Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara Disponibil din: 2021-01-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru zona Dambovita pentru cofetarie si brutarie. Pentru mai multe detalii sunati la
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
OPERATOR - OPERATOARE CURĂȚENIE PROFESIONALĂ - Total Clean Activitatea se desfasoara in zona Fabricii de zahar: firma Noventa, Program normă întreagă: 8 ore zi, 40 ore săptămână in 3 schimburi: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00. Calificare la locul de muncă, Sporuri (ore suplimentare; spor pentru weekend; spor de noapte; după caz, Prime de Paști și Crăciun, Mediu de lucru profesionist și dinamic, Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
Suntem în căutarea unuor operatori entuziasti și energici pentru a se alătura echipei noastre dinamice la noua noastră sală de jocuri care include VR sau Laser Tag. Dacă ai o pasiune pentru jocuri, tehnologie și îți place să interacționezi cu oamenii, creând experiențe memorabile, acesta este locul perfect pentru tine! Ce căutăm: Persoane tinere, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă. Disponibilitatea de a lucra în ture flexibile, inclusiv în weekenduri și sărbători. Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan într-un mediu rapid. Experiența într-un rol similar este un avantaj, dar nu este esențială. Ce oferim: O oportunitate unică de a lucra într-un mediu plin de distracție și tehnologie de ultimă oră. Un mediu de lucru dinamic într-o locație de ultimă oră. Programe de lucru full-time, part-time și weekenduri. Responsabilități principale: Supravegherea siguranței și bunei desfășurări a activităților din sala de jocuri. Oferirea de instrucțiuni clare și suport participanților, asigurându-te că toată lumea se bucură de o experiență plăcută și sigură. Întreținerea echipamentelor și asigurarea că toate dispozitivele de joc funcționează corect. Dacă te vezi contribuind la succesul noului pol de entertainment regional și vrei să fii parte dintr-o echipă care pune valoare pe bucuria și siguranța copiilor, trimite-ne CV-ul pe adresa de email: sau contacteazăne la numarul de telefon: . Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Doamna serioasa fac curățenie la domiciliu o data pe săptămână. Prefer zonele C.Aradului, CLipovei sau Circumvalatiuni. Va rog seriozitate. Nu răspund la mesaje și e-mail Sunațima și vorbim.
-
Cerințe: - minim 8 clase (cu diploma/adeverinta doveditoare); - domiciliul in Timisoara (pentru a putea respecta programul in 2 schimburi). Condiții: - disponibilitate de lucru pentru un program in 2 schimburi: 06. ; - disponibilitate pentru efectuare garzi in weekend (8 ore); - contract de munca pe perioada nedeterminata; - conditii excelente de lucru. Responsabilități: Efectueaza riguros curatenie in toate spatiile aferente si raspunde de starea de igiena a saloanelor, coridoarelor, oficiilor, scarilor, mobilierului, ferestrelor Pregateste ori de câte ori este necesar saloanele pentru dezinfectie; Efectueaza curatenia si dezinfectia carucioarelor pentru bolnavi, a targilor si a celorlalte obiecte care ajuta bolnavul la deplasare; Colectarea si degajarea deseurilor menajere.
-
Căutăm INFIRMIERE care să se alăture echipei noastre! Pentru noi, personalul joacă un rol extrem de important, așa că vrem să lucrăm cu oameni cu valori similare cu ale noastre: respect, suflet, și dedicare față de serviciu acordat vârstnicilor noștri. Oferim un mediu de lucru plăcut, condiții moderne și o echipă de profesioniști dedicați, în care fiecare angajat să se simtă apreciat și să își aducă contribuția la bunăstarea rezidenților. Dacă te regăsești în descrierea noastră te așteptăm cu drag să ne cunoaștem! Pentru mai multe informații și pentru a aplica la locurile disponibile, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon:
-
Bună ziua, se caută șofer categoria B pentru ride sharing, Uber/Bolt cu atestat pentru transport alternativ . Mașini disponibile pentru închiriat: Skoda Octavia an 2013, eligibilă pentru confort Bolt, motorizare 1.6 tdi. 600 lei și 10% procentul flotei. Venituri între 4000-6000 de lei. Pentru mai multe detalii îmi puteți scrie la nr. de telefon
-
angajez soferi pe masinile flotei(benzina +gpl,disel)cu norma intreaga(8 ore) pentru Uber si Bolt(necesita atestat transport alternativ)
-
Firma germana angajeaza soferi profesionisti cu card adr in Germania din data de 22.05.2024, Va cerem: - experienta in domeniu minimum 1 an - limbi straine: germana sau engleza, nivel conversational - munca se desfasoara de luni- vineri pe teritoriul Germaniei ,fara retur zilnic, cursele se repeta - veti dormi in cabina de luni-vineri - veti transporta carbune praf si rareori faina din oase - varsta 25- 55 ani - sa fiti responsabil,civilizat si flexibil - permis de conducere profesionist - card adr, cartela tahograf, atestat e95 Va oferim: - contract de munca german pe o perioada nedeterminata - asigurare medicala, Anmeldung la Primarie dupa 1 sapt de proba - va decontam transportul din Romania - Germania, 150 eur - avans saptamanal ptr alimente, 150 eur in fiecare vineri - 28 eur diurna pentru fiecare zi petrecuta in camion, 840 eur luna - salariu brut: 2861 eur brut - salariu net cl imp 1: 2850 - 2900 euro - salariu net cl imp 3: 3050 - 3100 euro - pentru detalii suplimentare contactati-ne telefonic de L- V intre orele 09:00 - 18:00 Va multumim!
-
Îți dorești o Micropigmentare a buzelor și nu reușești să ajungi la salon pentru că timpul nu îți permite , eu pot să vin la domiciliu tău . Nu răspund la mesaje!
-
Firma germana cu sediul in Fulda angajeaza vulcanizatori si muncitori necalificati din 15.04.2024 intr-un depozit de anvelope; Cerinte: - trebuie sa fiti apt din punct de vedere fizic - munca presupune ; - vulcanizare roti si incarcarea descarcarea manuala a anvelopelor de diferite dimensiuni din in tir - experienta in domeniu productie - nu sunt necesare cunostinte de limbi straine - permis de conducere reprezinta un avantaj dar nu este obligatoriu - varsta 20-50 ani - program de lucru : L-V 8-9h zi Beneficii: - contract german pe perioada nedeterminata - cazare oferita de angajator contra cost - 2 persoane in camera - Anmeldung la Primarie dupa o saptamana de proba - asigurare medicala - masina de serviciu pentru naveta la munca - salariu :1550- 1650 eur net, 13,50 euro brut h x Se deconteaza contravaloarea biletului de transport din Ro - D Pentru alte detalii ne puteti contacta telefonic de L-V intre orele 09:00 -18:00
-
Firma germana cu sediul in Fulda, Germania, angajeaza muncitori necalificati in depozit de anvelope ,depozit de haine si in fabrica de paleti din 15.04.2024 in urmatoarele conditii: Descriere Job depozit anvelope: - munca este destinata barbatilor - se incarca descarca anvelope din tir in depozit - program de lucru de L-V intre orele - varsta :20-50 ani - permis cat B reprezinta un avantaj la angajare dar nu este obligatoriu - seriozitate, flexibilitate - fara cunostinte de limbi straine Descriere job depozit haine; - angajam cupluri si single - prelucrati hainele de retour - femeile se ocupa de comisionare ,scanare, aspect vizual etc - femeile trebuie sa detina cunostinte minime de limba engleza sau germana - barbatii pregatesc(asambleaza) cutiile de carton pentru haine, incarca si descarca cutii cu haine - barbatilor nu li se cer cunostinte de limbi straine - permisul de conducere reprezinta un avantaj la angajare dar nu este obligatoriu Descriere job fabrica de paleti: - veti face parte dintr-o echipa alcatuita din colegi germani si romani - veti contribui la intreg procesul de fabricare al europaletilor - veti transporta cherestea cu transpaletul din depozit in fabrica - veti debita cherestea si veti asambla europaleti - sa fiti indemanatic, apt fizic, punctual si serios - sa aveti experienta in productie - sunt 4 posturi libere 1. Decontam contravaloarea biletului de transport din Ro -> De sau va asiguram transportul Se ofera: -angajare directa pe firma germana pe perioada nedeterminata -asigurare medicala -cont bancar -cazare la casa , 2 pers in camera -masina de serviciu pentru naveta munca - program de lucru : 8h zi de L-V -inregistrare la Primarie (Anmeldung) dupa 1 sapt de proba -salariu : 13.50 euro brut h, 1550 -1650 Eur net Program recrutare personal: Luni-Vineri; 09:00-18:00 Ptr detalii sunati la :
-
Magazin Profi de pe Ioan Slavici nr 62 vis a vis de scoala auto) , angajeaza personal. FREIDORF Timișoara Posturile diponibile de Lucrator comercial Sef tura. Sef de Tura 3300 lei NET Lucrător comercial 2800 NET Program in 2x schimburi (6:30-15:00 și 15:00-23:30) Ore suplimentare plătite 200% Se decontează transport! Nu angajam minori sau part time. Șanse reale de avansare în cadrul companiei!! Tel:
-
Promovat
Angajam muncitor necalificat pentru depozit de materiale de constructii situat in Timisoara
-
Adrian Ancău Studio închiriază cu contract de subînchiriere o cameră în salon începând cu 1 mai 2024. Preferabil pentru : Cosmetică Tratamente corporale Extensii, laminare gene sprâncene. Makeup Manichiură Tatuaj Microblading Cabinet nutriție Salonul situat în Timișoara, zona Braytim, dispune de locuri de parcare gratuite pe domeniu public, accesibilitate din mai multe zone, grădină , terasă , bucătărie, vestiar, trei grupuri sanitare. Camera de 18 m2 este formată din două încăperi, dispune de chiuvetă , încălzire și climatizare individuală , lumină naturală, energie faină și este mobilată. Dacă ești un profesionist în domeniu și îți dorești să evoluezi ai ajuns în locul potrivit. Dacă ți-am captat atenția te invităm la o cafea distribuire ar fi minunată, mulțumim. #AdrianAncău #AdrianAncăuStudio #Braytim #Timisoara #Romania
-
Inginer geodez, persoana fizica autorizata de ANCPI, ofera urmatoarele servicii: Consultanta de specialitate in domeniile: Topografie,Cadastru. -Inscriere in cartea funciara a terenurilor - Actualizari de informatii cadastrale -Inscriere constructii, -Modificari de suprafața -Apartamentari -Dezmembrari Alipiri de terenuri -Planuri de situatie pentru arhitecti proiectanti - Ridicari topografice - Trasari limite proprietate - Trasari axe constructii -Obtinere avize precum OSPA, MADR( DAJ Timis), AACR TELEFON : Persoana de contact : Trantie Antonie
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Promovat
Angajăm mecanic de utilaje Se cere: - Cunoștinte de mecanică pentru utilaje - Experiență în domeniu - Permis categoria B - Seriozitate Se oferă: - salar atractiv - contract de muncă - echipament de lucru - cazare - transport - diurnă, o masă caldă pe zi - alte bonificații
-
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie din Timisoara, o persoana pentru postul de Achizitor. Candidatul ideal: -cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza - operare PC: cunostinte solide MS Office - abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa -cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati: - prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori; -gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor; -participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor; - participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat; - negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derularea lor - identifica necesarul si efectueaza comenzile la furnizori; - se ocupa de partea logistica pentru livrarile care nu au transportul asigurat de catre Furnizor prin folosirea aplicatiei Bursa de transport; - urmareste confirmarile de comanda si livrarile la termenele solicitate de la furnizori - informeaza furnizorii cu privire la neconformitati si organizeaza returul marfurilor neconforme; - coordoneaza activitatea gestionarilor de magazii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.easta procedura.
-
Clarismart Consulting cauta magazioner pentru angajare la firma din Timisoara. Cerințele postului -cunoasterea proceselor de gestiune a stocurilor Beneficii: -salariu fix -prime de sarbatori Responsabilitățile postului -Se asigura că toate produsele (materia primă, materialul de ambalare, produse finite etc) sunt în locația corectă -Inventarierea tuturor materialelor -Investigarea completă a oricăror erori de stoc -Participarea la inventariere lunar, semestrial si anual. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Salon FreshCut angajeaza frizer sau frizerita cu experienta,salonul este situat pe artera principala in TImisoara ,Conditii avantajoase .Mai multe detalii la telefon 0752403763 sau 0765637180
-
Clarismart Consulting angajeaza Sofer categ B Sofer categ C+E in Timisoara. Cerinte -persoana onesta si harnica -dorinta de a munci Beneficii: - salariu fix - tichete de masa -prima lunara - prima de concediu - prime de Sarbatori -ore suplimentare platite dublu -asigurare medicala -al 13-lea salariu Persoanele interesate sunt rugate sa apeleze nr. de telefon afisat. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
montam toata vgama de mobilier tip ikeia, Dedeman Jisk etc tel 0729099687