Inside Sales Back Office
Companie din Timișoara angajează Inside Sales Back Office pentru a sprijini echipa de vânzări și a gestiona activitățile interne legate de clienți și comenzi. Responsabilități: -Gestionarea comenzilor și contractelor clienților existenți; -Suport intern pentru echipa de vânzări; -Menținerea relațiilor cu clienții actuali și oferirea de informații comerciale; -Întocmirea ofertelor și documentelor comerciale; -Urmărirea livrărilor și colaborarea cu alte departamente (logistică, contabilitate etc.). Cerințe: -Cunoștințe bune de operare PC (MS Office, e-mail, baze de date); -Abilități de comunicare, organizare și atenție la detalii; -Experiență în activități de back office sau vânzări constituie avantaj; -Seriozitate și dorință de implicare. Oferim: -Program de lucru: luni vineri, 08:30 17:00 (pauză de masă inclusă); -Contract de muncă full-time; -Salariu: 4000 RON net; -Bonuri de masă și asigurare medicală privată; -Mediu de lucru plăcut și stabil, într-o echipă profesionistă. Locație: Timișoara
Timisoara, Timis
29 octombrie