Anunțuri
Locuri de munca Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2021-01-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren. Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare. Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta: Craiova Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică pentru divizia de utilaje; Cunoștințe și experiență în domeniul electro mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren); Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice); Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic; Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă; Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate; Bună capacitate organizatorică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors); Program de lucru Luni - Vineri, 08.00 - 17.00 cu 1h pauza de masa. Descrierea jobului Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor sau a motoarelor Caterpillar și Perkins și a grupurilor electrogene Caterpillar și Olympian (din punct de vedere mecanic, electric si hidraulic - pentru utilaje); Pune diagnosticul de stare tehnică şi realizează analize de anomalii; Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor; Realizează puneri în funcţiune şi expertizări; Întocmește rapoarte de intervenție după fiecare misiune de lucru (in format electronic); Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale, are acces la documentatia tehnica in format electronic si la interfata de diagnoza; Anual participă la inventarierea pieselor și a sculelor din dotare; Păstrează o bună relaţie cu clientul. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize, recuperare medicala si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Alege sa te dezvolti personal si profesional alaturi de noi #Harsha Engineers Europe, cautam colegi noi pe pozitia de Operator CNC, pentru locatia noastra din Parcul Industrial ICCO, Ghimbav Brasov. Candidatul Ideal - Cunostinte minime de desen tehnic - Studii medii - Cunostinte despre intrumentele de masurare: subler, micrometru, ceas comparator - Experienta pe un post similar constituie un avantaj - Calificare Operator CNC - constituie avantaj Descrierea jobului - Operarea masinilor unelte CNC - Intretinerea si mentinerea parametrilor optimi de functionare a masinilor unelte CNC - Stabilirea necesarului de materiale in functie de specificul lucrarilor pentru fiecare comanda - Identificarea si utilizarea SDV-urilor necesare executarii operatiei de prelucrare - Interpretarea desenului de fabricatie - Urmarirea pasilor de productie, respectiv a programului pentru piesele ce urmeaza a fi prelucrate - Prelucrarea pieselor mecanice conform desenelor tehnice - Utilizarea dispozitivelor de măsură pentru controlarea pieselor finite - Asigurarea functionarii masinii si pastrarea curateniei la locul de munca Beneficii - Instruire specifică postului, la nevoie, cursuri de specialitate; - Salariul negociabil in funcție de cunoștințe experiență; - Posibilitate de promovare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru profesionist; - Instrumente de lucru necesare desfășurării activității; - tichete de masă 33 lei zi - transport asigurat din Brasov si din imprejurimi decontat - prime de sărbători - primă de bun venit - 50% din salariu - primă de performanță prezență fidelitate - asigurare de viață si de sanatate - spor de noapte 25% - ore suplimentare plătite dublu Descrierea companiei Harsha Engineers Europe este o companie bazată pe tehnologie, cu un accent puternic pe cercetare și dezvoltare, ceea ce ne-a permis să dezvoltăm produse adaptate cerințelor clienților noștri. Avem expertiza necesară pentru a proiecta și dezvolta scule în avans in-house, ceea ce ne permite să fabricăm produse complexe. De la înființarea sa în 1986, Harsha Engineers International Limited* (Harsha) este cel mai mare producător pentru industria rulmenților cu role și bile prin turnare și produse de prelucrare în aliaje de cupru, bronz și alamă pentru multiple aplicații industriale. Grupul este unul dintre cei mai importanți jucători în domeniul componentelor prelucrate din bronz și al componentelor din aliaje de alamă. Harsha Engineers Europe livrează piese finite complete pentru echipamente de construcții și silvicultură din întreaga lume.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Menaj la casa , 5 zile pe saptamana 6 ore pe zi( de luni pana vineri 9-15) si sambata 4 ore. (curatenie,calcat) In mana 6000lei pe 20 zile lucratoare, plus decontare abonament transport in comun .Bonuri de masa incluse. Conditii: - neaparat referinte de la locurile de munca anterioare - sa trimita CV- cu școlarizarea , situatia familiala, locurile de munca anterioare si telefon de contact de la aceste locuri de munca. -minim 8 clase,preferabil liceu -varsta 35-45 ani ,fara probleme de sanatate - sa locuiasca si sa aiba domiciliul stabil in Bucurestii Noi, Straulesti,Chitila,Aviatiei,Domenii -locatia e langa Alka factory shop-( autobuz 112, 331 bis statia Nuferilor)
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate de brokeri DESTINE BROKER, una dintre cele mai cunoscute de pe piata de asigurari din Romania, este în căutare de noi colaboratori. Cerinte : 12 clase absolvite, leptop/PC pentru desfasurarea activitatii. Program : Part - Time (lucru de acasa). Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, acceptam colaboratori din toate orasele. Pentru mai multe detalii :
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei . Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si cu siguranta cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. - . Se lucreaza de acasa, din fata calculatorului sau de la un birou. Nu conteaza daca mai aveti un alt loc de munca, activitatea in domeniul asigurarilor o puteti desfasura in paralel, in limita timpului disponibil. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu mai ales ca avem un sistem de cariera ce ne ajuta sa progresam si sa ne dezvoltam chiar propria echipa de colaboratori in timp. Vom putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, asigurari de locuinte (PAD si facultative), asigurari medicale de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS (www.destine-holidays.ro), parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing prin Destine LEASING&CREDITE sau tranzactii imobiliare prin Destine Imobiliare. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti liceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, dar este recomandata, insa este acceptata si cea de absolvire liceului); - cazier judiciar curat care sa ateste integritatea dumneavoastra sociala; Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de examinare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii Destine (unde vi se va face cont pe platforma pe care veti lucra si unde veti gasi cursurile - teoria - ce va trebui invatata pentru examen) si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare provine). Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior - Destine Broker
-
Persoana organizata, responsabila, motivata, eficienta, flexibila si punctuala. Persoana dornica de a lucra intr-un mediu corect si civilizat. Stabilitate la locul de munca si seriozitate. Disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica. Capacitate de a lucra individual si in echipa. Descrierea jobului Sortarea si aranjarea marfii pe raft. Manipularea și verificarea mărfii, identificarea si selectarea produselor. Pregatirea marfurilor pentru livrare in conformitate cu planificarile si comenzile zilnice. Livrarea comenzilor catre clienti Verificarea mărfurilor sosite în depozit cantitativ si calitativ (deteriorate). Participarea la inventarierea marfurilor din gestiune. Program de lucru Luni - Vineri 8:30 - 17:00 Salariu net (in mana) 3200 - 3700 lei Prime de sarbatori Bonuri de masa
-
Cerinte Excel nivel avansat Experienta coordonare personal Cunoştinţe de gestionare arhivare documente Cunoştinţe de management Cunostinte limba engleza nivel mediu Responsabilitati Realizari Comunicarea permanentă cu personalul din subordine dar şi cu superiorii. Verificarea calităţii muncii reprezentanţilor furnizorilor. Gestionarea stocurilor. Menţinerea relaţiilor cu reprezentanţii brandurilor. Raportarea către sediu a oricăror evenimente ce influenţează sau pot influenţa desfăşurarea activităţii specifice. Menţinerea unui mediu de lucru plăcut. Alte informatii Locatie:Dambovita Mall-Targoviste Program : 5 zile din 7 (8:00-16:30 si 13.30-22:00) 4000 lei net 600 lei tichete de masa 500-1000 lei bonus lunar Al 13-lea salariu Contract perioada nedeterminata
-
Bună Ziua,angajam Sef(a) pentru Statie Carburanti situata in sectorul 6. CV-urile se trimit la adresa
-
Efectuează înregistrări contabile: gestiune, clienți, furnizor, banca, revisal, declaratii, revisal, balanta, bilant. Experienta de lucru în domeniu este necesara Programul de lucru (poate fi și part time sau flexibil) și salariu se vor discuta la interviu
-
Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Braila Galati , Vrancea , Buzau , Botosani , Suceava , Nemat , Iasi , Vaslui. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.
-
Responsabilitati principale: Indentificarea si contractarea clientilor potentiali privind activitatea prestata de catre firma (door to door); Prezentarea posibilitatilor si oportunitatilor; Realizarea planului de contractatre clienti; Intocmirea rapoartelor saptamanale cu privire la activitatea de vizite si contractare. Cerinte: Studii medii sau superioare de inginerie absolvite; Permis de conducere categoria B; Masina proprie-reprezinta avantaj; Disponibilitate pentru munca de teren (aprox. aprox. 95% din timpul lucrat); Abilitati de comunicare; Atitudine proactiva; Orientare catre rezultat; Cunoscator a limbii engleze sau germana (mediu sau avansat); Disponibil pentru scolarizare in Germania; Domiciliul - din Romania. Beneficii: pachet salarial motivant fix + tichete de masa + bonus de performanta; contract pe perioada nedeterminata; training-uri de pregatire; oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii internationale; Contact /
-
Candidatul Ideal Echipa noastra de vanzari are nevoie de un nou membru: cautam un consultant tehnic si comercial care sa identifice potentialii clienti, sa le inteleaga nevoile, sa le poata explica produsele si documentatia necesara, dar mai ales sa ii asiste in alegerea produselor potrivite pentru proiectele lor. Am dori sa fie entuziast, un bun comunicator cu inclinatii tehnice si dedicat clientilor. Suntem o echipa unita si ne-am dori ca noul nostru coleg sa se poata integra cu usurinta. Oferim la schimb, un mediu de lucru placut dar in acelasi timp si provocator, salariu fix cu cresteri anuale si bonuri de masa. Mai jos gasiti profilul ideal al viitorului nostru coleg: nivel mediu-avansat utilizare suita Office (Outlook, Word, Excel) web (cautare informatii specifice), cunoasterea Microsoft Accounting 2009 Microsoft Navison Dynamics sau sistem ERP, constituie un avantaj. inclinatii tehnice engleza nivel incepator mediu Descrierea jobului Ce responsabilitati are: Mentinerea relatiilor cu clientii existenti (mail, telefonic), identificarea si atragerea potentialilor clienti. Preluarea comenzilor (telefonic mail shop online) si pregatirea comenzilor pentru livrare. Ofera clientiilor potentialilor clienti suport tehnic telefonic mail in alegerea produselor. Experianta de lucru in Microsoft Accounting 2009 constituie un avantaj. Ce oferim: salariu net 3000 lei cresteri salariale nete, in sarje de 200 lei, de 1 sau 2 ori an, in functie de performata. prime de Paste si Craciun un mediu de lucru placut, dinamic si provocator. angajare pe perioada nedetreminata, cu cresteri salariale anuale in functie de performante. bonuri de masa,in functie de vechime ( incecepand de la 10 lei bon pana la 40 lei). program de de lucru L-V ; 08:00-16:00 Descrierea companiei Firma Best TOOLS SRL, importa si distribuie pentru Piata Romaneasca urmatoarele categorii de produse: Placi Poliuretanice Necuron Placi PVC - DIAB Materiale Compozite - Altropol ( rasini epoxidice, poliuretanice, gel-coat, agenti de demulare, pigmenti, spume poliuretanice si epoxidice, etc) Silicon - Zhermack (realizare matrite flexibile) Standardizate mecanice - Norelem (engineering) Tesaturi industrial ( fibra de sticla, fibra de carbon, fibra Kevlar aramida) Pentru mai multe detalii despre gama de produse comercializate de firma noastra va rog utilizati site-ul firmei sau shopul shop
-
Locul de munca ELECTRO EUROSTAR SRL Functia ocupata INGINER ELECTROMECANIC Studii superioare Experienta 1-3 ani Cunostinte de limba romana engleza germana. Informatii tel. .
-
Restaurant situat pe Bulevard Dem Radulescu Rm Valcea( fostul Filos), cauta sa angajeze personal pentru urmatoarele posturi: - Bucatar - Ajutor Bucatar - Spalator Vase - Barman - Ospatar - Personal curatenie
-
Vrei un job full time, part time , un venit suplimentar, avansare rapidă în carieră, atunci sună sa stabilim un interviu, studii candidat minim bacalaureat, cunoștințe operare PC, sau cu cod caen 6622 , job pentru municipiul Hunedoara și împrejurimi.
-
Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să explorezi domeniul asigurărilor? Caut persoane pasionate și dornice să se alăture echipei mele în calitate de colaboratori. Dacă îți dorești un venit suplimentar, împreună cu un program flexibil care îți permite să lucrezi de oriunde, iar biroul tău să fie oriunde te poartă pasiunea ta, atunci această oportunitate este pentru tine. În echipa noastră vei găsi oportunități de dezvoltare personală și profesională, susținere constantă și resurse pentru a-ți atinge obiectivele. Indiferent dacă ai experiență în domeniul asigurărilor sau ești la început de drum, avem programe de formare adaptate nevoilor tale. Alătură-te echipei noastre și descoperă avantajele unei activități care îți oferă libertatea de a-ți gestiona timpul și locul de muncă în funcție de preferințele tale. Contactează-mă pentru mai multe detalii și hai să construim împreună un viitor de succes în domeniul asigurărilor!
-
Descriere postului Prelucrarea datelor obtinute din diverse documente conform cerintelor clientilor nostri; Utilzarea sistemelor specifice pentru prelucrarea informatiilor; Recunoasterea si analizarea documentelor primite. Cerinte Cunostinte limba italiana - nivel mediu; Cunostinte utilizare PC; Atentie la detalii. Oferta noastra - salariu de incadrare in functie de performanta - bonus anual de performanta - bonus pentru transport - tichete de masa in functie de vechime - training tehnic intern - program full time (L-V) - posibilitatea de a lucra hidrid.
-
-
Suntem fabrica de constructii metalice sudate agabaritice. Postul este la serv. Tehnic-Proiectare-Dezvoltare. Se cer studii de specialitate.
-
Promovat
Parfumeria: "KHALIFA" angajează consultant vânzări pentru insula de parfumuri orientale din locația: IULIUS MALL TIMIȘOARA Cerinte: - studii medii sau superioare, - prezentabil,respectuos,sociabil, - experiență în domeniul vânzărilor, - experiență în întocmirea actelor, - experiență în domeniul parfumeriei constituie un avantaj. Condiții: - Program: Full time - Orar: 10: zile cu 2 zile libere, - Bonusuri de performanță, - Prime cadou de sărbători, - 30% reducere la produse. - Salariu : avantajos + bonus din vanzari (detalii suplimentare la telefon) Responsabilități: - promovarea și vânzarea produselor, - împărțirea testerelor parfumate, - gestiunea magazinului, - depunerea numerarului, - întocmire actelor,etc. Trimite-ți un CV pe WHATSAPP, la numărul de telefon din anunț și va voi contacta eu!
-
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Doamnă angajată, serioasă 49 ani, îngrijesc doamnă învărstă și administrez locuința complet (menaj, gătit, socializare în afara domiciliului etc.), cu cedarea locuinței - în Sibiu (sau împrejurimi în limita a 10 km). Rog doar oferte serioase! Multumesc,