Train2Perform
Telefon validat
Iasi Iasi
Pe site din 08.03.2024
Ultima activitate 08.05.2024
- 3 anunturi
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Operator facturare Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii medii superioare finalizate; - experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice); - experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent; - cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți; - abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii; - capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții; - abilități de organizare si prioritizare a activitatilor. Atentie la detalii și capacitate de sinteză a informației; - capacitate de negociere și rezolvare a problemelor; - orientare către obținerea rezultatelor; - capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic și la situații noi și neprevăzute; - gândire pozitivă și motivație pentru atingerea obiectivelor. Responsabilități: - promovează imaginea companiei în relația cu clienții; - verifică corespondența comercială de pe email, urmărește statusul comenzilor deja plasate; - menține relații solide cu clienții prin comunicare eficientă și oferirea de soluții personalizate; - elaborează oferte competitive în concordanță cu nevoile și cerințele clienților; - prezintă și negociază ofertele companiei într-un mod profesionist și persuasiv; - gestionează procesul de facturare și colectare a plăților în conformitate cu termenii și condițiile contractuale; - monitorizează și administrează tranzacțiile financiare și contractuale pentru a asigura respectarea termenilor stabilite; - asigură predarea în termen legal a documentației financiar-contabile la biroul de contabilitate pentru întocmirea balanțelor și bilanțului contabil; - întocmește NIR-uri și documentele de plată în conformitate cu procedurile contabile și fiscale; - menține evidența casieriei și urmărește încasările și plățile înregistrate; - verifică și actualizează disponibilitatea stocurilor din depozit pentru a răspunde cererilor clienților în mod prompt și eficient; - monitorizează progresul executării comenzilor din producție, asigurându-se că acestea sunt realizate în conformitate cu termenul stabilit și cerințele specificate de clienți. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix și sporuri; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de ȘOFER CONDUCATOR AUTO Locație: Iași - Popricani Program de lucru: Luni Vineri Nr. poziții vacante: 1 Descrierea contextului general al rolului: Asigura transportul sigur și prompt al mărfurilor către clienți, respectând normele de siguranță rutieră și igienă alimentară. Pregătirea necesară postului: - studii generale; - permis de conducere cat. B; - experiență anterioară în domeniul distribuției de produse alimentare panificație băuturi; - abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții; - atenție la detalii și capacitate de organizare; - atitudine orientată spre rezolvarea de probleme; - gestionare eficientă a timpului; - abilități de comunicare orală și scrisă; - capacitate de a lucra în echipă. Responsabilități: - conducerea în siguranță a vehiculului și respectarea regulilor de circulație; - încărcarea și descărcarea produselor alimentare în mod eficient și în conformitate cu instrucțiunile; - livrarea produselor la destinațiile stabilite în termenii și condițiile convenite cu clienții; - menținerea înregistrărilor precise referitoare la livrările efectuate și la starea mărfii; - comunicarea eficientă cu echipa logistică și clienții pentru a rezolva orice probleme sau solicitări; - întreținerea vehiculului și raportarea oricăror defecțiuni sau probleme tehnice; - respectarea normelor de igienă și siguranță alimentară în timpul manipulării și transportului produselor; - participarea la formări și sesiuni de instruire pentru a îmbunătăți abilitățile și cunoștințele în domeniul transportului și distribuției de produse alimentare. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - bonusuri de performanță; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru.
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de ȘEF DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri (6:00 - 16:00) Descrierea contextului general al rolului: Coordonarea şi organizarea activităţilor specifice din depozit. Gestionarea stocului de marfă şi mentinerea acestuia în condiţii standard de igienă. Pregătirea necesară postului: - experiență relevantă în activități de logistică - depozit pe produse alimentare; - experiența anterioară în lucrul cu sisteme FIFO; - experienţă în lucrul cu documente cu regim special; - cunoştinte de operare PC; - abilităţi de comunicare şi lucru în echipă. Responsabilități: - stabileste prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine; - menţine la standardele unei bune funcţionări, aparatele şi echipamentele din dotare; - verifică dacă marfa primită de la furnizori corespunde din punct de vedere cantitativ şi al sortimentaţiei cu ceea ce s-a comandat; - pregăteşte şi verifică comenzile în funcţie de zonă în aşa fel încât să asigure livrarea lor în condiţii optime; - eliberează marfa din depozit în baza facturii, avizului de însoţire a marfii, notelor de transfer sau bon de consum; - efectuează verificări de rutină, împreună cu supervizorul administrativ-logistic; - participă la inventarele anuale, împreună cu membrii comisiei de inventariere; - verifică dacă produsele sunt în cantitatea şi calitatea corespunzătoare în box-uri; - depozitează produsele în condiţii optime conform indicaţiilor de pe ambalaj; - propune măsuri de recompensare sau penalizare a personalului din subordine - respectă prevederile Regulamentului Intern, ale Contractului Colectiv de Muncă, Contractului Individual de Muncă, Normele de Protecţie a Muncii şi PSI; Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru.
Utilizatori pe care Train2Perform îi urmărește
Informații utile
© 2024 Romjob.ro
24.04.29.068c3c1