Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Trimite mesaj
CV-ul tău nu este complet

Completează-ți CV-ul în doar câteva minute.

După completarea CV-ului vei putea aplica rapid la job-uri cu un singur click.

Completează CV

Trimite mesaj
Aplică cu CV
Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Asistent administrativ cu experiență în Smartbill (sau altă aplicație contabilă)

Valabil din 11/5/2025 10:01:34 AM
Specificații
Numele companiei
HBS
Profesie
facturist
Tip job
full time
Descriere
Descriere generală:
Companie stabilă angajează asistent administrativ cu atribuții în zona contabilității primare și operării aplicației Smartbill. Postul presupune activități de facturare, recepție marfă și organizare documente contabile.

Responsabilități:
Emiterea și gestionarea facturilor cu ajutorul unei aplicații contabile
Înregistrarea notelor de recepție a mărfii (NIR)
Organizarea fizică și digitală a documentelor contabile (facturi, avize, dosare)
Colaborarea cu departamentul contabil pentru verificarea și transmiterea documentelor

Cerințe:
Experiență în utilizarea aplicației SmartBill sau unei aplicații contabile
Cunoștințe de contabilitate primară (facturi, avize, NIR-uri)
Atenție la detalii, rigoare și capacitate de organizare
Seriozitate, autonomie și respectarea termenelor

Beneficii:
Mediu de lucru stabil și profesionist
Program de lucru full-time
Pachet salarial motivant, corelat cu experiența
Posibilitate de dezvoltare profesională

Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de e-mail:
Candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.

ID anunț: 1760638576

Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică cu CV