Asistent Mnager
Specificații
Descriere
AKRO angajează Asistent Manager
Cine suntem noi?
AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor.
Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate.
Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii, ce manifești multă empatie în relațiile interpersonale, atunci vino în echipa noastră în rolul de: Asistent Manager.
Misiunea postului: În acest rol vei contribui la buna gestionare a activităților administrative și de secretariat ale companiei. Vei lucra în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente.
Durata contractului: nedeterminată
Program de lucru: full time
Locație: Birou, Brașov
Ce vei face la AKRO:
Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative: gestionarea corespondenței electronice, evidențelor suport pentru departamentele companiei, efectuarea comenzilor necesare.
Asiguri fluxul de informații, documente și comunicare dintre departamentele companiei și către clienți sau furnizori.
Îndeplinești sarcini ce țin de planificări ședințe, rezervări, publicare anunțuri, distribuirea internă a documentelor.
Informezi în permanență Managerul General în legătură cu derularea proiectelor și finalizarea sarcinilor.
Ce ne dorim de la tine:
Deții excelente abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori.
Ești proactiv ă și să aibă capacitatea de organizare a timpului de lucru și a sarcinilor aferente.
Ești o persoană atent ă la detalii, orientat ă către obținerea de rezultat și să manifeste dorință de învățare permanentă.
Ai experiență de minim 1 an într-un post similar, bune cunoştinţe ale limbii engleze, operare în Microsoft Office.
Noi îți oferim cu drag:
Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă
Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră.
Training specializat pentru a te dezvolta personal și profesional.
Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală.
Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați.
Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării.
Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare:
Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul:
www.akro.ro
Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!