Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm șoferi curierat: cat.B și cat.C1E UPS Germania Cerințe: -permis de conducere cat.B, obligatoriu -experiența in domeniu nu este necesară dar constituie un avantaj -limba germană nu este obligatorie -vârsta cuprinsă între 20-45 ani -apt de muncă fizică -responsabilitate,seriozitate, implicare Condiții: -program de lucru full-time, Luni-Vineri (Sâmbătă și Duminica nu se lucrează ) -cat.B: numărul zilnic de stopuri undeva cuprins între 70-90, in funcție de zona de livrare -cat.C1E număr zilnic de stopuri + - 10 stopuri -2 săptămâni de școlarizare (plătite normal)alături de un coleg profesionist -contract de muncă german, la firmă 100% germană ,fără intermediari,cu o perioadă de probă de 6 luni, și pe urmă in funcție de aptitudine, se face sau nu nedeterminat -concediu conform legislației -echipament de lucru -bonusuri de performanță -cazare contra-cost, 320 Euro lună -salariu motivant: cat.B : începând de la 1900 Euro Net lună, cu posibilitate de creștere pana la 2300 Euro Net lună ( asta depinzând de implicarea și profesionalismul de care dă dovadă angajatul) cat.C1E : începând de la 2400 Euro Net lună cu posibilitate de creștere pana la 3000 Euro Net lună( asta depinzând de implicarea și profesionalismul de care dă dovadă angajatul și clasa de impozitare) Responsabilități: -livrare colete pentru firma UPS Germania. Pentru mai multe informații sau alte nelămuriri vă rugăm să ne contactați telefonic. Sorin: Luni-Vineri 09:00-17:00 Vă mulțumesc pentru timpul acordat anunțului !
-
Promovat
Candidatul Ideal Abilitati de comunicare, negociere si relationare cu clientii (persoane fizice si juridice); Persoana dinamica, responsabila, orientata catre client si atingerea obiectivelor; Spirit de echipa; Experienta anterioara nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Prezentarea si promovarea produselor companiei; Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata; Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; Cerinte: Permis de conducere categoria B; Prezentabil si respectuos; Beneficii: Pachet salarial motivant plus comisioane; Decontarea combustibilului; Bonusuri in functie de performanta; Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; Training inclus; Mediu de lucru placut; Program flexibil; Echipa tanara, teambuildinguri periodice. Descrierea companiei: Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenti in Romania din 1994 cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov si Tg.Mures. Ce oferim? Dezvoltare profesionala, oportunitati de promovare, siguranta unui parteneriat pe termen lung si o echipa tanara cu care poti sa te distrezi . Compania noastra este in plina expansiune si avem posturi disponibile in diferite domenii. Be positive! We are positive! Trimite un CV pe adresa de e-mail și o să te contactam în cel mai scurt timp.
-
Promovat
Ce cerem: - Experiența obligatorie in montajul ușilor: de interior, de intrare casa si apartament, multifuncționale, rezistente la foc, etc.. - Abilitați tehnice, capacitatea de rezolvare a problemelor si atenție la detalii - Seriozitate si profesionalism - Capacitatea de a lucra eficient in echipa si de a respecta termene limita - Cunoștințe solide despre prelucrarea lemnului si a echipamentelor utilizate - Atenție la siguranța si respectarea normelor de lucru - Ideal permis de conducere categoria B, dar nu este o cerința obligatorie Descriere post: - Asamblarea si montajul ușilor la sediul clienților, având grija la aspectele tehnice - Manipularea ușilor - Răspunde de lucrarea efectuata, montajul trebuie sa fie efectuat corespunzător in parametri, se vor efectua modificări si retușuri, daca sunt necesare Ce oferim: - Salariu negociabil in funcție de experiența - Tichete de masa 40 lei zi lucrătoare - Prime cu ocazia sărbătorilor - Decontare transport
-
Promovat
Tip job: Full-time Descrierea Companiei: HEAVY METAL este o fabrică de confecții metalice de renume, specializată în producția de componente metalice de înaltă calitate pentru diverse industrii. Cu o echipă dedicată și tehnologii de ultimă generație, ne străduim să oferim produse și servicii excelente clienților noștri. Valorile noastre includ inovația, calitatea și satisfacția clientului, ceea ce ne-a făcut să fim lideri pe piața de profil. Responsabilități: Realizarea operațiunilor de lăcătușerie mecanică conform desenelor tehnice și specificațiilor. Asamblarea și montarea structurilor și componentelor metalice. Efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații pentru echipamentele din fabrică. Identificarea și soluționarea problemelor tehnice apărute în procesul de producție. Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de calitate. Colaborarea cu echipa de producție pentru a îndeplini termenele și obiectivele proiectelor. Participarea activă la îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru. Cerințe: Experiență anterioară de minim 2 ani în domeniul lăcătușeriei mecanice. Cunoștințe solide de citire și interpretare a desenelor tehnice. Abilități de utilizare a echipamentelor și uneltelor specifice (mașini de găurit, sudură, tăiere etc.). Atenție la detalii și abilitatea de a lucra cu precizie. Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă. Seriozitate, responsabilitate și dorință de a învăța și de a se perfecționa. Disponibilitate pentru program de lucru flexibil și pentru a răspunde la situații de urgență tehnică. Oferim: Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Posibilități de dezvoltare profesională și instruire continuă. Condiții de muncă moderne și echipamente de calitate. Posibilitatea de a lucra într-o echipă talentată și de a contribui la proiecte inovatoare. Bonusuri de performanță. Cum să aplici: Dacă ești pasionat de lăcătușerie mecanică și dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști, trimite CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de email: sau sună-ne la numărul de telefon: pentru mai multe informații. Procesul de selecție include un interviu și o probă practică pentru a ne asigura că ești candidatul potrivit. Te așteptăm în echipa HEAVY METAL pentru a construi împreună viitorul! Data limită pentru aplicare: 30 iunie 2024 Nota: Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Vă mulțumim pentru înțelegere!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cunoştinţe : Utilizare foarte bună a PC-ului şi a internetului in limitele postului, limbă străină, schema organizatorică a întreprinderii. Deprinderi: Capacitate de comunicare interactivă deosebită. Lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitanţe, op, cec etc.). Exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate. Capacitatea de organizare eficientă a activităţii şi de respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale. Cunoaştere foarte bună a produselor comercializate de societate. Deţinerea abilităţilor fizice necesare îndeplinirii atribuţiilor din prezenta fişă. Alte cerinţe: Responsabilitate, insistenţă, perseverenţă, competiţionalitate, echilibru şi stăpânire de sine, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, ţinută impecabilă, preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale. ATRIBUŢIUNI şi SARCINI DE SERVICIU: Generale : Se informează permanent şi îşi însuşeşte informaţiile din ofertele de vânzare generale şi speciale ale unităţii în ceea ce priveşte gama şi preţurile produselor fabricate comercialitate; Intocmeşte baza de date a clienţilor furnizorilor curenţi potenţiali ai unităţii, cu date de identificare complete, persoane de contact, nr. telefon, fax, e-mail etc.; Cunoaşte necesarul de produse, materiale şi semifabricate stabilite de conducerea unităţii; Verifică solvabilitatea clienţilor şi informează despre aceasta autoritatea ierarhic superioară; Se informează permanent asupra promoţiilor acordate de furnizorii producătorii materialelor semifabricatelor produselor stabilite pentru achiziţie, pe categorii de produse (discounturi, bonusuri, etc); Intocmeşte şi completează documente specifice de tipul : planuri de operaţii, contracte, note de recepţie predare, note interne; Este gestionarul tuturor maşinilor cu care îşi desfăsoara activitatea, raspunde pentru starea tehnică a acestora şi ia toate măsurile pentru înlăturarea cauzelor care ar putea duce la degradarea sau avarierea maşinii; Comunică săptămânal, evidenţa kilometrilor parcurşi prin modalitatea stabilită de conducere. Zilnic, la sfârşitul orelor de program, parchează masina în curtea societăţii şi predă cheile. In mod excepţional agentul va putea folosi autoturismul în tot timpul saptaminii dupa orele de program doar cu acordul expres al Directorului comercial. Specifice : Face evaluarea pietei actuale sau potentiale si functie de acestea stabileste sursele de aprovizionare care sa asigure calitatea produselor in cantitatile necesare. Tine evidenta furnizorilor agreati (adresa, numar de telefon, timp de raspuns etc). Raspunde de contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat. Urmareste daca se deruleaza corect contractele privind aprovizionarea. Zilnic, pina la ora 10 a.m. preia comenzile de la toate departamentele si le onoreaza in limita programului normal de lucru. Produsele aprovizionate le va preda la Magazia de scule. Separa materialele si sau produsele ce nu corespund calitativ si interzice distribuirea lor in productie. La fiecare sfirsit de saptamina lucratoare, preda la Departamentul economic toate rapoartele de achizitii, facturile, chitantele, certificatele de garantie etc., a tuturor produselor aprovizionate in cursul acelei saptamini. Cu acordul conducerii, va controla la livrarea produselor concordanta dintre comanda contract si documentele de livrare (factura, pret, cantitate, calitate etc.). Va solicita departamentului financiar efectuarea platilor pentru produsele achizitionate.
-
- Permis de conducere - categoria B(obligatoriu) - Abilități excelente de comunicare și negociere; - Proactivitate sporită; - Abilități foarte bune de organizare și planificare a activității; - Studii medii superioare finalizate; - Rezistenta la efort fizic. Descrierea companiei : CENTRUL DE CARTE STRAINA SITKA s-a infiintat la sfarsitul anului 1999 ca raspuns la cererea din ce in ce mai mare de publicatii pentru invatarea limbilor straine de larga circulatie. In momentul infiintarii noastre doar unele dintre marile edituri britanice erau prezente pe piata si niciuna din Franta sau Germania,de exemplu. Ne-am propus, deci, sa oferim publicului din Romania cele mai noi materiale educationale produse de renumite edituri specializate in domeniul invatarii limbilor straine. Colaboram cu cele mai prestigioase edituri din lume. Ne-am implicat intens in promovarea publicatiilor editurilor pe care le reprezentam organizand seminarii si workshop-uri,prezentare de carte, expozitii cu vanzare, participand activ la conferintele, consfatuirile, cercurile pedagogice, reuniunile profesorilor de limbi straine. Am fost prezenti la toate targurile de carte organizate in Bucuresti sau in alte orase ale tarii, targuri precum Bookfest, sau Gaudeamus. Prezenta noastra a fost deosebit de apreciata de vizitatori. Nu in ultimul rand,am invitat delegati pedagogici si teacher trainers internationali ai editurilor ai caror parteneri suntem organizand conferinte in diverse orase ale tarii si in Bucuresti. In expozitia permanenta de la sediul nostru central din Piata Romana profesorii, elevii, publicul in general a fost intampinat cu caldura oferindu-i-se consultanta de specialitate. De aici realizam distributia catre toate punctele tarii, primind comenzi prin e-mail, posta, telefon, on-line, expedierea facandu-se cu rapiditate.In cazul in care stocul nu este suficient sau nu este disponibil ne straduim sa aducem cartile in cel mai scurt timp posibil. Reprezentatii si consultantii nostri din tara au stat si stau la dispozitia tuturor celor interesati de publicatiile pe care le oferim. Ne straduim permanent sa mentinem la standarde inalte activitatea noastra.
-
Ne mărim echipa! Angajam electricieni si instalatori sanitari cu experienta si fara experienta din București, dar și din împrejurimi! Cerințe: -Capacitatea de a lucra in echipa; - Disponibilitate pentru deplasari frecvente; -Studii medii Liceu, Scoala de meserii, Scoala profesionala; -Seriozitate si dinamism; Oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariul cuprins intre 3000 si 5000 lei net (în funcție de experiență) + bonusuri; -program de luni pana joi ( in caz de necesitate se va lucra si vinerea); -lucrarile se vor desfasura atat pe raza Bucurestiului, cat și în țară; - se oferă cazare și mâncare (pe durata deplasării in afara Bucureștiului); -Plata se face o dată la 2 săptămâni (bilunar). -Concediu plătit - 21 zile an; -Mediu de lucru dinamic și profesionist; -transport asigurat
-
-
Cautam o persoana harnica, organizata si dornica de un job dinamic si cu un colectiv profesionist. Responsabilitati: manageriaza intreaga echipa organizeaza sarcinile zilnice, evenimente verifica personalul pt a -si indeplini sarcinile zilnice. transmitere oferte catre potentiali clienti rezerva evenimente emite facturi verifica stocurile zilnice vanzarile verifica listele de achizitii Daca te consideri potrivit pt postul de manager asteptam CV-ul tau pe adresa de mail Detalii la
-
Ne marim echipa!! Angajam tamplar cu experienta in productia de mobilier din pal melaminat MDF in Ramnicu Valcea. Candidatul ideal trebuie sa fie serios, sa aiba experienta in productia de mobilier, sa inteleaga si sa urmeze schitele mobilierului intocmai, sa fie atent la detalii, sa fie foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul(peretii, parchetul, gresia clientului), sa aiba dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, sa fie o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii. Permisul categoria B reprezinta un avantaj. Oferim salariu motivant, conditii de munca de calitate, dispunem de utilaje si scule de mana noi. Programul de lucru de la 7.00 -16.00(incluzand pauza de masa) Luni-Vineri. Orele suplimentare se platesc separat(daca este cazul). Punctul de lucru se afla in orasul Rm. Valcea in zona Nord.