Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Persoane Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Manager Camper -Brasov

    Angajez in regim part-time sau locatie de gestiune, persoana cu experienta pentru a face demersurile necesare in obtinerea tuturor autorizatiilor pentru crearea unui loc de campare, situat in Timisu de Jos, la DN si marginit de raul Timis. Locatia are 2000 mp de teren imprejmuit cu gard metalic, dispune de parcare atat la drumul national cat si in interior, apa calda, rece,gaz, grill industrial, aragaz, frigidere, masina de spalat, sala de mese, toalete... Cel mai apropiat vecin este situat la o distanta de 100 m. Mentionez ca locatia dispune si de o sala de 250 mp care se inchiriaza in prezent pentru diferite evenimente private. Dispun de buget pentru orice investitie eligibila pentru locatia respectiva , muncitori pentru pregatirea locului de campare, rapiditate maxima din partea mea. Se asteapta o persoana responsabila si cu experienta pentru a gestiona afacerea. Adresa de pe fb este : CASUTA MAX. Propuneri astept doar in privat (mess sau whatapp- ).

  • 1

    Organizator evenimente

    Caut organizator de evenimente private! Experienta in domeniu este obligatorie, exclus evenimente cu manele si muzica electronica. Sala are 250 mp este situata la Timisu de Jos, marginita de raul Timis si DN Brasov-Predeal(la 2 km de iesirea din Brasov). Locatia dispune de mese, scaune, grill industrial si gratar pe lemne. Se doreste organizarea in weekend a unor seri de dans cu specific diferit (retro, latino, tango, vals, rock and roll, etc) precum si organizarea de majorate, seminarii, cursuri, petreceri in aer liber. Locatia nu are vecini in jur, locatia dispune de teren 2000 mp cu parcare minim 100 masini si are buget disponibil pentru orice proiect eligibil Plata organizatorului se face procentual dupa fiecare eveniment! Se doreste o persoana serioasa din Brasov, cu carnet de conducere, sa fie implicata in proiectele propuse.FB CASUTA MAX

  • 5

    Caut in Sibiu doamna ptr curatenie, menaj usor, part time

    pensionar, caut doamna ptr curatenie in Sibiu, part time. Cer si ofer seriozitate maxima !

  • 21

    Operator introducere date magazin online

    Descrierea jobului part time: Monitorizare magazine online, Emag.ro, Cel.ro, Domo.ro, Okazii.ro, Teamdeals.ro etc. Actualizare magazin online adaugare produse, prelucrare fotografii, actualizare / adaugare descrieri, realizare bannere pentru prezentarea promotiilor actuale, adaugare/modificare preturi Alte activitati specifice, necesare bunei desfasurari. Cunoștințe bune de Word, Excel. Prezenta obligatorie la birou, programul de lucru este de 4 ore/zi cu posibilitatea de trecere la programul de 8 ore. Adresa pentru interviu este:B-dul Ghencea, nr. 126 132, etajul 1, corp est, camera 5,6 si 7, in cadrul imobilului Home & Design Mall, sector 6, București. Beneficii: contract de munca pe o perioada nedeterminata, protectia munci, medicina munci, Salariul 1000 ron/net

  • Micropigmentare Buze la domiciliul clientului

    Îți dorești o Micropigmentare a buzelor și nu reușești să ajungi la salon pentru că timpul nu îți permite , eu pot să vin la domiciliu tău . Nu răspund la mesaje!

  • 16

    Ingrijire la domiciliu

    Caut Asistente siau nfirmiere CARE LUCREAZA SAU AU LUCRAT IN DOMENIUL MEDICAL pt. ingrijire la domiciliu, femeie de 58 de ani, aflata in stare de inconstienta, necooperanta, imobilizata la pat.după un traumatism.cerebral sever, accidentata pe o trecere de pietoni in 2017 . Aveti diverse obiecte care ajuta la ingrijjirea ei fara a face efort fizic. Program 8 ore pe zi, 6 zile pe saptamana . Exista posibilitatea sa fiti angajata prin Asistenta S. Are traheostoma care trebuie aspirata la nevoie, Este hranita enteral prin gastrostoma cu nutrienti lichizi printr-o pompa electrica. Primordial pt. ea, in starea in care se afla , este igiena zilnica. In permanenta aveti langa dvs. un membru al familiei, sotul acesteia. Astept persoane dispuse sa faca toate aceste lucruri in cunostinta de cauza. Va rog, cititi cu atentie ceea ce eu spun si analizati cu discernamant daca aveti cunostintele necesare sau dorinta sa faceti aceste lucruri. Multumesc.

  • caut un omt serios NUMAI din Sibiu pentru ajutor intretinere gradina, part time

    pentru ajutor intretinere gradini si curtea locuintei ( trandafiri si cativa pomi ). Odata pe saptamana, cand doreste. NUMAI din Sibiu. Cer si ofer seriozitate maxima. (aventurierii sa se abtina). .

  • 1

    Angajari curieri GLOVO si TAZZ

    Te asteptam in echipa noastra Glovo!! Utilizarea aplicației Glovo Courier îți oferă libertatea de a fi responsabil de propriile decizii. Îți poți stabili programul și să livrezi când îți convine. Fie că este vorba de o oră pe zi, doar în weekend sau 6 zile pe săptămână; tu decizi. Comenzi NON-STOP Spre deosebire de alte platforme de livrări, Glovo îți oferă comenzi în absolut toate intervalele orare. Fiind liderul pe piață, la Glovo vor fi comenzi în orice loc și la orice oră, așadar vei livra fără pauze. Castiguri de 30+ RON ora. In jur de 250+ RON 8 ore + Bacsis. Suna bine? Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri de performanță (între 400 lei și 900 lei pe săptămână) De ce flota noastră? Bonusuri Recomandare : 100 RON persoana adusa in firma noastra. Bonusuri vreme rea. Plata salariului se face săptămânal DISCOUNT-uri la combustibil piese auto Contract de muncă în funcție de preferințele angajatului (taxele includ serviciul de resurse umane, asigurare medicală, vechime etc.) De ce ai nevoie pentru a incepe sa livrezi folosind Glovo? - Trebuie să ai cel puțin 18 ani, să deții un permis de muncă valabil și să ai un smartphone (iOS sau Android) pentru a începe să livrezi. - Pot fi necesare și alte permise sau asigurări obligatorii, în funcție de cum dorești să livrezi, cu mașina, cu scuterul, cu bicicleta sau pe jos. Pentru angajare va rugam sa ne contactati pe whatsapp sau telefonic la numarul

  • 1

    lucrez

    Lucrez în timpul liber.zilier.Salaor.adica eu lucrez, nu mă mai sunați sa vă angajez!!!

  • 1

    Colegi noi tazz by eMAG

    Cautam colegi noi tazz by eMAG

  • 2

    Glovo,Folkex Food,Bolt Food ,Bringo,Tazz

    Anunț de închiriere! Ai nevoie de un vehicul pentru livrări eficiente? Oferim închirierea unui Smart Fortwo la doar 400 Ron/săptămână! Simplu de condus și perfect pentru oraș, Smart Fortwo îți va ușura activitățile de livrare. Detalii: Preț închiriere: 400 Ron/săptămână Garanție: 500 Ron Nu rata această oportunitate! Contactează-ne acum pentru a discuta termenii și condițiile închirierii. Nu mai sta pe gânduri, asigură-ți vehiculul pentru livrări chiar acum!

  • 2

    Broker asigurări

    Ești în căutarea unei surse suplimentare de venit? Alătură-te echipei Destine Broker! Avantaje: -tu vei stabili când și cât lucrezi -tu vei stabili cu cine vei lucra -nu vei avea un șef stresant pe capul tau -vei evolua alături de întreaga echipa -te ajutam sa îți dai examenul pentru codul RAF dacă nu îl ai deja.

  • 4

    Caut colaboratori

    Caut persoane care sa ma ajute sa promovez diverse pe retele de socializare. De la diverse produse pana la servicii din diferite domenii de activitate. Castig in functie de implicare si de volumul de timp depus. Detalii pe Whatsapp sau Telegram la numarul .

  • 1

    Flota Bolt autorizata ARR

    Bine ai venit în echipa noastră Bolt, unde căutăm pasionați ai șofatului să se alăture flotei noastre dinamice! Dacă iubești să conduci, ești orientat către clienți și vrei să faci parte dintr-o comunitate prietenoasă, atunci te invităm să aplici pentru postul de șofer Bolt. Ce oferim: Flexibilitate: Alege-ți propriul program de lucru și câștigă în funcție de disponibilitatea ta. Venit competitiv: Obține un venit stabil și atractiv, beneficiind de tarife echitabile și bonusuri motivate. Suport 24 7: Echipa noastră este mereu aici pentru a te ajuta și pentru a răspunde întrebărilor tale. Comunitate prietenoasă: Fă parte dintr-o echipă dedicată, unde valorile noastre sunt respectul, transparența și satisfacția clienților. Oferim sprijin în obținerea copiei conforme și a ecusoanelor. Bonus 100 de lei la primele 50 de curse efectuate. Flota Autorizată de catre ARR pentru transport alternativ pune la dispoziție ocazia unei colaborări cu PFA(Vă ajutăm cu toate actele necesare. Programul este flexibil in funcție de necesitățile dumneavoastra. Venitul pe săptămână poate fi între 1000lei și 2500, în funcție de disponibilitatea dvs și de Nr de ore lucrate Cerințe: Atestatul profesional de transport persoane este obligatoriu și vă putem sprijini în dobândirea lui cât mai repede . Vârsta minimă este de 21 de ani, iar permisul de conducere sa aibă vechimea de cel puțin 2 ani. Autorismul personal sa nu fie mai vechi de 2010. Cazier judiciar Abilități de comunicare și atitudine pozitivă. Alătură-te acum echipei Bolt și fii unul dintre șoferii noștri de încredere! Aplică acum și transformă pasiunea ta pentru șofat într-o oportunitate de carieră. Comisionul nostru este de 10% din încasări. Pentru mai multe detalii așteptăm să ne contactați la Nr. De telefon sau prin mesaje.

  • 1

    Consultant Asigurari - DESTINE BROKER

    Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului. Pub

  • Consultant Asigurari - DESTINE BROKER

    Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.

  • 3

    Angajam groomer frizer canin

    Cabinet veterinar angajeza groomer frizer canin cu contract sau cu procent. Program flexibil, nu este program fix. Necesitate 2 zile pe saptamana.

  • 5

    Angajez muncitori in constructii

    caut muncitori in constructii, se lucreaza la pavaje si constructii civile! ofer si cazare daca e cazul! se lucreaza in zona Timișoarei! mai multe detalii la tel

  • 6

    Se angajeaza personal impartit pliante

    Se angajeaza personal cu plata la zi impartit pliante In Timisoara la cuti postale Posturi libere 2 Plata la zi 10 12 ron ora

  • 17

    Icredit Constanta angajeaza - agent colectare debite

    Ce cautam la tine? - Sociabilitate - Abilitati de negociere - Abilitatea de a se exprima clar, precis și argumentat Abilitatea de a rezolva eventuale situatii conflictuale Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? - Sa oferi suport clientilor care prezinta intarzieri de plata a ratelor, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele cumulate; - Sa colectezi, administrezi și predai corespondența purtată cu clienții care au intarzieri la plata; - Sa participi la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale impotriva clienților care au intarzieri; - Sa oferi consultanta cu privire la calitatea relatiei de gestionare a clienților care au intarzieri; Cerințe minime in ocuparea postului: - Detinerea unui PFA(te ajutam noi sa l deschizi suportand costurile) - Studii medii - Experienta intr-un post similar (prezinta avantaj) bonusuri foarte atractive si consistente din colectare -20% Descrierea companiei Easy Asset Management este o companie multinațională ce face parte din grupul de firme Management Financial Group (MFG) și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. În România suntem prezenți de 11 ani sub brand-ul iCredit, compania deținând un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro. Echipa noastră este formată din peste 1600 de profesioniști ce activăm atât în sediul central din București cât și în cele 120 de sucursale din țară. Ne definesc entuziasmul, dinamismul, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi

Salvează căutarea