Anunțuri
Locuri de munca Sibiu Sibiu Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Angajez soferi profesionisti cat.C+E pentru curse TUR-RETUR mai multe detali la nr.
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de instalare sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 2 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de instalare sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de instalare; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de instalare si punere in functiune la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) in conformitate cu proiectul sau sarcinile primite de la superior. - intocmeste documente privind echipamentele instalate si predarea acestora; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii contractuali; - deleaga sarcini asistentului de instalare si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4000-4850 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Angajam personal calificat sau necalificat pentru lucrari de cablare si montare sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - studii medii finalizate (liceul); - disponibilitate pentru lucrul în echipa; - indemanare (folosire scule de mana electrice); - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc); - sociabil si responsabil, atent la detalii; - cunostinte din domeniile: Electrica Electromecanica Telecomunicatii - prezinta avantaj; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES - prezinta avantaj. Descrierea jobului: - Tip job: Full time; - program: Luni-Vineri 09.00-17.00; - locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - pregatire cablare (montaj tub PVC canal de cablu) si cablare circuite sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - montare si punere in functiune echipamente sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - completare documente privind echipamentele instalate si predarea acestora; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: - fara curs tehnician: 2600-3100 ron net + 600 ron (card tichete); - detine curs tehnician: 3100-3500 ron net + 600 ron (card tichete); - transport asigurat pe raza municipiului Sibiu; - decontare transport in valoare de 300 ron pe cei care vin cu masina personala la serviciu din localitati situate la distata mai mare de 15 km de Sibiu; - asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu (ex.: curs tehnician sisteme de securitate dupa primele 6 luni); - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
angajam soferi profcesionisti - permis de conducere CE, card tahograf, atestat transport marfa, experienta minim 1 an .camion 20 tone curse pe intern 1 post, camion 20 tone curse tur - retur Sibiu
-
POSTUL PRESUPUNE: Transportul călătorilor în cele mai bune condiții de siguranță și confort; Respectarea orarelor și graficelor de transport. CERINTE: Permis auto categoria D; Certificat de pregătire profesională (atestat transport persoane); Experiență în transport persoane - este un plus; Seriozitate, punctualitate, capacitate de adaptare; Capacitate de concentare pe timp îndelungat, echilibru și stăpânire de sine.
-
Angajam Operatori CNC, cu experienta (minimum 2 ani), pentru o companie din industria aeronautica din Sibiu: Sa stie sa citeasca desen tehnic. Sa aiba experienta pe CNC (freza strung 3 axe sau 5 axe). Sa stie sa lucreze pe computer (minimul de baza). Locație: Sibiu Program: In schimburi Compania oferă: Pachet compensatoriu atractiv: salarizare in functie de experienta + tichete de masa (30 Ron zi) + asigurare medicala + alte bonusuri Pentru detalii, poate chiar un interviu, trimiteti-mi un CV la adresa sau prin telefon wapp la numarul de telefon .
-
Angajez vanzatoare cu experienta pentru magazin alimentar in Sibiu, zona Strand. Relatii la nr.telefon: . Asteptam C.V-urile pe adresa de e-mail:
-
Transilvania Post- firma de curierat rapid- angajam manipulanti- sortatori colete la punctul de lucru din Sibiu, str. Stefan cel Mare nr. 193. Program de lucru L-V orar: 22 - 03. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata si salarizare incepand de la 2200 net + tichete masa in valoare de 30 ron/ zi.) in functie de experienta. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati sau sa atasati aici CV.
-
Cerinte: - Atestat ISCIR; - Experienta pe utilaje cu lame frontale; Responsabilitati principale: - Descarcare si incarcare marfa paletizata; - Sortare, scanare si etichetare marfa; - Activitati generale administrative specifice unui depozit. Disponibilitate la lucru pe timp de noapte: 20:00-04:00 si 22:00-06:00. Detalii suplimentare la numarul de telefon: 0729800726
-
Restaurant Zupp'art Sibiu, angajeaza personal pentru servire clienti și incasare comenzi, cu program full-time, de 8 ore pe zi, de Luni pana Vineri. Beneficii: - weekenduri libere, sarbatori legale libere - se asigura o masa zi lucratoare - salariu negociabil in functie de experienta - loc de muncă stabil şi plăcut, dar și condiții bune de lucru - contract de munca pe perioada nedeterminata Responsabilitati: - preluarea comenzilor de la clienti - preluarea comenzilor online - incasarea comenzilor - curatarea locului de munca la final de program Experiență nu este obligatorie dar este un avantaj; Seriozitate și atenție strictă la igienă și siguranța alimentară; Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.
-
SC ELIX COM SRL (Dezvoltator imobiliar cu vechime din 2016) angajeaza muncitori calificati si necalificati pe termen nedeterminat. Salariu atractiv + constract de munca + bonusuri de performanta
-
Vrei sa lucrezi in domeniul calitatii? Atunci te vrem in echipa noastra ! Ce trebuie sa faca un controlor calitate? -Controlează piesele pe fluxul de producție la intervale prescrise de documentația existenta; -Prelevează mostre; -Verifică piesele, prin măsurători sau aprecieri vizuala, în conformitate cu instrucțiunile de verificare, desene, alte specificații tehnice; -Înregistrează datele de verificare in programul CASQ. -Analizează mostrelor inițiale la pornirea comenzilor; -Execută și documentează controlului la producția de mostre, serii 0 , etc.; -Documentează rezultatele. -Informează șeful de schimb, șeful de secție si inginerul de calitate cu privire la eventualele neconformități; -Urmărește și ia măsuri de blocare a produsului neconform; -Verifică sortările produselor neconforme; -Întocmește rapoarte de neconformități și urmărește realizarea măsurilor corespunzătoare pentru piese. Ce ne dorim de la angajati? -Experiența in domeniul calității prezinta un avantaj; -Cunoștințe de baza in desen tehnic; -Cunoștințe operare calculator (pachetul MS-Office și alte softuri aplicabile in industria automotive); -Spirit de observație; -Bune capacități de comunicare (oral si scris); -Bună capacitate de intervenție și spontaneitate în rezolvarea de probleme; -Spirit analitic; -Spirit de lucru in echipa colaborare eficientă cu alte persoane. Beneficii: Pentru a îmbunătăți echilibrul dintre viața profesională și cea privată, oferim un pachet salarial atractiv (inclusiv prime de vacanță), pachet de servicii de sănătate, acces la programe de dezvoltare profesională, pachet de servicii non-financiare (reduceri la servicii medicale, spa și fitness, cultură și educație, mâncare și băutură, turism, reparații auto), cantină cu servire asistată, recompense pentru idei de îmbunătățire, oportunitatea de a lucra într-un mediu global competitiv. Contact: Sorin Topa
-
Angajăm un cuplu pentru o Gelaterie în Germania. -Contract de muncă legal încheiat în Germania. -Cazare GRATUITĂ ! , -Salariu începând de la 1.400 Net -O masă asigurată gratuită. - Ajutăm cu transportul din România - Germania cu reținere din primul salariu. Mobil WhatsApp
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
Pentru clientul nostru, companie multinationala de top in domeniul logisticii si distributiei de marfuri generale, suntem in cautare de noi colegi cu experienta pe postul de Stivuitorist pentru depozitul din Sibiu. Cerinte: Minim 8 clase finalizate; Autorizatie ISCIR valabila; Experienta pe postul de Stivuitorist; Seriozitate; Responsabilitati: Stivuirea si verificarea paletilor de marfa; Etichetare paleti; Scanarea paletilor care intra ies din depozit; Infoliere suplimentara daca este cazul; Program de lucru: L-V, interval 20:00 - 04:30; Pachet de Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Salariu NET: 3.500 lei; Tichete de Masa: 840 lei luna; Bonus de vechime din al doilea an; Bonusuri punctuale in perioadele aglomerate; Decont transport; Prime de Sarbatori; Ajutor financiar si zile libere pentru evenimente in familie; Zile de Concediu extra in functie de vechimea in cadrul companiei; Cursuri si oportunitati de dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut in cadrul unui depozit modern; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Promovat
Angajam personal calificat sau necalificat pentru lucrari de cablare si montare sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - studii medii finalizate (liceul); - disponibilitate pentru lucrul în echipa; - indemanare (folosire scule de mana electrice); - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc); - sociabil si responsabil, atent la detalii; - cunostinte din domeniile: Electrica Electromecanica Telecomunicatii - prezinta avantaj; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES - prezinta avantaj. Descrierea jobului: - Tip job: Full time; - program: Luni-Vineri 09.00-17.00; - locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - pregatire cablare (montaj tub PVC canal de cablu) si cablare circuite sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - montare si punere in functiune echipamente sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - completare documente privind echipamentele instalate si predarea acestora; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: - fara curs tehnician: 2600-3100 ron net + 600 ron (card tichete); - detine curs tehnician: 3100-3500 ron net + 600 ron (card tichete); - transport asigurat pe raza municipiului Sibiu; - decontare transport in valoare de 300 ron pe cei care vin cu masina personala la serviciu din localitati situate la distata mai mare de 15 km de Sibiu; - asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu (ex.: curs tehnician sisteme de securitate dupa primele 6 luni); - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de instalare sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 2 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de instalare sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de instalare; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de instalare si punere in functiune la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) in conformitate cu proiectul sau sarcinile primite de la superior. - intocmeste documente privind echipamentele instalate si predarea acestora; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii contractuali; - deleaga sarcini asistentului de instalare si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4000-4850 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Dacă aveți nevoie de o mână de ajutor la făcut cumpărături, nu ezitați să mă contactați. Pentru persoane invarsta sau pers care nu au timp de cumparaturi datorita timpului liber scurt! Programul, frecventa saptamanala si costurile le stabilim impreuna. Ofer seriozitat, încredere si RAPIDITATE
-
Firmă cu capital german angajează asistent manager. Obligatoriu cunoașterea limbii germane. Condiții de muncă atractive. Aplicantii sunt rugați să trimită CV-urile la adresa de mail specificata în detaliile de contact.
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
Part time zilnic de la ora 7,30-9,30 se poate lucra 2-4-6 ore pe zi , funcție de cerinte . Locația se afla in Selimbar !
-
CERINTE: Studii medii scoala profesionala; Experienta pe o pozitie similara - constituie avantaj; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata si dinamica. BENEFICII: Salariu atractiv; Bonus de productie si bonus de prezenta; Tichete de masa in valoare de 35 LEI; Transport decontat; Program in 2 schimburi doar; Program doar de luni pana vineri (liber in weekend).
-
CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene.