Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam persoana pentru ingrijire batrana, permanent (zi si noapte) in Brasov. Doamna este in varsta de 89 ani si se deplaseaza cu cadru. Mai multe detalii la .
-
Promovat
ȘOFER CATEGORIA B LA amazon 2000 2600 Firma Raid Time Transport UG este in cautare de noi soferi pentru statia din Amazon DRP3 Trierweiler, Germania. Masini de munca noi (Mercedes Sprinter 2023 ; Ford Transit 2023 ; Fiat Ducato 2023 ; Mercedes Vito 2021) Echipament de lucru (Vesta, adidasi de protectie, telefon de munca) Salariul incepe de la 90 euro net pe zi ( acesta poate creste in functie de performantele dumneavoastra ) Asiguram cazare contra-cost, 2 persoane in camera, 400 euro de persoana. Masina se poate folosi pentru transportul de acasa pana la munca fara a se plati combustibil sau KM. Salariul este odata pe luna in data de 15 ( In cazul in care 15 este Sambata sau Duminica salariu se va incasa in ultima zi lucratoare inainte de 15. ) Programul este de Luni pana Sambata. Cerintele noastre obligatorii pentru angajare sunt: 1 - Minim 2 ani de permis. 2 - Experienta in Domeniu reprezinta un avantaj Important!!!. VA ROG SA NU SUNATI DACA NU AVETI EXPERIENTA SAU MINIM 2 ANI DE PERMIS. In cazul in care v-am starnit interesul ne puteti conctacta pe WHATSAPP la numarul : NEVOIE URGENTA DE SOFERI
-
Promovat
SC angajeaza sofer cu experienta CE tur-retur, prelata, NU raspund la mesaje
-
Promovat
Caut doamna cu experienta, pentru ingrijirea in regim intern a mamei in varsta de 85 ani ,detalii in privat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ANGAJĂM PERSONAL COAFURĂ-FRIZERIE IN ZONA GIROCULUI,CLIENTELA ESTE FORMATĂ,SALARIUL ATRACTIV SI COLECTIV PLACUT.SE CERE EXPERIENTĂ. RELATII LA NUMARUL DE TELEFON
-
Firma caută lacatus mecanici pentru Italia. Ei trebuie să cunoască desenul tehnic și să aibă noțiuni de sudură mig mag. Cazarea gratuită, o masă pe zi și două drum dus/intors gratuite într-un an. Pentru informații, trimiteți CV-ul la următoarea adresă de e-mail: sau sunați nr.
-
Cu o experienta de 15 ani in resurse umane si salarizare,ofer servicii in aceste domenii. Serviciile includ intocmirea contractelor de munca,incetarilor,cercetarilor disciplinare,a actelor aditionale,contractelor colective si a regulamnetului de ordine interioara,pontaje,calcul concedii medicale,calcul salarial,adeverinte,intocmirea si depunerea dosarelor de recuperare a banilor de la Casa de Sanatate,depunerea declarariei 112 precum si orice modificare in Revisal si mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de munca. Detin certificat de Inspector resurse umane din anul 2009
-
Om de afaceri angajez secretara personala. Salariul motivant 3000 EUR lunar plus diferite bonusuri care rămân discutabile.Persoana open,fără obligații, aspect fizic plăcut, discreta, deschisa.Program flexibil luni vineri 9 15 30. Se face contract de munca pe o perioada nedeterminata.
-
Promovat
Angajam femeie la curatenie in magazine haine din Oradea in Lotus Mall(cartierul Nufarul). Salar: 1.400 RON net(in mana). Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata) doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Angajam Vânzătoare pentru magazin nealimentar , profil marochinărie, lenjerie, textile. magazinul este situat în stațiunea Mamaia, zona Complex Perla ( complexul vechi, langa teatrul de vara ). Perioada 5 iunie - 20 septembrie. experiența în vânzări și cunoașterea unei limbi străine vă oferă un avantaj. salariu 3500 lei 23 zile luna , 10 ore +1 ora pauza zi.
-
Angajez electricieni si instalatori in constructii . CV pe adresa de email : . Tel: 0766361596 / 0723269865
-
Angajam cusatoare in masina liniara sau in masina de surfilat, pe perioada determinata sau nedeterminata in functie de preferinte. Oferim salariu intre 2300-3000 net in functie de disponibilitate.
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire arhivare predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :
-
Tencuiala Mecanizara MP75. Plecari urgent. Salariu 1800 e, Cazare si transport pana la munca este Asigutat. Ptr detail sunat.
-
Hotel Galaxy angajeaza CAMERISTA: -Cautam o persoana responsabila, harnica, organizata, atenta la detalii. -Se ofera: Salariu atractiv+o masa zi -Program: 8 ore pe zi(2zile se lucreaza, 1zi libera) -Contract pe perioada nedeterminata
-
Galaxy Brasserie angajeaza OSPATARA: pachet salarial atractiv program de lucru in ture(2zile cu 2libere) mediu de lucru placut Daca esti interesata trimite-ne un CV pe sau suna-ne la .
-
Promovat
Angajam Femei si Barbati pt curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Societate comerciala cu sediul în Târnăveni jud mures angajez șofer categoria c+e pe ansamblu bena de cereale mai multe detalii la Nr
-
-
Necalificat pentru zona Bucuresti Ilfov . Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8.00 la ora 17.00
-
-
PROFIL AJUTOR DEPOZIT : ABILITATI: - Atentie concentrata si distributiva - Memorie vizuala - Spirit organizatoric - Capacitatea de a lucra cu oamenii - Punctualitate - Prezenta agreabila, seriozitate, spirit de echipa, disciplina si perseverenta Descrierea jobului ATRIBUTII PRINCIPALE: Identifica necesarul de marfa si comunica situatia de produs; Receptioneaza cantitativ si calitativ produsele comercializate; Pregateste materialele pe baza facturii fiscale; - Manipuleaza marfa in depozit; - Gestioneaza corect stocurile; CERINTE: - Studii medii finalizate: Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala -vei lucra într-un mediu plăcut, transparent și orientat către excelență operațională Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.
-
Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.