Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2021-06-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Coordoneaza eficient echipa de controlori calitate pe care o are in subordine . Investigheaza si rezolva reclamatiile de la client si incidentele de calitate, colaborand cu departamentele implicate in proces. Intocmeste rapoartele de neconformitate la receptie. Intocmeste rapoarte si analize legate de timpul de lucru, neconformitati, productivitatea muncii, verificarea paletilor, indicatorii de performanta referitori la calitate, alte raportari statistici; Interactioneaza cu clientul pe probleme de calitate raportari regulate investigatii; Participa la pregatirea audit-urilor de clienti certificare si ajuta la sustinerea acestora.Efectueaza auditurile interne de depozit. Participa la implementarea cerintelor de calitate in cazul unui proiect nou; Defineste actualizeaza proceduri si monitorizeaza procese pentru a asigura imbunatatirea continua a proceselor; Comunica clientului rezultatele investigatilor si daca este cazul realizeaza analize de tip 5 why si 7 Step pentru stabilirea cauzei care a dus la reclamatie, incluzand si masurile preventive si corective stabilite; Coordoneaza implementarea actiunilor corective si preventive; Centralizare KPI performanta. Responsabil cu asigurarea respectarii legislatiei pe partea de SSM. Colaboreaza cu firma externa pe partea de SSM. Nu este necesara experienta pe zona de SSM. În prealabil poate urma cursul de SSM Beneficii: -Bonus de performanta; -Ore suplimentare platite; -Spor de noapte de 25%; -Tichete de masa; -Contract pe perioada nedeterminata; -Transport asigurat pe mai multe rute; -Concediu 21 zile pe an; -Asigurare medicala;
-
Promovat
Manpower angajeaza manipulant marfa pentru clientul sau, o companie ce se ocupa cu reciclarea pet-urilor. Angajatii vor rasturna pe banda de sortare saci care vor avea sticle si pet-uri. Sortarea se face automat. Salariu: 4200 Ron Brut Tichete masa: 40 Ron Bonus de prezenta: 700 Ron Brut Bonus conditionat de prezenta pe luna plina (daca lipseste o zi il pierde) sa nu aiba medical (se pierde) iar la co odihna se ia pro-ratat Locatie - Giarmata localitate transport propriu (Calea Sagului pana la Giarmata) Decont de transport Program: trei ture 06:00-14:00 14:00-22:00 22:00-06:00
-
Promovat
Care îți vor fi atribuțiile: - Stabilești telefonic programările clienților; - Preiei trotinetele și completezi fișa de service pentru acestea; - Repari problemele mecanice ale trotinetelor; - Te ocupi de mentenanța trotinetelor electrice; - Pregătești coletele pentru curier. Ce îți oferim: - Un salariu care va ține pasul aptitudinilor tale; - Comision din lucrări; - Bonusuri de performanță; - Bonusuri de sărbători; - Ore suplimentare plătite dublu; - Asigurare medicală; - Program flexibil; - O echipă interactivă; - Training prin care te învățăm care e mersul la noi; - Cafea, apă / energizant (după caz) la discreție; - Trotinetă de serviciu pentru transport; - Team building-uri & evenimente. Cam ce ar trebui să îți includă CV-ul: - Studii medii; - Abilitatea de a lucra cu componente de dimensiuni mici; - Persoană organizată, disciplinată, atentă la detalii și cu abilități de a lucra în echipă; - Competențe de utilizare a calculatorului la nivel mediu. Dacă ti-am stârnit curiozitatea, anunță-ne.
-
Promovat
Angajăm stivuitorist in Baruth, Germania (aproape de Berlin) Tipul de post: Cu normă întreagă În schimburi Sarcinile dumneavoastră: -Operarea stivuitorului industrial -Transportul cherestelei si pachetelor de lemn către și de la liniile de producție -Transportul uneltelor, materialelor auxiliare și de operare conform specificațiilor Ce oferim: -16 euro brut oră -Contract de muncă german + asigurare de sănătate (pachet social complet) -Posibilitatea de a primi avansuri săptămânale -Cazare Profilul dumneavoastră: - Experiență în depozite - Experiență de conducere a utilajelor industriale - Limba germană, cel puțin A1-A2 - Fiabilitate și flexibilitate -Mașina personală este necesară pentru deplasarea de la cazare la firmă! Așteptam să ne contactați telefonic sau să ne scrieți pe WhatsApp la +49 173 4963514
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajăm Back-up Team Leader Depozit , pentru a coordona, supraveghea si acorda suport in procesul de repaletare. Activitatea se desfasoara in Str. Timișorii, 161, Lugoj, Romania! Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Ai cunoștinte minime de limbă Engleză; Experiență în coordonarea echipei; Abilități de comunicare și leadership Capacitatea de a lua decizii și de a rezolva probleme; Abilități de organizare și planificare Orientare către rezultate; Capacitatea de a oferi feedback; Exemplu pozitiv Program de lucru: 5 zile saptamana Ofertă: Salariu lunar NET 3200 Lei ( salariu fix + tichete de masa) Program de lucru: MIERCURI-DUMINICA- 8 ore zi; Contract individual de muncă pe durata nedeterminată Responsabilitati: Participarea activă în activitățile de repaletare; Instruieste echipa( traininguri) pentru a-și îmbunătăți cunoștințele și abilitățile necesare în domeniul repaletării; Menținerea legăturii strânse cu managerul de zonă; Transmiterea task-urilor și sarcinilor către colegii asiatici implicați în procesul de repaletare; Coordonarea și supravegherea activităților de repaletare; Asigurarea respectării standardelor de siguranță și a regulilor de manipulare a materialelor; Colaborarea cu echipa asiatică pentru a asigura o cooperare eficientă și pentru a atinge obiectivele stabilite.
-
Sunt în căutarea unei DOAMNE serioase, care sa dorească să ajute o persoana cu handicap locomotor in casă, la gătit, menaj, cumpărături, baie, eșire în oraș la doctor sau când este cazul. Preferabil din zona Traian sau din apropiere. Program de lucru de dimineața în jurul orei 8.30-11.30 (3ore zi) , in fiecare zi. Menționez că am și 2 pisicuțe și 2 papagali. Aștept telefon sau mesaje. Rog seriozitate.
-
SANGES TRANS angajeaza soferi basculanta: Cerintele postului: -permis de conducere categoriile B, C, E; -minim un an experienta curse interne -seriozitate. Se ofera salariu atractiv. Relatii la telefon:
-
INTERNATIONAL ALEXANDER HOLDING este grup internațional de companii din domeniul serviciilor integrate de transport si logistica, care activeaza cu succes pe piata europeana. Furnizam de peste 20 ani servicii complexe de logistica (depozitare, managementul ambalajelor) si transport (rutier, intermodal, aerian si maritim) pentru clienti importanti din toate industriile. Echipa International Alexander este mereu pregatita sa abordeze cele mai dificile aspecte ale afacerii cu profesionalism si cu dorinta de perfectionare. In spatele serviciilor noastre stau experienta, devotamentul, ambitia, seriozitatea si promptitudinea oamenilor nostrii oameni instruiti, oameni preocupati sa-si dezvolte competentele si pregatiti sa abordeze noi provocari. Acum cautam pentru Punctul nostru de lucru din Arad agent paza post control Cerinte: - Atestat de paza valabil ( curs agent de paza in derulare ) - Cazier judiciar fara antecedente; - Experienta in paza post control ( prezinta avantaj ). OFERIM: - Salariu atractiv (negociabil la interviu, in functie de competenta experienta); - Tichete de masa; - Prima de sarbatori; - Loc de munca stabil, intr-o companie de succes, cu sediu nou, dotari moderne si cu o echipa tanara dar profesionista; - Posibilitatea de dezvoltare personala si avansare in cadrul companiei. Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati, de luni pana vineri intre orele 8-17
-
Angajam sofer, categoria B, curse externe tur - retur sau comunitate, Sprinter 3.5 tone, Timisoara-Germania, experienta minim 3 luni. Transport marfa. Sediu: LUXUS TRANS (Google maps) - Bucovat (Remetea Mare), judet Timis, nr 381 A.
-
Căutați un loc de muncă în domeniul alimentar? Vă place să lucrați cu făina și să creați produse delicioase? Dacă da, atunci vă invităm să aplicați pentru postul de operator la fabricarea produselor fainoase. Veți face parte dintr-o echipă dinamică și profesionistă, care se ocupă de producerea și ambalarea pâinii. Veți avea responsabilitatea de a urmări rețetele, de a folosi utilajele și de a respecta normele de igienă și calitate. Pentru a fi eligibil, trebuie să aveți studii medii, experiență în domeniu sau disponibilitate de a învăța, și să fiți serios, punctual și dornic de muncă. Programul de lucru este în 3 schimburi (06-14, 14-22 și 22-06). Oferim salariu motivant, bonuri de masă, decontarea transportului și prime de sărbatori. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți un CV lsau să ne sunați la numărul de telefon afișat. Vă așteptăm cu drag să faceți parte din echipa noastră!
-
Responsabilitati: - Raspunde de ambalarea sortimentelor de paine, precum si de modul de ambalare al acestora in vederea evitarii deformarii painii, - La intrarea in tura se informeaza de la seful de schimb ce sortiment de paine se afla in lucru pentru ambalarea lui corespunzatoare. - Urmareste evitarea supraincarcarii mesei de receptie cu paine, pentru a se elimina deformarea painii. - Selecteaza navetele pentru a ambala painea numai in navete spalate, curate si uscate. - Stivuieste navetele cu paine pe carucioare, cu respectarea normelor stabilite. - Manipuleaza navetele cu paine Cerinte: - Minim studii generale - Rapiditate in miscari, dorinta de a invata lucruri noi - Persoana ordonata, capabila de efort fizic de nivel mediu - Disponibilitate pentru program de lucru in trei schimburi (6-14; 14-22; 22-6) Se ofera: - salariu net 3030 lei - tichete de masa de 30 lei tichet - transport platit in suma maxima de 15 lei zi lucrata, functie de distanta
-
Salutare! Vreau sa va anunt ca, Strategic Ventures SRL, angajeaza GESTIONAR pentru depozitul de paine Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa aiba studii medii sau scoala profesionala - sa cunoasca principiile de gestiune si sa stie sa opereze pe calculator - sa fie o persoana ordonata, capabila de efort fizic de nivel mediu, cu temperament echilibrat si atentie distributiva - sa aiba capacitate de memorare, numarare, identificare erori - sa fie disponibil pentru program de lucru in 3 schimburi - sa aiba cazier curat Descrierea jobului: - sa monitorizeze stocurile pe termene de valabilitate, sa solicite semnatura pe fiecare dispozitie de livrare din partea angajatilor care primesc marfa pe fiecare factura emisa pentru parteneri - sa monitorizeze alcatuirea loturilor de produse, conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - sa opereze in timp real in programul informatic documentele de livrare - sa intocmeasca bonul de predare transfer restituire in situatii de retur marfa - sa intocmeasca documentele de retur si sa le opereze in aplicatia informatica - sa intocmeasca fisele de magazie - sa intocmeasca PV predare-primire a produselor finite - sa verifice concordanta intre cantitatile din sistemul informatic cu cele din Procesul verbal - sa se asigure de depozitarea produsele constatate neconforme in spatiile destinate acestui fapt - sa pregateasca paletii pentru comenzile clientilor - sa respecte normele de igiena la manipularea produselor de panificatie - sa intretina curatenia si ordinea in depozit si pe rampa de incarcare Descrierea ofertei: - Salariu net 3400 lei (dupa 3 luni salaeriul creste la 3770 lei) - Tichete de masa 30 lei tichet (aprox. 600 lei lunar) - Decont transport pentru fiecare zi lucrata in limita de 15 lei zi functie de distanta - Prima de Sarbatori 300 lei Descrierea companiei: - Strategic Ventures SRL a pus in functiune in iunie 2020 cea mai mare si moderna fabrica de panificatie din Vestul tarii, langa Timisoara , in Dumbravita ,strada Bartok Bela nr.1-3 (langa statia Peco Mal) - Brandul nostru este Painea Dumbravita - Cu ajutorul tehnologiei si maiestriei brutarilor nostri, reusim sa oferim consumatorilor, produse de calitate, cu gust deosebit. Daca sunteti interesati de acest job, va rog sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa sunati la numarul de telefon . Va multumesc!
-
Servicii Profesionale de Curatenie Curatenie după chiriași ! Curățenie după constructor @ Curățenie generală ! Curățenie de întreținere ! Dispunem de aspirator cu Injecție-Extracție pentru a curăța: Canapele ! Saltele! Covoare ! Oferim chitanță și bon fiscal! Servicii de curățenie ireproșabile! #cleaningbyraula #oriunde #oricând Foto înainte/după
-
Societate de transport, angajam soferi categoria C+E pe tir cap tractor+ semiremorca Activitate saptamanala, weekend- acasa la prelata Si sofer pentru autobaculanta cap tractor+ semiremorca, produse balastate, Activitate de luni pana vineri, zi de zi - seara acasa. Se ofera salariu atractiv (7000-9000 lei/ luna) . Mai multe detalii la tel.:
-
Societate de transport angajam soferi profesionisti cu experienta pe autobasculante (cap tractor + semiremorca) pentru transport produse balastate cat si pentru transport cereale. Oferim salariu atractiv 7.000-10.000 lei cu seara acasa. Necesar categorie permis C+E.
-
Firma de constructii angajeaza sef de echipa verificator calitate pentru lucrari de termoizolare. Competente necesare: - experienta inlucrari de termoizolatie, - capacitate de a coordona echipa - capacitate de a verifica din punct de vedere calitativ lucrarile - permis de conducere. Se ofera: - mediu de lucru lpacut - program de lucru de la 8:00 la 17:00 cu pauza de masa - echipament de protectie - salar motivant Pentru detalii unati la sau trimiteti mesaj cu cv-ul.
-
Promovat
Cautam Muncitori depozit pentru Punctul de Lucru Timisoara Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului ; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor ; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare,rezistenta la efort fizic; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Pachet salarial atractiv : 2500 ron + tichete de masa ; Decont de transport ; Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Program de lucru intr-un singur schimb ; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Daca esti o persoana prietenoasa,comunicativa,atenta la detalii și pasionata de industria ospitalității,te așteptam in echipa noastră. Atributiile tale ar fi urmatoarele : - întâmpinarea oaspeților intr-o maniera profesionista - preluarea apelurilor telefonice și a email-urilor - activități de Check-in,Check-out ale oaspeților - încasarea și facturarea acestora - comunicarea in permanenta cu celelalte departamente. Salariul intre 2700 si 3000 lei in functie de experienta in domeniul hotelier. Tel:
-
Curatenie la domiciliu cu aparate profesionale: Curatenie generala Curatenie dupa constructor Curatenie generala și întreținere/apartamente și case Duplexuri/Case după constructor Birouri/clinici.etc Toate serviciile se prestează la domiciliul clientului cu produsele noastre Curățare/igienizare,saltele,mochete,covoare,canapele,fotolii,scaune și interioare auto cu aparate și soluții profesionale, timp de uscare 2-3 ore de la spalare Ne deplasam și in afara orașului la cerere Tarifele difera în funcție de tipul de curatenie solicitat. Tel
-
Curatenie la domiciliu cu aparate profesionale, covoare, mocheta, tapițerii,saltele,canapele, fotolii,scaune, tapițerii auto..curatenie după constructor, curățenie generala,birouri,scari de bloc,duplexuri dupa constructor sau generala,clinici etc Toate serviciile se prestează la domiciliul clientului cu produsele noastre. Lista preturi: Curatenie dupa constructor 10lei/m2 Curatenie generala 8 lei/m2 Curățare+spalare mocheta/covoare- 9lei/m2 Curățare + spalare saltele 1 pers (simpla)-75 lei (ambele fete ) 2pers(dubla)-140lei(ambele fete) Curățare+spalare canapele/colțare,tapiteri-35 lei/loc Curățare+spalare fotoliu-60 lei Curățare +spalare scaune dela 10 lei Tapițerii auto: scaune +bancheta-145 lei Scaune +bancheta+mocheta-190 lei
-
Infirmiera cu experiența de spital cât și de centru ingrijire seniori,îngrijesc persoane la domiciliu in Timișoara . schimbat pampers, plosca, toaletare totala sau parțiala, schimbat lenjerie, schimbat sonda urinară, administrare medicamente prescrise de medic, ajutor la mâncare, monitorizare funcții vitale, efectuare cumpărături ( supermarket, piața, farmacie), deplasare la medic, plimbare, socializare, etc Dacă doriți o colaborare va așteptat cu drag sa sunați la nr Daniela Facebook Ingrijire Domiciliu Timișoara site web. ingrijiredomiciliu-timișoara.ro
-
Căutam colaboratoare pentru ingrijire persoane la domiciliu in Timișoara sau zonele limitrofe. Suntem o echipa tânăra , serioasă, cu experiența , înțelegătoare și ne dorim de la viitorii colaboratori sa fie la fel. Se oferă : - plata pe ora ( peste media de pe piața) - decontarea transport - bonusuri in funcție de seriozitate și implicare Dorim ca viitorii noștri colaboratori sa aibă : - experiența in domeniul îngrijirii la domiciliu - disponibilitate pentru un program flexibil - sa fie serioși , ramdatori și onesti - dacă poseda un permis de conducere este un avantaj Dacă v am stârnit interesul și credeți ca sunteți potrivit a pentru un astfel de post avem rugămintea sa ne contactați sau sa ne trimiteți un CV sau câteva date despre dumneavoastră pe watsup
-
Cu o traditie de peste 7 ani in Timisoara in domeniul fastfood, SisKebab angajeaza personal pentru cele trei locatii din Timisoara. Ce trebuie sa faci? Vei face parte dintr-o echipa tanara si dinamica, mereu in continua dezvoltare si vei prepara cele mai gustoase shaore din Timisoara! Asteptam cu interes sa ne contactezi si sa ne cunoastem pentru o posibila colaborare. Mult success!