Anunțuri
Locuri de munca Timis doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Promovat
Angajam Sculer matriter in industria automotive in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - cunostinte generale de mecanica - minim scoala profesionala sau liceu profil mecanic - cunostinte de desen tehnic, a aparatelor de masurare a cotelor (sublere, micrometre, ceas comparator, etc) - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 - experienta profesionala in matriterie sau in procesele de fabricare si prelucrare a metalelor RESPONSABILITATI: - lucru in atelier specializat unde executa lucrari de intretinere si reparatie la matritele care deservesc masinile de injectie - cunoaste materialele din care sunt realizate matritele, cunoaste sculele, dispozitivele si verificatoarele folosite precum si tehnologiile de intretinere, reparare, demontare si asamblare a reperelor matritelor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048 sau ne puteti trimite Cv-ul pe adresa:
-
Promovat
Patrizia Jewelry (insula bijuterii) angajeaza consultant in vanzari full time in locatia Iulius Mall Timisoara. Ne dorim o persoana sociabila si dinamica, experienta in vanzari constituie un avantaj. Contract pe perioadă nedeterminată Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor Pentru informatii suplimentare contactati-ne la telefon sau prin email. Alatura-te echipei noastre!
-
Promovat
Cerinte: - utilizarea perfecta a sistemului de operare Windows, precum si a suitei Microsoft Office (Word, Xcel) - capacitatea de a gestiona un anumit numar de informatii, documente si de a lua decizia corecta - capacitatea buna de organizare - capacitatea buna de comunicare si relationare cu colegii si partenerii - orientarea catre rezolvarea problemelor - capacitatea de analiza si sinteza a informatiilor - excelente abilitati de comunicare, negociere, organizare, analiza - atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple - limba engleza obligatoriu Descrierea jobului - Mentinerea bunei relatii cu clientii - Prelucrarea comenzilor de la client in softul propriu de optimizare si efectuarea optimizarii, comunicarea ofertelor catre clienti - Organizarea documentelor administrative si a spatiului de lucru - Planifica, indruma si controleaza activitatea de gestionare a comenzilor Se ofera: - conditii de lucru intr-un mediu placut - salar atractiv, bonuri de masa. - orar de lucru de luni pana vineri intre orele 8-17 Pentru alte detalii puteti suna la telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte generale pentru ocuparea postului: - Capacitatea de a lucra conform fisei postului, - Seriozitate, - Responsabilitate si respectarea cerintelor de executie - Spirit de observatie - Permis de conducere categoria B Beneficiile postului: - Salarizare motivanta - Mediu de lucru dinamic, - Posibilitatea de dezvoltare si formare profesionala De ce sa lucrezi cu noi? Dezvolta-ti abilitatile lucrand la noi proiecte, pentru care vei fi apreciat pe masura. *Permisul de conducere categoria C constituie un avantaj.
-
Producator de otel beton fasonat si distribuitor de materiale de constructii, situat in jud Timis, com.Giroc, str Asociatiei 1 zona industriala, angajeaza sofer livrare materiale constructii.Ne puteti contacta la tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Programul de lucru in perioada de vara : luni-vineri 8-18 , sambata 8-13. Cerinte: 1.experienta pe un post similar minim 2 ani 2.permis de conducere categoria B fara incidente majore 3.cunoasterea materialelor de constructii 4.cunosterea si intocmirea documentelor interne si fiscale: foi de parcurs,proces verbal de receptie, facturi fiscale, chitante 5.sanatate buna Oferim: 1.un loc de munca sigur, ne dorim o colaborare de durata, 2.salariu de 3.500 lei net plus bonuri de masa , 3.o camioneta Peugeot 2016 bine intretinuta Ne puteti contacta la tel sau direct la depozitul de materiale de constructii situat in com.Giroc, intre orele 8-18.
-
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
Buna ziua, dorim sa angajam pentru magazinul nostru (un minimarket cochet) o persoana harnica, responsabila, cu atitudine placuta fata de clienti si care sa locuiasca in Timisoara. Programul nostru de lucru este de 8 ore zi, in doua schimburi, iar echipa este una armonioasa si stabila. Petrecem timpul aranjand marfa la raft, completand produsele care lipsesc si servind clientii la vitrina cu mezeluri proaspete. Pentru aceasta munca facuta cu interes, oferim un salariu net de 3500 lei luna- pentru inceput ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
HOTEL CONTINENTAL din Timisoara angajam URGENT - CAMERISTE HOTEL - FEMEI DE SERVICIU CERINTE : - spirit de echipa, - disponibilitate lucru in ture, seriozitate. SE OFERA SALAR ATRACTIV !!! -Tichete de masa de 30lei / zi - ASIGURARE MEDICALA. Detalii la telefon -
-
Depozite de alimente- Germania Plecare urgent 1300 si 1800 Euro Net Depozite de alimente , legume-fructe , produse alimentare , lactate , produse congelate pentru supermarketuri din Germania ( Aldi , Edeka , Kaufland , Penny , Netto ) cauta barbati si cupluri cu varsta cuprinsa intre 18 - 45 ani ! Candidatul ideal: barbati Cunoaste sau este dispus sa invete cifrele in limba germana de la 0 la 100 (necesare sistem de operare Pick-by-Voice) Descrierea jobului: pregătire comenzi împachetare / etchetare sortare / ambalare; Beneficii angajat: Contract de munca cu firma germana (valabil minim un an , cu posibilitatea de prelungire sau aveti oportunitatea de a fi preluat direct de catre Kaufland, Netto,Penny, Edeka, Lidl, Aldi. Bareme de plata de inceput cuprinse intre 12.00-13.00 Euro brut/ h in functie de depozitul unde veti fi acceptat. Plus prime și bonus-uri de performanta. Salariu lunar cuprins intre 1300 si 1800 Euro Net (in functie de experienta si prestatie in depozit); Cazare contra cost (230-260 euro luna) plus transport organizat la locul de muncă de la cazare (la cerere)3.70 pe zi Asigurare de sănătate și acces la servicii medicale; Se pleaca grup organizat din tara. Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Prelevare și procesare retururi Plecare urgenta Se cauta urgent personal femei barbati si cupluri pentru Augsburg la prelevare și procesare retururi . Se împacheteze lucruri mici, tesaturi , produse de artizanat Se colectează marfa din depozit și se aduce la ambalat. Acolo sunt ambalate și expediate. Se verifice dacă returnările pot fi revândute. Salariu: 12,43 pe oră (Prima lună) Începând cu a doua lună, se adaugă 100 net pe lună. Și bonus de prezență dacă nu se înregistrează absențe. Cazare: Da / cameră comună (3-4pers in camera) Costuri de cazare: 200 /lună Durata contractului de muncă: maximum 9 luni Se cere un minim de rusa/spaniola/olandeza/germana/ungureste. Serviciul de transport este gratuit, durata călătoriei este de aproximativ 40 de minute. Program de lucru săptămânal: 40-44 ore (luni - joi 9,75 h / vineri 5 h) Vârsta maximă: 48 de ani Bărbați și femei , nu este necesară ridicarea de greutăți Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Procesare carne PLECARE URGENTA 1500-2000 euro Se cauta femei barbati cupluri personal calificat si necalificat pentru carne Germania porc si vita. NU SE CERE LIMBA GERMANA SAU ENGLEZA! SALAR 1500-2000 EURO /LUNA SE OFERA: NECALIFICATI:13.80 EURO BRUT/ORA CALIFICATI:17-18 EURO BRUT/ORA - Cazare 250 euro pe luna 2, maxim 3 persoane in camera.Trimitem poze de la cazare -Transport gratuit intre locul de munca si cazare -Asigurare medicala, -Bani pentru mancare dupa prima saptamana - Echipament pentru munca oferit gratuit - Concediu de odihna platit intergral NU SE ASIGURA LENJERIE DE PAT VESELA SI INTERNET! Se lucreaza in doua schimburi de luni pana vineri Se pleaca grup organizat din tara. Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
-
Firma germana cu sediul in Fulda, Germania, angajeaza muncitori necalificati in depozit de anvelope ,depozit de haine si in fabrica de paleti din 15.04.2024 in urmatoarele conditii: Descriere Job depozit anvelope: - munca este destinata barbatilor - se incarca descarca anvelope din tir in depozit - program de lucru de L-V intre orele - varsta :20-50 ani - permis cat B reprezinta un avantaj la angajare dar nu este obligatoriu - seriozitate, flexibilitate - fara cunostinte de limbi straine Descriere job depozit haine; - angajam cupluri si single - prelucrati hainele de retour - femeile se ocupa de comisionare ,scanare, aspect vizual etc - femeile trebuie sa detina cunostinte minime de limba engleza sau germana - barbatii pregatesc(asambleaza) cutiile de carton pentru haine, incarca si descarca cutii cu haine - barbatilor nu li se cer cunostinte de limbi straine - permisul de conducere reprezinta un avantaj la angajare dar nu este obligatoriu Descriere job fabrica de paleti: - veti face parte dintr-o echipa alcatuita din colegi germani si romani - veti contribui la intreg procesul de fabricare al europaletilor - veti transporta cherestea cu transpaletul din depozit in fabrica - veti debita cherestea si veti asambla europaleti - sa fiti indemanatic, apt fizic, punctual si serios - sa aveti experienta in productie - sunt 4 posturi libere 1. Decontam contravaloarea biletului de transport din Ro -> De sau va asiguram transportul Se ofera: -angajare directa pe firma germana pe perioada nedeterminata -asigurare medicala -cont bancar -cazare la casa , 2 pers in camera -masina de serviciu pentru naveta munca - program de lucru : 8h zi de L-V -inregistrare la Primarie (Anmeldung) dupa 1 sapt de proba -salariu : 13.50 euro brut h, 1550 -1650 Eur net Program recrutare personal: Luni-Vineri; 09:00-18:00 Ptr detalii sunati la :
-
Daca esti o persoana prietenoasa,comunicativa,atenta la detalii și pasionata de industria ospitalității,te așteptam in echipa noastră. Atributiile tale ar fi urmatoarele : - întâmpinarea oaspeților intr-o maniera profesionista - preluarea apelurilor telefonice și a email-urilor - activități de Check-in,Check-out ale oaspeților - încasarea și facturarea acestora - comunicarea in permanenta cu celelalte departamente. Salariul intre 2700 si 3000 lei in functie de experienta in domeniul hotelier. Tel:
-
Firma autorizata, cu personal avand inalta calificare si o bogata experienta profesionala, prestam servicii dirigentie de santier, constructii si instalatii, in toate domeniile. Tel. E-mail: office (at) petryka . ro
-
Promovat
Persoană punctuală, disciplinată, cu simțul responsabilității, organizată și rapidă Trebuie să respecte regulile de igienă din bucătărie și să fie curate Dispunem de o bucătărie foarte bine utilată, cu aparatură profesională Durată de lucru - 8 ore zi 5 zile - Să pregătească micul dejun, prânzul și 2 gustări, zilnic - Să ajungă la timp la serviciu - Să prepare mâncarea în timp util - Să păstreze bucătăria curată - Să aibă grijă de utilajele, aparatele, ustensilele din dotarea bucătăriei - Să aibă calitățile necesare pentru a putea lucra în echipă
-
Alăturate echipei noastre! Ești : Frizer, Coafeza sau Manichiurista? Vrei să lucrezi pe cont propriu și să-ți gestionezi singur programările? Ai posibilitatea de a închiria un post în salonul nostru. Salonul Opal Beauty este situat într-o zonă centrala,oferindu-vă o oportunitate unică de a atrage un număr mare de clienți.Salonul este echipat si dotat modern,totul este nou conform standardelor actuale. Salonul de înfrumusețare Opal Beauty se va deschide curând în Timișoara zona Dacia. Conceptul Opal Beauty are in centru atenției clientul și satisfacția acestuia.Punem pret pe calitate și profesionalism de aceea la noi veți găsi servicii de exceptie intr-un ambient placut, intim și relaxant.Pentru ca relația cu clienții noștri este esențială dorim sa o dezvoltam continum de-aceea dorim consolidarea echipei și a brandului investind continuu în publicitate. Daca te potrivești cerințelor te asteptam sa ne contactezi pentru a ne cunoaste și a începe o colaborare. Cerințe: Dedicare,seriozitate, profesionalism,punctualitate. Echipa este tânără, atmosfera primitoare. Lucram doar cu produsele profesionalele și de calitate. Pentru detalii și informații lasati mesaj privat sau contactati-ne la numărul de telefon
-
Promovat
Despre Kipina Prima grădiniță din Timișoara cu predare in limba engleză sub franciza internațională KIPINA KIDS (www.kipinakids.com) de inspirație finlandeză, este prezentă în 18 locații, pe 4 continente. Grădinița KIPINA TIMIȘOARA găzduiește copii cu vârste cuprinse între 2 si 6 ani. Aceștia beneficiază de un ambient prietenos și modern, îngrijire de excepție, un curriculum performant și îndrumare din partea unor educatori pregătiți la Universitatea HAMK - Helsinki. Educatoarele vor utiliza o aplicație ANDROID pentru a urmări progresul academic al copiilor, activitățile zilnice, dezvoltarea abilităților și pentru a comunica cu părinții. KIPINA consideră că cea mai bună metodă de învățare pentru copii este una distractivă, cu ajutorul jocului structurat. Fiecare copil va fi ajutat să se dezvolte din punct de vedere cognitiv, emoțional, social și fizic. Gândirea critică, creativitatea, comunicarea și colaborarea vor fi exersate în fiecare zi. KIPINA, prin partenerii ei MOOMIN Language School, MOOV KIDS și MIGHTIFIER aduce un plus de valoare educației copiilor. Grădiniță ACREDITATĂ - OM 3933 din 28.02.2024. Responsabilități cheie Desfășoară activități instructiv-educative cu copiii Pregătește materiale didactice necesare desfășurării activității zilnice Observă și supraveghează atent copiii pe parcursul programului Profilul candidatului Absolvent de Liceul Pedagogic și sau Științelor Educației Cunoștințe limba engleză Creativitate, empatie, lucru în echipă Aspecte administrative Perioada contractului: nedeterminată Oferta companiei Oferta salarială: Pachet salarial atractiv Beneficii: Beneficiază de instruire oferita de francizori Oportunitatea de a lucra într-un spațiu modern, cu dotări de ultimă generație Folosirea unor metode de instruire noi, creative Posibilitatea de avansare
-
dulgherie,mansardari, astereala -montaj acoperis tigla metalica -reparatii acoperis tigla ceramica -montaj invelitori acoperisuri -remedieri infiltratii acoperis -vopsit acoperis - sisteme pluviale - jgheaburi -dulgherie,mansardari, astereala -parazapezi si alte accesorii -hidroizolatii cu carton bituminos avem experienta necesara pentru a crea si repara orice tip de acoperis.echipa de profesioniști,cu experiență în sarpante si acoperișuri realizăm : - reparații acolo unde sunt infiltrații în acoperișuri; -îmbrăcăm coșuri de fum; -montam ferestre de mansarda; -montam tablă de orice fel; -montam tigla ceramică; -montam burlane si parazapezi; Reducere 10%
-
dulgherie,mansardari, astereala -montaj acoperis tigla metalica -reparatii acoperis tigla ceramica -montaj invelitori acoperisuri -remedieri infiltratii acoperis -vopsit acoperis - sisteme pluviale - jgheaburi -dulgherie,mansardari, astereala -parazapezi si alte accesorii -hidroizolatii cu carton bituminos avem experienta necesara pentru a crea si repara orice tip de acoperis.echipa de profesioniști,cu experiență în sarpante si acoperișuri realizăm : - reparații acolo unde sunt infiltrații în acoperișuri; -îmbrăcăm coșuri de fum; -montam ferestre de mansarda; -montam tablă de orice fel; -montam tigla ceramică; -montam burlane si parazapezi; Reducere 10%
-
Responsabilități: - Alimentarea mașinilor cu materie primă; - Asamblarea componentelor și pregătire; - Identificarea erorilor și remedierea lor; - Verificarea produsului finit; - Pregătirea produsului finit pentru preluarea în depozit. Candidatul ideal: - 8 clase absolvite; - Indemânare și atenție la detalii; - Flexibilitate în îndeplinirea responsabilităților; - Dexteritate manuală și atenție la detalii; - Disponibilitate de a lucra program: 12 24;12 48 sau în 3 schimburi. Beneficii: - salariu de încadrare 4200 brut; - transport din Timișoara, Giroc, Dumbrăviță, Giarmata, Ghiroda - tichete de 30 de lei; - spor de noapte 25%; -bonus de productivitate - spor ore suplimentare 100%; - al 13-lea salariu.
-
Lucrator Gestionar Suntem in cautarea unui Lucrator Gestionar dedicat si motivat pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana organizata, atenta la detalii si iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic, aceasta pozitie este potrivita pentru tine. Responsabilitatile tale principale vor include: Receptia si verificarea marfurilor conform documentelor de insotire Gestionarea stocurilor si asigurarea unui nivel optim de inventar Monitorizarea si raportarea eventualelor probleme legate de stocuri Cerinte: Experienta anterioara in gestionarea stocurilor sau in domeniul logistic Abilitati bune de organizare si planificare Atentie la detalii si precizie in efectuarea sarcinilor Capacitatea de a lucra eficient in echipa Abilitati de comunicare si relationare interpersonala Beneficii: Salariul 3000 Net Bonuri de masa de 30 lei Bonus de performanta Decont transport Ore suplimentare 200% Daca esti o persoana responsabila, orientata catre rezultate si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te invitam sa aplici pentru pozitia de Lucrator Gestionar. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!