Descrierea jobului
Sa efectueze verificarea pregatirea manipularea masinilor de livrare stabilite de catre Seful direct conform fiselor de livrare
Sa respecte conditiile de calitate impuse de catre normativele constructorului
Verifica stocul de masini din locatie
Anunta seful direct in cazul in care observa nereguli cu masinile aflate in stoc pe locatie
Tiparirea fiselor de receptie din baza de date
Receptionarea autovehicolelor conform procedurilor companiei
Mentine legatura cu reprezentantii societatilor care monteaza alarme, sisteme audio, etc.
Gestioneaza comenzile de accesorii care se livreaza impreuna cu masina (covorase, kit legislativ, etc.) : comanda accesorii, receptie aviz, si evidenta accesorilor livrate;
Identifica codul reperelor necesare autovehiculelor aflate in lucru in atelier, da comanda catre DP1 si solicita acestuia data de primire a pieselor,
Gestioneaza daunele de transport: mentionare daune in CMR, trimite masinile la reparat in service, face follow-up la reparatie si notifica specialistul logistica daca este necesara blocarea masinii pana la remediere;
Deschiderea dosarelor de dauna pentru masinile avariate si urmarirea remedierii acestora
Descrierea jobului
Monitorizeaza comenzile clientilor.
Comanda piesele accesoriile produsele de merchandising solicitate de catre clienti prin intermediul site-ului
Intocmeste si transmite catre transportator AWB-ul necesar ridicarii si livrarii comenzilor transmise prin intermediul site-ului
In cazul promotiilor si sau discount-urilor efectuate acordate de catre Auto Italia verifica modifica manual discountul din sistemul de gestiune,
Verifica stocul pentru piesele comandate de dealer si analizeaza daca mai este necesara reaprovizionarea,
Cauta alternative pentru piesele care sunt comandate de catre clienti si nu sunt in stoc sau nu sunt disponibile le furnizori
Propune comenzi de piese catre responsabilul direct
Monitorizeaza comenzile de anvelope, plaseaza comenzi de anvelope catre furnizor, calculeaza oferte de anvelope pentru licitatii
Se asigura ca nu vor aparea rupturi de stoc datorita livrarii pieselor din stoc si necomandarea acestora,
Furnizeaza managementului informatiile in timp util in vederea luarii deciziilor strategice
Furnizeaza termen de livrare, pentru piesele comandate de clienti
Monitorizeaza reperele comandate la furnizori iar in cazul reperelor indisponibile introduce reclamatii VOR si cauta alte alternative
Suport tehnic pentru dealeri in ceea ce priveste eper-ul, starparts.
Trimite reclamatii la furnizori
Descrierea jobului
Consulta si pregateste programarile stabilite ;
In functie de tipul interventiilor, se asigura de disponibilitatea pieselor de schimb necesarea realizarii lucrarilor ;
Verifica soldul clientilor programati ;
Identifica clientul si autovehiculul, se asigura de exactitatea informatiilor de identificare ale clientului si le corecteaza, daca este necesar ;
Urmareste in mod sistematic, lista programarilor, respectand orarul stabilit ;
Identifica tipul interventiei (plata la client, garantie vehicul nou, garantie vehicul ocazie, contract de service, flota Importator, plata asigurator) ;
Asculta cu atentie clientul pentru a determina asteptarile acestuia.
Evalueaza nevoile clientului printr-o serie de intrebari adaptate si reformuleaza cererea acestuia ;
Verifica in sistemul Constructorului, incadrarea in plaja acoperita de Campaniile de Service, si daca este cazul, deschide un Contract de Reparatie pentru realizarea acesteia ;
Inregistrarea electronica a solicitarilor clientului, notand cu exactitate si pedanta sesizarile acestuia, fara prediagnosticari sau directii de reparatie ;
Face un control vizual asupra starii generale a autovehiculului, mentionand in contractul de reparatie orice aspect privind neconformitatea ;
In functie de rezultatul controlului vizual, recomanda clientului servicii sau accesorii adaptate autovehiculului ;
Monteaza, in prezenta clientului, foliile de protectie (scaun, volan, pedalier, schimbator, maneta frana de mana) ;
Informeaza clientul asupra interventiilor care se vor realiza, se asigura de buna intelegere din partea clientului
Efectueaza impreuna cu clientul proba de drum, daca este necesar, pentru confirmarea solicitarii ;
Se angajeaza in scris in ceea ce priveste costul interventiilor si obtine acordul clientului ;
Confirma durata interventiei, consultandu-se, daca este necesar, cu Seful de Atelier si fixeaza data ora restituirii autovehiculului in functie de disponibilitatea clientului si de finalizarea lucrarii ;
Propune o solutie de mobilitate, consultand in prealabil disponibilitatea flotei de inlocuire ;
Semneaza si ofera spre semnare fiecarui client Contractul de Reparatie si ii remite acestuia exemplarul sau, precum si oferta estimativa ;
Prezentarea accesoriilor, promovarea continua a campaniilor promotionale si a produselor de Service.
In ceea ce priveste urmarirea interventiilor :
Transmite Contractele de Reparatie complete catre Seful de Atelier ;
Ramane in contact cu Seful de Atelier TEC-ul CTC-istul pentru a urmari stadiul reparatiei in curs, in timp real ;
Informeaza clientii telefonic e-mail, in cazul lucrarilor neprevazute dar necesare, pentru a obtine acordul acestora si comunica noul termen de finalizare a reparatiilor si ora restituirii ;
Se asigura de conformitatea lucrarilor realizate pentru a garanta satisfactia clientului in termeni de calitate, de punctualitate si de pret ;
Comanda piesele confirmate de Client catre magazia de piese utilizand formularul special de comanda piese de schimb ;
Livrarea autovehiculului :
Se asigura de conformitatea completarii documentelor de service si solicita, daca este cazul, completari sau modificari ;
face mentiuni aferente tuturor solicitarilor clientului notate in Contractul de Reparatie, interventiile efectuate cat si observatiile atelierului referitoare la sfaturi de intretinere sau de utilizare.
Emite devizul de reparatie aferent contractului.
Actualizeaza carnetul de intretinere al autovehiculului, daca este cazul ;
Contacteaza clientul in vederea comunicarii finalizarii reparatiei, a costului total si stabilirii orei de restituire a autovehicului sau si reaminteste clientului modalitatile prin care se poate efectua plata ;
Explica factura clientului, interventiile si ii arata ca ele corespund lucrarilor solicitate si in functie de optiunea clientului, prezinta piesele inlocuite ;
Ii remite factura si fisa controalelor realizate (avand toate campurile completate);
Pregateste vizita urmatoare, sfatuind clientul asupra interventiilor pe care trebuie sa le aiba in vedere (inclusiv urmatorul ITP si urmatoarea revizie);