Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Angajam personal

Angajam personal pentru postul de casier ospatar

Bistrita, Bistrita-Nasaud

Asistent Manager - Contabilitate primara- cu experienta in gestiune

Responsabilitati si sarcini - preluarea si directionarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate - preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta - indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport) - elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management - procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului - convoacă participantii la sedintele firmei - participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor - participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei Pregatirea si experienta: Studii: -absolvent al unei forme de invatamant superioare; Aptitudini: - Inteligenta (gandire logica, memorie); - Aptitudini de comunicare orală şi scrisă - Aptitudinea de a lucra cu documente - Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor - Atentie la detalii - Cunostinte de limbi straine : limba enlgeza nivel avansat ( scris, vorbit, citit) - Cunostinte de operare pe calculator : Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text Word, calcul tabelar Excel, programe de prezentare PowerPoint)

Bistrita, Bistrita-Nasaud