Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Timis Murani

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Contabilitate de gestiune •Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare și circuitul acestora în cadrul societății; •Asistență în vederea organizării departamentului de contabilitate; •Contabilitatea intrărilor ; •Evidența documentelor primare justificative referitoare la vânzări; •Contabilitatea rapoartelor de gestiune; •Contabilitatea importurilor și exporturilor; •Contabilitatea ieșirilor; •Prelucrarea facturilor către clienți. Contabilitate financiară •Înregistrarea documentelor primare în conformitate cu normele legale în vigoare și principiile contabilității; •Evidență analitică și sintetică clienți, furnizori; •Evidență mijloace fixe, calculul amortizării; •Optimizarea impozitelor de plată și soluții pentru minimizarea acestora în conformitate cu legislația în vigoare; •Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale, întocmirea documentelor pentru plata acestora; •Elaborarea balanței de verificare lunară; •Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA și cartea mare; •Întocmirea și depunerea bilanțului contabil; •Întocmirea și depunerea declarațiilor privind taxele și impozitele. Consultanță •Proiectarea unor raportări manageriale, situații financiare, cash-flow, specifice activității clientului; •Analiza structurilor și rezultatelor financiare; •Analiza datoriilor și creanțelor; •Analiza capitalurilor și imobilizărilor; •Întocmirea bugetului de venituri și cheltuieli; •Asistență și consultanță financiară în prevenirea și înlăturarea dificultăților companiei; •Consultanță financiară în alegerea sistemelor de credit, leasing, etc; •Consultanță financiară și analiză cash-flow. Resurse umane •Înregistrări contracte de muncă; •Închideri contracte de muncă; •Înregistrarea actelor adiționale și a deciziilor; •Consultanță privind salarizarea; •Consultanță privind întocmirea dosarelor de personal; •Întocmirea și depunerea statelor de plată a salariilor; •Întocmirea și depunerea declarațiilor; •Întocmirea Registrului general de evidență a salariaților; •Întocmirea adeverințelor de salariu. Tarifele practicate sunt în funcție de volumul și dimensiunea fiecărui tip de societate în parte.Amanunte la telefon 0721 995 059

  • Salveaza cautarea