Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2020-11-30-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem lauda prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
Descrierea postului: - Coordonează activitatea departamentului de calitate cu scopul menținerii și dezvoltării sistemului de management al calității în concordanta cu standardele automotive; - Este responsabil pentru formularea și executarea masurilor de control al calității, inclusiv planificarea investițiilor și a cheltuielilor, obținerea certificării în concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949); - Pregătește standardele interne de calitate și asigura aplicarea acestora; - Furnizează rapoarte către management și către HQ; - Acționează pentru asigurarea îmbunătățirii continue a calității; - În colaborare cu managementul, se asigura că specificațiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, în vederea asigurării nivelurilor de calitate cerute; - Planifica și organizează efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs și proces); - Asigura managementul reclamaților clienților; - Determina cerințele de personal și stabilește programe de training pentru personalul din companie care se ocupa de asigurarea calității; - Propune necesarul de instructaje în domeniul calității; - Sintetizarea informațiilor referitoare la satisfacția clienților, rezultate din audituri, stadiul acțiunilor corective și preventive, evoluția indicatorilor de performanta ale obiectivelor proceselor sistemului de management al calității și raportarea la conducere împreună cu propunerile de îmbunatățire; - Se asigura de veridicitatea și acuratețea tuturor datelor cu privire la calitate și colaborează cu alte departamente pentru pregătirea rapoartelor cu privire la menținerea sau îmbunătățirea calității. Cerințe: - studii superioare tehnice; - limba engleza la nivel avansat limba germana constituie avantaj; - experiență de minim 3 ani într-o poziție similara; - certificare de auditor intern IATF; - capacitate de a rezolva situații neprevăzute; - atenție către detalii; - cunoașterea standardelor de calitate; - ambiția de dezvoltare personala și profesionala; - cunoștinte bune operare de calculatoare (navigare internet, Word, Excel, Outlook). Alte specificații: să aibă experiență de minim 3 ani în poziția de Manager Calitate, în industria automotive; program de lucru inegal Luni-Joi 8.00-17.00, Vineri 8.00-14.30; cunoștinte de limba Engleza la nivel avansat, limba Germana reprezintă avantaj; că și pachet salarial trebuie să îi se prezinte următoarea structura: a. salar de încadrare negociat în timpul interviului ținând cont de experiență candidatului; b. prime anuale de Paste și Crăciun, conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor; c. tichete de masa conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor (în prezent 30 RON tichet); d. se asigura relocare incluzând valoarea chiriei și cheltuielilor de întreținere pentru o perioada de maxim 6 luni; e. poate beneficia și de alte bonusuri sau avantaje pe care firma le acorda tuturor angajatiilor.
-
Promovat
Atributii: Spalat de Vase, Curatenie bai, vestiare, curte, bucatarie Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant, Mediu de lucru placut Conditii: Seriozitate, Implicare Program: 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30, str Calan nr 2 Salariu: 2600 - 2900 lei
-
Promovat
Descriere: Angajam soferi autocamion pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri pentru curse internationale. Durata curselor este de aproximativ 3-4 saptamani. Cerinte: - Permis de conducere categoriile C+E; - Card digital pentru tahograf; - Atestat profesional pentru transport marfuri generale; - Motivatie, seriozitate si profesionalism. Oferta beneficii: - Loc de munca stabil la una din cele mai performante companii de profil din Romania; - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) + salariul pe tara 3300 lei brut; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Cerinte: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul de munca; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre- produse, materii prima si termene de garantie, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii. Beneficii Pachet salarial atractiv: 2800 RON la norma de 8 ore( salariu fix+ tichete de masa in valoare de 20 lei/zi lucrata+sporuri si alte bonusuri) Proces rapid de promovare Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate Flexibilitate Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.
-
Ești dinamică, activă, multitasking si ti-ai dori să faci parte dintr-una din cele mai faine echipe? Te așteptăm! Avem nevoie de camerista care sa lucreze la program de 3 zile cu 2 libere intre orele 05:00-15:00. Salar: 2750 RON cu posibilitate de efectuare ore suplimentare ,platite separat. Pentru informații și detalii suplimentare apeleaza cu incredere.
-
-
DescriereCerinte: - domiciliu stabil în Timisoara Lugoj si localitati limitrofe - disponibilitate la efort; - loialitate, spirit de echipă; Responsabilitati principale: a) Execută lucrări de manipulare, sortare si prelucrare materiale refolosibile (metalice, hârtie, sticlă, mase plastice, textile). b) Efectueaza sortarea manuala a deseurilor pe categorii. c) Executa si alte sarcini atribuite de sefii ierahici sau conducerea societatii. Beneficii: Pachet de 2000 ron + prima de prezenta performanta 220 ron lunar, pachet de servicii medicale, al 13- lea salar, prime de sarbatori ; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi lucrata. Contract individual pe durata nedeterminata; Prin aplicarea la aceasta pozitie va exprimati acordul ca datele dvs cu caracter personal sa fie colectate, prelucrate si stocate de catre SC Retim Ecologic Service SA in scopul inscrierii in baza de date , recrutarii, selectiei, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Prin transmiterea datelor dvs personale prin corespondenta electronica adresata Retim sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca si prin intermediul platformelor media (Facebook, LinkedIn, etc), va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de catre SC Retim Ecologic Service SA.
-
Cerinte: - domiciliu stabil in Ghizela, comuna Sanovita; - disponibilitate la program prelungit. Beneficii: - pachet salarial de 2075 ron + tichete de masa 700 ron lunar , bonus al 13-lea salariu si bonus de prezenta preformanta de 220 ron lunar; - ore suplimentare platite cu pana la 200% si sarbatorile legale cu 250%; - contract de munca pe durata nedeterminata. Prin aplicarea la aceasta pozitie va exprimati acordul ca datele dvs cu caracter personal sa fie colectate, prelucrate si stocate de catre SC Retim Ecologic Service SA in scopul inscrierii in baza de date , recrutarii, selectiei, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Prin transmiterea datelor dvs personale prin corespondenta electronica adresata Retim sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca si prin intermediul platformelor media (Facebook, LinkedIn, etc), va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de catre SC Retim Ecologic Service SA.
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Ingrijitor cladiri in Departamentul Tehnic. Cerinte: Absolvent studii primare; Abilitati de comunicare si de lucru in echipa, capabilitate de integrare in medii noi de lucru, atentie la detalii; Seriozitate, punctualitate, responsabilitate si disciplina. Responsabilitati: Efectueaza si intretine curatenia in toate spatiile interioare si exterioare; Respecta regulile de igiena in toate spatiile; Foloseste corect solutiile de curatenie; Asigura igienizarea spatiilor de lucru si a grupurilor sanitare; Asigura efectuarea si intretinerea curateniei in incinta cladirii; Colecteaza in recipiente speciale gunoiul si il depoziteaza in spatiile special amenajate. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza ALIMENTATOR LINIE PRODUCTIE (LINE FEEDER) in 2 schimburi, cu transportul asigurat. Cerintele postului: Candidatul ideal este un tanar, dornic sa lucreze intr-un mediu dinamic; Studii medii profil tehnic; Experiența pe un post similar; Experienta in domeniul mobiliar Intelegerea si respectarea instructiunilor de lucru; Operativitate, spirit de observatie si atentie. Responsabilitati: Incarcarea masinilor cu materie prima si curatarea resturilor ramase in urma proceselor de productie; Executa operatiile specifice de operare in locatia definita de alimentare cu materie prima, precum si de retur in magazine a materiei prime produselor finite, etc. Mentine si aplica procedurile specifice definite in locatiile de productie si magazie; Preia, stocheaza si transfera materia prima produsele finite; Verifica stocurile si semnaleaza corespunzator erorile. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Angajez gestionara pentru un magazin apicol in Timisoara Mau multe informatii la nr. de telefon
-
Descriere Locuri de munca Cerinte: - calificare ca sudor, in confectii metalice sau mai multi ani de experienta profesionala in domeniu. - Cunostintele de taiere, indoire, polizare, asamblare confectii metalice - capacitate de lucru autonom si in echipa Se ofera: - Salariu motivant, - Mediu de lucru atractiv, - Transport asigurat, - Se asigura masa de pranz, - Loc de munca stabil, program de lucru 8 ore/zi. Informatii si CV-uri la sediul firmei din Remetea Mare, nr. 526, tel , e-mail: , Program Luni Vineri, orele 8,00 16,30.
-
Cerinte: - calificare ca lacatus in confectii metalice sau minim 3 ani de experienta profesionala in domeniu. - cunoasterea desenului tehnic pentru asamblare confectii metalice - apt pentru lucru la inaltime. Se ofera: - Salariu motivant, - Mediu de lucru atractiv, - Transport asigurat, - Se asigura masa de pranz, - Loc de munca stabil, program de lucru 8 ore/zi. Informatii si CV-uri la sediul firmei din Remetea Mare, nr. 526, tel , e-mail: , Program Luni Vineri, orele 8,00 16,30.
-
Adrian Ancău Studio închiriază cu contract de subînchiriere o cameră în salon începând cu 1 mai 2024. Preferabil pentru : Cosmetică Tratamente corporale Extensii, laminare gene sprâncene. Makeup Manichiură Tatuaj Microblading Cabinet nutriție Salonul situat în Timișoara, zona Braytim, dispune de locuri de parcare gratuite pe domeniu public, accesibilitate din mai multe zone, grădină , terasă , bucătărie, vestiar, trei grupuri sanitare. Camera de 18 m2 este formată din două încăperi, dispune de chiuvetă , încălzire și climatizare individuală , lumină naturală, energie faină și este mobilată. Dacă ești un profesionist în domeniu și îți dorești să evoluezi ai ajuns în locul potrivit. Dacă ți-am captat atenția te invităm la o cafea distribuire ar fi minunată, mulțumim. #AdrianAncău #AdrianAncăuStudio #Braytim #Timisoara #Romania
-
Specificatii SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Timisoara. Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitatile postului: - Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a produselor primite de la depozitul central, in baza documentelor de insotire; - Semnaleaza orice neconformitate aparuta din punct de vedere calitativ si cantitativ; - Pregateste comenzile pentru clienti folosind scanerul WMS; - Impacheteaza si eticheteaza produsele in colete - Dirijeaza aranjarea marfii respectand layout-ul din receptie; - Gestioneaza procesul de retururi in garantie; - Efectuează periodic inventarul produselor aflate in gestiune. Cerinte: - studii medi - experienta diversa de lucru in depozit constituie avantaj - disponibilitate pentru efort fizic moderat, stare de sanatate buna si fara cazier judiciar - organizat, responsabil, motivat, dedicat, eficient, flexibil, corect; - atentie la detalii, rapiditate in efectuarea activitatilor; - dornic sa invete si sa se dezvolte in cadrul firmei noastre; Beneficii: - pachet salarial motivant 2700-2900 lei net: - bonuri de masa (40 lei zi) ; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
Căutăm Doamnă (fete)pentru ajutor bucătărie fast-food situat în zona Mehala.Salar în mână 3500-4000 lei.Angajare cu forme legale.Detalii la telefon 0 7 2 7 7 0 6 8 5 4 Loredana
-
Societatea noastra se ocupa cu coborarea si controlarea panzei freatice in vederea executarii lucarilor subterane, pentru construcii, fundatii, pasaje subterane,rezervoare subterane etc. Atributii : pregatirea si montarea instalatiilor in santiere, intretinere si mentenanta echipamentelor. Disponibilitate de deplare in tara;abilitati de adaptare la conditii noi de munca :depozit,santier. Permis categ B,respectarea masurilor de siguranta si protectia muncii. Beneficii: salar atractiv,program flexibil,asigurarea echipamentelor de protectie,acordare diurna ,transport.Tel .
-
Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.
-
Hotel Exclusiv,strada salcamilor nr 32,zona girocului,angajeaza camerista full time,pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon Salariu motivant,mediu de lucru foarte placut.
-
Restaurant cu vechime de 15 ani angajeaza personal calificat sau experienta in domeniul restaurantelor.
-
Angajăm bucătar cu experiență fast food , preferabil libanez , turc , arab. Se cere diplomă și experiență. Zona Brâncoveanu. Detalii la telefon !
-
Agentia de ocupare a fortei de munca din Olanda cauta personal pentru clientii sai care detin ferme de porci. Curățarea grajdurilor, ajutarea la mutarile interne ale animalelor, pregătirea animalelor pentru încărcare și ajutor, îngrijirea porcilor: hrănirea, îngrijirea porcilor bolnavi, administrarea de antibiotice etc. Munca se desfășoară în interiorul grajdurilor moderne. Clima este bună. Atmosfera atunci când lucrează în jurul animalelor trebuie să fie calmă pentru a le menține animalele relaxate. Igiena este importantă din cauza riscului de îmbolnăvire la animale. Detalii angajare: -contract de munca olandez prin agentie, stabil; -salariu brut pe ora : 13,27 euro, în funcție de experiență se poate negocia; -plata salariului saptamanal, in euro -cazare in case cu camere de 1-2 persoane, cost inchiriere: 106 euro saptamana (casele au bucatarie complet utilata, toalete si dusuri, masina de spalat si uscator, internet WiFi gratuit) - asigurare de sanatate, cost: 35,50 euro saptamana Transportul la si de la locul de munca se face cu bicicleta, care este oferita de agentie si pentru care se retine o garantie de 50 euro (se returneaza la sfarsitul contractului daca bicicleta este predata in stare buna sau nu s-a pierdut) . Dacă distanța până la locul de muncă este mai mare de 6 km, atunci agenția pune la dispoziție una dintre mașinile deținute. Cerințe: - experienta de munca in ferme de porci, in special pe comunitate; - cunoștințe bune de limba engleză (limba germană sau olandeză constituie un avantaj); - permis de conducere; - cazier judiciar curat; -persoane serioase, cu motivatie de munca; Documente necesare pentru angajare in Olanda: act identitate, extras cont bancar in euro, cazier judiciar. Vă rugăm să aplicați pentru locurile de muncă numai dacă îndepliniți cerințele. Așteptăm CV-ul tău la adresa de email: recruitment(@)bamworks.eu
-
Îți dorești un loc de muncă stabil?? Dragelor, ne mărim echipa!!! Dacă ești o persoana empatica energica și cu drag de semenii,lucrezi organizat și ai spirit de echipa?!! Casa Pius,centru de îngrijire peroane vârstnice,angajaza im conditii foarte bune -Infirmiere -Femeie de serviciu Salariu atractiv, program flexibil, colectiv si oamenii faini! Pentru detalii,nu ezitați sa ne contactați la numerele de telefon sau .