Asistent administrativ
Firma de administrare condominii caută o persoană organizată si responsabilă pentru postul de Asistent Administrativ. Responsabilități: Organizare și arhivare documente contabile si administrative; Relația cu clienții telefon, email; preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; Preluarea, inregistrarea, distribuirea catre persoanele implicate a mesajelor primite de la clienti, indosarierea si arhivarea corespondentei; Redactarea corespondentei necesara desfasurarii activitatii zilnice; Asigurarea transmiterii documentelor prin posta si e-mail; Actualizarea bazei de date a documentelor; ordonarea si printarea dosarelor; Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; Asigurarea suportului administrativ pentru ceilalti colegi. Cerințe: Experiență în activități administrative back-office (reprezinta un atuu, dar nu este definitorie); Cunoștințe Word Excel Outlook; Cunostinte minime de contabilitate primara; Atenție la detalii, organizare foarte bună, comunicare eficientă; Capacitatea de a lucra autonom, seriozitate și responsabilitate; Capacitate de a respecta termene limita. Oferim: Mediu de lucru stabil, prietenos și orientat spre dezvoltare. Salariu motivant; Programul de lucru este de luni până vineri, între 09:00 și 17:30. Nu se lucreaza sambata si duminica, se respecta sarbatorile legale. Locatia sediului: Sector 2
Sector 2, Bucuresti
14 decembrie