Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Asistent Manager
1

Asistent Manager

Brokmed SRL cu sediul în Sf Gheorghe, este importator și distribuitor de echipamente medicale la nivel național cu o vechime în domeniu de peste 16 ani în domeniu. Suntem în căutare de profesioniști dedicați pentru a se alătura echipei noastre dinamice! Dacă ești în căutarea unei noi provocări și dorești să contribui la succesul nostru, aplică pentru următorul post: Asistent Manager Responsabilități: Suport administrativ pentru echipa managerială; Gestionarea corespondenței și a documentelor interne; Preluarea sarcinilor operaționale ale managerului și executarea lor; Monitorizarea și raportarea activităților zilnice. Cerințe: Studii superioare finalizate; Abilități excelente de organizare și comunicare; Cunoștințe avansate de operare PC; Cunoașterea limbii engleze. Beneficii: Pachet salarial competitiv; Mediu de lucru profesionist și dinamic; Posibilități de dezvoltare profesională; Asigurare medicală și alte beneficii conform politicii companiei. Dacă te regăsești în cerințele de mai sus și dorești să faci parte din echipa noastră, te invităm să trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de email: Termen limită pentru depunerea candidaturilor: 15 Septembrie 2024.

Sfantu Gheorghe, Covasna

Gestionar aparatură medicală

Brokmed SRL cu sediul în Sf Gheorghe, este importator și distribuitor de echipamente medicale la nivel național cu o vechime în domeniu de peste 16 ani în domeniu. Suntem în căutare de profesioniști dedicați pentru a se alătura echipei noastre dinamice! Dacă ești în căutarea unei noi provocări și dorești să contribui la succesul nostru, aplică pentru postul: Gestionar aparatură medicală CERINȚE: - absolvent studii superioare; - cunoștințe bune de operare PC; - persoană responsabilă, ordonată, organizată, atentă la detalii; - cunoașterea limbii engleze; - cunoașterea programului de contabilitate Saga reprezinta un avantaj; - experienta în domeniu reprezinta un avantaj; - permis de conducere categoria B. RESPONSABILITĂȚI: - recepție calitativă și cantitativă marfă; - întocmirea documentelor de recepție a mărfii; - întocmirea documentelor de livrare a mărfii (factura, certificat de garanție, proces verbal de predare primire instalare instruire punere în funcțiune echipamente medicale); - pregătirea mărfii pentru expediere pe baza comenzilor introduse primite; - ține evidența stocurilor periodic; - se ocupă de comenzile de marfa; - verifică periodic perioada de valabilitate a consumabilelor existente în stoc. BENEFICII: - salariu atractiv și bonusuri corelate cu performantele obținute; - suport permanent și instruire extinsă privind produsele și serviciile noastre; - acces programe de dezvoltare profesională și personală. Mai multe detalii se discută în cadrul interviului. CV-urile se trimit la adresa de email:

Sfantu Gheorghe, Covasna

Specialist Marketing

Brokmed SRL cu sediul în Sf Gheorghe, este importator și distribuitor de echipamente medicale la nivel național cu o vechime în domeniu de peste 16 ani în domeniu. Suntem în căutare de profesioniști dedicați pentru a se alătura echipei noastre dinamice! Dacă ești în căutarea unei noi provocări și dorești să contribui la succesul nostru, aplică pentru SPECIALIST MARKETING CERINȚE - absolvent studii superioare în marketing; - experienta în activități intreprinse în mediul online minim 2 ani; - excelente abilitați de comunicare și de dezvoltare de relații de calitate; - excelente cunoștințe de lucru cu PC, design Corel, Photoshop, etc.; - cunoștințe limba engleza scris și vorbit nivel avansat; - cunoștințe foarte bune de gestionare social media (Facebook, Instagram, Likedin, canal Youtube, etc.), SEO, web design; - permis de conducere categoria B; - abilitați de comunicare, negociere, atitudine proactiva, flexibilitate; - capacitate de organizare și coordonare; - persoană serioasă, integră, dispusă la studiu permanent, cu foarte multă imaginație. RESPONSABILITĂȚI - este responsabil de imaginea companiei online și off-line; - se ocupa de elaborarea strategiilor și politicilor de marketing la nivel național și implementarea acestora în scopul îmbunătățirii imaginii companiei și atragerii de noi clienți; - contribuie la realizarea și implementarea planului de marketing și comunicare; - propune, implementează, administrează și analizează campanii de marketing online și offline; - elaborează texte de promovare cu impact la public, concepte pentru newsletter, bannere și alte materiale de promovare; - gestionează, promovează, dezvoltă și îmbunătățește site-urile companiei și imaginea lor; - creează conținut relevant pentru campanii SEO, social media, care să fie concentrate pe publicul țintă și să aibă un conținut atractiv; - editează texte, promovează articole de blog, postări social media (Facebook, Instagram, Likedin, canal Youtube, etc.) si comunicate de presa cu structura SEO-friendly; - asista directorul de vânzări pentru baza de date de potențiali clienți și realizează materiale de prezentare necesare în procesul de vânzări. BENEFICII: - salariu atractiv și bonusuri corelate cu performantele obținute; - suport permanent și instruire extinsă privind produsele și serviciile noastre; - acces programe de dezvoltare profesională și personală. Job-ul este pentru sediul din Sf Gheorghe. Mai multe detalii se discuta în cadrul interviului. CV-urile se trimit la adresa de email:

Sfantu Gheorghe, Covasna