Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-09-30-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ANGAJAM cu contract de munca permanent, Vanzatoare ( Casier lucrator comercial)Cluj Napoca ( lombului )Magazin mic Norma 8 ore, 2schimburi un wechend da unul nu . Pachet salarial 3200net salariu + bonuri de masa550lei decont transport - contract de munca, salariu atractiv, Cei interesati sa lase un mesaj pe whatsapp, de telefon
-
Promovat
Busbetrieb Josef Ettenhuber GmbH Suntem cea mai mare companie privată de autobuze din asociația de transport din München și angajăm constant șoferi de autobuz cu permis de conducere clasa D, si atestat transport persoane pentru următoarele locații: Feldkirchen München (cod poștal 85622) Brunnthal München (cod poștal 85649) Glonn Ebersberg (cod poștal 85625) Firma detine : Flotă modernă de autobuze cu o vârstă medie de 3,5 ani Ateliere proprii, instalatii sanitare proprii, spalatorii proprii pentru autobuze, statii alimentare proprii. dispeceri ce vorbesc românește in biroul nostru de personal se vorbește limba română Plătim 16,24 Euro brut pe ora, ca salariul de bază ( incepand cu 1 mai 2024 se plateste 17,14 Euro brut pe ora) la care se mai adauga următoarele sporuri: 20% spor pentru ore suplimentare (de la 167 de ore) 25% spor de noapte * 50% spor de duminica * 100% spor pentru zile de sarbatoare legala * Indemnizație de 0,75 EUR pe oră (pentru program format din doua schimburi pe zi) * Aceste sporuri nu se impoziteaza. Cursele goale sunt plătite de la garaj pana la linie si de la linie la garaj. Spălarea exterioară și realimentarea autobuzului este plătită Perioada de invatare a traseelor este platita integral (in timp vei invata maximum 7 trasee) O data pe săptămână curățenia interioară a autobuzului, este facuta de către o firma specializata de curățenie Se ofera cursuri gratuite pentru prelungirea permisului si a atestatelor. Concediu de odihna, de 30 zile pe an, plătit. Contractul de munca este pe perioada nedeterminata, se face direct cu firma Busbetrieb Josef Ettenhuber GmbH. Primele 3 luni din contract sunt luni de proba. Se asigura: asigurari de sănătate, asigurările sociale, etc. Angajatul are toate drepturile si beneficiile unui angajat in Germania. Angajatii cu copii pot obtine alocatie pentru copiii aflati in tara. Firma poate oferi cazare pentru șoferi, la preturi cuprinse intre 330 si 500 euro pe luna. Se ofera asistență la deschiderea unui cont bancar, inregistrare adresa, clasa de impozitare corectă și declarația fiscală anuală. Cunoasterea limbii germane nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Se cere permis categoria D, atestat transport persoane valabile, nu mai vechi de 5 ani. Se cere si se ofera seriozitate maxima. Salariul standard pentru 167 de ore este de 2712 Euro brut. Se garanteaza 200 ore in fiecare luna, salariul brut fiind de peste 3.400 Euro. De la 1mai pentru 200 ore lucrate salariul brut este de 3600 Euro. Pentru cei interesati sa lucreze mai multe ore suplimentare, acest lucru este posibil si se va discuta personal la angajare. Toate cifrele sunt pentru salariul brut (inclusiv impozit). Fiecare muncitor din Germania trebuie să plătească aproximativ 30% din asigurările sociale (impozit pe salariu, asigurări de sănătate, asigurări de pensie, asigurări de șomaj, etc.) După deducerea tuturor taxelor si impozitelor, in medie un șofer de autobuz poate câștiga dupa cum urmeaza: - pana la 1 mai 2024, pentru 200 de ore lucrate (căsătorit și un copil) - aproximativ 3.400 Euro brut = net: aproximativ 2.570 Euro - dupa 1 mai 2024, pentru 200 de ore lucrate (căsătorit și un copil) - aproximativ 3.600 Euro brut = net: aproximativ 2.700 Euro In lunile mai si noiembrie 2024 firma acorda un ajutor de inflatie neimpozabil in valoare de 350 Euro. Daca esti interesat si doresti sa obtii relatii suplimentare, acestea pot fi obtinute la tel: zero,zero,patru,noua,unu,cinci,unu,șase,trei,patru,șapte,zero, șapte ,trei,noua - Adrian Zait Josef Ettenhuber GmbH, Am Hochrain 2, 85625 Glonn
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
SC Prodimar Instalatii SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Bogdan Voda, Nr. 12, Sector 1, ANGAJEAZA INSTALATORI. Cerinte: -cunostinte tehnice in domeniu - seriozitate si implicare Oferim: -salariu atractiv si la timp -program de lucru 8 ore de luni pana vineri
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.Suntem printre cei mai importanți producători de sisteme complete de acoperişuri, garduri metalice şi elemente de închidere pentru hale metalice din România. Misiunea noastră este să construim o companie automatizată, durabilă şi digitalizată, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii îşi valorifică potențialul, contribuind la satisfacția clienților şi la propria lor realizare profesională. Daca te regasesti in descrierea de mai jos: Ai o atitudine pozitiva chiar si in cea mai nereusita zi si iti place sa lucrezi in echipa; Detii abilitati excelente de comunicare si ti-a placut intotdeauna sa negociezi; Esti o persoana care lucreaza organizat, iti planifici activitatile si reusesti sa le si prioritizezi; Esti apreciat pentru flexibilitate si pentru capacitatea ta de a te adapta schimbarilor; Orientarea catre rezultate si solutii este atu-ul tau principal; Ai permis de conducere categoria B (pentru consilierii de teren) Pentru munca si implicarea ta iti oferim: Venit net intre 3000 -10.000 lei luna (salariu de baza fix+comisioane din vanzari+bonus de activitate+tichete de masa) Suport logistic necesar finalizarii vanzarii : publicitate, expunere pe piata, brand, promovare on-line; Traininguri de formare profesionala si activitati lunare interactive; Mașină de serviciu; Prime de sărbători; Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie
-
RESPONSABILITATI: Efectuarea testelor de laborator conform standardelor și procedurilor interne Monitorizarea și asigurarea calității materialelor și produselor finite Înregistrarea și raportarea rezultatelor testelor Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura conformitatea cu specificațiile tehnice CERINTE: Experiență anterioară în domeniul construcțiilor sau al materialelor de construcție este un avantaj Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan Diploma de studii medii sau superioare în domeniul relevant SALARIU: 3500-4000 LEI NET TICHETE 40 LEI ZI SPORURI ASIGURARE DE VIATA SI SANATATE BONUSURI 26 ZILE CONCEDIU AN TICHETE VACANTA TRANSPORT ASIGURAT PROGRAM IN SCHIMBURI! DETALII LA 0755.111.292
-
PERSONAL FARA EXPERIENTA Denumire job: Controlor Calitate Bucuresti, Sector 3 Descrierea postului CONTRACT PE PERIOADA NEDETERMINATA; LUCRU IN SCHIMBURI, DUPĂ URMĂTOAREA SCHEMĂ DE ROTAŢIE: 4 zile SCH1 - 1 zi liberă; 4 zile SCH2 - 1 zi liberă; 4 zile SCH3 - 2 zile libere; PROGRAM: Schimbul 1: 06.30 - 14.30 Schimbul 2: 14.30 - 22.00 Schimbul 3: 22.00 - 06.30 Cerințele postului - studii liceale scoala profesionala - experienta nu este necesara - conostinte PC Responsabilitățile postului - resortare sticle paleţi refuzaţi; - ambalare manuală a produselor din sticlă; - sortarea produselor din sticlă; - eliminarea sticlelor sparte la sortare; - inregistreaza in sistem date privind indicatorii de productie (defecte, greutate, presiune) - efectueaza determinari ale produsului final din punct de vedere calitativ PERSONAL CALIFICAT: MECANICI intretinere SCULER MATRITER 4300 Net Stivuitoristi- pentru FUNDULEA 4000 NET Salariile pot fi mai mari in functie de experienta.-3 SCHIMBURI Program de 8 ore, Sporuri- al 13- lea salariu,- prima de sărbători,- bonuri de masa 25 Ron Contact:
-
Suntem în căutarea candidaților pentru poziția de Dealer Casino si Shuffler Experiența nu este necesară; tot ce trebuie să aduci este dorința de a învăța și o atitudine pozitivă! Oferim un program de training plătit pentru toți candidații selectați! Ce presupune acest rol? Prezentarea profesionistă a jocurilor (blackjack, ruletă, baccarat, poker) în concordanță cu așteptările noastre de performanță. Ce beneficii oferim? - Salariul începe de la 3720 de lei NET pentru programul full-time. - Sporuri pentru lucrul în timpul nopții, în weekend și în zilele de sărbătoare legală. - Bonusuri trimestriale de performanță (300 euro pentru programul full-time). - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - Asigurare medicală privată. Programul de lucru este în ture, cu 5 zile de muncă și 2 zile libere. Programul de lucru este stabilit cu cel puțin două săptămâni înainte de începerea activității. Dacă nu locuiești în București, oferim o primă de relocare de 2800 de lei NET pentru a te ajuta să te muti în oraș. Locație: București, în apropierea Liberty Mall. Așteptăm cu nerăbdare mesajul tău sau CV-ul pe WhatsApp la următoarele numere de telefon: sau (sau pe e-mail la adresa ).
-
Societate comerciala angajează casier,lucrător comercial si operator date.Relatii la telefon la nr
-
Locuri de muncă in abator Germania pentru cupluri și bărbații Nu trebuie experiența cazarea 250 pe luna Salariu net in mâna după ce se trage cazarea 1750 -1900 . Tel.
-
-Angajam fete pentru magazin articole de plajă în stațiunea Costinești pentru sezonul estival -Se oferă cazare (dacă este cazul) și masă -Pentru cei din împrejurimi se asigură transport -Pentru mai multe detalii la telefon -Rugăm seriozitate!
-
proteza veterinara ptr câini de talie medien-mare. Ptr trenul posterior. 600roni negociabil.sau 120 E
-
Ferma lui Papuc cauta persoana pentru ingrijire animale la ferma de vaci, care știe să mulgă la aparat și poate utiliza utilaje agricole. Salariu motivant! Se asigura condiții foarte bune de cazare și masă.
-
CAUTAM, Asistent manager Responsabilitati: - abilitati de comunicare si ralationare cu clientii; - atitudine pozitiva, proactiva si organizare riguroasa a activitatii; - face toate demersurile necesare in vederea administrarii si indeplinirii eficiente a sarcinilor de serviciu; - evidenta stricta a platilor catre furnizorii de servicii (ex. curent, gaz, apa, telefonie mobila etc) precum si incheierea modificarea rezilierea contractelor incheiate cu acestia; - intocmirea necesarului in vederea desfasurarii activitatii in bune conditii; - activitati de Registrul Comertului , OCPI , Directia fiscala , Primarii etc; - atenta la detalii. Cerințe: - Licența economică sau universitară în drept constituie un avantaj - Experienta de lucru intr-o pozitie similara minim doi ani; - Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook); - Abilitati interpersonale, foarte bune abilitati de comunicare; - Atitudine proactiva, pozitiva si foarte flexibila; - Învățare rapidă; acțiune rapidă; gândire rapidă; - Organizator foarte bun;
-
Promovat
Angajam personal curatenie in ARAD: se lucreaza in 2 schimburi. Oferim: salarii decente+bonusuri, tichete de masa si prime de sarbatori. Daca sunteti interesati asteptam telefonul dumneavoastra: .
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Angajam urgent Doamne agent de securitate București cu sau fara atestat Salariu atractiv
-
Promovat
Angajam personal curățenie ORADEA, se lucrează 5H - se lucreaza 5h - de la ora 05:00-10:00 L-V, Oferim: Salariu atractiv; Bonuri de masă; Prime de sărbători; Decont de transport. Dacă sunteți interesați așteptăm numărul dumneavoastră: 0722 213 621
-
Compania Conecon angajează operator utilaje pentru montaj panouri fotovoltaice. Activitatea se desfășoară în străinătate, pe perioade de câte 1 - 3 luni. Cerintele: Calificare în domeniu, dovedită cu documente diplome autorizații (deținerea unui permis de conducere, a diferite autorizații de manevrare a utilajelor de șantier, autorizație ISCIR sau de lucrător masinist utilaje, escavatorist, constituie avantaj) Cunoasterea unui limbi straine (engleza sau germana sau spaniola)
-
Angajam part time(4 ore) o tanara fina,draguta,inteligenta,punctuala,cinstita pentru menaj usor .Exclus femeile bolnave sau supraponderale. Bdul. Decebal apt. 2 cam. Sunati fam. Alexandru . Este un serviciu usor. Rugam maxima seriozitate. 100 ron/4 ore
-
Promovat
Esti o persoana responsabila, calda si vesela? Ai experienta in ingrijirea copiilor si esti in cautarea unei oportunitati? IQ-EST, o institutie de invatamant prescolar de inalta calitate, angajeaza o ingrijitoare dedicata pentru sediul sau din Strada Sfantul Gheorghe nr 5B, Popesti-Leordeni, jud. Ilfov. Asteptam cu drag aplicarea ta si pregatim oportunitatea pentru a face parte din echipa noastra minunata! Cerinte obligatorii: Minim studii medii; Prezenta calma si placuta; Persoana responsabila; Atenta la detalii; Organizata; Punctuala; Serioasa; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Descrierea jobului: Ingrijire si supraveghere copii; Ajutor la servirea mesei; Curatenie in toate spatiile din interiorul si exteriorul gradinitei; Igienizare bai. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Diverse alte beneficii. Pentru alte detalii, cat si pentru stabilirea unui interviu, te rugam sa ne contactezi prin una dintre metodele de mai jos: Telefon mobil: E-mail: Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa discutam cum poti contribui la cresterea si dezvoltarea micutilor nostri! Va multumim!
-
Cerințe: Permis de conducere cat C; Atestat transport marfa valabil cartela tahograf; Program de lucru de luni pana sambata inclusiv; O persoana serioasa si responsabila ; O persoana atenta la detalii; O persoana energica cu o atitudine pozitiva; Ce oferim noi ? Mediu de lucru placut; Salariu motivant; Bonusuri in functie de performanta; Sporuri platite: ore suplimentare, week-end; Tichete de masa 25 Ron zi lucratoare; Asigurare medicala;
-
Alatura-te echipei noastre ! - Ne marim echipa si dorim sa angajam colaborator pizzer. Cautam o persoana amabila, cu o atitudine pozitiva, dinamica si sociabila . Locatia Strada Simion Barnutiu, nr 36 ,zona Modern. Programul de lucru 2 zile cu 2 libere Salariu in functie de experienta, realizari si implicare.
-
Cerințe: Persoane care sa trateze locul de munca cu seriozitate; Dorinta de munca. Responsabilități: manipularea rastelelor cu marfa incarcarea in camion din depozitul / descarcarea acestor rastele la magazinele; gestionarea documentelor de insotire a marfii (aviz de marfa / foaie sigiliu / foaie rastele) Oferim: Salariu de baza Bonus de performanta pentru calitate si productivitate; Tichete de masa; Sporuri platite: ore suplimentare, ore de noapte, week-end; Tichete de sarbatori