AKRO SRL
Telefon validat
Brasov Brasov
Pe site din 08.11.2023
Ultima activitate 10.05.2024
- 3 anunturi
-
Anunț de recrutare Inginer Ofertare AKRO angajează Inginer Ofertare Cine suntem noi? AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor. Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate. Ești proactiv și dornic să lucrezi în domeniul tratării apei? Vino în echipa noastră în rolul de: Inginer Ofertare. Misiunea postului: În acest rol vei promova soluțiile tehnice personalizate ca urmare a suportului tehnic oferit clienților companiei. Vei lucra în subordinea Directorului Tehnic, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time Ce vei face la AKRO: Interacționezi telefonic, oferi consultanță tehnică și întocmești oferte de preț clienților noștri, în concordanță cu nevoile acestora. Porți discuții tehnice și plasezi comenzi către furnizorii externi. Urmărești respectarea și finalizarea procesului de vânzare, găsind noi modalități de îmbunătățire a acestuia. Întocmești situații și rapoarte referitoare la comenzile primite de la clienți. Contribui la dezvoltarea și eficientizarea continuă a responsabilităților principale propunând soluții și proceduri cuantificabile și realizabile. Ne dorim ca viitorul nostru coleg ă: Să cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri Să aibă abilități tehnice, sau să fie absolvent de Universitate tehnică ( experienta in domeniul instalațiilor prezinta un avantaj la angajare) . Să dețină abilități excelente de comunicare, fiind capabil să discute cu clienți noștri cu amabilitate și profesionalism; Să fie o persoană organizată și perseverentă în gestionarea sarcinilor de lucru, angajată să depună eforturi suplimentare pentru a atinge rezultate excelente; Să fie dispus să învețe și să se dezvolte continuu, contribuind astfel la creșterea echipei noastre; Noi îți oferim cu drag: Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele despre tratarea apei. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!
-
AKRO angajează Asistent Manager Cine suntem noi? AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor. Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii, ce manifești multă empatie în relațiile interpersonale, atunci vino în echipa noastră în rolul de: Asistent Manager. Misiunea postului: În acest rol vei contribui la buna gestionare a activităților administrative și de secretariat ale companiei. Vei lucra în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time Locație: Birou, Brașov Ce vei face la AKRO: Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative: gestionarea corespondenței electronice, evidențelor suport pentru departamentele companiei, efectuarea comenzilor necesare. Asiguri fluxul de informații, documente și comunicare dintre departamentele companiei și către clienți sau furnizori. Îndeplinești sarcini ce țin de planificări ședințe, rezervări, publicare anunțuri, distribuirea internă a documentelor. Informezi în permanență Managerul General în legătură cu derularea proiectelor și finalizarea sarcinilor. Ce ne dorim de la tine: Deții excelente abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori. Ești proactiv ă și să aibă capacitatea de organizare a timpului de lucru și a sarcinilor aferente. Ești o persoană atent ă la detalii, orientat ă către obținerea de rezultat și să manifeste dorință de învățare permanentă. Ai experiență de minim 1 an într-un post similar, bune cunoştinţe ale limbii engleze, operare în Microsoft Office. Noi îți oferim cu drag: Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Training specializat pentru a te dezvolta personal și profesional. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: www.akro.ro Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!
-
Spectra Professional UV Solutions este în căutarea unui profesionist dedicat și dornic să livreze soluții inovatoare clienților, care să se alăture echipei noastre în rolul de Agent vânzări B2B. De ce să vii la noi? De peste 10 ani, Spectra Professional UV Solutions oferă consultanță, echipamente și accesorii pentru dezinfecția apei, aerului și a suprafețelor Împreună cu echipa noastră, misiunea noastră este să oferim clienților noștri cele mai bune soluții UV pentru dezinfecția fiecărui mediu cu care se poate intra în contact. Credem în excelență operațională atunci când livrăm soluții la cele mai înalte standarde de calitate, dedicare permanentă, prin susținerea unui mediu orientat către găsirea de soluții creative și responsabilitate socială, folosind soluții ce nu provoacă daune și au impact pozitiv asupra mediului înconjurător. Află mai multe despre noi www.spectra.ro și pe paginile noastre de Linkedin și Facebook. Misiunea rolului este de a contribui direct la atingerea obiectivelor de vânzări, precum și la buna relaționare a companiei cu partenerii și clienții săi, urmând procedurile existente. Postul se află în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time, cu prezență fizică la biroul din Brașov Responsabilitățile postului sunt: Prospectarea pieței, identificarea și contactarea potențialilor clienți. Evaluarea nevoilor, prezentarea și promovarea soluțiilor tehnice ale companiei. Operarea comenzilor către furnizori în sistemul intern CRM și livrarea acestora către clienții. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și noi. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări și creșterea cotei de piață. Căutăm coleg ă care să: Aibă experiență de minim 2 ani în domeniul vânzărilor B2B de soluții tehnice (constituie un avantaj cele în domeniul HVAC). Cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri. Dețină abilități excelente de comunicare și negociere. Dorească să lucreze într-un mediu dinamic, având capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte. Dețină permis categoria B pentru deplasările ocazionale la clienții noștri. Oferim: Un loc de muncă într-o companie solidă, care asigură un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Plan de integrare personalizat, training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele în domeniul tehnologiei UV, condiții și instrumente de lucru moderne. Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă. Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Vino alături de noi, în echipa SPECTRA!
Utilizatorii care îl urmăresc pe AKRO SRL
Utilizatori pe care AKRO SRL îi urmărește
Informații utile
© 2024 Romjob.ro
24.05.16.7a2122d