Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2022-01-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam LACATUSI pentru asamblare si productie componente de utilaje industriale in Timisoara. Se solicita bune cunostinte in interpretarea desenelor tehnice. Oferim transport pentru personalul din afara orasului, conditii bune de lucru (in hala industriala) si reale posibilitati de avansare in cariera. Program de lucru de 8 ore zi, un singur schimb. De luni pana vineri de la ora 7 la 15:30 va asteptam la punctul de lucru din str. Stan Vidrighin nr. 5A, Platforma Industriala Bega Tehnomet, Halele Maschinenbau Timisoara SRL. CV-uri se pot trimite la e-mail Vizitati www.mbt.ro pentru informatii.
-
Promovat
Se angajează dulgheri si zidari. Se oferă salariu atractiv, transport și un mediu plăcut. Oferim si cerem intelegere și seriozitate!
-
Promovat
Angajam soferi pentru 3.5 TONE (cu domiciliu in Timisoara sau localitati limitrofe) pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri. Cursele se efectueaza in toata Europa. Cerinte obligatorii: - Domiciliu stabil in Timisoara sau localitati limitrofe; - Permis auto categoria B; - OBLIGATORIU experienta profesionala sofer cat. B TRANSPORT MARFA. Oferta beneficii: - Loc de munca stabil la una din cele mai performante companii de profil din Romania; - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (55 euro zi calendaristica) + salariul minim pe economie.
-
Promovat
Plasess, companie multinationala , angajeaza pentru fabrica sa din Timisoara, platforma Incontro, hala 04, operatori injectie mase plastice pentru departamentele: asamblare, set-up, inspectie, depozit , printare, laser, vopsitorie Se ofera: -Salariu de incadrare negociabil in functie de abilitatile si experienta personala -Tichete de masa 25 RON Zi -Transport asigurat de firma -Tichete cadou de sarbatori -Prime de sarbatori in functie de profit -Bonus aniversar in functie de vechime -Ore suplimentare 200% -Bonus de calitate -Bonus de prezenta -Bonus de recomandare Ne putet contacta la numarul de telefon sau sa ne trimiteti CV-ul dvs la urmatoarea adresa de email :
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte: - curs de specialitate; - experienta in domeniu minim 2 ani; Verificarea respectarii prevederilor legale in domeniul securitatii si sanatatii in munca; Stabilirea mijloacelor materiale si tehnice necesare securitatii si sanatatii in munca; Asigurarea echipamentelor de protectie necesare; Controlul si urmarirea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare privind Protectia Muncii, Prevenirea si Stingerea Incendiilor.
-
Căutăm Doamnă (30-50 ani) pentru ajutor bucătărie fast-food situat în zona Mehala.Angajare cu forme legale.Salariu de la 4000 lei. Detalii la telefon 0 7 2 7 7 0 6 8 5 4 Loredana
-
Cerinte: -Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului: -Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica hfc aerian subteran -Interventii service fibra optica -Configurari echipamente acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica -Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite: -Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie din Timisoara, o persoana pentru postul de Achizitor. Candidatul ideal: -cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza - operare PC: cunostinte solide MS Office - abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa -cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati: - prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori; -gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor; -participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor; - participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat; - negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derularea lor - identifica necesarul si efectueaza comenzile la furnizori; - se ocupa de partea logistica pentru livrarile care nu au transportul asigurat de catre Furnizor prin folosirea aplicatiei Bursa de transport; - urmareste confirmarile de comanda si livrarile la termenele solicitate de la furnizori - informeaza furnizorii cu privire la neconformitati si organizeaza returul marfurilor neconforme; - coordoneaza activitatea gestionarilor de magazii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.easta procedura.
-
Clarismart Consulting cauta magazioner pentru angajare la firma din Timisoara. Cerințele postului -cunoasterea proceselor de gestiune a stocurilor Beneficii: -salariu fix -prime de sarbatori Responsabilitățile postului -Se asigura că toate produsele (materia primă, materialul de ambalare, produse finite etc) sunt în locația corectă -Inventarierea tuturor materialelor -Investigarea completă a oricăror erori de stoc -Participarea la inventariere lunar, semestrial si anual. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Promovat
Angajam dulgheri, zidari, finisori si necalificati oferim salarii motivante, concediu platit, prime sarbatori, salarile la timp. Angajam si operator pe mini-Excavator! Pentru angajare si mai multe informatii va rugam sunati la numarul de telefon de luni pana vineri intre orele 08:00 si 17:30
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
Angajam femei la curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Locatie: - Hală industrială Localitatea Giroc județul Timiș Studii: - minim bacalaureat; - experiență minim 2 ani în specialitatea de frigotehnist. Atribuții: - Monitorizează starea echipamentelor de climatizare; - Învață specificațiile tehnice de funcționare a echipamentelor de climatizare folosite; - Execută operațiuni de mentenanță la echipamentele de climatizare; - Participă la montarea, punerea în funcțiune și revizia echipamentelor de climatizare împreună cu firma autorizată de producătorul echipamentelor; - Participă la cursurile oferite pentru echipamentele de climatizare folosite; - Program de lucru în 2 ture; Salariu & beneficii: - Salariu 6000 ron net; - Decontare transport sau chirie; - Formare și instruire profesională permanentă; - Stabilitate profesională.
-
SC HORTICULTURA SA angajeaza Operator utilaj cu autorizatie ISCIR. Cerinte: Indeparteaza cu grija orice obstacole aflate in zona de incarcare descarcare. Incarca si niveleaza pamant. Evacueaza deseuri vegetale. Efectueaza manevre de incarcare descarcare in conditii de siguranta maxima. Executa transportul pe rutele si traseele indicate.
-
Angajez gestionara pentru un magazin apicol in Timisoara Mau multe informatii la nr. de telefon
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.
-
Firma de usi de garaj Sc Manolly Srl,cu sediul de productie in Dumbravita,angajeaza pe postul de productie cu acces pietonal: Cerinte minime: -masurarea cu ruleta la mm -debitare cu flex si circular -rezistenta la efort -persoana serioasa Se ofera: -transport gratuit Timisoara si imprejurimi -bonuri de masa(40ron zi lucrata) -zile libere intre Craciun si Anul Nou -salariu de la 3500 ron net,in functie de experienta
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Cerinte: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul de munca; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre- produse, materii prima si termene de garantie, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii. Beneficii Pachet salarial atractiv: 2800 RON la norma de 8 ore( salariu fix+ tichete de masa in valoare de 20 lei/zi lucrata+sporuri si alte bonusuri) Proces rapid de promovare Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate Flexibilitate Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.
-
Cautam un coleg nou pentru a ne marii echipa. Daca esti brutar cu experienta in domeniu, te asteptam in echipa noastra. Program de lucru in doua schimburi, 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana. Venit salarial atractiv. Detalii la telefon. Nu raspund la mesaje.
-
Hotel de 3* din Timisoara angajeaza receptioner calificat. Cautam o persoana responsabila si cu pofta de munca, care sa aibe cunostiinte medii de limba engleza si microsoft office. Daca ai spirit de echipa si esti centrat in jurul service-ului fata de client, te rog sa ne contactezi si sa ne trimiti un cv, pentru a putea stabili un interviu. Va multumim!
-
Promovat
Volo Trans Spedition angajeaza coleg colega departament flota transport marfa 3.5T Suntem o firma dinamica, intr-o continua dezvoltare, infiintata in anul 2012, care ofera servicii de transport marfa intern si international. Munca se desfasoara la sediul nostru din Timisoara, din zona Freidorf, Str. Anton Bacalbasa Cerinte: - Experienta in domeniul transportului de marfa obligatorie; - Cunoasterea limbii engleze; - Persoana organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa - Abilitatea de a lucra cu termene limita. Resposanbilitati: - Contractarea curselor de pe e-mail, skype, burse de transport, etc. pentru vehiculele din flota proprie; - Organizeaza transportul rutier pe rutele stabilite; - Concepe si transmite ofertele catre clienti, in termenul agreat; - Gestioneaza si supravegheaza in timp real desfasurarea transporturilor, cu ajutorul colegilor de pe departamentul de monitorizare; - Intocmeste dosarele de transport si le inregistreaza in sistemul informatic; - Alege solutiile optime in vederea rezolvarii situatiilor neprevazute. Se ofera: - Pachet salarial conform cunostiintelor si experientei; - Tichete de masa; - Prime de sarbatori; - Evenimente Team buildinguri organizate periodic. Asteptam cu interes CV-uldumneavoastra.
-
Firma germana angajeaza soferi profesionisti cu card adr in Germania din data de 22.05.2024, Va cerem: - experienta in domeniu minimum 1 an - limbi straine: germana sau engleza, nivel conversational - munca se desfasoara de luni- vineri pe teritoriul Germaniei ,fara retur zilnic, cursele se repeta - veti dormi in cabina de luni-vineri - veti transporta carbune praf si rareori faina din oase - varsta 25- 55 ani - sa fiti responsabil,civilizat si flexibil - permis de conducere profesionist - card adr, cartela tahograf, atestat e95 Va oferim: - contract de munca german pe o perioada nedeterminata - asigurare medicala, Anmeldung la Primarie dupa 1 sapt de proba - va decontam transportul din Romania - Germania, 150 eur - avans saptamanal ptr alimente, 150 eur in fiecare vineri - 28 eur diurna pentru fiecare zi petrecuta in camion, 840 eur luna - salariu brut: 2861 eur brut - salariu net cl imp 1: 2850 - 2900 euro - salariu net cl imp 3: 3050 - 3100 euro - pentru detalii suplimentare contactati-ne telefonic de L- V intre orele 09:00 - 18:00 Va multumim!
-
Firma germana cu sediul in Fulda angajeaza vulcanizatori si muncitori necalificati din 15.04.2024 intr-un depozit de anvelope; Cerinte: - trebuie sa fiti apt din punct de vedere fizic - munca presupune ; - vulcanizare roti si incarcarea descarcarea manuala a anvelopelor de diferite dimensiuni din in tir - experienta in domeniu productie - nu sunt necesare cunostinte de limbi straine - permis de conducere reprezinta un avantaj dar nu este obligatoriu - varsta 20-50 ani - program de lucru : L-V 8-9h zi Beneficii: - contract german pe perioada nedeterminata - cazare oferita de angajator contra cost - 2 persoane in camera - Anmeldung la Primarie dupa o saptamana de proba - asigurare medicala - masina de serviciu pentru naveta la munca - salariu :1550- 1650 eur net, 13,50 euro brut h x Se deconteaza contravaloarea biletului de transport din Ro - D Pentru alte detalii ne puteti contacta telefonic de L-V intre orele 09:00 -18:00