt, si o zi desavirsita v-a doresc. pentru o companie de consiliere legala si juridica - si agentie de promotie si marketing online din germana. caut o fiinta umana, femeie sau barbat ( cu drag si oameni cu disabilitate fizica, de ex. sau mama cu copii mici, stundenti etc. ) la inceput pentru anume proiecte, daca roadele sunt bune, mergem cu sfert de norma mai departe, deci part time cu optiunea - depinde de necesitatile biroului domnului consilier, in final posibil pana la norma plina. abilitatile si talentele candidatilor dupa importanta. 1. in vorba si scris limbile romana engleza si germana !!! 2. abilitati exceptionale online, scris la masina cu 10 degete, sa scrie un blog, ev. abilitatea de a posta pe site documente, rapoarte sau comunicate, mailings, word si excel, plus powerpoint, creare de grafica, creare audio si video, traduceri, completat de aplicatii si cereri si formulare pentru clienti intreprideri.. 3. si cel mai important, voi alege fiinta care v-a stii sa creze in loc sa munceasca si focusata pe a invata si a evolua din toate punctele de vedere pentru a i-si imbogati experientele profesionale, ca fiinta umana precum ca si fiinta spirituala, deci la nivel de suflet - si nici decum pentru intreprindere si nici de cum doar pentru bani castigati cu care v-a fi rasplatita pentru brillianta si geniul ei a lui. in consecinta se va alege o fiinta dotata ( din officiu :-) ) cu o auto-motivatie la cel mai inalt nivel posibil. dintre toti candidati vo-i selecta 2 sau 3 cei mai competenti capabili si pentru inceput le ofer o perioada de proba in care candidati au de solutionat anume cereri prestari de servici test de rezilienta si viziune. apreciez CV-ul Dumneavoastra, cu poza si scrisoare de intentie scrisa de mana pe adresa de email. victhorius. v-a urez auto-progres constant si responsabilitatea pentru maxima auto-vindecare! cu apreciere colegiala si recunostinta pentru timpul vietii dumneavoastra care il veti acorda investi, intreprinderea, gottliebkraft.ch p.s. un gand in final pentru toti candidati la aceasta oportunitate enorma. cand eu la varsta de 15 ani am inceput cei 3 ani de uncenicie intro profesie, inainte de a semna contractul cu compania dumnealui mi-a comunicat foarte consis o propozitie de-a dreptul magina pentru mine, care de atunci mi-a format o noua valuare si viziune asupra intregi mele evolutie profesionale.. dar si ca om si barbat. Cuvintele patronului austric.: "EU ca patron sau firma mea NU te voi plati de loc, nici macar o sigura data. prin urmare, Tu te platesti pe tine insuti prestand serviciul munca Dumneatale zilnica la cel mai inalt nivel posibil.. In final, clientul multumit si recunoscator care apreciaza calitatea serviciului tau, iti pune salar in cont si iti ofera o prima sau bani de buzunar, ori o zi libera la nevoie.. la finalu lucrari.. In consecinta Tu te platesti pe tine INSUTI.! "Acepti oferta mea" ??? a fost fost ultima lui intrebarea in final. " Da, definitiv " a fost raspunsul meu.. Acum intaleg perfect imaginea pictata cu cuvintele dumneavoastra, pe care eu aici si acum le-am si tiparit in memoria me-a si le-am pus la inima.!!! Daca la intrebarea patronului austriac din intreaga fiinta d Dumneavoastra aveti acelasi raspuns si cuget depuneti cu incredere CV-ul. pentru ceilanti sunt multiple alte oportunitati pe piata de munca in tara sau UE ori intreaga planeta. multumesc pentru timpul dumneavoastra acordat pana aici. sursa de inspiratie.: A h Qualities of a Great Personal Virtual Assistant: Making the Most of the Service ttps: okayrelax.com great-personal-virtual-assistants B.: 20 virtual assistant qualities to look for when aiming to hire a great one https: www.timedoctor.com blog virtual-assistant-qualities
-
-comercializam si montam mobilier import italia, mobilier ce nu necesita foarte multa manopera, fiind in mare parte deja pregatit de montare . -ne dorim sa angajam montatori mobilier cu experienta in domeniu cel putin 1 an , comunicativi, si care stiu sa se integreze intu-un colectiv. -apreciem punctualitatea si initiativa fiecaruia , si premiem atunci cand vedem progres Daca sunteti interesati ,va rugam sa trimiteti CV pe adresa de email :
-
Inchiriem. - Autoutilitara Nacela (PRB) cu brat DUBLU telescopic pentru lucrari la inaltime. Este o alternativa foarte convenabila pentru înlocuirea schelelor in locuri greu accesibile. In timpul montării unei schele lucrarea este deja gata! Inaltime maxima de lucru pe verticala 24m. pe sasiu de 3.5to. Raza maxima de lucru pe orizontala 12.20m. Se pot executa lucrari chiar si peste obstacole. Sarcina utila: 200Kg. Priza 220V sus in cos. tariful include: Deplasare, Carburant, Operator autorizat. La cele mentionate mai sus se ofera Gratuit pentru fiecare lucrator la inaltime echipament de protectie care consta in centuri de siguranta complexe + casti protectie. Mentionam ca echipamentele noastre Sunt Autorizate si sunt conforme tuturor normelor specifice de siguranta, sunt in stare technica foarte buna cu revizia in permaneta la zi. Deasemenea desevantii si operatorii nostri sunt calificati si profesionisti.
-
Inchiriez scaun, manichiura, coafura, cosmetica. Calea Girocului Timisoara. Tel.
-
Lucrări de calitate detali la nr de telefon pe raza județului Caraș-Severin și județului Timiș
-
HermesPos Soft pentru Restaurante - Bar - Fast Food pentru Noile case de marcat modele 2018-2019 cu jurnal electronic ! Include Include introducerea meniului dvs. Include Training pentru folosirea sistemului software Comanda o prezentare a softului acum la www. ab-soft.ro
-
Candidatul ideal Experienta in domeniu reprezinta un atu. Cunostinte operare - MS office Curs inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca - minim 80 de ore Capacitate de adaptare la situatii noi, seriozitate profesionala Abilitati de comunicare - flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei Responsabilitati: Coordoneaza si monitorizeaza toate activitatile de prevenire si protectie din santier, in conformitate cu legislatia in vigoare Realizeaza instructaje periodice in domeniul sanatatii si securitatii in munca pentru firmele ce lucreaza in santier Elaboreaza, actualizeaza si gestioneaza documentele specifice prevazute de legislatia in vigoare Efectueaza controale in cadrul santierului, informeaza conducatorii locurilor de munca cu privire la neconformitatile identificate si adopta masuri imediate pentru corectarea acestora Beneficii: Pachet salarial atractiv si bonusuri pentru activitate suplimentara Participarea la cursuri HSE platite de firma Abonament privat de sănătate Mediu de lucru pozitiv, intr-o companie in crestere rapida, intr-o industrie provocatoare si inovatoare Descriere companie HSE Services este o firma specializata in prestarea serviciilor de coordonare SSM pentru santiere de constructii pentru clienti importanti din intreaga tara, majoritatea firme multinationale.
-
SC ATE FERESTRE ȘI UȘI ANGAJEAZĂ AGENȚI TEREN TAMPLARIE PVC/AL: CERINȚE: Experiența în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Permis de conducere, categoria B obligatoriu; Disponibilitate de a utiliza mașina proprie; Seriozitate și implicare; AVANAJE: Bonusuri din vânzări in functie de implicare; Program de lucru flexibil; Posibilitate de avansare; Trainging de instruire. RESPONSABILITĂȚI : Prospectarea pieței ; Prezentarea și promovarea produselor companiei; Creșterea portofoliului de clienți. Pentru mai multe detalii așteptăm CV-ul dvs pe adresa de e-mail : sau ne puteți contacta la nr de telefon : !
-
Suntem in cautare de firme colaboratoare pentru proiecte desfasurate in Germania care presupun instalarea si comisionarea echipamentelor de telecomunicatii la inaltime.
-
Soft pentru restaurante - bar - hotel - pensiune softul instalat pe 1 calculator sau POS in 1 punct de vanzare al clientului. Include introducerea meniului Include Training pentru folosirea sistemului 49 eur/ luna care include licenta pentru folosirea sistemului software precum si si abonament service suport 0728 442 399 - Alex Bedeleu
-
Firma de constructie aganjeaza Inginer Constructor pentru locuri spatii mici de joaca, parcuri si lucrari de calibru mic. Pentru mai multe detalii va stam la dispozitie la nr de telefon:
-
Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara
-
Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.
-
Software complet vanzari - mese - ospatari - bonuri de comanda - rapoarte - de la 240 lei/luna cu Service suport inclus Pentru o prezentare la sediul nostru sau al dvs. si detalii complete va asteptam sa ne contactati 0728-442.399 Suntem din Timisoara si pe piata din 2006. Printre clientii nostri : DOPO POCO Timisoara, Cheers Bistro Pub, Bugard Pub, Spirit Cafe, Electric Theatre, PIZZERIA AL CAMINETTO, Planet Fast food, Select party Iulius Mall,Sevastia's Book, Dj Studio, Barrio,Yamy Bistro si multi altii
-
Firma noastra de constructii cauta un arhitect dedicat si pasionat in domeniu, pentru o buna colaborare pe diferite proiecte. Daca sunteti interesat, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Cunostinte de contabilitate primara. Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare. Cunostinte bune PC-Word, Excel etc. Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu construcții. Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos. Salariu adaptat la competente. Accesul la diverse programe de pregatire.
-
NE INTREGIM ECHIPA! Clinica CordAorta MED Consult cu sediul in Arad , strada Steagului nr 91 A, angajeaza doreste colaborare cu medici specialisti primari in SPECIALITATI MEDICALE CONEXE CU CARDIOLOGIA , acestea fiind : Neurologie, Diabet - nutritie si boli metabolice , Psihiatrie (cu sau fara contract cu CJAS) și Psihologie. Cerinta primordiala este disponibilitatea de a lucra in echipa in favoarea pacientului ! Te asteptam pentru o colaborare frumoasa , centrata atat pe grija pentru pacient cat si pe dezvoltarea ta profesionala si personala. PROGRAMARE PENTRU INTERVIURI - telefon : SAU - e-mail:
-
Locatie - Gottlob, Timis. Suntem un magazin agricol fizic si online si dorim sa aducem un coleg o colega in echipa noastra pentru gestionarea vanzarilor online. Pentru moment magazinul nostru este la inceput de drum si este momentul ideal pentru a incepe sa te dezvolti in cadrul echipei noastra. In primul rand cautam o persoana comunicativa, careia ii face placere sa se informeze permanent despre domeniul de activitate, gradinarit, agricultura, intretinerea spatiilor verzi si a plantelor ornamentale. Experienta ta in domeniul agriculturii si sau al vanzarilor pot fi puse in valoare cu ajutorul instrumentelor si resurselor pe care ti le vom pune la dispozitie in scopul cresterii continue a performantelor tale. De aceea ne bazam pe initiativa ta si pe rigurozitatea respectarii procedurilor firmei. Candidatii trebuie sa indeplineasca cateva criterii minime: - absolvent de studii superioare cu profil agricol agricultura, horticultura, peisagistica - experienta in domeniul studiilor este necesara - cunostinte bune de utilizare a calculatorului: Excel, Word, e-mail, etc. - limba engleza - vechime in munca minim 3 ani - organizat a, atent a la detalii, dornic a de a invata mereu lucruri noi. Principalele sarcini pe care trebuie sa le indeplinesti zilnic: - te informezi despre produsele pe care le comercializam, studiezi site-urile producatorilor, consulti literature de specialitate - consulti informatiile despre produse asa cum principalele motoare de cautare le afiseaza, evaluezi si propui modele de prezentare a produselor - respecti formatul de prezentare a informatiei pe site, conform procedurilor interne - editezi si publici produse noi intr-un limbaj de marketing usor de inteles pentru pasionatii de agricultura si fermiesi - consulti colegii responsabili de vanzari despre informatiile solicitate de clientii vizitatori ai site-ului sau din magazinul fizic, oferi suport pentru clarificarea informatiei - raport de activitate zilnic. Desigur, vor fi si alte sarcini pe care le vei indeplini daca alegi sa lucrezi impreuna cu noi, in legatura cu activitatea principala asa cum am descris-o mai sus. Detaliile ofertei cu privire la salarizare vor fi discutate cu fiecare candidat in parte, in functie de expertiza, experienta si rezultate. Daca te-ai decis sa aplici pentru aceasta oferta de serviciu te rugam sa ne trimiti CV-ul tau si sa ne raspunzi in scris la 3 intrebari. Apreciem raspunsurile detaliate. 1. Ce inseamna agricultura pentru tine? 2. Ce experienta ai in prezentarea produselor unui potential client? 3. Esti o persoana careia ii place sa lucreze individual sau in echipa? Asteptam cu interes candidaturile celor mai experimentati dintre voi, dar si cei aflati la inceput de drum, dornici sa gaseasca locul de munca care vi se potriveste. Daca ai intrebari iti vom raspunde in limita timpului si a relevantei CV-ului tau in raport cu criteriile de mai sus.
-
Angajez muncitor calificați pentru tencuiala mecanizata salariu se se stabilește în șantier, se poate face plata și la mp. Șantier se afla în Timișoara.