Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-11-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma cu profil postal cautam postas in Bucuresti sector 1. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul minim + bonuri de masa, decont abonament transport ( STB METROU sau auto personal),posibilitate de avansare,bonusuri de performanta. Activitatea se adreseaza si persoanelor care vor sa-si copleteze venitul(pensionari,persoane care lucreaza in ture sau au posibilitatea(disponibilitatea) ca dupa terminarea programului sa mai lucreze cateva ore), Pentru cei care doresc Full-time este avantaj daca detin permis,auto. Pentru mai multe detalii puteti suna la nr de tel 0723688826
-
Promovat
Candidatul Ideal Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa oferi serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multi-tasking; Descrierea jobului Participa la efectuarea mise-en-place-ului Intampina clientii si efectueaza servirea oaspetilor conform normelor si procedurilor de lucru ; Cunoaste foarte bine continutul listelor cu preparatele si bauturile oferite oaspetilor ; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Intocmeste si inregistreaza corect comenzile oaspetilor si notele de plata; Colaboreaza strans cu echipa de la bucatarie a hotelului. Programul de lucru de luni pana duminica, 8 ore zi, in ture de zi si de noapte, respectand liberele legale. Descrierea companiei Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc. Descrierea companiei: La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Promovat
Restaurant in zona Unirii angajam personal la spalat vase (femeie), program doua zile cu doua pauza. Mai multe informatii telefonic, intre orele 12 - 21
-
Promovat
angajam: - ospatar - ajutor de ospatar - ajutor de bucatar - grataragiu - pizzar - barman contact: 0741242307
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Studii: superioare, profil industrie alimentara; Experienta: minim 3 ani in domeniul industriei alimentare. Experienta in sistemele de management privind siguranta alimentara (HACCP IFS ) si sisteme de management calitate (ISO 9001 și ISO 22000); Persoana organizata, atenta la detalii, orientata spre rezultat; Persoana toleranta, atenta la nevoile celorlalti, cu abilitati de comunicare;prezentare; relationare; Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor; de-a conduce o echipa; de organizare si planificare a sarcinilor zilnice; Cunostinte PC : Excel, Word, MS PowerPoint, Descrierea jobului Responsabilitati: Coordonarea si asigurarea intregului proces de productie in vederea realizarii productiei planificate, in conformitate cu obiectivele si standardele de calitate ale firmei; Coordonarea si asigurarea desfasurarii ritmice a procesului de productie, urmarind realizarea la termen si in conditii de calitate si eficienta a planului de productie primit; Defalcarea planului de productie pe echipe,oameni; Lansarea inceperii activitatii conform planului de productie agreat; Se asigura de buna intretinere si exploatare a utilajelor, respectarea normelor de protectie a muncii si PSI, respectarea programului de lucru; Verificarea pontajul pentru personalul din subordine. Supervizarea activitatii de productie pe tura de care este responsabil; Urmarirea realizarii productiei din punct de vedere cantitativ si calitativ; Gestionarea personalul din subordine si medierea eventualelor situatii care intervin; Asigurarea respectarii procedurilor, completarea corecta a documentelor si a rapoartelor de productie; Responsabilitate privind respectarea retetarelor fiecarei categorii de produs finit realizat; Propunerea si elaborarea de proceduri gestionate de departamentul calitatea.
-
Firma de constructii cladiri civile si industriale cu sediul in orasul Moinesti, judetul Bacau angajeaza o inginera pentru intocmiri situatii de lucrari, devize, ofertare lucrari. Oferim salariu atractiv. Mediu de lucru placut in colectiv prietenos:) Relatii la numerele de telefon:
-
Cautam spre angajare full time part - time: Mecanic priceput și dedicat să se alăture echipei noastre dinamice pentru a întreține și repara echipamentele noastre specializate în industria alimentară. Dacă aveți experiență în domeniul mecanicii și sunteți pasionat de menținerea funcționalității optime a echipamentelor industriale, aceasta este o oportunitate ideală. Responsabilități: Diagnoza și remedierea defecțiunilor mecanice ale echipamentelor industriale utilizate în procesele de producție alimentară. Executarea reviziilor periodice și a întreținerii preventive pentru a asigura funcționarea eficientă și sigură a echipamentelor. Identificarea pieselor de schimb necesare și gestionarea stocului de piese pentru a asigura disponibilitatea acestora atunci când este necesar. Colaborarea cu echipele de producție pentru a asigura că echipamentele sunt pregătite și funcționale pentru sarcinile zilnice. Documentarea intervențiilor efectuate și menținerea înregistrărilor de întreținere pentru fiecare echipament. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii industriale, preferabil în industria alimentară sau într-un domeniu similar. Cunoștințe solide despre funcționarea echipamentelor industriale și capacitatea de a diagnostica și repara defecțiuni mecanice. Abilități bune de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor în timp util. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan. Respectarea normelor stricte de siguranță și de igienă în industria alimentară. Carnet cat B Oferta noastră: Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și motivată într-un mediu de lucru stimulant, avand un pachet salarial competitiv și beneficii atrăgătoare. Dacă sunteți un mecanic priceput și dornic să vă alăturați unei echipe dinamice în industria alimentară, vă invităm să aplicați pentru acest rol entuziasmant. Trimiteți CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [adresa de email] până la data de [data limită].
-
IRMA PREF CONSULT SRL recruteaza candidati pentru ocuparea pozitiei de OPERATOR INCARCATOR FRONTAL pentru Statiile de betoane din Bucuresti. RESPONSABILITATI: - Opereaza incarcatorul frontal pentru incarcarea si descarcarea materialului - Conduce, intretine si supravegheaza utilajul - Intretine statia de betoane CERINTE: - Experienta in operarea cu incarcatorul frontal - Atestat masinist terasamente - Abilitati tehnice solide - Cunostinte sau interes pentru a invata operare statie betoane, prelevare probe laborator - prezinta avantaj
-
IRMA PREF CONSULT SRL cauta candidati pentru postul de Operator Statie Betoane din Bucuresti. Sarcini si responsabilitati: -Productia betonului, respectand programul zilnic de livrari -Introducerea retetelor de fabricatie in sistem pentru produsele din comanda primita -Intocmirea avizului de expeditie -Furnizeaza persoanelor in drept informatiile referitoare la activitatea instalatiei -Participa la verificarile tehnice zilnice si la intretinerea instalatiei conform registrului de mentenanata -Efectueaza curatarea utilajelor la terminarea programului de lucru Educatie -Studii medii Cunostinte si abilitati - cunostinte interes pentru cunoasterea altor atributii din cadrul unei Statii de Betoane -Abilitati tehnice -Abilitati de comunicare -Abilitati de organizare -Abilitati foarte bune de lucru in echipa -Capacitate de analiza -Gandire structurata -Cunostinte operare PC (Windows), Microsoft Office
-
Echipa Eurosanclinic te cauta! Esti asistent medical si doresti sa lucrezi intr-un mediu profesionial si armonios, alaturi de noi si pacientii nostri?! Contacteaza-ne! Clinica Eurosan este situata in Cluj-Napoca, str. Aleea Nectarului nr. 8, si este o clinica privata de Recuperare Fizica si Psihica. Daca sunteti interesati va rugam sa trimiteti Cv-ul dumneavoatra pe adresa de e-mail: sau sa sunati la numarul de telefon 0364.267.902/ 0773.996.048.
-
-
- sortat oua si pui carne de o zi - Program de lucru 8 ore pe zi, prin rotatie se lucreaza sambata - Salariu 3100 - 3200 de lei net + bonuri de masa - Transport asigurat din Salonta, Ciumeghiu, Avram Iancu, Ghiorac, Boiu
-
Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală colectivă omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri avansuri propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.
-
Daca esti o persoana talentata, pasionata si dornic ă să faci parte dintr-o echipă de succes , te asteptăm cu drag sa aplici pentru această pozitie ! Echipa prietenoasa oferim un mediu placut si relaxant intr-un salon modern si elegant cu oportunitati de dezvoltare si formare profesionala ! Alăturăte echipei The Colorist !
-
Suntem în căutarea unui Tehnician electrician cu experienta în întreținerea și repararea echipamentelor industriale, cu abilități solide în electrică, automatizări și mecanică. Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de întreținere și reparații pentru echipamentele și mașinile din fabrica; Diagnosticarea și remedierea problemelor electrice, de automatizare și mecanice; Asigurarea funcționării optime a echipamentelor pentru reducerea întreruperilor de producție; Colaborarea cu inginerii pentru implementarea și adaptarea echipamentelor la noile procese de producție; Participarea la proiectele de îmbunătățire a proceselor și a echipamentelor. Cerințe: Experiență în întreținerea și repararea echipamentelor industriale; Cunoștințe solide în electrică, automatizări și mecanică; Abilitatea de a citi și interpreta diagrame electrice și mecanice; Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Disponibilitate pentru lucru în ture și prezenta la apeluri de urgență.
-
Beneficii: -salariu motvant, tichete de ,masă -contract de muncă permanent -mediu de lucru plăcut și profesional Suntem în căutarea unei persoane serioase, comunicative, responsabile, cu atitudine pozitivă și flexibilitate. Detalii la telefon:
-
Angajez brutar cu experinta , masina transport , brutaria se afla in jilavele , ialomita
-
Suntem în căutarea unor muncitori în construcții care detin permis de conducere categoria B pentru a se alătura echipei noastre din regiunea Moldovei. Candidații ideali vor avea experiență în diverse aspecte ale construcțiilor, inclusiv lucrări de zidărie, tâmplărie, finisaje, structuri metalice, dulgherie, panouri sandwich. Permisul de conducere cat. B este un avantaj. Beneficii: Salariu competitiv între 4000 și 6000 lei, în funcție de experiență și abilități Diurnă, cazare și transport asigurate de către companie Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru dinamic și plăcut în cadrul unei echipe profesioniste
-
Alatura-te echipei noastre! Vino in lumea parfumurilor D&P! Cautam lucrator comercial pentru standul din: -DN1 Value Center,Corbeanca-Balotesti Salariul de început 2400 lei + Comision
-
Angajăm lucrători comerciali pentru supermarket, zona Timpuri Noi, femei și bărbați, fără limită de vârstă, contract de muncă, bonusuri în funcție de performanță. Experiența in domeniu constituie un avantaj. Cerem seriozitate si stabilitate, calitati pe care le oferim si noi la randul nostru. Program de lucru 17-21 sau 18-22. Sunați acum și programați un interviu!
-
Angajez muncitori construcții,calificați si necalificați,salariu motivat,cât.B
-
Noi, Powerex electro avem nevoie de colegi noi in echipa cu sau fara experienta, precum si de colaboratori pe proiectele noastre. Avem in momentul de fata lucrari preponderent in Bucuresti sau vecinatate. Ne ocupam cu instalarea sistemelor de detectie la incendiu, efractie, CCTV, Cablare structurata, instalatii electrice, etc. Oferim solutii la cheie ocupandu-ne de toate detaliile tehnice, de la coordonarea in santier pana la proiectele modificate conform executiei. Oferim pentru angajat: Salariu atractiv in functie de experienta Beneficii extra la obiective indeplinite Ore suplimentare bonificate Echipa tanara si dedicata Mediu de lucru placut Pentru detalii suplimentare va stam la dispozitie la numarul din anunt.
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Noi, Powerex electro avem nevoie de colegi noi in echipa cu sau fara experienta, precum si de colaboratori pe proiectele noastre. Avem in momentul de fata lucrari preponderent in Bucuresti sau vecinatate. Ne ocupam cu instalarea sistemelor de detectie la incendiu, efractie, CCTV, Cablare structurata, instalatii electrice, etc. Oferim solutii la cheie ocupandu-ne de toate detaliile tehnice, de la coordonarea in santier pana la proiectele modificate conform executiei. Oferim pentru angajat: Salariu atractiv in functie de experienta Beneficii extra la obiective indeplinite Ore suplimentare bonificate Echipa tanara si dedicata Mediu de lucru placut Pentru detalii suplimentare va stam la dispozitie la numarul din anunt.