Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam operatori productie sau muncitori necalificati doar barbati- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Verdum Romania, firma prestatoare de servicii de reciclare in cadrul depozitului din Albesti, suntem in cautare de lucrator sortator. Oferta si beneficii: - Tichete de masa in valoare de 35 lei tichet; - Bonus de prezenta; - Ore suplimentare platite conform legii; - Bonus pentru recomandare colegi; - Tichete cadou de Craciun si de Paste; - Contract pe perioada nedeterminata. PROFIL: - Disponibilitate la program de lucru: 1 schimb; - Capacitatea de a lucra in echipa; - O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbari; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa o contactati pe colega noastra, Cristina la nr. de tel.: <span><a class="showNumber" data-tel="0731">07 arata numarul</a></span> 374 953.
-
Promovat
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pentru mai multe detalii contactați nr telefon afișat sau lăsați un mesaj (watsapp) și va vom contacta noi în cel mai scurt timp. Nr tel
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Responsabilitati - asigura activitatea depozitului zonal (experienta in domeniul anvelopelor si/sau a materialelor de constructii pentru amenajari interioare reprezinta un avantaj); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita; Cerinte - seriozitate; - corectitudine; - disponibilitate pentru a invata modul de lucru si a efectua atributiile postului; - harnicie. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Piatra Neamt la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.
-
Responsabilitati: - asigura activitatea depozitului zonal din Cluj-Floresti (NU este obligatorie experienta, deoarece oferim posibilitatea noilor angajati sa invete totul de la zero); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Cluj la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
Representant vanzari Candidatul Ideal Experienta in domeniul vanzarilor Studii superioare in domeniul ethnic sau cunostinte tehnice temeinice Abilitatea de a comunica cu clientii si de a adapta oferta necesitatilor lor. Foarte bune abilitati de analiza si rezolvare a problemelor; Flexibilitate in relatia cu clientii Abilitatea de a lua decizii rapide si de a prioritiza.; Abilitati de negociere; Echilibru emotional; Usurinta, claritate si coerenta in exprimare; Trasaturi pozitive de caracter: exigenta, obiectivitate, spirit critic, consecventa in actiune; Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete); Orientare spre atingerea obiectivelor . Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat este o necesitate Descrierea jobului Realizarea obiectivului de vanzari lunar Dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata; Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei; Negocierea conditiilor comerciale, respectand procedurile companiei; Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Relationarea cu partenerii nostri straini
-
Responsabilitati - asigura activitatea de livrare a marfii de la depozitul zonal catre clientii firmei si raspunde de marfa preluata spre livrare; - incaseaza contravaloarea marfii livrate (bani sau instrumente de plata, conform contractelor dintre parti); - la nevoie se implica in activitatea depozitului zonal si participa la incarcarea si descarcarea marfii in si din masina; Cerinte - studii generale/ medii; - permis de conducere cu experienta in distributie marfa; - disponibilitate de deplasare pe raza mai multor judete din zona punctului de lucru. Transportul angajatilor din Bucuresti la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
S.C. AGRICOL CARM INVEST SRL angajează IngrijitorI animale la ferma de bovine din loc. Voila, jud. Brașov. Oferim: - Salariu avantajos ; - Muncă în echipă; - Cazare sau Decontarea deplasării la locul de muncă. Cerinte: - Seriozitate; - Abilitati de comunicare; - Punctualitate; - Experienta in munca cu animalele. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon afisat.
-
Promovat
Cautam constructor de tipare digitale 2D. Postul este deshis pentru persoanele care doresc sa vina la un program de luni pana vineri intre orele 9 si 17:30. Ne desfasuram activitatea in Bucuresti, Strada Stirbei Voda 53-55, Sectorul 1 langa Parcul Cismigiu. Dorim sa gasim o persoana cu vibe bun asa cum suntem toti in echipa. Suntem o echipa relativ mica, in jur de 10 persoane. Lucram produse pentru brandul propriu, dar si produse pentru branduri din Europa. Avem toata tehnologia necesara, plotter 180, PC foarte puternic si ne desfasuram activitatea intr-un spatiu curat si luminos. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, suna la numarul de telefon afisat si iti va raspunde managerul nostru Ciprian. Multumesc! P.S. Nu suntem interesati de colaborari remote.
-
Cautam spalator de vase pentru bucatarie cu activitate de cantina in Voluntari, jud. Ilfov (British School of Bucharest). Programul este L-V, in doua ture (7:00-16:00 si 10:00-19:00). Cerinte minime: - cel putin 1 an experienta, - referinte pozitive (la cerere) - atitudine proactiva si orientat spre calitate.
-
Cautam un bucătar cu experiență și a un ajutor bucătar talentat pentru a se alătura echipei noastre pentru locatia din Onesti. Bucătar cu Experiență: Experiență în bucătărie profesională Cunoștințe avansate despre prepararea mâncărurilor românești și internaționale Abilități excelente de gătit și prezentare a mâncărurilor Capacitatea de a lucra independent dar si in echipa Respectarea standardelor stricte de igienă și siguranță alimentară Ajutor Bucătar: Experiență anterioară în bucătărie este un avantaj, dar nu este obligatorie Atitudine pozitivă și entuziastă Dorința de a învăța și de a dezvolta abilități culinare Capacitatea de a lucra independent dar si in echipa Respectarea standardelor stricte de igienă și siguranță alimentară Oferim: Salariu competitiv Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de avansare în carieră Posibilitatea de a învăța de la bucătari experimentați Pentru aplicari, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Responsabilități principale: Coordonarea și supervizarea echipelor de lucru din secția de producție. Asigurarea respectării standardelor de calitate și a termenelor de producție. Monitorizarea și optimizarea proceselor de producție pentru a crește eficiența și productivitatea. Colaborarea cu Șefii de Atelier pentru a rezolva problemele operaționale și tehnice. Implementarea și menținerea măsurilor de siguranță și sănătate în muncă. Pregătirea rapoartelor periodice privind activitatea secției și prezentarea acestora managementului superior. Cerințe: Minim 5 ani experiență într-o poziție similară, constitue avantaj experiența în industria mobilei. Abilități excelente de leadership și capacitatea de a motiva și coordona echipe. Cunoștințe în managementul proceselor de producție și optimizarea acestora. Abilități bune de comunicare și rezolvare a problemelor. Beneficii: Pachet salarial atractiv și competitiv.
-
Experiență 15 ani în transport persoane și transport marfă. Caut loc de muncă. Ofer și cer seriozitate!
-
Promovat
Angajăm șoferi curierat: cat.B și cat.C1E UPS Germania Cerințe: -permis de conducere cat.B, obligatoriu -experiența in domeniu nu este necesară dar constituie un avantaj -limba germană nu este obligatorie -vârsta cuprinsă între 20-45 ani -apt de muncă fizică -responsabilitate,seriozitate, implicare Condiții: -program de lucru full-time, Luni-Vineri (Sâmbătă și Duminica nu se lucrează ) -cat.B: numărul zilnic de stopuri undeva cuprins între 70-90, in funcție de zona de livrare -cat.C1E număr zilnic de stopuri + - 10 stopuri -2 săptămâni de școlarizare (plătite normal)alături de un coleg profesionist -contract de muncă german, la firmă 100% germană ,fără intermediari,cu o perioadă de probă de 6 luni, și pe urmă in funcție de aptitudine, se face sau nu nedeterminat -concediu conform legislației -echipament de lucru -bonusuri de performanță -cazare contra-cost, 320 Euro lună -salariu motivant: cat.B : începând de la 1900 Euro Net lună, cu posibilitate de creștere pana la 2300 Euro Net lună ( asta depinzând de implicarea și profesionalismul de care dă dovadă angajatul) cat.C1E : începând de la 2400 Euro Net lună cu posibilitate de creștere pana la 3000 Euro Net lună( asta depinzând de implicarea și profesionalismul de care dă dovadă angajatul și clasa de impozitare) Responsabilități: -livrare colete pentru firma UPS Germania. Pentru mai multe informații sau alte nelămuriri vă rugăm să ne contactați telefonic. Sorin: Luni-Vineri 09:00-17:00 Vă mulțumesc pentru timpul acordat anunțului !
-
Societatea noastra angajeaza o persoana pe postul de asistent manager. Posibilitate de lucru de acasa. BUN VORBITOR DE LIMBA ENGLEAZA (conditie necesara). Pricipalele activitati sunt: - Intocmeste oferte tehnice si financiare; - Intocmeste planuri, desene AutoCad; - Editeaza Intocmeste brosuri si prezentari Power Point; - Ofera suport tehnic colegilor din firma; - Raspunde la mail - Alte activitati specifice Reprezinta un avantaj: - Constiinte AutoCad; - Facultate in domeniul tehnic; - Cunostiinte de baza de contabilitate. Pachetul salarial pentru inceput este intre 4000-5000 lei NET in functie de cunostiintele si competentele dvs. În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs la adresa sau sa ne contactati la nr de tel din anunt.
-
ANGAJAM: - 5 BRUTARI informatii la tel. , Luni-Vineri intre orele 9:00-16:00 sau e-mail:
-
-
Descriere Cunoștințe și abilități necesare: Persoana tânără și dinamică Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog asistent medical general); Experiență de lucru cu pacienți în radiologia dentară reprezintă avantaj. Experiență de lucru la PC cu diverse programe de gestiune și imagistică Descrierea jobului: Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile necesare; Efectuarea investigațiilor de imagistică dentară și prelucrarea lor (radiografii maxilo-faciale 2D și 3D, scanări, CT-uri etc); Trimiterea investigațiilor către pacienți și sau medici prin intermediul e-mailului. Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență
-
Centru de recuperare medicala " Ambi kineto group" angajeaza asist medicala BFKT pt masaj ,reflexoterapie si alte tehnici de masaj.pt detalii va rugam sunati pe acest nr de tel .adresa email:
-
NORDIC GROUP angajează stivuitorist în cadrul punctului de lucru din Bicu, Bucuresti (DJ602 Comuna Joita). Sarcina principală a noului coleg este manipularea mărfurilor şi încărcarea camioanelor conform listelor de încărcarcare. Printre principalele responsabilităţi se numără de asemenea: Transfera paletii din zona de recepție in zona de stocare; Aprovizionează locațiile de picking cu mărfuri de pe paletii din stocare; Are responsabilitatea de a așeza produsele in locațiile corecte, pentru a asigura acuratețea locațiilor de picking; Se asigura ca toate produsele sunt manevrate corespunzător pentru a preveni deteriorarea acestora; Participa la procesul de curățare a zonei de recepție; Păstrareaza curăţenia in spaţiului de depozitare; Aloca mărfurile pe zonele destinate acestora; Sortează paleti goi pe categorii si ii pregătește pentru retur. CERINTE: Autorizatie ISCIR valabilă Studii medii Exeperiența anterioară pe un post similar - avantaj OFERIM: Mediu placut de lucru Tichete de masa de: 30 lei zi Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de lucru: Luni-Vineri Asigurare sanatate privata Prime de Craciun si Paste Mai multe detalii privind oferta si programul de lucru se obtin la interviu sau la numarul de telefon
-
DEY SECURITY DIVIZIA TEHNICA este o companie cu experienta de peste 10 ani in executia si mentenanta Sistemelor de Securitate, Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari Angajam technician Sisteme de Securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor de Securitate, Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari Candidatul ideal: - Experienta Technician Sisteme de Securitate minimum 12 luni - Studii tehnice de profil (constituie avantaj) - Certificat Tehnician Sisteme de Securitate (constituie avantaj) - Certificari dobandite de la producatorii Hikvision, Schrack, Paradox, DSC (constituie un avantaj) - Permis de conducere Cat. B (constituie avantaj) - Persoana responsabila, punctuala, organizata, atenta la detalii. Responsabilitati: - Ef ctu r a d c bl je, con xiuni p ntru sist me d S curitat , Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari conform unui pl n d lucru - R liz r lucr rilor d inst l r , intr tinere si program r a sist melor d S curitat , Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari - Realizarea activitatii de mentenanta si service la sediile beneficiarilor pentru sistemele aflate in contractele de mentenanta - Efectuarea interventilor preventive/corective - Intocmirea rapoartelor de mentenanta precum si fiselor pentru interventiile efectuate; - Instruirea clientului in vederea utilizarii conforme a sistemelor instalate in locatiile acestuia Beneficii: - Contract individual de munca incheiat pentru perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant, negociabil in functie de experienta si certificari - Bonusuri de performanta pentru realizari profesionale - Prime de sarbatori - Mediu de lucru dinamic. - Posibilitati de promovare si dezvoltare pe plan profesional - Asigurarea cursurilor tehnice de pregatire in vederea obtinerii de noi certificari Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon/wa sau sa ne atasati CV-ul la adresa de e-mail.