Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Persoane-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ajutor de bucatar cu sau fara experienta pentru fast food si minirestaurant pentru taiat si curatat legume,zona Berceni,sector 4,se lucreaza in ture,salariu 3800 lei net,contract de munca,se asigura masa,va asteptam cu apeluri la .
-
Promovat
Mahanu Design - Producător de Mobilier la Comandă Suntem în căutarea unor noi colegi talentați pentru a se alătura echipei noastre dinamică! Responsabilități: Utilizarea corectă, întreținerea și reglarea mașinilor Selectarea și pregătirea materialului de lucru, marcarea părților care trebuie lucrate Prelucrarea prin tăiere, măsurare, găurire sau îmbinare folosind unelte manuale sau electrice Croirea (debitarea) panourilor pe mașini unelte și agregate Livrarea și montarea mobilei la adresa clienților Cerințe: Seriozitate și implicare Capacitatea de a înțelege schițe tehnice Experiență minimă în producția mobilierului la comandă Atitudine pozitivă și dorință de muncă Beneficii: Loc de muncă stabil Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Zile libere în sărbătorile legale Condiții de muncă confortabile Salariu personalizat în funcție de cunoștințe și experiență în domeniu Trimite-ne CV-ul tău și hai să ne cunoaștem! Poziții disponibile: Operatori de producție, Tâmplari, Montatori mobilier, Proiectant, Designer, Agent Vânzări
-
Promovat
DESCRIERE Angajam muncitori calificati necalificati pentru abatorul Tonnies din Germania, pentru prelucrarea produselor din carne -formarea se face la locul de munca; Abatorul este in Rheda-Wiedenbruck, in partea de nord a Germaniei, aproape de granita cu Olanda; NU PERCEPEM NICIUN FEL DE COMISION DE ANGAJARE! AJUTAM CU TRANSPORTUL! Conditii: - Postul presupune prelucrarea produselor din carne; - Nu este necesara experienta; - Varsta maxima: 50 ani pentru necalificati 55 ani pentru calificati. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi (1 sau 2), de luni pana sambata. Salariu: - Intre 12,41 - 20 euro h; - posibilitate de marire a salariului din prima luna - salariu net 1800-2300 euro (in mana). Beneficii: - Formare la locul de munca; - Ajutam cu actele in Germania; - Suport permanent din partea colegilor nostri; - Echipament asigurat de firma; - Nu este necesara cunoasterea limbii germane; - Alocatie pentru fiecare copil 250 euro copil - Transport si cazare asigurate de catre firma; - Cazarea se face in camere de 2 persoane, baia si bucataria la comun (254 euro luna pers); - Concediu 24 de zile pe an; - Transport intern 4 euro zi dus intors; Oferim 10% reducere la carnea din magazinului fabricii. Plecarea se poate face saptamanal, vinerea, pe traseul BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD; Costul transportului este de 190 euro, iar banii se vor retine din primul salariu. Acte necesare plecarii: - Buletin pasaport; - Cazier curat; - Adeverinta medicala care atesta ca sunteti apti de munca; - Pentru cei care au mai lucrat in germania, solicitam un ID sau o fosta adresa de domiciliu (de preferat); - Pentru cei casatoriti certificatul de casatorie in original (pentru clasa de impozitare); - copie de pe certificatul de nastere al copilului, pentru alocatie; Pentru detalii sau rezervari, sunati la (Alina).
-
Promovat
Căutam muncitori cu experiență in construcții pentru a se alătura echipei noastre, în Belgia. Contractul de muncă este pe perioadă nedeterminată, cu plecarea disponibilă imediat. Cazarea, transportul și asigurarea medicală privată sunt suportate in totalitate de către firmă. Oferim un salariu competitiv, stabilit în funcție de abilitățile și experiența fiecăruia, dar și oportunități de dezvoltare în cadrul companiei, ce asigură majorarea constantă a salariului. Pentru mai multe detalii, apelați nr. de telefon afișat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez personal fast food, preferabil cu experienta intr o shaormerie, incepand cu 10 Mai, in Bacau. Salariu negociabil in functie de experienta si competente. Bonuri si Bonusuri incluse. Nu deranjati inutil. Va multumesc.
-
Angajez șofer cu categoria B pentru distribuție rețeaua Profi la depozitul Profi din Român jud. Neamt. Ofer seriozitate și continuitate ! Cer seriozitate! Pentru mai multe detalii vă rog să ne contactați!
-
Ne extindem echipa cu inca 2 colegi care vor ocupa pozitia de Agent in cadrul unei companii de asigurari de top. Trimite-ne CV-ul tau daca vei considera ca experienta in vanzari te recomanda pentru aceasta pozitie. Colaborare bazata pe comision si plan de finantare motivant in primele 6 luni. Cerintele postului de Agent: - studii medii sau superioare; - experienta in asigurari (nu este obligatorie, dar constituie un avantaj); - sa iti doresti independenta financiara; - capacitatea de a relationa excelent cu clientii, sa iti placa sa lucrezi cu oamenii, sa ai atitudine pozitiva, sa fii proactiv; sa fii confortabil cu contactarea potentialilor clienti, atat in piata rece, cat si in piata calda; Responsabilitati: - prospectare piata (rece sau calda); - contactare clienti in scopul promovarii solutiilor companiei; - intocmire documentatie, gestionare portofoliu, monitorizare; - invatare continua. Beneficii: - plan de finantare motivanta - comisioane generoase in functie de nivelul atins
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
Angajăm Agenți de Pază, pentru București, transport asigurat, mai multe detalii la tel sau
-
Promovat
Am decis sa dau o mana de ajutor persoanelor care fie au intrat in somaj tehnic, fie au fost demise, fie isi doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizata si part-time: Intermediar Consultant in Asigurari in Compania Destine Holding. De ce poate fi pentru tine: - 18 forme de profit (asigurari, leasinguri, pachete turistice, etc.) - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este user friendly - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target, iar veniturile sunt in functie de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerinte minime obligatorii: - studii minim 12 clase - cunostinte PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou Atentie! Salariu pe baza de comision!
-
-
Închiriez tură cab stomatologic în zona medicinei ,compus din sală așteptare,3cabinete,vestiar 2grupuri sanitare.sterilizarea se efectuează cu autoclav.acte la zi.tel
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Cerinte: - Indemanarea de a utiliza unelte de mana (pila manuala) - Disciplina personala si capacitate de organizare Responsabilitati: - Efectueaza operatiuni de curatare si debavurare a componentelor din plastic pentru tablouri electrice Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Loc de munca stabil - Salariu variabil in functie de performanta individuala - Tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare Program de munca: 06:00 14:40 (luni vineri) Baia Mare, str. Topazului Nr 4
-
Angajez Sef de Tura pt magazinul Profi,situat in cartierul CFR,Str Vasile Pirvan nr 28. Pt mai multe detalii iti sta la dispozitie nr de tel Vino si tu in echipa Profi!
-
SC Decomar Logistic angajeaza controlori calitate in domeniul automotive. Se ofera: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Pachet salarial atractiv - Bonusuri - Tichete de masa - Scolarizare, formare profesioanala -Transport asigurat decontat
-
SC Decomar Logistic angajeaza controlori calitate in BUFTEA, domeniul automotive. Se ofera: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Salariu motivant + tichete de masa + bonusuri; - Program de lucru in 2 schimburi; - Contract de munca pe perioada nedeterminata. Pachet salarial incepand de la 3400 RON NET (salariu + alte beneficii)
-
Avem posturi libere de lucratori gestionari pentru depozitul nostru din parcul VGP Brasov (langa Hornbach) si lucratori comerciali pentru magazinul din Cristian. Ești persoana potrivită dacă îndeplinești următoarele cerințe: - ai absolvit studii medii sau scoala profesionala - ai un avantaj daca ai permis de stivuitorist - experiență în depozit comert sau in lucrul cu marfa - constituie un avantaj, dar nu este obligatoriu - ai capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, atenţie sporită, rezistenţă la stres, integritate - este necesar să ai disponibilitate la efort fizic și la munca dinamica Care sunt principalele responsabilitati: - descărcarea incarcarea ordonata a mărfii; - pregatirea comenzilor de marfa in conditii optime; - transportul si depozitarea mărfii în depozit magazin; - etichetarea corecta a marfurilor cu etichete proprii; Mai multe detalii la numarul de pe site, inclusiv Whatsapp.
-
Angajam persoana pentru postul de Pet Sitter ( ingrijitor animale ) in cadrul Pet Hotel pentru animale din Bucuresti, sector 1. *** LOCUL DE MUNCA NU ESTE SEZONIER*** Oferim cazare la cerere, dacă este cazul. Căutăm persoană iubitoare de animale, stabila, echilibrata, ingrijita, dornică să lucreze într-un mediu armonios, colectiv tanar si prietenos, si are disponibilitate pentru un job full-time. La hotelul nostru pot fi cazate urmatoare animale: Caini, pisici, iepuri, chinchila, pesti, hamsteri, papagali, reptile etc. Responsabilitati principale: - Protocol de intampinare si predare al animalelor si comunicarea cu stapanul atat la sosire cat si la plecare pentru a socializa cu clientul si a-i raporta decursul perioadei de cazare. - Mentinerea curateniei zilnica in intreg hotelul ( 1 etaj ) - 2 sesiuni de joaca ( dimineata si seara ) - Hranirea animalelor cazate de 2 sau 3 ori pe zi, in functie de cerinta stapanului. - Alte servicii speciale aditionale pe care hotelul nostru le ofera clientilor in functie de nevoile fiecaruia. - Orice fel de ajutor la nevoia echipei - Cooperarea la eventuale poze, filmari si alte materiale ce se posteaza pe paginile de socializare. Program: Miercuri - Duminica: 10-18 Luni: 10-15 Marti: liber Salariu 2300 de lei + bonusuri sub forma de comision pentru diverse activități extra. Jobul este destinat pentru persoane de sex feminin.
-
Esti o persoana sociala,dinamica si dornica sa inveti lucruri noi?Vrei sa faci o schimbare in viata ta,vino alaturi de noi. Ce beneficii vei avea:-training de specialitate,-un sistem profesionist de colaborare,-posibilitatea de a castiga cat doresti si de ati maximiza constant veniturile,-flexibilitatea programului de lucru.Cerinte:abilitati de comunicare,studii medii superioare .Daca doresti sa vii alaturi de noi si ai calitati antreprenoriale,iti doresti o cariera intr-un domeniu nou si inovator atunci Locul tau este alaturi de noi.Astept sa ma suni pentru mai multe detalii si pentru a stabili un prim interviu. (Gabriela Mudura')