Brokmed SRL cu sediul în Sf Gheorghe, este importator și distribuitor de echipamente medicale la nivel național cu o vechime în domeniu de peste 16 ani în domeniu.
Suntem în căutare de profesioniști dedicați pentru a se alătura echipei noastre dinamice! Dacă ești în căutarea unei noi provocări și dorești să contribui la succesul nostru, aplică pentru următorul post:
Asistent Manager
Responsabilități:
Suport administrativ pentru echipa managerială;
Gestionarea corespondenței și a documentelor interne;
Preluarea sarcinilor operaționale ale managerului și executarea lor;
Monitorizarea și raportarea activităților zilnice.
Cerințe:
Studii superioare finalizate;
Abilități excelente de organizare și comunicare;
Cunoștințe avansate de operare PC;
Cunoașterea limbii engleze.
Beneficii:
Pachet salarial competitiv;
Mediu de lucru profesionist și dinamic;
Posibilități de dezvoltare profesională;
Asigurare medicală și alte beneficii conform politicii companiei.
Dacă te regăsești în cerințele de mai sus și dorești să faci parte din echipa noastră, te invităm să trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de email:
Termen limită pentru depunerea candidaturilor: 15 Septembrie 2024.
Brokmed SRL cu sediul în Sf Gheorghe, este importator și distribuitor de echipamente medicale la nivel național cu o vechime în domeniu de peste 16 ani în domeniu.
Suntem în căutare de profesioniști dedicați pentru a se alătura echipei noastre dinamice! Dacă ești în căutarea unei noi provocări și dorești să contribui la succesul nostru, aplică pentru postul:
Gestionar aparatură medicală
CERINȚE:
- absolvent studii superioare;
- cunoștințe bune de operare PC;
- persoană responsabilă, ordonată, organizată, atentă la detalii;
- cunoașterea limbii engleze;
- cunoașterea programului de contabilitate Saga reprezinta un avantaj;
- experienta în domeniu reprezinta un avantaj;
- permis de conducere categoria B.
RESPONSABILITĂȚI:
- recepție calitativă și cantitativă marfă;
- întocmirea documentelor de recepție a mărfii;
- întocmirea documentelor de livrare a mărfii (factura, certificat de garanție, proces verbal de predare primire instalare instruire punere în funcțiune echipamente medicale);
- pregătirea mărfii pentru expediere pe baza comenzilor introduse primite;
- ține evidența stocurilor periodic;
- se ocupă de comenzile de marfa;
- verifică periodic perioada de valabilitate a consumabilelor existente în stoc.
BENEFICII:
- salariu atractiv și bonusuri corelate cu performantele obținute;
- suport permanent și instruire extinsă privind produsele și serviciile noastre;
- acces programe de dezvoltare profesională și personală.
Mai multe detalii se discută în cadrul interviului.
CV-urile se trimit la adresa de email:
Brokmed SRL cu sediul în Sf Gheorghe, este importator și distribuitor de echipamente medicale la nivel național cu o vechime în domeniu de peste 16 ani în domeniu.
Suntem în căutare de profesioniști dedicați pentru a se alătura echipei noastre dinamice! Dacă ești în căutarea unei noi provocări și dorești să contribui la succesul nostru, aplică pentru
SPECIALIST MARKETING
CERINȚE
- absolvent studii superioare în marketing;
- experienta în activități intreprinse în mediul online minim 2 ani;
- excelente abilitați de comunicare și de dezvoltare de relații de calitate;
- excelente cunoștințe de lucru cu PC, design Corel, Photoshop, etc.;
- cunoștințe limba engleza scris și vorbit nivel avansat;
- cunoștințe foarte bune de gestionare social media (Facebook, Instagram, Likedin, canal Youtube, etc.), SEO, web design;
- permis de conducere categoria B;
- abilitați de comunicare, negociere, atitudine proactiva, flexibilitate;
- capacitate de organizare și coordonare;
- persoană serioasă, integră, dispusă la studiu permanent, cu foarte multă imaginație.
RESPONSABILITĂȚI
- este responsabil de imaginea companiei online și off-line;
- se ocupa de elaborarea strategiilor și politicilor de marketing la nivel național și implementarea acestora în scopul îmbunătățirii imaginii companiei și atragerii de noi clienți;
- contribuie la realizarea și implementarea planului de marketing și comunicare;
- propune, implementează, administrează și analizează campanii de marketing online și offline;
- elaborează texte de promovare cu impact la public, concepte pentru newsletter, bannere și alte materiale de promovare;
- gestionează, promovează, dezvoltă și îmbunătățește site-urile companiei și imaginea lor;
- creează conținut relevant pentru campanii SEO, social media, care să fie concentrate pe publicul țintă și să aibă un conținut atractiv;
- editează texte, promovează articole de blog, postări social media (Facebook, Instagram, Likedin, canal Youtube, etc.) si comunicate de presa cu structura SEO-friendly;
- asista directorul de vânzări pentru baza de date de potențiali clienți și realizează materiale de prezentare necesare în procesul de vânzări.
BENEFICII:
- salariu atractiv și bonusuri corelate cu performantele obținute;
- suport permanent și instruire extinsă privind produsele și serviciile noastre;
- acces programe de dezvoltare profesională și personală.
Job-ul este pentru sediul din Sf Gheorghe.
Mai multe detalii se discuta în cadrul interviului.
CV-urile se trimit la adresa de email: