SC SERCONSTRUCT ROADS SRL
Telefon validat
Constanta Constanta
Pe site din 25.10.2023
Ultima activitate 10.05.2024
- 4 anunturi
-
Competente necesare: -Aptitudini bune de comunicare; -Atenție distributivă; -Aptitudini de lucru în echipă; -Cunoștințe minime de operare PC; -Punctualitate; -Aptitudini de a lucra cu documente; -Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Descrierea jobului: -Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; -Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; -Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; -Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; -Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; -Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; -Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; -Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; -Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; -Intocmeste necesarul de acte si materiale. -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Competente necesare: -Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă; -Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate şi angajament; -Experienţă pe un post similar; -Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului -Administrează şi coordonează activitatea de întreţinere, reparaţii şi exploatare a maşinilor şi utilajelor din cadrul flotei societăţii; -Asigură distribuirea şi eficientizarea mijloacelor de mecanizare şi auto în şantiere; -Asigură prin control desfăşurarea planurilor de mentenantă prin înregistrarile efectuate cât şi prin verificări directe ale operaţiilor şi înregistrărilor; -Răspunde de efectuarea reparaţiilor la standarde de calitate cerute şi de funcţionarea utilajelor numai cu AMC-uri metrologate conform legii; -Conduce monitorizarea GPS; -Urmăreşte consumurile de carburant şi transmite centralizatoarele către departamentul responsabil; -Răspunde de gestionarea stocurilor de materiale din domeniul de referinţă. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Responsabilitati si sarcini: - Cunoaste si va respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice, in trafic intern de marfuri; - Planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transport; - Administreaza flota auto; - Coordoneaza si supravegheza activitatea conducatorilor auto; - Programeaza si optimizeaza rute; - Urmareste modul de intretinere si exploatare a masinilor, starea tehnica si de curatenie; - Stabileste necesarul de piese de schimb si consumabile auto; - Pastreaza legatura cu autoritatile rutiere si furnizorii relevanti; - Obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehicule; - Reprezentarea societatii in raport cu ARR, RAR, Politie; - Preluarea cererilor de oferte si a comenzilor din partea clientilor; - Primirea si confirmarea comenzilor de transport; - Gasirea solutiilor optime de desfasurare a transporturilor si comunicarea solutiilor alese catre clienti; - Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; - Optimizeaza costurilor legate de transport; - Realizarea rapoartelor de activitate si prognozarea cheltuielilor aferente departamentului.; -Pregateşte documentaţiile necesare înmatriculării, inspecţiei tehnice periodice, asigurările obligatorii, Casco şi licenţa de transport, pentru autocamioane şi autoturisme; -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Candidatul Ideal: absolvent al Facultatii de Constructii (CFDP); - Cunostinte avansate de EXCEL; -Cunostinte minime de topografie, devize, AUTOCAD; cunoasterea si respectarea standardelor și normativelor in vigoare; Experiență minim 3 ani în execuția de lucrări de drumuri respectiv în managementul, coordonarea și gestionarea proiectelor de infrastructură rutieră Detine bune abilitati de comunicare si orientare pentru rezolvarea diverselor situatii aparute in pe parcursul proiectului; Resposabil si implicat. - Permis de conducere, categoria B; Descrierea jobului: - Urmarirea executiei lucrarilor pe santier din punct de vedere al calitatii, cantitatii si respectarea termenelor de executie; - Participă la verificarea calităţii lucrărilor la principalele faze de execuţie stabilite prin normele, reglementările şi normativele tehnice şi semnează procesele verbale de atestare a calităţii; - Verifică respectarea utilizării în execuţie numai a produselor de construcţii cu certificate de conformitate, declaraţii de conformitate sau agrementate tehnic; - Cunoştinţe legate de materiale, metode, instrumente utilizate în construirea sau repararea unor structuri cum ar fi şosele sau autostrăzi; - Coordonarea activităților de producție în vederea realizării lucrărilor în condiții de eficiență tehnico-economică și de calitate. - Intretinerea relatiilor cu beneficiarii; - Deplasari in santierele companiei; - Verifica si semnează documentațiile întocmite; Beneficii: - Salariu motivant raportat la experiență și nivelul cunoștințelor; - Mediu de lucru dinamic și profesionist; - Contract de munca pe perioada nedeterminată; - Posibilitate de dezvoltare profesionala; Pentru detalii va rugam sunati la nr de telefon de mai jos.
Utilizatori pe care SC SERCONSTRUCT ROADS SRL îi urmărește
Informații utile
© 2024 Romjob.ro
24.05.09.86c4900