Anunțuri
Locuri de munca Carnet conducere: B Experienta: Experienta peste 3 ani Disponibil din: 2022-06-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere, cu urmatoarele abilitati: - Cunoștințe de mecanică generală; - Permis de conducere categoria C; - Experiență de minim 3 ani in domeniu - Autorizatie macaragiu grupa A Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea - încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Expert Garage Solutions isi mareste echipa!!! Suntem în căutare de coleg calificat cu experiență de muncă pe un post similar, care să fie dornic de o nouă provocare profesională alături de compania noastră. Descrierea jobului: - Diagnosticarea și rezolvarea eficientă a problemelor tehnice ale vehiculelor - Efectuarea reparațiilor și întreținerii planificate în conformitate cu standardele și procedurile companiei - Utilizarea echipamentelor și instrumentelor adecvate pentru a asigura calitatea lucrărilor efectuate - Colaborarea cu echipa pentru a îndeplini obiectivele comune și pentru a menține standardele ridicate ale serviciilor noastre - Asigurarea că toate reparațiile sunt efectuate în conformitate cu normele de siguranță și reglementările legale Beneficii: - Salariu atractiv in functie de experienta - Bonusuri de performanta - Prime de sarbatori
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și pentru lucrările din țară și din afara țării. Cerinte: - Cunoștințe de mecanică generală; - Atestat automacaragiu - Experiență de minim 3 ani in domeniu Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară și în afara țării) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher, fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu 1500 2000 cu contract de munca si cazare. Contactati W.app pt informații. Fara betivani si puturosi.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
"ZERO SAPTE DOI SAPTE OPT ZERO NOUA NOUA ZERO SAPTE" Daca ai nevoie de desene pe calculator - SUNA=MA EXECUT Desene pe calculator(AUTOCAD)=execut, modific,actualizez, ,livrez format dwg , dxf sau print= =Trimite schita si fac desenul. "ZERO SAPTE DOI SAPTE OPT ZERO NOUA NOUA ZERO SAPTE" Inginer Autocad.Bucuresti.Execut,modific,actualizez desene in Autocad.
-
Angajăm Electricieni cu experiență. Posesor permis categoria B. Salarizarea incepe de la 4500 lei NET.
-
Promovat
Angajam mecanic auto cu experienta, salariu motivant si atractiv, negociabil in functie de cunostinte si pricepere. Rugam seriozitate. Atelierul este multimarca, dotat cu toate sculele si echipamentele necesare. Gometrie 3D Ravaglioli. (Excludem doritorii si consumatorii de bauturi alcoolice, in special in timpul programului) Locatia : Bucuresti, sector 6. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, mobilitate (de preferinta cu permis de conducere). Salariul, intre 5000 de lei si 9000 de lei, in functie de realizari si pricepere. Responsabilități: Intretinerea si repararea autovehiculelor (autoturisme si autoutilitare). Program de lucru 09:00-18:00 sau 8 17. O sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00.
-
Santiere navale : - tamplari mobilier yachturi 14 - 16 Eur ora - NET - lacatusi confectii metalice montaj carene nave - yachturi , 15 -16 Eur ora NET - Sudori aluminiu , yachturi , cu certificate de sudura 131 , 16-17 Eur ora NET Service auto : - mecanici , vopsitori , tinichigii , pregatitori - auto camione remorci - 14 - 17 Eur ora NET Pentru toate locurile de munca se cere : Experienta de min 3 ani , in meserie . Cunostinte limba engleza germana , nivel mediu . Permis auto B Masina personala este un avantaj Salariul este in functie de experienta Cazare si asigurari , platite de angajator Cazare - singur in camera . Plata salariului , saptamanal in contul personal Contract olandez Persoanele interesate , pot trimite o scurta prezentare , sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului . Cazarea
-
Cerinte : experienta , demonstrabila ,min 3 ani in aceasta meserie experienta in lucrari antiincendiu - senzori , alarme , tablouri ..etc cunostinte limba engleza franceza, nivel mediu permis auto B - masina personala este un avantaj Se ofera : Salariu NET 15 -17 Eur ora , in functie de experienta Taxe , asigurari , cazare , platite de angajator cazare singur in camera posibilitate de lucru ,ore suplimentare Incepere rapida Persoanele interesate , care indeplinesc cerintele anuntului , pot trimite o scurta prezentare , sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului .
-
Cerinte : - Experienta min 4 ani , prelucrare lemn , fabricare mobilier . - Limba engleza - nivel mediu . - Lucrare dupa proiect desen -Permis conducere B - masina personala , este un avantaj . Se ofera : - Salariul NET , 15 -16 Eur ora , in functie de experienta - Cazare si asigurari , platite de angajator - Plata transport RO - BE , max 200 Eur persoana , dupa prima saptamana de lucru . Persoanele interesate , care indeplinesc cerintele anuntui , pot trimite o scurta prezentare , sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului .
-
Candidatul Ideal Studii superioare finalizate (avantaj: medicina, farmacie, chimie, biologie); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Experienta in promovare oferte in cabinete si clinici stomatologice, spitale, lanturi farmaceutice; Organizare si planificare, orientare spre performanta si rezultate; Seriozitate, responsabilitate; Cunostinte nivel mediu de limba engleza; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari la clienti; Descrierea jobului Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialisti si cadre medicale din institutiile private sau publice, in zona alocata - in principal medici stomatologi; Dezvolta imaginea companiei prin activitati specifice de promovare medicala; Vizitează clienții din teritoriul alocat, conform planului stabilit; Mentine si dezvolta relatii profesionale de succes cu toti clientii din zona desemnata, identifica noi oportunitati de business; Monitorizeaza piata stomatologica si competitia; Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea realizata. De ce sa te alaturi echipei noastre? Vei face parte dintr-o echipa tanara, dinamica. Pachet salarial: salariu, bonus de performanta, indemnizatie de mobilitate, tichete de masa. Autoturism, laptop si telefon de serviciu. Posibilităţi de dezvoltare profesională. Un proces de instruire complet, specific noului tău rol. Pachet servicii medicale la o clinica privata. Viziteaza site-ul pentru a ne cunoaste produsele si vino alaturi de noi! Descrierea companiei Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică, având o preocupare continuă către ceea ce este nou pentru îngrijirea sănătății oamenilor. Suntem o companie de import și distribuție la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice, asigurand si service pentru dispozitivele medicale. Cu peste 10 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea.
-
Angajam pentru santierele din Germania - montatori hale industriale Cerinte - calificare, persoane cu experienta (obligatoriu), dinamice, organizate si cu initiativa, disponibili pentru deplasare - obligatoriu apt pentru lucru la inaltime - respectarea normelor de siguranță și a procedurilor de lucru - organizează şi curăţă propriul loc de muncă în vederea desfăşurării activităţii montaj acoperis si fatade hale industriale(tabla trapez,casete structurale,panouri sandwich)-termoizolatie si hidroizolatie -manevrarea materialelor,ansamblelor si subansamblelor metalice -pregatirea elementelor componente pentru structurile metalice -asamblari si fixari de subansamble prin sudura, buloane, nituri, suruburi(stalpi,grinzi,rame,suporti,panouri,grilaje,etc) - folosesc in mod corespunzator sculele si aparatele aflate in dotare. - permis conducere categoria B constituie avantaj
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).
-
Angajăm Instalatori pentru montaj instalații sanitare pentru yachturi în șantier naval din Olanda. Cerințe: - experiență relevantă în domeniul instalațiilor sanitare; - calificare specifică domeniului; - experiența în domeniul naval constituie avantaj; - cunoștințe de limba engleză la nivel mediu (obligatoriu); - permis de conducere cat. B (avantaj); - persoană autonomă și responsabilă. Responsabilități: - montajul instalațiilor sanitare pe yacht în conformitate cu planul tehnic; - asigurarea executării corespunzătoare a lucrării atribuite (montare valve, pompe, filtre, drenarea corectă a țevilor etc.). Condiții și beneficii: - salariu între 13,35 - 20,00 Euro net/oră, în funcție de competențe și experiență; - program de lucru full time; - cazare gratuită (o persoană în cameră); - mașină de serviciu în Olanda și echipament de lucru; - job stabil, contract pe termen lung; - contract românesc, detașare în Olanda cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda; - nu se percepe nicio taxă de angajare.
-
Angajăm Șef echipă electricieni cu limba germană pentru a coordona proiecte în Germania, în domeniul civil și industrial. Disponibilitate de la sfârșit de aprilie început de mai. Compania noastră caută să completeze echipa de electricieni cu o persoană vorbitoare de limba germană. Dacă ești un electrician calificat și vorbești fluent limba germană, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Condiții: - salariu 16 Euro net oră (minim 2500 Euro net lună); - program de lucru full time; - posibilitate efectuare ore suplimentare; - cazare și mașină de serviciu în Germania asigurate gratuit; - angajare cu contract în România, pe perioadă nedeterminată; - detașare în Germania cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Germania; - asistență permanentă din partea noastră ca și angajator. Responsabilități: - șeful de echipă oferă suport echipei de electricieni și coordonează activitatea pe proiecte; - participă la ședințele de lucru și urmărește buna funcționare a planului de lucru pentru fiecare proiect derulat; - execută lucrări de instalații electrice alături de echipă: trasare cabluri, control și revizii ale instalațiilor electrice conform planului, montare dispozitive de iluminat - becuri leduri de toate tipurile, supraveghere video, detecție incediu, control acces, sisteme audio-video etc. Cerințe: - calificare de electrician; - 5+ ani experiență practică ca electrician; - experiența în coordonarea unei echipe constituie avantaj; - cunoștințe de lucru după plan tehnic; - cunoștințe de limba germană la nivel avansat; - permis de conducere cat. B (avantaj); - disponibilitate la deplasări în interes de serviciu.
-
Angajăm Tâmplari navali care să lucreze la construcții restaurări yachturi și vase de croazieră în Olanda. Beneficii: - salariu de început 13,50 - 14,50 Euro net oră; - job full time, posibilitate de ore suplimentare; - cazarea gratuită (o persoană în cameră) și mașină de serviciu asigurată; - job stabil, contract pe perioadă nedeterminată; - contract românesc (carte de muncă în România), detașare în Olanda cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda. Cerințele postului: - minim 2-3 ani experiență anterioară ca tâmplar naval; - limba engleză la nivel conversațional mediu (obligatoriu); - permis de conducere cat. B (avantaj). Responsabilitățile postului: - montarea și ajustarea de mobilier pe nave de pasageri, vase de croazieră și yachturi; - lucrări de modernizare, întreținere și ajustare cabine; - montaj de mobilier pe structură metalică.
-
Promovat
Expert Garage Solutions isi mareste echipa!!! Suntem în căutare de coleg calificat cu experiență de muncă pe un post similar, care să fie dornic de o nouă provocare profesională alături de compania noastră. Descrierea jobului: - Diagnosticarea și rezolvarea eficientă a problemelor tehnice ale vehiculelor - Efectuarea reparațiilor și întreținerii planificate în conformitate cu standardele și procedurile companiei - Utilizarea echipamentelor și instrumentelor adecvate pentru a asigura calitatea lucrărilor efectuate - Colaborarea cu echipa pentru a îndeplini obiectivele comune și pentru a menține standardele ridicate ale serviciilor noastre - Asigurarea că toate reparațiile sunt efectuate în conformitate cu normele de siguranță și reglementările legale Beneficii: - Salariu atractiv in functie de experienta - Bonusuri de performanta - Prime de sarbatori
-
- desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie CV-urile se trimit la adresa de mail Relatii la telefon de luni pana vineri in intervalul orar 08:00 - 16:00.
-
Atributiile postului: - realizeaza planul zilnic de vanzari. - prezinta si promoveaza direct produsele - prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti - mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora - urmareste incasarea comenzilor - experienta in vanzari constituie avantaj Posesor permis de conducere categoria B Absolvent de studii medii sau superioare Domiciliul in Suceava. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Relatii la telefon: de luni pana vineri in intervalul orar 8:00 - 16:00
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Promovat
-
Persoana organizata, responsabila, motivata, eficienta, flexibila si punctuala. Persoana dornica de a lucra intr-un mediu corect si civilizat. Stabilitate la locul de munca si seriozitate. Disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica. Capacitate de a lucra individual si in echipa. Descrierea jobului Sortarea si aranjarea marfii pe raft. Manipularea și verificarea mărfii, identificarea si selectarea produselor. Pregatirea marfurilor pentru livrare in conformitate cu planificarile si comenzile zilnice. Livrarea comenzilor catre clienti Verificarea mărfurilor sosite în depozit cantitativ si calitativ (deteriorate). Participarea la inventarierea marfurilor din gestiune. Program de lucru Luni - Vineri 8:30 - 17:00 Salariu net (in mana) 3200 - 3700 lei Prime de sarbatori Bonuri de masa
-
Compania General DC Instal angajeza electrician. Candidatul ideal: Studii: medii/superioare - profil tehnic Autorizatie ANRE Persmis auto categoria B Disponibilitate la deplasari Experienta profesionala: minim 2 ani intr-o pozitie similiara Gestionare activitate de intretinere si mentenata Descrierea postului: - executie instalatii electrice comerciale si industriale - verificari periodice instalatii electrice - interventii programate de revizie asupra instalatiilor electrice - diagnosticare si remediere defecte echipamente/instalatii Beneficii: - pachet salarial atractiv in functie de experienta - cazare si transport - echipamente de lucru - stabilitatea si siguranta locului de munca - masina de serviciu - posibilitate avansare Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati.