Agent servicii client
Responsabilități: Consolidează, administrează si dezvolta portofoliul de clienti business existenti; Identifica potentiali clienti si promoveaza produsele si serviciile specifice companiei; Construiește soluții optime personalizate pentru fiecare client în parte; Promovează produsele și serviciile specifice companiei și menține relații strânse cu potențialii clienți prin e-mail, telefon și vizite personale; Oferă consultanță și corectează cu promptitudine problemele întâmpinate de clienți; Furnizează informații generale și personalizate în funcție de nevoile clientului; Monitorizeaza informatiile despre concurenta si modificarile aparute in activitatea clientilor. Candidatul ideal: Studii medii sau postliceale absolvite cu diplomă - minim; Experiență minimă de 2 ani în vânzări - în segmentul industrial; Colaborările de tip B2B - reprezintă un avantaj; Cunoștințe de utilizare PC: Microsoft Office ( Excel, Word); Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasare în județul Timiș si a judetelor din imprejurime; Atitudine pozitivă, seriozitate, răbdare și autocontrol; Bune abilități de comunicare, atenție la detalii și soluții de rezolvare a problemelor, analitic; Capacitate de organizare a sarcinilor de promovare a serviciilor produselor companiei. Se oferă: Salariu fix; Comision în funcție de realizările din vânzări; Tichete de masa: 25 ron zi lucratoare; Contract pe perioadă nedeterminată; Se oferă mașină, laptop si telefon de serviciu; Programul de lucru L-V 08:00 16:00; Instruire la locul de munca, suport pentru cresterea profesionala si oportunitati de promovare; Mediu de lucru dinamic si placut.
Timisoara, Timis
14 martie