Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Angajare Contabil

ENB SRL Constanta angajeaza contabil pentru depozitul societatii din mun. Constanta. Cerinte: -studii de specialitate(de preferat); - experienta in domeniu minim 1 an; - atentie la detaliu- cunostinte operare PC si Microsoft Office; - persoana responsabila si punctuala- capacitatea de a lucra in echipa. Principalele responsabilitati: - efectuarea tuturor platilor transferurilor bancare catre parteneri si conturi proprii; - completarea documentatiei specifice tranzactiilor bancare; - raportarea soldurilor de plata catre parteneri si a termenelor scadente; - inregistrarea si verificarea documentelor contabile; - verificarea conturilor analitice furnizori clienti; - verificarea jurnalelor de TVA; - respectarea termenelor limita pentru predarea lucrarilor; - Inregistreaza actele contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Preia atributiile de serviciu ale angajatului din dep. financiar contabil pe perioada concediilor , de orice natura; -Executa si alte sarcini dispuse verbal sau scris de conducerea societatii.( administrator , coordonator dep contabil ). Oferim: - Pachet salarial atractiv + tichete de masa

Constanta, Constanta

Angajare sofer distributie marfa

ENB SRL angajeaza sofer distributie marfa - produse alimentare. Se solicita experienta cel putin 3 ani in domeniul distributiei. Candidatul ideal ar trebui sa aiba domiciliul in zona Babadag - Viisoara. Se asigura salariu in functie de competente + bonuri de masa + bonusuri in functie de performante. Cei interesati pot trimite CV la adresa de mail :

Constanta, Constanta

Angajare Casier - Facturist

ENB SRL Constanta angajeaza casier-facturist pentru depozitul societatii din mun. Constanta. Responsabilitati principale casier - facturist: Emiterea facturilor in programul specific Gestionarea incasarilor zilnice pentru serviciile prestate si plata furnizorilor Predarea zilnica a incasarilor catre departamentul contabilitate pe baza monetarului Evidenta actelor contabile (facturi, chitante, bonuri fiscale, dispozitii de plata) Intocmirea zilnica a registrului de casa cash si card Arhivarea facturilor (cu toate documentele anexate) Profilul candidatului: Minim studii medii, profil economic Experienta minim 1 an in domeniu Temeinice cunostinte utilizare PC (Excel) Abilitatea de a gestiona sarcini multiple Persoana comunicativa, ordonata Oferim: Mediu de lucru placut Salarizare competitiva Rugam trimite-ti CV-ul la adresa de mail :

Constanta, Constanta