Societate comerciala cu sediul in Timisoara, zona Mehala, angajam persoane cu dizabilitati, program 8 ore zi, de luni pana vineri, la curatat de ate, impachetat si ambalat in pungi echipamente textile de lucru (salopete, pantaloni, etc)
Angajam atat fete cat si baieti!
Oferim salariu fix + bonuri de masa + prime de sarbatori
Asiguram transport gratuit cu microbuzul firmei din piata Piata 700.
Pentru cei interesati, va rog sa ma contactati la nr de telefon .
Angajam cusatoare in masina liniara sau in masina de surfilat, pe perioada determinata sau nedeterminata in functie de preferinte.
Oferim salariu intre 2300-3000 net in functie de disponibilitate.
Canditatul ideal:
Absolvent studii medii/superioare
Experienta in domeniul contabil constituie avantaj
Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi
Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii
Abilitati bune de comunicare
Orientare spre rezultat
Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate
Rezistenta la stres
Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor
Implicare si spirit de initiativa
Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta
Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului
Punctualitate
Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj
Responsabilitati :
Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare
Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc
Emite facturi si chitante
Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile
Arhiveaza documentele contabile
Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor
Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare
Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii.
Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin.
Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client.
Benecifii :
Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv
Echipa tanara si dornica de afirmare
Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei
Stabilitate
Pachet salarial atractiv
Training
Descrierea companiei :
Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc.
Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :
Canditatul ideal: Absolvent studii superioare
Experienta in domeniul contabil de minim 5 ani , experienta la nivel de inchidere, evidenta contabila, salarizare, resurse umane, caculul fiscal al impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat.
Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului
Cunostinte utilizare Winmentor
Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon .
Salariu incepand de la 4500 - 5000 lei net, in functie de experienta