Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Sibiu doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Caut parteneri care vor să profite de o oportunitate uriașă. Aurul secolului XXI se află la picioarele noastre doar trebuie să exploatăm. Dar ce este exact aurul secolului XXI? Cu siguranță veți fi de acord cu mine când spun că aceasta nu este altceva decât energie solară regenerabilă. Acum puteți spune că acest lucru este disponibil numai pentru cei care au bani mulți și o suprafață în care pot fi instalate panouri solare. Lăsați-mă să spun: NU! Datorită unei companii germane, profitul din energie verde a devenit disponibilă pentru toată lumea, puteți partaja la producția de sisteme solare ale altora și puteți culege beneficii din toate acestea. Astfel, dacă: -Crezi că energia solară este aurul secolului XXI -Crezi că cererea de energie din lume crește minut cu minut -Vedeți că uniunea face presiuni pentru răspândirea energiei verzi -Vedeți că nu numai oamenii, ci planeta noastră are nevoie de energie verde -Aveți planuri și pentru asta aveți nevoie de bani și nu de un salariu minim pe economie la un loc de muncă vă veți alătura companiei noastre. Parteneri noștri au oportunitatea de a comercializa obligațiunile (obligațiuni= produs financiar) unei companii germane care se ocupă de energia verde. Activitatea nu este grea, constă de fapt în identificarea potențialului client și prezentarea produsului. Datorită pandemiei toate activitatea se desfășoară online, deci nu ești supus schimbărilor de pe o zi pe alta. Așteptările noastre: - seriozitate - bune abilități de comunicare - corectitudine Experiența acumulată într-un domeniu de activitate similar este un avantaj, oferim instructaj în domeniu. Cei interesați trimiteți o adresă de email în SMS și vom lua legătura pentru a planifica un interviu online. Pozele sunt ilustrații.

  • 2

    Oferim locuri de munca in Germania pentru ingrijitoare batrani la domiciliu incepand cu data de 15.05.2020. Se cauta persoane vorbitoare de limba germana la nivel conversational, iar experienta constiutuie un avantaj. Se ofera contract, masa, cazare si asigurare.Suport pe intreaga perioada a sederii.Salariu atractiv! Pentru detalii, va rog sa sunati de L-V intre orele 09.00-17.00 la nr. de tel 0733978859.

  • 10

    Angajam barman pt pizzerie restaurant in Piata Mare , Sibiu Full time, salariu avantajos, crestere salariala dupa 3 luni Cerine: absolvent proaspat (anul acesta) sc profesionala, liceu, ...., persoana pozitiva, ingrijita si onesta

  • 1

    Angajez ingrijitori animale pentru Ferma din jud Sibiu. Oferim cazare si conditii foarte avantajoase de plata! Tel. 0745025190 .

  • Firmă de construcții cu Punct de lucru Doar in Brasov, angajează in domeniul constructiilor personal pentru placat polistiren, rigipsar si macaragiu. Se asigra Cazare si o Masa pe zi,transportul se deconteaza la 2 saptamani. Detalii doar la telefon:0765569616

  • Restaurant New York SIBIU angajeaza bucatari cu experienta in conditii avantajoase. Exista posibilitatea de crestere a veniturilor la evenimente organizate in week-end - atuncea cand situatia sanitara va permite. CV-ul se trimite la adresa de email: mailto:

  • 4

    Cautam un nou coleg pentru a se alatura echipei Fundatiei CEIR Sibiu. Cautam un Personal assistant / Assistant manager responsabil care sa indeplineasca o varietate de sarcini administrative. Atributiile includ furnizarea de sprijin managerilor si angajatilor nostri, asistenta in necesitatile zilnice ale biroului si gestionarea activitatilor administrative generale ale companiei noastre. Cerinte : Cunoasterea sistemelor si procedurilor de administrare a birourilor; Cunoasterea echipamentelor de birou (imprimantele si dispozitivele de scanare); Cunostinte in Ms Office (Ms Excel si Ms Word, in special); Abilitati bune in gestionarea timpului si capacitatea de a da prioritate sarcinilor; Atentie la detalii si abilitati de rezolvare a problemelor; Abilitati bune de comunicare scrisa si verbala; Abilitati organizationale puternice, cu capacitatea de multi-tasking; Discretie si confidentialitate; Responsabilitatile asistentului administrativ includ planificarea calatoriilor si a intalnirilor, pregatirea rapoartelor si suport in necesitatile zilnice ale colegilor si managerilor. Candidatul ideal ar trebui sa aiba abilitati excelente de comunicare orala si scrisa si sa-si poata organiza munca folosind instrumente, precum Ms Excel si echipamente de birou.In cele din urma, un asistent administrativ de succes ar trebui sa asigure functionarea eficienta si lina a activitatii de zi cu zi. Responsabilitati: Organizati si programati intalniri; Planificati sedintele; Scrieti si distribuiti e-mail, note de corespondenta, scrisori si formulare; Asistati la pregatirea rapoartelor; Sprijina echipa executiva cu sarcini administrative (actualizarea rapoartelor, prezentari, cercetare etc.); Oferiti sprijin in pregatirea rapoartelor si a prezentarilor pentru sedinte si a altor documentatii, dupa cum este necesar; Actualizati si mentineti politicile si procedurile de birou; Comanda materiale de birou si cerceteaza oferte si furnizori noi; Responsabil pentru calatorii locale si externe (bilete, cazare, asigurare etc.) Oferiti sprijin general vizitatorilor; Beneficii: Un mediu de lucru primitor, transparent, flexibil si relaxat; O oportunitate de a va alatura unei echipe FANTASTICE;. Pachet salarial competitiv Spatiu de birouri situat central Oportunitati de dezvoltare a carierei. Daca este interesat/a, trimite-ne un email cu CV-ul tau pe .

  • Angajez "Consultant afaceri " pentru proiect POCU (DOAR din Sibiu sau disponibil/a pentru relocare) Atributii: • participa la elaborarea metodologiilor si instrumentelor de lucru necesare implementarii activitaiiA3.; • aplica instrumentele de lucru si metodele alese; • asigura consultanta si sprijinul necesar pentru dezvoltarea planurilor de afaceri si de initiere pentru înfiintarea unei afaceri; • participa la elaborarea metodologiei de consiliere antreprenoriala si mentorat; • asigura consultanta si mentorat permanent antreprenorilor implicati; • participa la elaborarea Regulamentului de organizare a competiei nationale, precum si a criteriilor de selectare a câstigatorilor; • elaboreaza Ghidul de antreprenoriat; • sprijina în furnizarea de informatii utile pentru realizarea suportului de curs „competente antreprenoriale”; • sprijina antreprenorii carora li se acorda microgranturi în promovarea afacerilor lor; • monitorizarea sustenabilitatea planurilor de afaceri carora li se acorda microgranturi; Educatie solicitata Studii de lunga durata in domeniul economic sau juridic Cerinte din fisa postului Experienta solicitata Expertiza in asigurarea de consultanta de afaceri pentru implementarea planurilor de afaceri - 5 ani experienta in elaborare planuri de marketing pentru microintreprinderi - 3 ani Experienta de minim 5 ani in domeniul dezvoltarii de planuri de afaceri, precum si expertiza in administrarea si monitorizarea implementarii acestora - 5 ani Competente solicitate sa cunoasca legislatia in domeniul societatilor comerciale utilizarea Microsoft Office (world, Excel) capacitate de lucru in conditii dificile capacitate de analiza si sinteza capacitate de comunicare elaborare planuri de afaceri si planuri de marketing Pentru mai multe informatii email , 0745787928 sau 0745606876

  • Angajez " Monitor scheme minimis afaceri " pt. proiect POCU (DOAR persoane cu domiciliul in Sibiu sau disponibil pentru o relocare). Atributii: 1.Incheie contractele pentru acordarea ajutorului de minimis cu firmele nou create ale caror planuri de afaceri au castigat competitia organizata in cadrul proiectului 2. Monitorizeaza pe perioada derularii contractului de subventionare, respectarea conditiilor contractuale de catre beneficiarii schemei de minimis in ceea ce priveste platile efectuate, angajarea si mentinerea de personal 3.Colecteaza documente justificative si realizeaza verificari, conform metodologiei relevante, asupra respectarii clauzelor contractuale, atat la fata locului cat si asupra documentelor depuse de angajatori 4. Elaboreaza rapoarte in urma verificarilor efectuate atat la fata locului cat si asupra documentelor depuse si propune efectuarea platilor conform planului aprobat si a cheltuielilor angajate 5. Monitorizeaza respectarea conditiilor contractuale, timp de 12 luni. In acest sens efectueaza verificari la fata locului si verificari asupra documentelor depuse de firme 6. Elaboreaza rapoarte de monitorizare, conform metodologiei relevante, si propune daca este cazul recuperarea debitelor. 7.Verifica realitatea, realitatea si legalitatea operatiunilor economice pentru platile din schema de minimis ce se efectueaza conform planului premiat si propune efectuarea platilor. 8.Transmite la AJOFM Lista persoanelor angajate in intreprinderile nou create pentru a se asigura ca angajatorii nu vor mai beneficia de subventii pentru aceste persoane si pentru locurile de munca create, in vederea evitarii dublei finantari. 9.Realizeaza si raspunde de arhivarea documentelor proprii produse pe perioada implementarii proiectului, atat in format electronic cat si in format tiparit; 10.Asigura pastrarea confidentialitatii activitatilor si a documentelor realizate; 11. Intocmeste si inainteaza spre avizare managerului de proiect raportul de activitate si fisa pontaj,conform modelului instructiunilor AMPOCU Experienta solicitata A c t i v i t a t i d e i m p l e m e n t a r e / u r m a r i r e / m o n i t o r i z a r e / e v a l u a r e p e n t ru s e r v i c i i / p r o c e s e / a c t i v i t a t i / p r o i e c t e - 5 ani Activitati de consultanta in management in afaceri/fiscalitate - 5 ani Competente solicitate Sa cunoasca legislatia relevanta de specialitate (Legea76/2002, HG 174/2002, HG 377/2002) precum si legislatia relevanta in ceea ce iveste ajutorul de stat si de minimis Sa cunoasca prevederile Ghiduluil Conditii generale si Ghidului Conditii specifice Operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point,Internet) Daca consideri ca ai abilitatile necesare postului, trimite CV-ul tau la adresa de email sau contacteaza-ne la numarul de telefon 0745606876.

  • 1

    Principalele atributii ale postului: -Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor si serviciilor Internity -Intampinarea clientului, prezentarea, promovarea si vanzarea produselor si a serviciilor -Atingerea obiectivelor de vanzari si activari -Cunoasterea procedurilor de lucru si aplicarea lor -Implementarea si respectarea politicii de vanzari a companiei Cerinte pentru ocuparea postului: - Capacitatea de a relationa si de a comunica agreabil si eficient cu clientii - Abilitatea de a identifica nevoile clientului - Capacitatea de a oferi solutii documentate, prin prezentarea beneficiilor specifice produselor si serviciilor din portofoliul Internity - Cunostinte operare PC: Word/Excel; - Studii medii/superioare; - Prezenta agreabila; - Disponibilitate pentru program full-time in ture; - Cunoasterea unei limbi straine (engleza) si experienta anterioara in domeniul telecomunicatiilor constituie un avantaj; - Varsta minima 21 ani (conform Legii gestionarului) Oferta: - Pachet salarial motivant : salariu de baza + bonus din vanzari - Oportunitati de dezvoltare a carierei - Stabilitate profesionala

  • 1

    Angajez "Monitor afaceri" pentru proiect POCU( DOAR din Sibiu sau disponibil/a pentru relocare) . Atributii: • participa la elaborarea metodologiilor si instrumentelor de lucru necesare implementarii activitatii; • aplica instrumentele de lucru si metodele alese; • asigura consultana si sprijinul necesar pentru implementarea planurilor de afaceri din punct devedere financiar; • asigura consultana si mentorat permanent planurilor de afaceri finanate; • se asigura de utilizarea eficienta si corecta a micrograntului acordat; • analizeaza documentele financiare, documentele justificative privind cheltuirea sumelor acordatesi se asigura de corectitudinea lor; • sprijina beneficiarii de microgranturi în realizarea achiziiilor conform procedurilor aplicabile acesteischeme de subvenionare; Educatie solicitata studii superioare economice de lunga durata Cerinte Experienta solicitata - experienta in domeniul analizelor financiare si gestionare de bugete - 3 ani experienta profesionala in domeniul achizitiilor - 2 ani Competenfle solicitate capacitate de analiza si sinteza competente in lucru in Microsoft Office (World, Excell) capacitate de comunicare cu medii sociale diverse cunostinte de contabilitate si gestiune financiara Daca consideri ca ai abilitatile necesare postului, trimite CV-ul tau la adresa de email ceirsibiu @ gmail.com sau contacteaza-ne la numarul de telefon 0745606876.

  • Daca esti responsabil, ordonat, punctual, dornic de munca, cu sau fara experienta in acest domeniu te asteptam sa ne cunoastem.

  • Angajez ingrijitori animale pentru Ferma din jud Sibiu. Oferim cazare si conditii foarte avantajoase de plata! Tel. 0745025190 Date de contact: Stinga Nicolae , 0735559990 ,

  • 1

    Angajez ingrijitori animale pentru Ferma din jud Sibiu. Oferim cazare si conditii foarte avantajoase de plata! Tel. 0745025190. Date de contact: Stinga Nicolae, 0735559990.

  • 4

    Daca iti doresti o cariera in Anglia/Scotia ca si bucatar sau ajutor de bucatar, noi iti oferim oportunitatea perfecta. Vestea buna este ca nu se achita comision in tara! Aceste joburi se adreseaza tuturor persoanelor care au o experienta de minim 1 an sau care detin calificare pentru postul de bucatar si care isi doresc sa munceasca in hoteluri de 4 – 5 *. Conditie: -limba engleza la nivel conversational – mediu -experienta sau calificare in domeniu. Pozitiile disponibile sunt: Chefs (all levels). Salarizarea incepe de la 9 GBP/ ora si poate varia in functie de pozitia ocupata si experienta. Cazarea este asigurata de catre angajator. Pentru a afla mai multe informatii ne puteti contacta la adresa de email: sau la numarul de telefon 0740173282

  • 31

    Ajutor de bucatar, Receptioner/a, Camerist/a, Ospatar/Ospatarita, Valet, Sofer. Se ofera: -salarizare incepand cu 8, 21 lire/ora si cazare asigurata de catre angajator; -contract cu incepere imediata si concediu anual platit + alte beneficii; -program de lucru de minim 40 ore/saptamana, cu posibilitatea de a face ore suplimentare platite si bacsis; -contract de munca legal si emiterea National Insurance Number si cont bancar pe teritoriul Angliei. Cerinte: -limba engleza la nivel mediu/conversational; -experienta nu este necesara (dar reprezinta un avantaj); FARA comision din tara! Contactati-ne pentru mai multe detalii. 0740173282

  • 6

    Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si puternica, alatura-te echipei noastre ! Cautam: ajutor BUCATAR Cerem: seriozitate, adaptabilitate, dorinta de munca Oferim: salariu motivant, bonusuri. TELEFON 0757536706

  • Lucrător Comercial Operator Calculator Manipulant Marfă (exclus stivuitor) Agent Securitate (fără atestat) Ajutor În Constructii (plata la zi)

  • Vrei sa lucrezi din confortul casei? Vino alături de noi și nu vei regreta Câștiguri între 1000 și 5000 ron

  • Caut de lucru în domeniu confecții metalice ca sudor prefer in țară 0751844603 este numaru de contact experienta 1 an on domeniu sudură confecții metalice multumesc mult ma . Mai gasit la adresa de email

  • Salveaza cautarea