Asistent administrativ
Specificații
Numele companiei
Andreea Coman
Tip job
full time
Descriere
Firma de administrare condominii caută o persoană organizată si responsabilă pentru postul de Asistent Administrativ.
Responsabilități:
Organizare și arhivare documente contabile si administrative;
Relația cu clienții telefon, email; preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
Preluarea, inregistrarea, distribuirea catre persoanele implicate a mesajelor primite de la clienti, indosarierea si arhivarea corespondentei;
Redactarea corespondentei necesara desfasurarii activitatii zilnice;
Asigurarea transmiterii documentelor prin posta si e-mail;
Actualizarea bazei de date a documentelor; ordonarea si printarea dosarelor;
Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
Asigurarea suportului administrativ pentru ceilalti colegi.
Cerințe:
Experiență în activități administrative back-office (reprezinta un atuu, dar nu este definitorie);
Cunoștințe Word Excel Outlook;
Cunostinte minime de contabilitate primara;
Atenție la detalii, organizare foarte bună, comunicare eficientă;
Capacitatea de a lucra autonom, seriozitate și responsabilitate;
Capacitate de a respecta termene limita.
Oferim:
Mediu de lucru stabil, prietenos și orientat spre dezvoltare.
Salariu motivant;
Programul de lucru este de luni până vineri, între 09:00 și 17:30. Nu se lucreaza sambata si duminica, se respecta sarbatorile legale.
Locatia sediului: Sector 2
Raportează
Responsabilități:
Organizare și arhivare documente contabile si administrative;
Relația cu clienții telefon, email; preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
Preluarea, inregistrarea, distribuirea catre persoanele implicate a mesajelor primite de la clienti, indosarierea si arhivarea corespondentei;
Redactarea corespondentei necesara desfasurarii activitatii zilnice;
Asigurarea transmiterii documentelor prin posta si e-mail;
Actualizarea bazei de date a documentelor; ordonarea si printarea dosarelor;
Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
Asigurarea suportului administrativ pentru ceilalti colegi.
Cerințe:
Experiență în activități administrative back-office (reprezinta un atuu, dar nu este definitorie);
Cunoștințe Word Excel Outlook;
Cunostinte minime de contabilitate primara;
Atenție la detalii, organizare foarte bună, comunicare eficientă;
Capacitatea de a lucra autonom, seriozitate și responsabilitate;
Capacitate de a respecta termene limita.
Oferim:
Mediu de lucru stabil, prietenos și orientat spre dezvoltare.
Salariu motivant;
Programul de lucru este de luni până vineri, între 09:00 și 17:30. Nu se lucreaza sambata si duminica, se respecta sarbatorile legale.
Locatia sediului: Sector 2
ID anunț: 1765721363
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!