Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2022-01-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm un lucrător comercial dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei noastre din magazinele de încălțăminte, amplasate în Sectorul 2, Sectorul 3 și Sectorul 6. Dacă ești o persoană energică, cu o pasiune pentru modă și încălțăminte, și ești gata să oferi o experiență excelentă clienților noștri, atunci te așteptăm cu brațele deschise! Responsabilități: Primirea clienților în magazin și oferirea unui serviciu prietenos și profesionist Consilierea clienților în alegerea perechii perfecte de încălțăminte, în funcție de nevoile și preferințele lor Efectuarea măsurătorilor și asigurarea că fiecare client primește mărimea corectă Prezentarea produselor în mod atractiv și organizat pe rafturi Pregătirea și etichetarea produselor pentru expunere și vânzare Procesarea tranzacțiilor la casa de marcat și gestionarea înregistrărilor corecte Menținerea curățeniei și a ordinei în magazin Răspuns prompt la întrebările și solicitările clienților Menținerea unei cunoștințe actualizate despre tendințele și caracteristicile produselor noastre Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau într-un rol similar este un avantaj Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Atitudine prietenoasă și orientată spre client Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în echipă Atenție la detalii și precizie în gestionarea tranzacțiilor financiare Flexibilitate în programul de lucru și disponibilitatea de a lucra în weekend-uri și sărbători Cunoștințe de bază în utilizarea echipamentelor de birou și a caselor de marcat Dacă crezi că ai ceea ce este nevoie pentru a deveni un membru valoros al echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul la adresa de mail sau sa ne contactezi telefonic.
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Cerinte: Cunostinte de mecanica electrica Constituie avantaj experienta in productia de mase plastice - extrudare Responsabilitati: Regleaza si mentine linia de productie in parametrii de functionare stabiliti Asigura inspectia parametrilor de proces, conform instructiunilor de lucru Gestioneaza si mentine in buna stare de functionare echipamentele de lucru Oferta financiara porneste de la 3000 lei net si poate creste in functie de performanta! Tichete de masa de 25 lei (impozitul e platit de firma) Alte bonusuri lunare si anuale in functie de implicare, rezultate si fidelitate in firma Sporul de noapte: 25%, orele suplimentare: 200% Asigurare medicala privata Se asigura transport din Ploiesti, Bratasanca, Aricestii Rahtivani, Nedelea, Targsoru Nou Alte informatii: Se lucreaza in 3 schimburi de luni pana vineri, (sambata si duminica liber) Se asigura training la locul de munca C.V.-urile se pot depune la sediul firmei: Parc WDP, str. Buda, nr. 22 Sau la email: , tel:
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru stand în Complex comercial Egros. Minima experienta. Detalii la tel.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ofer menaj,curatenie si spalat geamuri.in zona Soseaua Fabrica de Glucoza,Bulevardul Dimitrie Pompeiu,Metrou Pipera-Aurel Vlaicu,Aviatiei,Piata Baneasa,Bucur Obor,Calea Mosilor,Bulevardul Carol,Piata Sf Vineri,Unirii,Universitate,Romana,Piata Iancului,Vatra Luminoasa,Rond Baba Novac, Bdul Decebal, Sos Mihai Bravu, Spitalul Victor Babes, Distorului, Pasajul Muncii, metrou Piata Muncii, metrou Dristor,Vitan,Titan.si orice este in apropiere de sect 2-3 si 1.dany
-
-
Angajez soferi profesionesti TIR. Curse interne si externe. Salariu intre 7200 si 8000 ron. TEL.
-
Companie Multinațională,recrutăm Consultanți Financiari în Craiova! Dacă ești pasionat de domeniul financiar și vânzările te motivează, avem o oportunitate de carieră excelentă pentru tine! Cerințe: - Experiența în vânzări sau consultanță financiară (reprezintă un avantaj) - Abilități excelente de comunicare și negociere - Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor - Dorința de a învăța și de a crește profesional Oferim: - Venituri consistente mult peste media salarială, în funcție de performanțe - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Suport și training constant din partea echipei noastre experimentate - Mediu de lucru dinamic și motivant - Program flexibil Alătură-te echipei noastre și construiește-ți o carieră de succes într-unul dintre cele mai dinamice domenii ale pieței financiare! Trimite-ne CV-ul tău sau mesaj în privat pentru mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm despre oportunitățile de colaborare!
-
Serioasa, vrednica si iute. Fac curatenie. Va plimb cainele, ma joc cu el si ii dau sa manance. La fel si cu pisica sau orice alt prieten patruped. Ma pliez orariului dvs. Eu sunt Madalina.
-
Societate Comerciala angajează urgent Vanzatoare , carte de munca , salariu atractiv si prime de sărbători . Nu este obligatorie experiența . Rog seriozitate . Doraly -pavilion P 6
-
Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor.
-
Se cauta Consultant de credite! Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Poti lucra part time sau full time,poti fi student,activ in campul muncii sau pensionar! Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri Daca esti interesat a astept un cv pe
-
FUNCTIONAR ADMINISTRATIV CASIER Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte Ce cautam la tine? Experienta anterioara in industria creditelor de consum; Abilitati de operare PC; Abilitati excelente de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare; Salariu fix; Cv pe adresa de email :
-
Angajez sofer pe autoutilitara 3.5t Mercedes Benz Sprinter prelata cu experienta pe comunitate de minim 2-3 luni. Plata la km sau la zi (la alegere) + salariul pe tara. Se lucreaza prin dispecerat propriu, Cerinte: -experienta de minim 2-3 luni la o firma de transport marfa - referinta de la locul de munca anterior - operare GPS - GPS actualizat - analize medicale , cazier auto si judiciar. - fara interdictii in spatiul intracomunitar - posibilitatea de deplasare 3-4 saptamani cu 5/7 zile acasa - rog si ofer seriozitate, mai multe detalli la telefon.
-
Firma de administrare blocuri angajeaza contabila pentru asociatii de proprietari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oameni - cunoastere softuri specializate pentru asociatii de proprietari. Program de lucru 9-17. Sediu aproape de metrou. Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.
-
S.C MEGA TRANS ALIN-COS S.R.L cu sediul in Poiana Lacului punct de lucru in Pitesti Angajeaza sofer profesionist cu experienta permis categoria C +E pentru curse in regim grupaj pe relatia Romania -Italia si retur (Incarcarile si descarcarile in zona de Pitesti,Bucuresti,Ploiesti in Romania iar in Italia pe zona de Nord) Se ofera loc de munca stabil destinat celor care vor sa isi petreaca timpul si cu familia efectuandu-se astfel 2 curse tur retul avand astfel un minim de 10 zile pe luna dedicate familiei Avem disponibil un camion marca MERCEDES EURO 6 CUTIE AUTOMATA echipat corespunzator traficului international respectiv aparate pentru plata taxelor de drum si respectiv card visa pentru plata parcare ,spalatorie si eventuale cheltuieli neprevazute Ore de noapte si incarcari suplimentare se platesc in plus fata de diurna si salariu Pauzele de 45 se efectueaza la sediul firmei ne fiind nevoie de recuperari. Se ofera cartela telefonica cu minute si roming inclus de la firma Diurna si salariu atractiv (astea se discuta la telefon) Persoana de contact :Constantin Cornel Numar de telefon: Va multumesc! 7 4 4 6 8 5 4 1 9
-
-
Angajez pentru construcții 3 oameni. Detalii despre activitate, salariu și tot ce este nevoie la tel
-
Angajez vânzătoare cu experiență în domeniu, magazin alimentar carne brânză lapte. Magazinul se află în Voluntari piața Gheața! Angajez vânzătoare cu fără experiență dozator de lapte ca si locație este în Piață Minis ! Pentru detalii vă rog să sunați la
-
Angajez bucatar cu experienta pentru fast -food cu mancare romaneasca si gratar situat in sectorul 2 ,zona lacul tei . Program 5 zile cu 2 zile liber .Salariu motivant . Detalii la Mihai
-
Angajez sofer categoria BCE sau B-E pentru curse, tur-retur + semicomunitate din Romania -Olanda Belgia Franta Luxemburg.Se lucreaza pe transportor auto de 3 pozitii si se cere experienta in completerea actelor, manevrarea masinilor si condus.Va rog sunati . De preferat jud Giurgiu au Bucuresti
-
Clinica stomatologica in Deva, cauta colaboratori medici stomatologi, part-time sau full-time. Forma de colaborare PFA. Procent in functie de performanta 40-50-60%. Info pe whatsapp
-
ANGAJEZ SOFER CAT C CAMION 18 PAL 16 T PENTRU LIVRARI IN BUCURESTI SI IMPEJURIMI PROGRAM DE LUNI PINA VINERI FARA PROGRAM DE NOAPTE SA DETINA CARD TAHOGRAF FARA ANTECEDENTE (CAZIER,ATESTAT MARFA GENERALA ,MEDICAL + PSIHOLOGIC ) CU SAU FARA EXPERIENTA SALARIU NEGOCIABIL . NU RASPUNDEM LA MESAJE !!!! CONTACT PREFERABIL DIN SECT 3
-
Te confrunți cu dificit de personal ? Noi suntem soluția ,daca sinteti deschiși la a lucra cu personal asiatic va putem ajuta sa aveți angajați care chiar lucrează .Mai multe detalii la telefon