Anunțuri
Locuri de munca Iasi Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher ,fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu de 2500 cu contract de munca. Contactati W.app pt informații.
-
Promovat
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: Experienta anterioara este un plus; Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Promovat
O companie mare de apărare angajează lucrători necalificați pentru a lucra în producția pe linie de fabricație din fabrică. Candidatul ideal este sănătos, în formă, munca implică multe ore de stat în picioare pe linia de producție, într-un mediu natural (sală hangar). Echipamentul de protecție și îmbrăcămintea vor fi furnizate de către angajator pentru a proteja împotriva zgomotului și a contactului cu substanțe periculoase (ne-toxice). Atât bărbații, cât și femeile sunt binevenite. Candidații selectați trebuie să prezinte un cazier judiciar curat și să confirme că nu utilizează și nu au utilizat substanțe halucinogene, psihotrope sau substanțe care afectează în vreun fel capacitatea de raționament și acțiune. Munca se desfășoară în schimburi, inclusiv în schimbul de noapte și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Perioada minimă de contract este de 12 luni, cu un perioadă de probă de trei luni. Salariul este cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate. Transportul aerian și terestru, cazarea în Israel, concediul plătit, îmbrăcămintea, echipamentul, mesele la locul de muncă și pensia sunt oferite candidaților selectați. Lucrătorii de succes vor avea, de asemenea, posibilitatea de a avansa către poziții de conducere care implică mai multă responsabilitate. Pentru a programa un interviu telefonic, trimiteți-vă numele la sau contactați-ne prin email la
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma adimistrare imobile angajeaza tehnician mentenanta pentru intretinere cladiri. Cerinte : Permis categoria B Diploma calificare(instalator ,frigotehnist,electrician)
-
Societate de construcții angajează dulgheri, fierari și zidari. Plata se face la două săptămâni.
-
Dacă deții atestat transport alternativ sau încă nu, te așteaptam la casa Sindicatelor parter camera 4 la școala de șoferi Amigo art sa discutam pașii de urmat pentru a veni in flota noastră. Te așteptăm de luni până vineri între orele 9 și 16. Condiții obligatorii: 21 ani împliniți și 2 ani vechime permis categoria B.
-
Candidatul Ideal Studii superioare in domeniul constructiilor (cai ferate, drumuri si poduri); Experienta in studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) si intocmirea ofertelor complete, tinand cont de cerinte; Cunostinte pachet Office, cunoasterea programelor devize constructii, constituie un avantaj; Cunostinte legislative in domeniu; Bune abilitati de organizare; Comunicare persuasiva; Responsabilitate, seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, loialitate; Experienta: minim 2 anI. Descrierea jobului Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), inclusiv eligibilitate; Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte ; Intocmirea documentatiei complete pentru participarea la licitatii publice; Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata; Intocmire grafice de executie, cash flow; Intocmirea Planului Calitatii pentru documentatie/santier cu includerea Planurilor de Control Calitate precum si intocmirea oricaror alte documentatii necesare pentru dosarul de oferta; Elaborarea, conducerea si verificarea componentelor tehnice ale proiectelor; Intocmirea listelor de cantitati, devizelor pe obiect si a devizelor generale in conformitate cu legislatia in vigoare si documentatii tehnice de constructii si instalatii si cerintele licitatiei: Descrierea companiei Enviro Construct, o firmă cu accent pe construcții drumuri și poduri.
-
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 2. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 3. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 4. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai, produse bio etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Piața Unirii. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa: https://www.hrdesignconsulting.ro/gdpr/informare-prelucrare-date-pentru-recrutare-personal/
-
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să rezolvi probleme și să previi apariția lor *să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin 2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu 3. Te asiguri că produsele expuse nu au ambalaje deteriorate sau nu sunt expirate 4. Organizezi stocul de marfă în depozitul magazinului și efectuezi inventarul periodic (lunar și ad-hoc) 5. Ambalezi produsele care sunt apoi livrate către clienți 6. Asiguri necesarul de cutii, pungi etc. pentru ambalare și livrare către clienți 7. Pregătești pachetele coletele pentru livrările provenite din comenzile online 8. Deservești în paralel cele două locații ale magazinului (Nicolina și Centru) Programul de lucru este de 40 ore săptămână, în magazinele aflate în Iași, într-un mediu de lucru plăcut, optim pentru atingerea performanței. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.
-
-
Meseria ta, este pasiunea ta? Daca ești sociabil iți place să oferi sfaturi, dar să ai și rezultate, vino alături de noi! Căutăm un coleg/colegă care să întregească echipa noastră! Candidatul ideal: Studii medii absolvite; Persoana dinamica, comunicativa, cu initiativa si spirit de echipa; Deschidere spre relationare cu clientii; Experienta in domeniul comercial poate fi un avantaj. Descrierea jobului: Aranjează produsele în raft și răspunde de alimentarea permanentă a raionului Lipește etichete și coduri de bare pe produsele recepționate Cunoaște magazinul și produsele din zona sa de responsabilitate Scanează produsele și încasează sau informează de mijloacele de plata. Se asigură de aprovizionarea corectă și completă a standului cu produse; Asigurare curățenia în raion și aspectul commercial; Oferă clienților informații despre produsele comercializate; Preia comanda clientului aplicând tehnicile de vânzare și ambalare; Asigură buna funcționare și curățenia echipamentelor de lucru; Ce te vă face să te bucuri de viață în Auchan? Pachetul de remunerație (salariul competitiv, bonuri de masa, prima de Paste și de Crăciun, prima de vacanta, prime de performanta) Prime pentru evenimentele deosebite din viața ta Zilele de concediu de odihnă suplimentare în creștere în funcție de vechime Ziua liberă de ziua ta de naștere Asigurarea de sănătate Asigurarea de viață, Asigurarea stomatologică Mediul de lucru plăcut, în care te simți respectat/a și apreciat/a Colegii minunați, alături de care vei simți cu adevărat ce înseamnă să te și distrezi la muncă Multiplele oportunități de formare, dezvoltare, job rotations și evoluție ierarhică într-o companie în care cultura organizației este bazată pe valori precum Încrederea, Deschiderea, Excelența și care pune în centrul preocupărilor constante emoțiile angajaților săi Te provoacă această oportunitate? Te regăseșți în tot ce ti-am povestit mai sus ? Aplică acum!
-
Casa Auto angajeaza consilier receptie service pentru locatia de la Letcani. Cerinte: - Studii superioare finalizate, în domeniul tehnic; - Bune abilităti de operare PC (Word, Excel, Internet); - Dinamism, seriozitate, corectitudine si o bună organizare a activitătilor si a timpului; - Responsabilitate si precizie în respectarea termenelor în relatiile cu clientii externi si interni; - Cunoasterea programelor de piese auto; - Experientă pe o pozitie similară cel putin 2 ani, constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Receptionarea si inspectia preliminară a autovehiculelor în service, în vederea identificării problemelor tehnice semnalate de către clienti; - Prezentarea serviciilor si a facilitătilor de service, în vederea vânzării produselor de service ale companiei; - Consilierea permanentă a clientilor privind modul de desfăsurare al reparatiei si consilirea clientilor privind lucrările care sunt recomandate pentru remedierea defectiunilor autoturismului; - Estimarea costurilor comenzii si transmiterea lor către client; - Programarea autoturismelor în atelier si asigurarea încărcării optime a acestuia; - Întocmirea actelor necesare efectuării lucrărilor de reparatii si întretinere în service; - Identificarea si lansarea comenzilor de piese necesare service-ului către furnizori. Beneficii: Pachet salarial atractiv; zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere; tichete de masă; tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun; training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală, asigurare privată de sănătate. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Angajez curieri tazz rog seriozitate pentru cei interesanti salarile se dau săptămânal pentru mai multe detalii la tel.
-
Meseria ta, este pasiunea ta? Dacă pentru tine meseria nu este doar o sarcină tehnică care se rezumă la efectuarea întocmai a unor reţete, ci şi la plăcerea de a manevra ingredientele si de a crea o bucurie a gustului, locul tău este printre noi! Candidatul Ideal Persoană creativă, responsabilă, cu spirit de echipa, disponibilitate pentru lucrul în ture Pasiune pentru meseria sa Experiența minim 2 ani în activitate Studii: 10 clase și scoala profesionala de profil sau o diplomă de calificare Responsabilitati: participă la fabricarea produselor proaspete și a specialităților, respectă rețetele de fabricație, se asigură că există o gamă variată, atrăgătoare și calitativă a produselor ce urmează sa fie comercializate. Noi oferim: Pachetul de remunerație (salariul competitiv, bonuri de masă, prima de Paste și de Crăciun, prima de vacanța, prime de performanță) Prime pentru evenimentele deosebite din viața ta Zilele de concediu de odihnă suplimentare în creștere în funcție de vechime Ziua liberă de ziua ta de naștere Asigurarea de sanatate Asigurarea de viață, Asigurarea stomatologică Mediul de lucru plăcut, în care te simți respectat a si apreciat a Colegii minunati, alături de care vei simți cu adevărat ce înseamnă sa te și distrezi la munca Multiplele oportunități de formare, dezvoltare, job rotations și evolutie ierarhică într-o companie în care cultura organizației este bazată pe valori precum Încrederea, Deschiderea, Excelentă și care pune în centrul preocupărilor constante emoțiile angajatilor sai Te provoacă aceasta oportunitate? Te regăsești în tot ce ți-am povestit mai sus ? Aplică acum !
-
ANUNȚ DE ANGAJARE: Vanzator D2D - Orange Salut, comunitatea Facebook! Orange caută pasionați de tehnologie și comunicare pentru a se alătura echipei noastre de vânzări D2D (ușă la ușă)! Ce căutăm? Persoane dinamice, cu spirit de inițiativă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Experiență anterioară în vânzări sau în domenii similare (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie). Ce oferim? Salariu competitiv + bonusuri de performanță; O echipă prietenoasă și un mediu de lucru plăcut; Oportunități de formare și dezvoltare în cadrul unei companii de top. Responsabilități: Abordarea clienților în mod direct. Prezentarea și vânzarea serviciilor și produselor Orange; Menținerea unei baze de date cu clienții și urmărirea feedback-ului acestora. Vrei să fii parte din lumea Orange și să te alături unei echipe tinere și dinamice? Trimite-ne CV-ul tău la [] sau suna la numărul de telefon . Dacă cunoști pe cineva care se potrivește profilului, te rugăm să dai share la acest anunț! #Orange #Job #Vanzari #D2D #AlaturaTeEchipei Misiunea noastră este să conectăm oamenii la ceea ce contează cel mai mult pentru ei. Alătură-te și tu!
-
Angajez confectionera. Salariu motivant, program de lucru flexibil. Zona Galata-Mircea.
-
sc ..srl magazin alimentar angajează vânzătoare -contract de munca la 8h - program in 2 ture -zona tatarasi langa ateneul de spectacole pentru relatii puteti suna ,sau direct la magazin Rog seriozitate
-
Angajam agenti de securitate Conditii: -studi ,minim 8 clase -certificat si atestat profesional in meseria de Agent Securitate, -in lipsa certificatului, oferim posibilitatea scolarizarii in cadrul propriului nostru Centru de formare profesionala, -experienta pe un post similar - constituie avantaj, spirit de observatie dezvoltat si atentie distributiva, -disponibilitatea de a lucra in ture. Beneficii: -conditii salariale foarte avantajoase, -salariu maxim in piata de profil, -bonusuri de performanta, -siguranta locului de munca, -training de specialitate pentru o cat mai buna - adaptare la specificul activitatii, -program de lucru flexibil, -reale posibilitati de promovare.
-
Angajam agenti de securitate, dispecer -Conditii: -studii ,minim 8 clase -certificat si atestat profesional in meseria de Agent Securitate, -in lipsa certificatului, oferim posibilitatea scolarizarii in cadrul propriului nostru Centru de formare profesionala, -experienta pe un post similar - constituie avantaj, spirit de observatie dezvoltat si atentie distributiva, -disponibilitatea de a lucra in ture. Beneficii: -conditii salariale foarte avantajoase, -salariu maxim in piata de profil, -bonusuri de performanta, -siguranta locului de munca, -training de specialitate pentru o cat mai buna - adaptare la specificul activitatii, -program de lucru flexibil, -reale posibilitati de promovare.
-
Societate, angajează montator tamplarie PVC uși interior din lemn, uși metalice. Salarizare motivantă, avantaje suplimentare pentru cei cu experienta in domeniu.Tel
-
Angajam General Assistant. O persoana pentru: bucatarie (mic dejun si cina), ajutor bucatarie kp, curatenie camere, intretinere etc. Cu experienta sau fara experienta in domeniu. Nu este necesara limba engleza. Se munceste full-time (8-10h zi; 6 zile saptamana). Cazarea este inclusa (camera personala cu baie proprie). Locul de munca este in Scotia. Salariul incepand de la 12 ora in functie de calificare si experienta. Cautam persoane curate, dinamice, flexibile si respectuoase. Nu suntem agentie, interviul si angajarea se face direct cu hotelul, contract de munca pe perioada nedeterminata, cu o perioada de proba de trei luni. Pentru a aplica, sunati sau mesaj: Multumesc
-
Restaurant cu autoservire situat in Iasi-Lunca Cetatuii angajeaza bucatareasa cu experienta in special in preparatele cu specific romanesc si pizzer. Pentru mai multe detalii va rugam apelati la nr de tel: