Anunțuri
Locuri de munca Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2021-07-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Centrul de aritmetică mentală SmartyKids Constanta Sud își mărește echipa!!!! CINE SUNTEM NOI ? - SmartyKids este o organizație internațională de centre educaționale pentru copii, de aritmetică mentală. - Avem peste 320 de parteneri cu centre proprii în 12 țări - SmartyKids combină cunoștințele vechiului ABAC cu tehnologia și primul manual de realitate augmentară (AR) din România - Avem o abordare complet diferită a cursurilor pentru preșcolari și școlari RESPONSABILITĂȚILE DUMNEAVOASTRĂ - Desfășurarea de cursuri de dezvoltare în conformitate cu metoda și planul didactic elaborat de centru - Construirea relațiilor, comunicarea cu părinții și formarea graficului grupelor - Respectarea procesului de învățare și a regulilor interne ale centrului SmartyKids CANDIDATUL IDEAL - Persoană zâmbitoare , pozitivă și energică , care dorește să se dezvolte în predarea și lucrul cu copiii - Motivat să ajute copiii în procesul de învățare - Crede în potențialul de dezvoltare al fiecarui copil CERINȚELE NOASTRE -Absolvent sau în curs de absolvire a învățământului superior, de preferat în Psihologie sau Pedagogie, PIPP, Sociologie - Experiență în lucrul cu copii de vârstă școlară și preșcolară - Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă OFERIM - Salariu motivant - Formare și certificare ca profesor de aritmetică mentală, introducere și susținere în poziția de profesor de aritmetică mentală - Formare suplimentară participare la forumuri și seminarii pe parcursul dezvoltării - Flexibilitate în funcție de programul de lucru al centrului Te așteptăm în minunata familie SmartyKids Slobozia!! Tel: Mail:
-
Promovat
Alege sa te dezvolti personal si profesional alaturi de noi #Harsha Engineers Europe, cautam colegi noi pe pozitia de Operator CNC, pentru locatia noastra din Parcul Industrial ICCO, Ghimbav Brasov. Candidatul Ideal - Cunostinte minime de desen tehnic - Studii medii - Cunostinte despre intrumentele de masurare: subler, micrometru, ceas comparator - Experienta pe un post similar constituie un avantaj - Calificare Operator CNC - constituie avantaj Descrierea jobului - Operarea masinilor unelte CNC - Intretinerea si mentinerea parametrilor optimi de functionare a masinilor unelte CNC - Stabilirea necesarului de materiale in functie de specificul lucrarilor pentru fiecare comanda - Identificarea si utilizarea SDV-urilor necesare executarii operatiei de prelucrare - Interpretarea desenului de fabricatie - Urmarirea pasilor de productie, respectiv a programului pentru piesele ce urmeaza a fi prelucrate - Prelucrarea pieselor mecanice conform desenelor tehnice - Utilizarea dispozitivelor de măsură pentru controlarea pieselor finite - Asigurarea functionarii masinii si pastrarea curateniei la locul de munca Beneficii - Instruire specifică postului, la nevoie, cursuri de specialitate; - Salariul negociabil in funcție de cunoștințe experiență; - Posibilitate de promovare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru profesionist; - Instrumente de lucru necesare desfășurării activității; - tichete de masă 33 lei zi - transport asigurat din Brasov si din imprejurimi decontat - prime de sărbători - primă de bun venit - 50% din salariu - primă de performanță prezență fidelitate - asigurare de viață si de sanatate - spor de noapte 25% - ore suplimentare plătite dublu Descrierea companiei Harsha Engineers Europe este o companie bazată pe tehnologie, cu un accent puternic pe cercetare și dezvoltare, ceea ce ne-a permis să dezvoltăm produse adaptate cerințelor clienților noștri. Avem expertiza necesară pentru a proiecta și dezvolta scule în avans in-house, ceea ce ne permite să fabricăm produse complexe. De la înființarea sa în 1986, Harsha Engineers International Limited* (Harsha) este cel mai mare producător pentru industria rulmenților cu role și bile prin turnare și produse de prelucrare în aliaje de cupru, bronz și alamă pentru multiple aplicații industriale. Grupul este unul dintre cei mai importanți jucători în domeniul componentelor prelucrate din bronz și al componentelor din aliaje de alamă. Harsha Engineers Europe livrează piese finite complete pentru echipamente de construcții și silvicultură din întreaga lume.
-
Promovat
Cerinte Studii absolvite in domeniul ingineriei. Pasiune pentru tehnologie și inovație. Abilități de rezolvare a problemelor și gândire analitică. Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă. Disponibilitate pentru deplasari, inclusiv in afara tarii Limba engleza nivel avansat Disponibilitatea de a lucra intr-o fabrica Responsabilitati Realizari Participare activă la proiecte tehnice în cadrul echipei. Propuneri de soluții creative și eficiente pentru provocările tehnice. Colaborare strânsă cu echipa pentru atingerea obiectivelor stabilite. Alte informatii Program Luni-Vineri: 08:00-16:00 Pachet salarial alcatuit din salariu net 3900 lei Tichete 25 lei zi Al 13-lea salariu Al 14-lea salariu Prima casatorie Prima nou-nascut Prima rechizite Prima vacanta Asigurare medicala privata
-
Promovat
Menaj la casa , 5 zile pe saptamana 6 ore pe zi( de luni pana vineri 9-15) si sambata 4 ore. (curatenie,calcat) In mana 6000lei pe 20 zile lucratoare, plus decontare abonament transport in comun .Bonuri de masa incluse. Conditii: - neaparat referinte de la locurile de munca anterioare - sa trimita CV- cu școlarizarea , situatia familiala, locurile de munca anterioare si telefon de contact de la aceste locuri de munca. -minim 8 clase,preferabil liceu -varsta 35-45 ani ,fara probleme de sanatate - sa locuiasca si sa aiba domiciliul stabil in Bucurestii Noi, Straulesti,Chitila,Aviatiei,Domenii -locatia e langa Alka factory shop-( autobuz 112, 331 bis statia Nuferilor)
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vrei o activitate part time si un venit suplimentar? Ai fost sau esti agent manager de vanzari al unei societati de asigurare? Ai fost inspector de asigurari? Ai renuntat in favoarea altui loc de munca? Te ajutam sa iti mentii portofoliul si relatia cu toti clientii. Esti o persoana ambitioasa la inceput de drum care are planuri mari de viitor? Iti dorești ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Iti oferim oportunitatea unei activitatii in care tu alegi cand, cat si de unde sa lucrezi. Daca vrei sa fii propriul tau sef, pornind cu un program part-time in cadrul companiei noastre, vei avea posibilitatea sa iti dezvolti abilitatile personale si capacitatile de coordonare a oamenilor. Daca vrei o provocare adevarata, acum e momentul. Arata-ne ca poti sa devii un adevarat lider formand o echipa unita si eficienta!!! Daca ai 12 clase absolvite, cunostinte de lucru cu calculatorul si nu iti lipseste perseverenta pentru a învăța lucruri noi, astept sa ma contactezi la telefon pentru detalii suplimentare răspund la mesaje pe whatsapp, messenger. Cerinte: -Să fii absolvent de liceu, cu diplomă -Să nu ai cazier judiciar pentru infracțiuni contra patrimoniului sau pentru infracțiuni prevăzute de legislația financiar-fiscală -Să ai o reputație bună. Pentru a putea începe activitatea de asistență în brokeraj, trebuie să obții o calificare prin parcurgerea cursului și promovarea examenului de calificare profesională în domeniul asigurărilor. Cursul îl poți face si prin intermediul nostru ! Ulterior promovării examenului vei primi o diplomă ce atestă promovarea examenului. Noi te putem asista și ghida pe tot parcursul acestui proces și îți punem la dispoziție cunoștințele noastre pentru orice nelămurire. Se lucreaza doar cu contract de colaborare. Destine Broker de Asigurare cauta colaboratori în toată țara pentru a intermedia asigurări (RCA, CASCO, Locuințe, Viață, Sănătate, etc), turism (vacanțe, bilete de avion, cazări), credite si imobiliare. Se lucrează în funcție de timpul avut la dispoziție, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă. Venitul este in functie de volumul de contracte incheiate si depinde de fiecare cat vrea sa iasa din zona de confort.
-
Vrei o activitate part time si un venit suplimentar? Ai fost sau esti agent manager de vanzari al unei societati de asigurare? Ai fost inspector de asigurari? Ai renuntat in favoarea altui loc de munca? Te ajutam sa iti mentii portofoliul si relatia cu toti clientii. Esti o persoana ambitioasa la inceput de drum care are planuri mari de viitor? Iti dorești ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Iti oferim oportunitatea unei activitatii in care tu alegi cand, cat si de unde sa lucrezi. Daca vrei sa fii propriul tau sef, pornind cu un program part-time in cadrul companiei noastre, vei avea posibilitatea sa iti dezvolti abilitatile personale si capacitatile de coordonare a oamenilor. Daca vrei o provocare adevarata, acum e momentul. Arata-ne ca poti sa devii un adevarat lider formand o echipa unita si eficienta!!! Daca ai 12 clase absolvite, cunostinte de lucru cu calculatorul si nu iti lipseste perseverenta pentru a învăța lucruri noi, astept sa ma contactezi la telefon pentru detalii suplimentare răspund la mesaje pe whatsapp, messenger. Cerinte: -Să fii absolvent de liceu, cu diplomă -Să nu ai cazier judiciar pentru infracțiuni contra patrimoniului sau pentru infracțiuni prevăzute de legislația financiar-fiscală -Să ai o reputație bună. Pentru a putea începe activitatea de asistență în brokeraj, trebuie să obții o calificare prin parcurgerea cursului și promovarea examenului de calificare profesională în domeniul asigurărilor. Cursul îl poți face si prin intermediul nostru ! Ulterior promovării examenului vei primi o diplomă ce atestă promovarea examenului. Noi te putem asista și ghida pe tot parcursul acestui proces și îți punem la dispoziție cunoștințele noastre pentru orice nelămurire. Se lucreaza doar cu contract de colaborare. Destine Broker de Asigurare cauta colaboratori în toată țara pentru a intermedia asigurări (RCA, CASCO, Locuințe, Viață, Sănătate, etc), turism (vacanțe, bilete de avion, cazări), credite si imobiliare. Se lucrează în funcție de timpul avut la dispoziție, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă. Venitul este in functie de volumul de contracte incheiate si depinde de fiecare cat vrea sa iasa din zona de confort.
-
Firmă de construcții din Suceava iși extinde echipa - căutăm INGINER CONSTRUCTOR care să ajute la coordonarea și implementarea proiectele noastre. Suntem în căutarea unei persoane dornice să abordeze un domeniu dinamic, provocator, respectiv construcția obiectivelor civile si industriale, alături de o echipa tânără dar experimentată. Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Foarte bune cunoștințe tehnice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de project manager; Bune cunostințe de AutoCAD (un atu dar nu obligatoriu), Microsoft Office si MS Project; Planificare și organizare; Managementul echipei; Bune abilități de comunicare și relaționare; Capacitate de lucru individual dar și în echipa; Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile pot fi trimise la adresa de email: ; relații la telefon .
-
Disponibil online
efectuez traduceri autorizate
Efectuez traduceri autorizate de engleză și sârbă și neautorizate de bosniacă și muntenegreana în baza legii traducătorului.
-
Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.
-
oportunitate de cariera: Suntem o agenție imobiliară din Cluj-Napoca în căutarea unor agenți imobiliari talentați și experimentați pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Dacă aveți o pasiune pentru industria imobiliară, experiență în vânzări, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun. Responsabilități: Identificarea și prospectarea activă a clienților potențiali Consultarea clienților în procesul de cumpărare sau vânzare a proprietăților imobiliare Evaluarea și listarea proprietăților disponibile pe piață Organizarea și efectuarea de vizionări pentru clienți Negocierea contractelor și asigurarea unei experiențe excelente pentru clienți de la început până la finalizarea tranzacției Excelente abilități de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și într-o echipă Orientare către rezultate și dorința de a atinge și depăși obiectivele stabilite Beneficii: Potențial de câștig atractiv, bazat pe performanță Suport și resurse pentru dezvoltarea continuă a carierei Mediu de lucru stimulativ și dinamic Oportunitatea de a lucra cu clienți și proprietăți diverse într-o piață imobiliară dinamică Dacă sunteți un agent imobiliar cu experiență care caută oportunitatea de a avansa în carieră și de a se alătura unei echipe de succes, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la [ ] sau să ne contactați la Așteptăm cu nerăbdare să cunoaștem candidații talentați și motivați care doresc să se alăture echipei noastre!
-
Care vor fi responsabilitatile tale? Supraveghere permanenta a modului de desfasurare a acitivitatii in sala de joc; Informarea clientilor referitor la modul de functionare al aparatelor de joc; Servirea clientilor cu produse din protocol; Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii; Alte atributii specifice jobului. Cerinte: CV cu poza; Studii medii (12 clase finalizate); Cazier curat. Oferim: Salariu atractiv si competitiv pe piata; Sistem de bonusare in functie de performante; Tichete de masa; Perioada de training si acomodare; Echipa tanara si dinamica; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Companie in plina dezvoltare.
-
Avem OPORTUNITATI de job-uri noi, in cadrul unei companii multinationale din Popesti Leordeni Judetul Ilfov: Operatori masini (experienta in domeniu constituie avantaj); Reglori masini (experienta in domeniu constituie avantaj); Operatori manuali (fara experienta). Daca esti interesat suna la: Puteti trimite CV la: Cerinte: Studii medii; Experienta pe un post similar constituie avantaj; Program de lucru: 3 schimburi (cu spor de noapte, conform legislatiei in vigoare). Oferim: Salariu motivant + tichete de masa (30 ron zi); Beneficii: al 13-lea salariu; prima de vacanta, prima de Paste si alte beneficii, conform CCM.
-
Ne căutăm colegi in Sectorul 2! Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor! CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă; Să ai studii medii finalizate; Să te descurci cu calculatorul; Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale. CE VEI FACE: Vei opera intr un sistem specific de pariere; Vei emite si vei valida tichetele de pariere; Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile; Vei gestiona zilnic incasarile. CE OFERIM: Singura casa de pariuri in care nu este nevoie sa inveti CODURI de pariere; Recunoastem vechimea ta in domeniu si acordam bonusuri pentru aceasta; SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu; Program de FORMARE profesionala si TRAININGURI de specialitate platite; Loc de munca aproape de casa; Decont transport pentru agentiile deschise pana la orele 24:00; BONUS conduita 250 lei ce creste anual cu 50 lei; BONUS performanta incasari pariuri; BONUS recomandare 400 lei; BONUS ANIVERSAR in functie de vechime; Ajutoare evenimente familiale 2.500 lei; TICHETE de masa 40 lei tichet - 800 lei 840 lei; Pachet servicii medicale Clinicile Regina Maria; ORE suplimentare platite, zile libere legale platite; Prime sarbatori; Cadouri copii de 1 IUNIE si Mos Craciun; Oportunitati reale de PROMOVARE si dezvoltare; Program de lucru in ture - 2 zile cu 2 zile libere, cel mai intalnit tip de program; Contract perioada NEDETERMINATA; Mediu de lucru placut. Cine suntem noi? Suntem unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a jocurilor de noroc. In acest moment, suntem prezenti atat in retail, in peste 300 de agentii, cat si in online. Ne ghidam intreaga activitate in baza a trei piloni principali: clienti, inovatie si produse de inalta calitate. Stanleybet in Romania, parte a grupului Game World, numara peste 1200 de angajati care gandesc, lucreaza si actioneaza in linie cu nevoile clientilor. Ataseaza un CV sau ne poti suna direct!
-
Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza personal cu experienta pentru sala de croit. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - experienta la sala de croit - utilizarea sistemelor de taiat tip curis, banzic. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj
-
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza sef atelier cu experienta. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. Va fi responsabila cu formarea si organizarea echipei de confectionere. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta la sala de croit reprezinta un avantaj. Cerinte: - experienta in coordonarea unei echipe in croitorie. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj
-
Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).
-
Doamnă angajată, serioasă 49 ani, îngrijesc doamnă învărstă și administrez locuința complet (menaj, gătit, socializare în afara domiciliului etc.), cu cedarea locuinței - în Sibiu (sau împrejurimi în limita a 10 km). Rog doar oferte serioase! Multumesc,
-
Ne dorim un coleg sau colega absolventa de invatamant liceal sau superior care are cel putin cunostinte minimale de PC si OFFICE.Restul te invatam noi.In ce domeniu ne poti ajuta?In contabilitate, in relatii cu clientii, in social media (Facebook, Instagram, TikTok, Google etc) proiectare, IT, vanzari, asistenta vanzari. In functie de ceea ce sti sa faci si ceea ce iti place sa faci iti vom gasi locul potrivit in echipa noastra. Salariul este motivant bonusurile de performanta la nivel de companie si individual le acordam cu regularitate, bonuri de masa, traininguri acces la masinile companiei alocate departamentului, decontarea transportului. Merita sa iti trimiti CV-ul pe si sa stabilim o intalnire.Arunca-ti o privire pe www.distribuitoare-incalzire.ro, www.daver.ro, www.hidros-romania.ro sau pe www. actionclima.ro sa vezi ce facem sau daca vrei sa vezi parte din proiectele noatre cauta pe emag prousele Daver
-
Candidatul Ideal: Esti pasionat(a) de design si proiectare mobilier si iti doresti sa te alaturi unei companii in cadrul careia poti sa inveti si sa cresti? Noi, la Prod Alcar, cautam colegi motivati si ambitiosi pentru departamentul nostru de proiectare. Vei fi intampinat de o echipa entuziasta si bine pregătita, a carei prioritate va deveni dezvoltarea ta personala si profesionala. Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Ne dorim ca tu: Sa fii comunicativ si dornic de a invata lucruri noi in fiecare zi; Sa ai abilitati de organizare, planificare și coordonare; Sa ai un spirit dezvoltat pentru a lucra in echipa; Sa ai o atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre obtinerea de rezultate; Sa ai bune cunostinte teoretice in domeniul absolvit; Sa ai experienta in proiectarea de mobilier; Sa cunosti utilizarea unui program de proiectare CAD (ex: AutoCAD); Responsabilitatile tale vor fi: Proiectarea produselor de mobilier; Elaborarea desenelor tehnice specifice fiecarei etape din flux; Implementarea si supervizarea produselor noi; Relationarea cu clientii persoane fizice; Planificarea comenzilor; Iti vom oferi: Pachet salarial motivant si tichete de masa; Transport decontat, fie ca este efectuat cu un mijloc de transport public sau personal; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Inductie si pregatire profesionala de specialitate; Dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa bine pregatita; Posibilitatea de avansare profesionala; Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi. Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de informații suplimentare și ajutor în procesul de recrutare.
-
Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Domeniu de activitate Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.