Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Asistent administrativ cu experiență în Smartbill (sau altă aplicație contabilă)

Descriere generală: Companie stabilă angajează asistent administrativ cu atribuții în zona contabilității primare și operării aplicației Smartbill. Postul presupune activități de facturare, recepție marfă și organizare documente contabile. Responsabilități: Emiterea și gestionarea facturilor cu ajutorul unei aplicații contabile Înregistrarea notelor de recepție a mărfii (NIR) Organizarea fizică și digitală a documentelor contabile (facturi, avize, dosare) Colaborarea cu departamentul contabil pentru verificarea și transmiterea documentelor Cerințe: Experiență în utilizarea aplicației SmartBill sau unei aplicații contabile Cunoștințe de contabilitate primară (facturi, avize, NIR-uri) Atenție la detalii, rigoare și capacitate de organizare Seriozitate, autonomie și respectarea termenelor Beneficii: Mediu de lucru stabil și profesionist Program de lucru full-time Pachet salarial motivant, corelat cu experiența Posibilitate de dezvoltare profesională Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de e-mail: Candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.

Sector 6, Bucuresti