Cerințe: Cunoștințe lucru calculator (Word, Excel, Internet, email); Experiență într-o poziție similară reprezintă avantaj (call center, casierie, receptie, secretariat); Aspect fizic plăcut.
Condiții: Minim studii liceale; Abilități comunicare și amabilitate; Limba maghiară și engleză pot constitui avantaj; CV atașat, cu fotografie recentă.
Responsabilități: Preia apelurile telefonice, realizează programări și oferă informații pacienților; Menține arhivele, completează documentele specifice și le păstrează în ordine; Acordă asistență personală, asistență informațională pacienților; Este responsabil de buna desfășurare a activităților de primire a pacienților, sau a reprezentanților acestora, asigurând o atmosferă profesională și competentă; Verifică toată corespondența intrări-ieșiri (poștală, e-mail, note telefonice); Atribuții de casierie (transmite tarife, înregistrează plăți cash card etc,).
Ce oferim: Condiții de lucru într-un mediu dinamic; Salariu competitiv; Beneficii extrasalariale: bonuri de masă, bonusuri de performanță. Punct de lucru: Oradea Așteptăm CV-urile voastre pe adresa de email:
ID anunț: 1738162689
Raportează
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!