Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
 ! Centrul Calla Oradea angajează ASISTENT MEDICAL
1

! Centrul Calla Oradea angajează ASISTENT MEDICAL

! Centrul Calla Oradea angajează ASISTENT MEDICAL Suntem în căutarea unui asistent medical generalist dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre medicale. Dacă îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic și să ai o contribuție semnificativă în îngrijirea pacienților, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Cerințe: Cunoștințe lucru cu Word, Excel, Internet, email; Experiența într-o poziție similară reprezintă avantaj (call center, casierie, receptie, secretariat); Aspect fizic plăcut. Condiții: Minim studii liceale; Abilități comunicare și amabilitate; Limba maghiară și engleză pot constitui avantaj; CV atașat, cu fotografie recentă. Responsabilități: Preia apelurile telefonice, realizează programări și oferă informații pacienților; Menține arhivele, completează documentele specifice și le păstrează în ordine; Acordă asistență personală, asistență informațională pacienților; Este responsabil de buna desfășurare a activităților de primire a pacienților, sau a reprezentanților acestora, asigurând o atmosferă profesională și competentă; Verifică toată corespondența intrări-ieșiri (poștală, e-mail, note telefonice); Atribuții de casierie (transmite tarife, înregistrează plăți cash card etc,). Ce oferim: Condiții de lucru într-un mediu dinamic; Salariu fix competitiv; Punct de lucru: Oradea Așteptăm CV-urile voastre pe adresa de email: . . . Centrul Calla Oradea: - inclusiv prin aplicația WhatsApp - Laboratorul de Reproducere Umană Asistată Str. C. A. Rosetti nr. 1, Oradea

Oradea, Bihor

 ! Centrul Calla Oradea angajează RECEPȚIONERĂ
1

! Centrul Calla Oradea angajează RECEPȚIONERĂ

! Centrul Calla Oradea angajează RECEPȚIONERĂ Cerințe: Cunoștințe lucru calculator (Word, Excel, Internet, email); Experiență într-o poziție similară reprezintă avantaj (call center, casierie, receptie, secretariat); Aspect fizic plăcut. Condiții: Minim studii liceale; Abilități comunicare și amabilitate; Limba maghiară și engleză pot constitui avantaj; CV atașat, cu fotografie recentă. Responsabilități: Preia apelurile telefonice, realizează programări și oferă informații pacienților; Menține arhivele, completează documentele specifice și le păstrează în ordine; Acordă asistență personală, asistență informațională pacienților; Este responsabil de buna desfășurare a activităților de primire a pacienților, sau a reprezentanților acestora, asigurând o atmosferă profesională și competentă; Verifică toată corespondența intrări-ieșiri (poștală, e-mail, note telefonice); Atribuții de casierie (transmite tarife, înregistrează plăți cash card etc,). Ce oferim: Condiții de lucru într-un mediu dinamic; Salariu competitiv; Beneficii extrasalariale: bonuri de masă, bonusuri de performanță. Punct de lucru: Oradea Așteptăm CV-urile voastre pe adresa de email:

Oradea, Bihor